PDA

Volledige versie bekijken : infected met iets

TheAntropoid
10 januari 2006, 10:30
mn broer had hier in zin dommerigheid P2p Warez installed & der is natuurlijk nen shitload on brol meegekomen..

Kheb cc cleaner & Search & destroy gerund.. mor ik denk dat ik nog iets gemist heb..

Want af en toe als ik ont surfen zin opent der zo een klein kaderke met niets in & dan uit het niets spawnt zich een IE venster met een brol site in...

greets

Xevven
10 januari 2006, 12:06
HiJackThis logje al gepost?

Ad-Aware al geprobeerd?
Sta er iets verdacht bij uw running processes in taskmanger?

Mr. M
10 januari 2006, 12:18
als ge me IE surft gebeurd da wel meer dat er ineens vensterkes spawne me brol in ;)

edit: ma idd post u hijack this logje is op het hijack this forum, als er iets fout is zulle die u normaal kunne zeggen hoe het weg te doen of op zen minst wat er juist fout is

azerty_2005
10 januari 2006, 12:48
Ik kan u maar een tip geven. ga naar google zoek op "hitman pro 2".
dat is een soort "script" programma die all de beste antie-spyware,trojan removers,etc. download en automatich runt.
met dit zal u pc 95% brol-vrij zijn ;)

Mr. M
10 januari 2006, 13:13
95%???
ik heb ni eens hitman pro, gebruik e paar proggys en ik ben zeker da mijn pc 99 a 100% brolvrij is ze :p

maxdevis
10 januari 2006, 13:30
95%???
ik heb ni eens hitman pro, gebruik e paar proggys en ik ben zeker da mijn pc 99 a 100% brolvrij is ze :p

:ironic:
naief naief

op elke pc staat brol
en het feit dat jij met de progs die jij gebruikt, je broers pc niet schoonkrijgt wil ook wat zeggen.
het is niet omdat er geen pop-ups verschijnen dat je pc "clean" is.

maar doe de test
haal hitmanpro af en kijk of ie nog brol vind, zo nee: zeer goed
zo ja
weer iets bijgeleerd

en laat de anti-spyware van microsoft ook maar draaien, die is zo slecht nog niet.

Exit
10 januari 2006, 20:05
naief naief

op elke pc staat brol
niet veralgemenen hé, ik scan al maanden niet meer, p is en blijft clean, weten waar ge surft en downd is voldoende

Mr. M
10 januari 2006, 21:23
naief naief

op elke pc staat brol
en het feit dat jij met de progs die jij gebruikt, je broers pc niet schoonkrijgt wil ook wat zeggen.
het is niet omdat er geen pop-ups verschijnen dat je pc "clean" is.

maar doe de test
haal hitmanpro af en kijk of ie nog brol vind, zo nee: zeer goed
zo ja
weer iets bijgeleerd

en laat de anti-spyware van microsoft ook maar draaien, die is zo slecht nog niet.

ik werk vanaf mijn 3 jaar op pc (ok das ni echt werken) (heb van pakt 8 a 9 jaar gelede internet)
ik heb mss 1 keer ofzo een virus op mijn pc gehad en wa spyware ook al is vroeger
ma nu is da toch e jaarke of 6 a 7 gelede denk ik da ik nog (buite tracking cookies) spyware of virussen op mijn pc heb gehad (en ik scan heel regelmatig, ma die vind nooit niks)
ge moet gewoon wete wa ge doet en dan is er niks aan de hand
en gewoon ni op alles klikke en alles vertrouwe

en ik heb een zus en buite da deze pc enkel voor mij alleen is maakt da al nimeer uit
die vorige spyware/virussen kunne MSS van mijn zus kome ma die heeft nu ook haar eige pc en heeft er ook totaal geen last van
mijn pa: ook weinig tot nooit virusse

die anti-spyware van ms komt er bij mij nooit meer op, vorige keer had ik ineens blue screen en heb k moete formatte toen die draaide
en tracking cookies is gene spyware he, als ge vind van wel: ja dan heb k er elke dag ...

en wa hebde het over mij broer ofzo? ik heb ni eens een broer

en idd, op veel mense hun pc sta spybrol of virusse
ma ik kan u verzekere da op de mijne da toch ni sta ze, k mag zo dikke nekkerig klinke als iet, ma ik geef het u op e briefke
tis ni omda gij da ni kunt van me u muis ni op alles te klikke en alles zomaar aan te neme van andere mense en elke mail te leze da ge ziet da ik da doe he