PDA

Volledige versie bekijken : Q: MX1000 (2 zijknoppen)

Kill0rBee
16 januari 2006, 20:23
'llo,

Ik heb sinds een kleine week een MX1000 (gekregen van nonkel) en 't is een zeer goede muis, enkel heb ik één probleem...die twee zijknoppen (voor bvb. in Firefox/IE een pagina terug/verder te gaan), dus die twee knoppen werken niet in m'n games (WoW, CSS, ect). Ik heb de laatste setpoint drivers gedll en installeert, maar nog niet willen werken. Is er soms een optie die ik aan/uit moet zetten ? Want ik zou ZEER graag deze knoppen ingame gebruiken.
Alvast Bedankt,

Mvg K-Bee

Frado2005
16 januari 2006, 20:35
ik ook jong, ik ook . dit gaat echter niet. heb al logitech gecontacteerd, en die steken het dan op het game zelf. er is een prog logigamer, maar bij de meeste mensen crashed dit. heb nu al een tijdje zo'n muis, en heb nog altijd geen oplossing gevonden, jammergenoeg....

Featherfoot
16 januari 2006, 23:47
ik ook jong, ik ook . dit gaat echter niet. heb al logitech gecontacteerd, en die steken het dan op het game zelf. er is een prog logigamer, maar bij de meeste mensen crashed dit. heb nu al een tijdje zo'n muis, en heb nog altijd geen oplossing gevonden, jammergenoeg....

lol, ik heb krak dezelfde muis en bij mij doen die het wel. Hoe ik het doe? Ik bind die knoppen in windows aan een bepaalde key en dan ingame die key binden aan een functie. Werkt perfect. Wel oppassen dat je geen te simpele knoppen gebruikt, als je dan perongeluk duwt op die knop in windows :)

Wundagore
17 januari 2006, 10:10
die voor en back knoppen werken in IE wel bij mij.
maar in firefox weigeren deze dienst
voor de rest ben ik extreem tevreden over dit muisje

bartichello
17 januari 2006, 15:43
voor recente quake based games moet ge die zelfs niet veranderen zoals featherboot zegt... in die games werken die als Mouse 4 en mouse 5... dan kunde daar vanalles aan binden...zelfs in morrowind werkt dat van mij dus zou me verbazen dat dat in wow en zo niet werkt... kan idd zijn dat bij heel oude games deze knoppen nie herkend worden(zoals q3 en rtcw onder andere) omdat toen nog zo geen muizen bestonden...

deven
17 januari 2006, 16:38
Voor ik in een spel ga zet ik settpoint uit en ook geen last van dan, als ik settpoint laat opstaan werken de knoppen ook niet.

Frado2005
17 januari 2006, 18:54
aha, handige tips, zal es zien wat dit allemaal geeft. mja, kben et nu gewend zo^^