PDA

Volledige versie bekijken : Psyncefiction = freak

--NickName--
13 januari 2006, 00:53
Zeg, ik weet niet hoe dat hier zit

Maar is dit zo dat leden hier behandeld worden

Krijg nu al een dag of twee freak-berichten van de geachte Psyncefiction

Wanneer ik hem reeds verschillende keren heb gevraagd om te stoppen - eerst beleefd, dan minder beleefd .....

Dan krijg ik onder andere volgende berichten

***Censuur voor onze allerkleinsten***

Volgens mij is dit een vorm van sexuele intimidatie

Heb ook reeds een paar keer gemeld dat ik nu reeds 2 jaar getrouwd ben maar dat schijnt hem niet te deren want hij blijft PM's terugsturen

Is hier ergens een module waar losers zoals deze hun VISAkaartnummer kunnen ingeven, als ik dan toch als "slet" wordt behandeld, dan kan ik er evenwel voor betaald worden

Een grapje kan al van tijd tot tijd, dan heb je de druppel en dit is gewoon een emmer erbij kappen ! :angry:

Canakris
13 januari 2006, 01:36
jaagt u daar toch nie in op meiske, 't sop is de kolen nie waard

--NickName--
13 januari 2006, 01:38
ey, en waar is de rest van die posts hier naartoe ????

ik jaag me daar wel in op, t'is ongelofelijk hoe je als vrouw dus nog geen stap kan zetten zonder dat ze u ambeteren en dan nog moet je het zelf gaan verantwoorden !

schep
13 januari 2006, 01:40
heb hier wat berichten voor onze allerkleinsten gecensureerd & verwijderd.
@Psyncefiction: grow up en stop met zo'n PM's te sturen, op internet zijt ge niet anoniem he...
@--NickName--: we gaan hier ook geen prijs op iemand zijn hoofd zetten he, we leven nie meer in de middeleeuwen he ;)

Kzou zeggen, zet de ander op 'ignore' , dan hebt ge geen last meer van elkaar...

--NickName--
13 januari 2006, 01:44
onnozele hypocriet - de prijs blijft !

Psychodweep
13 januari 2006, 02:09
Lol!

Zot mens. En da omdat ik geen Nokia scherm van jou wou kopen... Go figure...
Ge merkt het dat ze nog maar pas geregistreerd is... :)

Ik denk niet dat het haar kan schelen of jij nou een scherm koopt of niet hoor. Die zullen wel heus verkocht geraken.

Ik stel voor dat je toch je manieren houdt, zulke spelletjes zijn voor niks nodig.
Dat ze "recent" (half jaar) geregistreerd is, praat jouw acties niet goed hoor.
Wat je hebt gestuurd naar die persoon is inderdaad onzin... dus doe dit aub in het vervolg niet meer. Als je mensen kwaad maakt voor de fun, dan ga kom je beter niet op dit forum.

spray-bunny
13 januari 2006, 05:03
^^ Zo is het niet begonnen hoor. Oordeel aub wanneer je het hele verhaal kent.
dude, de mods kunnen uw posts zien die ge ge edit/gedelete ebt;) :tongue:

Kwertie
13 januari 2006, 10:33
Soms is het beter om iets gewoon te laten rusten & mekaar te negeren dan te zoeken naar een oplossing die alleen maar eindigt in een heftige ruzie...
da's mijn mening

babaar
13 januari 2006, 10:45
ruziën over internet, whahahahha wtf? :)

[I'm female and i have a bad attitude]
Who wants to mess with me
=> hij wil zeker met je mess'en ;)

|nfected
13 januari 2006, 11:46
Nickname als het echt zo erg was. Kun je paar dingen doen: alles afdrukken en opslaan. naar de flikken gaan klacht indienen tg de psyncefiction voor laster en eerroof, stalking en ongewenste intimiteiten. Weet nie welke juiste van toepassing bij jij want ken niets van de zaak. en wil het ook zo houden ;)

Maar dat zijn dus de mogelijkheden dat je hebt. of het iets ga helpen is ntl. andere zaak

|nfected
13 januari 2006, 11:50
Dat doen ze dus niet. Intgdeel ze kunnen jij een dwangsom laten betalen met ieder ding dat jij nog stuurt of wat ge ook doet :)

|nfected
13 januari 2006, 11:53
Om voorbeeldje te noemen een vriendin werd lastig gevallen op gsm (bellen en sms) en op haar huisnr. Altijd van dezelfste persoon.

-Melding gemaakt ad politie
-kopie van die melding opgestuurd naar de provider en dan dienst van communicatie
-wachten op resultaten van proximus
-met die resultaten naar de politie gegaan, klacht ingediend
-die persoon moet nu per keer dat hij belde, smste een dwangsom betalen van 100€
-die persoon heeft welgeteld nog 1 keer gebeld :)

edit: nickname het is aan jij om te zien of het zo erg is. bvb maar voor 1 of 2 PM's gaan ze niet kijken maar je kan wel al een melding geven. Blijft het dan kan je klacht indienen, maar is het dit wel allemaal waard? nogmaals ken niets van de zaak ;)

Canakris
13 januari 2006, 12:26
manne blaast da nu toch zo isnie op:)

Hell$pawn
14 januari 2006, 20:35
Pff, hoe ver gaar da hier nu allé, in der tij werden chat-rooms afgesloten vanwege het feit da er "kinderliefhebbers" onozel deden.Om het te zeggen met de woorden van de Black Eyed Peas: "Where's da love?"

D-1337
15 januari 2006, 00:23
verontschuldigingen aan het adres van Nickname zouden ook geen kwaad kunnen.

Kwertie
15 januari 2006, 12:48
alle off-topic is verwijderd,
vanaf nu nog enkel ivm de topic zelf, anders gewoon niet posten...
volgende off-topic krijgt op z'n minst een user note erbij...

Djack
15 januari 2006, 16:18
ik wil wel zo'n sexuele getinte pm's krijge zeneej :love:

Stancke
15 januari 2006, 16:46
ey, en waar is de rest van die posts hier naartoe ????

ik jaag me daar wel in op, t'is ongelofelijk hoe je als vrouw dus nog geen stap kan zetten zonder dat ze u ambeteren en dan nog moet je het zelf gaan verantwoorden !

Misschien zou het handig zijn om je signature te verwijderen? Dat ze niet direct weten welk geslacht.

Stancke

Tygerke
15 januari 2006, 17:28
Ze moet zeker niet verbergen dat ze een vrouw is, die zijn zeker welkom.
Ze moet haar daar niet in opwinden als er zoiets gebeurd. Het is zeker niet plezant, maar ze haar dat zeker niet aantrekken.

Ik ben zelf de eerste vrouwelijke mod hier :D En heel trots :D

enZiiime
15 januari 2006, 17:32
vrouwelijke members mogen elke dag zo'n pms sturen :P ^^

lolz nvm ^^ achja, ge moet terugsture, begint is een sociaal leve en zoekt is een lief, want als ge al zo zielig zei :P

D-1337
15 januari 2006, 17:46
Tygerke ftw ^^

schep
15 januari 2006, 23:36
@-Draco-: uw eerste usernote is binnen... Volgende keer mag je ff gaan bezinnen.

enZiiime
15 januari 2006, 23:55
wa is ftw? sorry voor offtopic

YuRiPa
15 januari 2006, 23:58
wa is ftw? sorry voor offtopic

:offtopic: For the win? Verzin ook maar iets.. Maja, kan wel..:p Heb geen flauw idee wa da betekent namelijk.:D

One-t|M@[hINe
16 januari 2006, 13:08
:offtopic: For the win? Verzin ook maar iets.. Maja, kan wel..:p Heb geen flauw idee wa da betekent namelijk.:D

for the win idd :)

enZiiime
16 januari 2006, 13:15
Ahzo :p ik ken veel van die afkortinge, aar da was er ene dak nogni had gehoord ^^

Kwertie
16 januari 2006, 18:23
Gaat Nickname akkoord dat ik deze thread sluit :p?
Ondertussen hebben zich hier al 3 mods komen moeien en uiteindelijk blijft er van deze topic weinig over...