PDA

Volledige versie bekijken : Club gezocht

go_ndw
3 januari 2006, 17:13
Zijn er goede clubs in of rond merksem? Ik ben 22 jaar en zou graag iets van gevechts-of verdedigingssport doen, dit niet te ver van mij.

Vooral conditie, lichaam zijn belangrijk om die wat te onderhouden en op te bouwen. Maar wat ik ook wel in een club zoek is groepssfeer, mannen die u met open armen eigenlijk verwelkomen en waarbij het niet enkel gaat over samenkomen, trainen en dat is het... Dus mensen die ook wel weggaan samen enz... Want die club zou ook leuk zijn om het sociaal contact wat uit te breiden.

Ik zou liefst wel niet naar een club gaan waar veel marokanen zitten. Vooraleer jullie iets zeggen, één van mijn beste vrienden is marokaan en ik ken ze goed genoeg, zeker in zo'n clubs en dan in groepjes van die jongere gastjes.

Enige suggesties?

sneax
3 januari 2006, 17:16
Mja ik denk als ge een gevechtsport gaat doen dat die niet 'samen met de club' andere toffe dingen gaan doen. Ge gaat wel kameraden maken, maar da gaat ni in volledige 'clubsfeer' zijn daarvoor is
1) een gevechtsportclub ni goed
2) iets op hoog niveau ook ni goed

ik speel basket bij the tower aalst en das écht een kameraden bende maar helaas vind ge dat niet veel terug

Time
3 januari 2006, 17:25
Zoiets is idd zeldzaam, beste wat ge kunt doen is googlen per gevechtssport en uitkijken naar clubs uit uw buurt.

Shotokan karate en kickbox kunt ge alleszins wel in Merksem beoefenen, maar met Antwerpen in de buurt zal dat voor de meeste sporten wel geen probleem geven.

go_ndw
4 januari 2006, 00:20
Nja, ik hoor toch van iemand van een thai-box-club in brasschaat of st-job die gezamelijk uitgaan