PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe Tomtom go 700

Coolrunner
4 januari 2006, 11:22
ok is dus nieuw in de doos

garantie is via mij te regelen maar da`s geen probleem denk ik

meer info + nieuwprijs (http://www.pdashop.be/product/15936)

ik dacht aan volgende prijzen :

minimumprijs : 500€
meeneemprijs : 575€

staat momenteel nergens anders te koop maar als dat veranderd hou ik jullie hiervan op de hoogte ;)

Verkoopregels

Afhaling te Zolder (Limburg). Opsturen per post is op kosten en risico van de koper. ( aangetekende verzending op aanvraag van de koper)
Boden via PM worden genegeerd.
Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
Deze items zijn onmiddellijk beschikbaar.
Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators.
Bieden exclusief verzending.
Verkoop sluit af 48 uur na het laatste bod vanaf dat de minimumprijs bereikt is of wanneer ik tevreden ben met een eventueel bod
Commentaar over de prijs kan als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub)

Coolrunner
4 januari 2006, 19:20
up uummer #1

DrWho
4 januari 2006, 19:29
Ik heb interesse maar ben nog aan't overwegen, 500 euro is niet niks natuurlijk. :unsure:

Coolrunner
4 januari 2006, 19:34
Ik heb interesse maar ben nog aan't overwegen, 500 euro is niet niks natuurlijk. :unsure:

yup kweet het, den k er maar eens rustig over na

prijs is toch goed denk ik, of niet ?

tarske
4 januari 2006, 19:36
is de doos dan nog ongeopend met plastic folie er rond ?
is factuur meegeleverd ?
waarom garantie via u ?
indien nodige papieren erbij zijn kan iedereen toch naar winkel gaan ermee of niet ?
groeten

Coolrunner
4 januari 2006, 19:38
is de doos dan nog ongeopend met plastic folie er rond ?
is factuur meegeleverd ?
waarom garantie via u ?
indien nodige papieren erbij zijn kan iedereen toch naar winkel gaan ermee of niet ?
groeten

doos is geopend om te checken en da`s alles
gekregen van werkgever
daarom geen papieren erbij meegeleverd

Icebeice
4 januari 2006, 21:16
400€ en kan zeer vlug afgehaald worden......

RoaringEagle
4 januari 2006, 23:38
hey Cool,

is dat enkel de gps zelf? of is daar ook een hoes, ruit-armke etc bij? ik heb alleszins interesse (remember het idiot-proof verlangen van mijne pa? ;) )

Coolrunner
5 januari 2006, 00:31
hey Cool,

is dat enkel de gps zelf? of is daar ook een hoes, ruit-armke etc bij? ik heb alleszins interesse (remember het idiot-proof verlangen van mijne pa? ;) )

Afstandsbediening, ac thuislader, sigarettenaansteker oplader, houder voor in de wagen + reiningsdoekje, usb kabeltje..

Gratis TomTom Verkeersinfo en Flitslocaties voucher in de doos inbegrepen.

FoM_Capeman
5 januari 2006, 01:37
zit die code kaart ernog in met de 15 didgets?
welke kaart zit er standaart opgeladen ?
is het de 700 met BT voor GSM?
heb je de update al gedaan via site of niet ?

DAVID@2
5 januari 2006, 07:29
bod 450€ afgehaald

Coolrunner
5 januari 2006, 11:07
zit die code kaart ernog in met de 15 didgets?
welke kaart zit er standaart opgeladen ?
is het de 700 met BT voor GSM?
heb je de update al gedaan via site of niet ?

standaard volledig europa op straatniveau
is met BT
nog niet gedaan ... zoals gezegd nieuw in de doos

Coolrunner
5 januari 2006, 13:30
bod 450€ afgehaald

genoteerd, verkoop sluit af vrijdagavond om 20h00 ... bij een lastminute bieding (10min voor einde sluiting) heeft men nog de kans om tot 20h15 tegen te bieden .... deze 15 min schuiven telkens op met dezelfde voorwaardes als hiervoor opgesomd

Coolrunner
5 januari 2006, 20:44
niemand anders meer interesse ?

RoaringEagle
6 januari 2006, 00:39
yo Cool; ik ga niet bieden... is te duur voor wat mijne pa nodig heeft; ik ga verderzoeken naar de goedkopere modellekes

veratje
6 januari 2006, 02:25
soms geen zin in een ruil met ttg 300 met opleg van mijn kant(juist nieuwe gekregen uit rma)

Icebeice
6 januari 2006, 07:25
Ik ga ook niet hoger gaan dan 400€ daar er geen garantie of factuur bij is, spijtig genoeg,, ander had ik zeker meer geboden maar ga geen risicos nemen en blijft mijn bod 400€.

Coolrunner
6 januari 2006, 11:13
soms geen zin in een ruil met ttg 300 met opleg van mijn kant(juist nieuwe gekregen uit rma)

nope sorry ... enkel cash

DAVID@2
6 januari 2006, 12:47
is het niet mogelijk voor een kopie van de aankoopfactuur te verkrijgen via uw werkgever .
groeten david.

Coolrunner
6 januari 2006, 13:11
is het niet mogelijk voor een kopie van de aankoopfactuur te verkrijgen via uw werkgever .
groeten david.

neen sorry ... alles moet via mij verlopen, zoals ik al zei in de beginpost

negruj
6 januari 2006, 13:51
hoelang is die garantie via jou erop?

Coolrunner
6 januari 2006, 13:54
hoelang is die garantie via jou erop?

sowieso 2 jaar ... tis België ;)

SPEEDMAN
6 januari 2006, 14:36
bod 480 €.

graag sms als iemand hoger biedt, zal mijn gsm nr sture via pm. aangezien ik vanavond pas laat online ben. zo kan je mij laten weten als ik overboden wordt en kan ik misschien nog een bod doen via sms.

k?

Coolrunner
6 januari 2006, 14:39
bod 480 €.

graag sms als iemand hoger biedt, zal mijn gsm nr sture via pm. aangezien ik vanavond pas laat online ben. zo kan je mij laten weten als ik overboden wordt en kan ik misschien nog een bod doen via sms.

k?

ok is geen probleem ... als het zo is sms ik je bij een eventueel hoger bod en zal ik een eventueel hoger bod van je hier posten

mvg

SPEEDMAN
6 januari 2006, 14:45
wanneer sluit je af?

Coolrunner
6 januari 2006, 14:48
genoteerd, verkoop sluit af vrijdagavond om 20h00 ... bij een lastminute bieding (10min voor einde sluiting) heeft men nog de kans om tot 20h15 tegen te bieden .... deze 15 min schuiven telkens op met dezelfde voorwaardes als hiervoor opgesomd

zoals opgegeven .... ophaling kan dit weekend enkel na 20h00 (zaterdag + zondag) vermits ik 12 uren werk deze dagen :(

SPEEDMAN
6 januari 2006, 14:51
ik verkies een taxipost zending. woon te ver af.

als ik het goed begrijp worden eventuele garantiezaken via u geregeld ?

Coolrunner
6 januari 2006, 14:54
ik verkies een taxipost zending. woon te ver af.

als ik het goed begrijp worden eventuele garantiezaken via u geregeld ?

verzending is geen enkel probleem ... garantie is volledig via mij, kgeef u mijn volledige gegevens + vaste telefoon + gsm nummer om me bij problemen te contacteren, geen enkel probleem.

mocht het je overtuigen, kun je mijne whitelist bekijken ivm met mijn betrouwbaarheid

Coolrunner
6 januari 2006, 20:08
ok SPEEDMAN is de winnaar

pm is verzonden

schep
12 januari 2006, 13:03
done :)