PDA

Volledige versie bekijken : Dual Xeon setup (nagenoeg zwaarste model)

piotke
29 december 2005, 14:45
Omdat een bepaalde upgrade toch niet doorgaat is hier een en ander overbodig geworden.

* twee maal xeon 3.4 GHz 1 mb cache 800 fsb. Zowat de snelste single core die er is. Twee van deze beestjes geven in taskmanager 4 cpu's weer. Ze hebben elks nog eens HyperTHreading aan boord. ZOdat je probleemloos 4 zware taken teglijk kan doen !

* Intel® Server Board SE7320SP2
Krachtig en stabiel serverbord. Met onboard VGA, het is een server hé. En zelfs PCIe voor snelle raidcontrollers en dergelijke. Met alle toebehoren en doos aanwezig.
http://support.intel.com/design/serv...rds/se7320sp2/

* twee maal 512 DDR pc2100 ECC van SamSung. Servergeheugen. Voor in dual channel.

Tenslotte zijn er nog twee standaard intel koelers bij die aangepast zijn (van socket 603 naar 604) om ze perfect werkende te krijgen op dit bord.

Duur gerief, krachtig gerief. Alleen bieden als je de centjes hebt en het mag kopen. Alles is nieuw, heeft enkel test gedraaid.
Zoek even de huidige prijzen op voor alleer je een bod doet....

CPu's kosten 500 euro per stuk. Gelijkaardig moederbord ~400; ram nog eens 85 à 100 per lat.
Totaal van 1600 euro. We spreken hier over top end producten eh. Richtprijs ~1000, onderhandelbaar tot 50 à 100 euro.

foto's:
http://www.meloen.be/XEON/

Zjjn snel snel gemaakt en de blokken zijn maar met 2 vijzen bevestigd. Normaal steek je er dus 4 bouten door.

KloiJ
29 december 2005, 14:48
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=383711

Mag ik enkele foto's aub?

piotke
29 december 2005, 14:49
Juist toegevoegd in initiële post.

Zinzin
29 december 2005, 15:09
Hoe is garantie geregeld?

piotke
29 december 2005, 15:13
U krijgt contactgegevens van mijn zakenpartner, en deze kunnen omgeruild worden.

Zinzin
29 december 2005, 15:21
Voor hoelang nog en in hoeveel tijd?

piotke
29 december 2005, 15:24
Om eerlijk te zijn, geen exact idee, ik moet dat eens navragen. Maar ik vermoed dat we hier om minstens een dik half jaar spreken. Dit durf ik zeker zeggen, voor erna... Geef me enkele dagjes geduld.

maxdevis
29 december 2005, 15:27
U krijgt contactgegevens van mijn zakenpartner, en deze kunnen omgeruild worden.

wat moet ik me hierbij voorstellen?

piotke
29 december 2005, 15:33
Toch duidelijk me dunkt ? Ik heb die rechstreeks onder speciale voorwaarden gekocht bij een bedrijf. Mocht er iets zijn kan u zich wenden tot mijn contactpersoon bij dat bedraaf, daar hij op de hoogte is dat ik het doorverkoop....

Zinzin
29 december 2005, 15:46
Is het mogelijk om de originele leverbon te krijgen (of kopie)? Zodat rechtstreekse garantie mogelijk is bij Intel...

piotke
29 december 2005, 15:51
Neen.
Zitten wel papieren bij: "thank you for using this engeneering sample..."

Echter de garantie, contactpersoon, verloopt wel rechstreeks bij Intel ;)

maxdevis
29 december 2005, 16:45
waarom is je vorige thread http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=383711&page=2 gesloten?

WeedJunk
29 december 2005, 17:53
Spreekt dat niet voor zichzelf? Omdat zijn verkoop nagenoeg verknoeid was door prijzen KloiJ mssh?

Fear
29 december 2005, 22:27
is er een mogelijkheid tot aparte verkoop cpu's en bijhorende koelers en zoja, wat is je vraagprijs +- ?

+ edit, kan er een fan op die blokken ?

dit zijn dus nocona cpu's eigenlijk ?

Desolation Angel
29 december 2005, 22:29
is er een mogelijkheid tot aparte verkoop cpu's en bijhorende koelers en zoja, wat is je vraagprijs +- ?

der kan standard gene fan op die blokken, maar as gij u een pakske zelftappende schroeven haalt en die daar tussen wringt zal da ook wel houden (da heeft het alleszins bij mij ook gedaan voor ik mijn swiftechs had

piotke
30 december 2005, 11:38
der kan standard gene fan op die blokken, maar as gij u een pakske zelftappende schroeven haalt en die daar tussen wringt zal da ook wel houden (da heeft het alleszins bij mij ook gedaan voor ik mijn swiftechs had

inderdaad, zo kan je het oplossen.

Deze setup ging echter in een 2U rack, dus er konden geen fans op. Maar die stonden er vlak voor in het tussenschot van de case.

dit zijn dus nocona cpu's eigenlijk ?

Misschien aparte verkoop, als het bod mooi genoeg is....

JMke
31 december 2005, 00:34
richtprijs van €900-1000 is niet mis.

faselna
1 januari 2006, 12:50
Neen.
Zitten wel papieren bij: "thank you for using this engeneering sample..."

Echter de garantie, contactpersoon, verloopt wel rechstreeks bij Intel ;)

Hmmm rechtstreeks bij intel ?

Heb mijn dual 2.8 met intel modo enz en die papieren van thank you for using this engeneering sample maar zonder factuur aankoop bewijs ect kon ik het vergeten hoor .

Was mijn ervaring 6 maand geleden .

Maar wat is de min prijs aub ? en evt meeneem ?

Alvast bedankt

piotke
1 januari 2006, 14:46
min, laten we dat zetten op 850, meeneem op 950

Edit: vanwaar kwam jouw gerief ? ebay ?
Als het rechtstreeks van Intel zelf komt met die papieren...

faselna
1 januari 2006, 16:24
min, laten we dat zetten op 850, meeneem op 950

Edit: vanwaar kwam jouw gerief ? ebay ?
Als het rechtstreeks van Intel zelf komt met die papieren...

Ok bedankt voor info

Heb deze ook van iemand gekocht maar weet niet vanwaar hij deze heeft zelf gekocht .

Groeten en happy 2006