PDA

Volledige versie bekijken : [TK] World of warcraft.

celeron clocker
3 januari 2006, 23:16
Te koop wegens geen tijd en ontdekken van sociaal contact :

World of warcraft met : Lvl 33 char met green / blue items , het gaat om een Hunter , Night-elf ik heb een lvl 33 (of 32 ) pet , een tijger en een lvl 30 wolf .
Hij bevind zich op de server skullcrusher.

Ook staat er nog een lvl 15 warrior (al akir veel groene items enzo redelijk impressive looking voor lvl 15) op en nog wat lower lvl gespuis.

Is met cd's enzo.

The_Poet
4 januari 2006, 00:12
is er nog playtime over ? Of is de account volledig opgesoupeert ?

celeron clocker
4 januari 2006, 00:16
nog tot 29 januari .

Oja antwoord op je vraag in het andere topic : Het is dus als je in augustus bvb 1 maand betaald is het in september opgebruikt. ;)

The_Poet
4 januari 2006, 00:24
bedankt voor te replyen, maw als je een maand geen reet uitsteekt ben je uw geld ook kwijt
zware afzetterij die handel :)

celeron clocker
4 januari 2006, 00:25
bedankt voor te replyen, maw als je een maand geen reet uitsteekt ben je uw geld ook kwijt
zware afzetterij die handel :)

Als je een spel koopt is het de bedoeling dat je er mee speelt hé . :p

Is met alle betalende MMORPG zo...

celeron clocker
4 januari 2006, 16:45
Upje , en nu geen offtopic meer aub :) .

Edit : er staat geen min of meeneemprijs zie ik aangezien meeste mensen wel wat zekerheid willen zal ik de meeneem op 35€ zetten :)

celeron clocker
5 januari 2006, 19:03
Elke dag langer is een dag minder playtime ....

celeron clocker
6 januari 2006, 16:48
Amai zeg laatste up :s anders gaan die WoW zo snel weg , zeker veel geldnood met "de dagen hiere"? :p

Genious
7 januari 2006, 02:01
ik ga morgenavond eens gaan kijken bij een vriend die wow heeft, ik zal daarna wel weten te zeggen of ik het koop of niet.

celeron clocker
7 januari 2006, 16:28
ik ga morgenavond eens gaan kijken bij een vriend die wow heeft, ik zal daarna wel weten te zeggen of ik het koop of niet.

ok. :)

celeron clocker
7 januari 2006, 18:21
Eventueel sta ik ook open voor een ruil !

NooKie
7 januari 2006, 18:28
ruilen tegen Guild wars ? splinter nieuw en special edition

Genious
7 januari 2006, 20:19
bod: 35 euro (meeneem dus) ik veronderstel dat het inc is? want anders kan ik het evengoed nieuw kopen
(moest ge echt gw willen, ik heb dat ook, kan het geven met wat opleg, maar liever niet)

zou ge in pm al account info kunnen geven, want elke dag is er weer eentje minder (en maakt het minder interessant), heb het spel intussen geïnstalleerd met de cd's van die vriend. ;)
want het spel is 50, maar dat is 1 maand gratis, dus nog 37, dus zonder die dagen extra is het dat echt niet waard, dat begrijp je prolly wel. (en ivm mijn betrouwbaarheid: whitelist: +5 als koper, +1 als verkoper, geen blacklist)

celeron clocker
8 januari 2006, 00:53
bod: 35 euro (meeneem dus) ik veronderstel dat het inc is? want anders kan ik het evengoed nieuw kopen
(moest ge echt gw willen, ik heb dat ook, kan het geven met wat opleg, maar liever niet)

zou ge in pm al account info kunnen geven, want elke dag is er weer eentje minder (en maakt het minder interessant), heb het spel intussen geïnstalleerd met de cd's van die vriend. ;)
want het spel is 50, maar dat is 1 maand gratis, dus nog 37, dus zonder die dagen extra is het dat echt niet waard, dat begrijp je prolly wel. (en ivm mijn betrouwbaarheid: whitelist: +5 als koper, +1 als verkoper, geen blacklist)

Prijs is exclusief normaal maar kzalt inc. maken voor u =P
Pay before play geldt hier wel , het is week , ik ben bij kbc als jij ook bij kbc bent staat het er morgen al op. ;)

Genious
8 januari 2006, 00:55
Prijs is exclusief normaal maar kzalt inc. maken voor u =P
Pay before play geldt hier wel , het is week , ik ben bij kbc als jij ook bij kbc bent staat het er morgen al op. ;)
fortis :(
is foto van uittreksel ook goed?
kga da in orde brengen nadat ik ben gaan maffen, stuur maar al uw info. (rekeningnummer dus)

celeron clocker
8 januari 2006, 01:03
Verkoop afgerond .

Zal posten als alles betaald is en ontvangen etc..