PDA

Volledige versie bekijken : Paintball Gent opent de deuren

Pollus
28 december 2005, 18:18
Beste mede-gamers:
Ik dacht dat dit alle shooterfreaks wel zou interesseren:
Na enkele jaren papierwerk zijn we er eindelijk in geslaagd alles rond te krijgen voor onze schitterende paintball-locatie in een oud industrieel gebouw, gelegen binnen de ring van Gent (in de gebouwen van het voormalige ACEC, in de buurt van het Stapelplein & Sleepstraat). We bieden jullie het grootste indoor-terrein in België dat op unieke wijze is ingericht met loopgraven, heuvels, schuttersputjes en hutjes.
Later komen er nog twee kleinere terreintjes bij, die meer bedoeld zijn voor competitiespelers.
Check onze site en laat me weten wat jullie er van denken!
http://www.paintballgent.be/

koebeest
28 december 2005, 18:24
Owyeah!, dat kom ik zeker eens doen. De dichtste dat ik wist zijn was in eeklo en in gent was er enkel zo een laser geval .

edit:// wat wel mss wat tegenslaat is dat je met minimum 16 moet komen. Doe misschien dat je bij inschrijving kan vragen of je groep mag gemengd worden met een andere groep. Want 16 is veel te veel als minimum aantal

arrakis
28 december 2005, 18:35
ziet er vet uit man, zo groot terrein.

Wesh
28 december 2005, 18:49
Ziet er zalig uit idd!! Moet ik toch ooit eens gaan doen. Mss deze zomer of vroeger.
Good luck en succes ermee!

D-1337
28 december 2005, 18:51
23 januari ga ik al met een ganse bende ;)
hope it'll be fun

Pollus
28 december 2005, 19:01
Merci voor de positieve reacties!
Even wat uitleg over het minimumaantal om te reserveren:
Bij sommige van onze concurrenten kan je indd met minder volk terecht, maar eens je er bent, laten ze je vaak samen spelen met 30 mensen die je nog nooit gezien hebt. Echt bevorderlijk voor de sfeer is dat niet, dat kan ik je verzekeren.
Bij ons ben je zeker dat als je reserveert, dat het volledige terrein voor jullie is, dus je speelt alleen met mensen die je kent. 16 mensen optrommelen is echt zo moeilijk niet, vraag 'ns rond aan wat vrienden, die brengen er elk ook een paar mee en voor je t weet zit je aan 20+ personen.
Verder; we hebben het grootste indoorterrein in België, met kleinere groepen spelen is eenvoudigweg niet leuk.

Firefoxbt
28 december 2005, 19:02
Owyeah!, dat kom ik zeker eens doen. De dichtste dat ik wist zijn was in eeklo en in gent was er enkel zo een laser geval .

edit:// wat wel mss wat tegenslaat is dat je met minimum 16 moet komen. Doe misschien dat je bij inschrijving kan vragen of je groep mag gemengd worden met een andere groep. Want 16 is veel te veel als minimum aantal

²
die lasershooting (naam vergeten :) ) is wel tof voor enkele keren maar fok das fake ;)
en in eeklo ist vrij klein en nogal beperkt in mogelijkheden + nergens plekje zonder zand en da steekt om den duur echt tegen :D
ik kom ook es af voor feestje ofzo :applause:

Pollus
31 december 2005, 13:22
"ik kom ook es af voor feestje ofzo :applause: " ---->
We verwachten je; de pintjes staan al koud :niceone:

DiDoria
1 januari 2006, 21:56
Tot hoever schieten de geweren dan?

Ook airsoft (aangezien dat realistische en nauwkeuriger is)

ByT3 Me
2 januari 2006, 00:07
Tot hoever schieten de geweren dan?

Ook airsoft (aangezien dat realistische en nauwkeuriger is)

tss 30 à 50meter
afhankelijk hoe ge uw marker instelt

paintball moet ge niet spelen omwille van al dan niet realisme, paintball = paintball en niet oorlogje spelen

D-1337
2 januari 2006, 00:09
ik ga met mijn broer , zijn lief en wat maten en hun lieven :)
komt ge snel aan genoeg :)

EvilTwin
2 januari 2006, 09:22
Very nice! Maar is airsoften ook toegelaten?

ZoDiaK
2 januari 2006, 12:55

Hmm, dan moet ik urban gear gaan kopen :D

Pollus
2 januari 2006, 22:27
Nee, het terrein is niet uitgerust voor airsoft wapens (netten zijn niet fijnmazig genoeg etc...). Maar don't worry, paintball is veel leuker ;)

EvilTwin
3 januari 2006, 08:53
Nee, het terrein is niet uitgerust voor airsoft wapens (netten zijn niet fijnmazig genoeg etc...). Maar don't worry, paintball is veel leuker ;)

Hehe. Dat laat ik ff int midden. Duurder in elk geval :)

Kandul
3 januari 2006, 11:37
Mooie site, maar toch even een opmerking..

Prijzen vind ik een beetje onoverzichtelijk, je moet ergens tussen die tekst gaan lezen dat het €30/persoon is.

Ik ga zeker eens afkomen.

PapaGanz
3 januari 2006, 18:50
't Zijn in ieder geval mooie posters :D.

Pollus
3 januari 2006, 21:37
Hehe merci, ze zijn gratis te verkrijgen als je er wil...

Foose
3 januari 2006, 21:40
Merci voor de positieve reacties!
Even wat uitleg over het minimumaantal om te reserveren:
Bij sommige van onze concurrenten kan je indd met minder volk terecht, maar eens je er bent, laten ze je vaak samen spelen met 30 mensen die je nog nooit gezien hebt. Echt bevorderlijk voor de sfeer is dat niet, dat kan ik je verzekeren.
Bij ons ben je zeker dat als je reserveert, dat het volledige terrein voor jullie is, dus je speelt alleen met mensen die je kent. 16 mensen optrommelen is echt zo moeilijk niet, vraag 'ns rond aan wat vrienden, die brengen er elk ook een paar mee en voor je t weet zit je aan 20+ personen.
Verder; we hebben het grootste indoorterrein in België, met kleinere groepen spelen is eenvoudigweg niet leuk.

Das mss waar wat je zegt en het is tenslotte zo erg niet dat je met min.16 man moet zijn, maar in Merchtem kan je het terrein voor je alleen hebben als je al met 10 ofzo bent denk ik. Wij waren er eens met 10, daarmee.
Enfin, wij gaan daar al jaar en dag maar we zullen dan binnenkort is naar Gent komen zeker ;)

D-1337
3 januari 2006, 21:41
waar?
in de paintball zelf zeker

spl3ndr
3 januari 2006, 21:45
terrein ziet er heel goed uit, veel variatie opt eerste zicht.

Ik heb nog nooit indoor paintball gedaan, altijd outdoor.

mag je ook met je eigen materiaal spelen ( eigen marker,paintballs, lucht ) of zijn er beperkingen hierop ?

Is het ook mogelijk van het ganse terrein af te huren en te komen spelen met een ganse bende ( die elk hun eigen materiaal hebben) voor een ganse dag ?

zoja, mag u mij de prijzen PM'en

Foose
3 januari 2006, 21:57
waar?
in de paintball zelf zeker

http://www.npg.be/Nl/indoor.html
sorry voor de reclame Pollus :p

ByT3 Me
3 januari 2006, 23:31
ik moet wel zeggen, dat de paint die er gebruikt wordt idd degelijke paint is. voor zover ik weet lijken ze zelfs de enige in België die deftige field paint gebruiken, meestal is verkopen veld eigenaars hun klanten crappy paint zoals Duke, Severe Storm, Victory. en durven er dan nog dwaze prijzen voor vragen.

mja imo zijn er momenteel maar 2 goei merken met hun sublabels , Draxxus en Diablo, mja officieel moet ik nu voor Diablo zijn :D

Foose
5 januari 2006, 00:16
ik moet wel zeggen, dat de paint die er gebruikt wordt idd degelijke paint is. voor zover ik weet lijken ze zelfs de enige in België die deftige field paint gebruiken, meestal is verkopen veld eigenaars hun klanten crappy paint zoals Duke, Severe Storm, Victory. en durven er dan nog dwaze prijzen voor vragen.

mja imo zijn er momenteel maar 2 goei merken met hun sublabels , Draxxus en Diablo, mja officieel moet ik nu voor Diablo zijn :D

Wa is er zo slecht aan Severe ? Dat ze vantijd niet openspringen ofzo ?

ByT3 Me
5 januari 2006, 00:30
Wa is er zo slecht aan Severe ? Dat ze vantijd niet openspringen ofzo ?

oa, de shell is imo te dik waardoor ge bouncers krijgt (Bouncers = waist of paint = waist of money). En ook de fill is niet super, ik heb al met Storm gespeeld waar de filling net gekleurd water was.
Severe Cyclone vind ik ook niet echt om over te stoefen als competitie paint.

Kriminal
11 januari 2006, 12:25

Draxxus is brol echt :s Spelen in onze club altijd met victory van wdp en klanten krijgen dit ook, geen flatters hiermee met Draxxus ram ik men Ion om de minuut vast :( En na afloop mag ik heel men geweer uit elkaar halen om hem te cleanen :s

Maar met nen tippman is draxxus vast wel goed daar leg je nu ook geen 15 ballen per seconde met hé

On topic: Paintball zietter nice uit kan je ook gewoon keer komen kijken als er groep speelt en eentje drinken zoja zaterdag zijde open we springen wel eens binnen ofzo ;)

Nijntje
11 januari 2006, 13:57

Wat hebben die netten ermee te maken?
Dus als je achter een net gaat zitten kan je niet geraakt worden?
Of dat is althans de bedoeling?

Leuk :p

Eagle`
11 januari 2006, 15:50
Wat hebben die netten ermee te maken?
Dus als je achter een net gaat zitten kan je niet geraakt worden?
Of dat is althans de bedoeling?

Leuk :p

die netten zijn voor het publiek gok ik

Nijntje
11 januari 2006, 16:14
Als ge paintbalt of airsoft moet er geen publiek rondstaan of rondlopen.
Dat is om problemen vragen.

Eagle`
11 januari 2006, 16:19
Als ge paintbalt of airsoft moet er geen publiek rondstaan of rondlopen.
Dat is om problemen vragen.

Problemen vragen, bij grote paintball compo's is er altijd publiek bij ... swel tof geeft extra dimensie aan het gebeuren net als elke andere sport waar er toeschouwers het gebeuren bijwonen

[BAT]krikke
11 januari 2006, 16:45
ik denk dat het hier gaat om veiligheid eagle.
en idd toeschouwerd die enkel door netten beschermd worden = riskant :-/

Nijntje
11 januari 2006, 19:23
Een verdwaalde paintball of BB kan altijd.
Der waren is op een skirm paar BB's redelijk stijl in de lucht geschoten geweest door een encounter met iemand van het andere team.
Na afloop was er ene zijne wagen vol met puttekes :p

Alles kan :)

ByT3 Me
12 januari 2006, 00:15
Draxxus is brol echt :s Spelen in onze club altijd met victory van wdp en klanten krijgen dit ook, geen flatters hiermee met Draxxus ram ik men Ion om de minuut vast :( En na afloop mag ik heel men geweer uit elkaar halen om hem te cleanen :s

Maar met nen tippman is draxxus vast wel goed daar leg je nu ook geen 15 ballen per seconde met hé

On topic: Paintball zietter nice uit kan je ook gewoon keer komen kijken als er groep speelt en eentje drinken zoja zaterdag zijde open we springen wel eens binnen ofzo ;)

hangt wel af welke je bedoel, je hebt zoveel soorten Draxxus, en een burst of een chop trekken in je wapen, kan van meer dingen afhangen dan alleen maar het type van paint, als je bvb paint .693 door een loop schiet met boresize .689 is om problemen vragen, als ook de afstelling van je marker en hopper .

@Nijntje, waarom zouden er geen toeschouwers mogen zijn? als die verstandig achter de netten (defige netting) blijven zal er niet rap iets gebeuren, buiten mss wat spray op hun kleren.

het hangt alleen van de organisatie af van deftige netting te plaatsen.

spl3ndr
14 januari 2006, 14:04
ik heb er nu al een doos braxxus midnight doorgeschoten en tot nu toe heb ik nog maar 1 bal gehad die opengesprongen is. Ik schiet wel maar met nen Tippman custom 98, dus geen supersnelle knaller

dikkelu
20 september 2006, 12:19
kunde daar ook terecht met eigen materiaal???

PapaGanz
20 september 2006, 13:05
Hoe loopt de zaak eigenlijk :crazy:?

hybrid
20 september 2006, 13:47
kunde ook zegge als iemand anar de voetbal ga zien en nen bal in de buurt komt , ja dan moette maar ni kome zien e das om probleme vrage :sleep:

[BAT]krikke
20 september 2006, 23:50
paintball in u oog =/= voetbal in u aangezicht...

Dbs1
29 oktober 2007, 16:43
Even een update; we zijn ondertussen verhuisd naar een nieuwe hall in de Acec gebouwen, waar we jullie een compleet vernieuwd en verbeterd terrein kunnen aanbieden. Ons adres blijft hetzelfde, de website ook: http://www.paintballgent.be

Aan de discussie over Draxxus paintballs heb ik niet veel toe te voegen, iedereen heeft wel een mening waarom dit of dat soort paintballs niet of wel goed zijn (vaak zijn slechte ervaringen hiermee ook gelegen aan het feit dat je marker niet goed is ingesteld). We gebruiken deze paintballs ondertussen al jaren en zijn er (samen met onze klanten) erg tevreden van.
Om even te antwoorden op de andere vragen: Airsoft is bij ons niet mogelijk, onze netten zijn indd niet aangepast aan de kleine plastic balletjes. Toeschouwers zijn wel welkom, die kunnen vanuit de veilige zone of cafetaria toekijken...

Merci aan alle gamers die al langskwamen!

beyl
7 november 2007, 20:48
Ben ookal bij jullie geweest met onze scoutsgroep en het is inderdaad verschrikkelijk plezant :D
Gelukkig hadk ook een para in men team :p

SIO
8 november 2007, 16:37
jammer van de prijs ivm overige paintballtereinen. Kan nu toevallig de vergelijking maken omdat ik twee maal in korte tijd ga paintballen.
Vorige week in Co (Ardennen) gespeeld voor 22euro, volgende week in Jabeke voor 23euro. Al moet ik zeggen dat de prijs voor extra kogels -7.5euro) hier het goedkoopst is (8euro in Co en 10euro in Jabeke).
Maar wie weet komen we daar ook wel eens, alvast niet meer naar Co, slechte maskers.