PDA

Volledige versie bekijken : Fujitsu Siemens Scaleo P

Puijken
4 januari 2006, 15:28
Ok ik kan dus aan enkele vandeze toestellen geraken. Het gaat om volgende configuratie:

Intel Pentium 4 630 (3.0Ghz, 2MB)
2x256 DDR400
Ati X550 64MB PCIe + TV-out
DVD Burner Supermulti
160GB SATAII / 7200RPM
PCI Data/Fax/ Modem 56kbps
USB2.0 Cardreader
Windows XP Home
Works 8.0
Norton Internet Security 2005
Toetsenbord + muis

Voor de rest zit er ook nog een 30-day trial bij van Microsoft Office Student and Teacher edition.

Voor een foto: http://www.fujitsu-siemens.be/nl/home/products/personal_computers/scaleo_p.html

Deze toestellen zijn spiksplinternieuw! Ze komen dan ook met garantie!
Normaal ligt de prijs van deze toestellen rond de 750-800€ maar ik verkoop deze voor 650€. Voorlopig heb ik er zeker 5 maar indien genoeg intresse kan ik er nog wel enkele zoeken ;).

Zinzin
4 januari 2006, 16:03
Ook met factuur erbij?

Gamer
4 januari 2006, 16:16
Ja deze keer zekerheid... heb me al geexcuseerd voor wat er gebeurd is tussen ons... khoop dat we dit nu achterwege kunnen laten...

Had trouwens wel een post verwacht van je hoor... en dus ook reported... niet nodig om nu al offtopic te gaan...

ehm, dit heeft dus ook wel met dit topic te maken niet ---> betrouwbare persoon enal...

lol, dan wordt het tijd dat ik je blacklist voor vorige keer.... (done).

en verder on-topic :
garantievoorwaarden ?

Puijken
4 januari 2006, 16:29
ehm, dit heeft dus ook wel met dit topic te maken niet ---> betrouwbare persoon enal...

lol, dan wordt het tijd dat ik je blacklist voor vorige keer....

en verder on-topic :
garantievoorwaarden ?

Uhu maar door mij nu reeds onbetrouwbaar te noemen schrik je wel mensen af... Ik heb mijn fout bij u reeds toegegeven en heb me hiervoor ook verontschuldigd. Heb daarna ook reeds enkele succesvolle aankopen/verkopen gedaan (zie ook whitelist) en ik sta niet in de blacklist dus ik hoop dat we dit nu achterwege kunnen laten en verdergaan...

Garantievoorwaarden zijn er zoals op een normale nieuwe pc, d.w.z. 2 jaar. Bij de pc's zit een afleverbon voor de garantie.

EDIT:

Ik zie dat je me nu net geblacklist hebt, tjah waarvoor dient ze anders! Zou ik direct doen moest ik zoiets meemaken, ik besef dus ook zelf wel dat ik TOEN wel in fout was! Maar daarvoor dient de blacklist toch! En voor de rest, hoop ik dat je nu stopt met te zeggen dat ik onbetrouwbaar ben in iedere topic die ik maak! Ik sta nu in de blacklist en de mensen zullen daar dus wel gaan kijken! Had trouwens wel een andere houding verwacht van volwassen mensen (cfr: ons telefoongesprek van enkele maanden terug).

Puijken
5 januari 2006, 09:59
en up dan maar ofzo..