PDA

Volledige versie bekijken : probleem internet draadloos netwerk

Mich_vdb
8 januari 2006, 22:31
hallo,
ik zit een met het volgende probleem; de verbinding tussen de router en de draadloze usbadapter werkt maar er wordt geen internet doorgestuurd. Ik krijg dus wel zo'n ballon dat er verbinding is maar geen internet. DHCP staat aan. Ik werk met een de philips router/modem. Onze centrino laptop kan wel zonder problemen surfen via deze router. De firewall staat af op de clientpc dus dat kan het niet zijn. Af en toe kan je wel surfen maar dit valt dan weer weg.
link usbadapter: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?childpagename=US%2FLayout&packedargs=c%3DL_Product_C2%26cid%3D1115416827722&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper
iemand raad?
dank
Mich

Mich_vdb
9 januari 2006, 21:41
komaan mensen ik word er zot van. De ene keer kan ik perfect surfen en even daarna stuurt hij internet opeens niet meer door...
:help:

El Jerros
10 januari 2006, 09:02
We hebben thuis ook draadloos internet en soms valt de verbinding ook weg zonder duidelijke reden... ik heb er mee leren leven:p.
Maar er bestaat misschien een firmware upgrade of nieuwe drivers voor u modem of netwerkkaart die het probleem kunnen verhelpen?

Boerkameel
14 januari 2006, 01:39
Ik heb da thuis ook soms, gewoon stekker van router eens in en uit en werkt terug (bij mij)