PDA

Volledige versie bekijken : [TK] GForce 6600GT (pci-express)

TrOmBo
28 december 2005, 01:39
http://www.pointofview-online.com/GF6600GTpci.html

Merk: point of view

Nieuwprijs was 170 € (bij Tones aangekocht)

In perfecte staat!! Beginprijs = €99 meeneemprijs is 120€!!!

gforce 6600gt point of view pci-express.

graphics engine
nvidia 6600 gt gpu

video memory
128 mb

core clock
500 mhz

memory clock
1000 mhz

memory speed
gddr 3

interface
pci express 16x

ramdac
dual 400 mhz

d-sub
yes

dvi-i
yes

tv-out
yes

TrOmBo
29 december 2005, 19:27
Geen gamers hier?:unsure:

psycho_256
29 december 2005, 19:28
als er volgende week gn bod is wil ik wel ene bod doen van 99€ :) maar kan pas volgende week de deal afmaken dus moeste iemand anders vinden ondertussen pech voor mij

white_steam
29 december 2005, 19:29
er zijn al veel 6600GT verkocht , de mense kunne et nie meer zien, :D dermee

graptje, succes met verkoop

Coolrunner
30 december 2005, 13:24
ouderdom ?
garantie ?
waar gekocht ?
factuur ?

edit eerst effe de antwoorden afwachten

TrOmBo
30 december 2005, 18:56
dat er veel verkocht zijn? wil zeggen dat goeie kaart is he ;)

Ouderdom = +- 4 maand
Garantie heb je nog! (point of view) weet niet hoelang denk 3 jaar
gekocht bij tones.be
Factuur heb ik nog. kan kopie geven van factuur van PC (zat bij zelf samengestelde pc dus heb geen aparte factuur)

Hopelijk heb ik je hiermee wat voort geholpen...

Coolrunner
30 december 2005, 20:51
dat er veel verkocht zijn? wil zeggen dat goeie kaart is he ;)

Ouderdom = +- 4 maand
Garantie heb je nog! (point of view) weet niet hoelang denk 3 jaar
gekocht bij tones.be
Factuur heb ik nog. kan kopie geven van factuur van PC (zat bij zelf samengestelde pc dus heb geen aparte factuur)

Hopelijk heb ik je hiermee wat voort geholpen...

ok 99€ excl verzending ... snelle afhandeling wordt ten zeerste geapprecieerd ;)

TrOmBo
31 december 2005, 00:47
bod genoteerd!! Er is nog interesse van vrienden maar die zijn nog niet zeker(mama en papa;) ). jij bent de enige die al een vast bod deed.

€110 excl en hij is nu meteen van jou zonder twijfelen. En anders laat ik de bieding nog even open... ;)

Coolrunner
31 december 2005, 01:46
bod genoteerd!! Er is nog interesse van vrienden maar die zijn nog niet zeker(mama en papa;) ). jij bent de enige die al een vast bod deed.

€110 excl en hij is nu meteen van jou zonder twijfelen. En anders laat ik de bieding nog even open... ;)

tja hoger ga ik niet voor deze kaart ... mijn bod blijft staan tot zondagavond 20h.

wordt het dan niet toegezegd aan mij dan bestel ik een nieuwe 6800GS

Coolrunner
1 januari 2006, 20:28
tja hoger ga ik niet voor deze kaart ... mijn bod blijft staan tot zondagavond 20h.

wordt het dan niet toegezegd aan mij dan bestel ik een nieuwe 6800GS

tja dus deze verkoop gaat niet door .... zal dus wel verkocht zijn op Tones.be forum zekers ?

slechte manier van communiceren vindt ik zelf

brc
1 januari 2006, 23:40
is deze thread nog op gang ?

kunt ge me exacte details geven van die kaart ?
serienr en rev en zo ?

zou bod doen voor sli opstelling

grtz

TrOmBo
2 januari 2006, 13:13
tja dus deze verkoop gaat niet door .... zal dus wel verkocht zijn op Tones.be forum zekers ?

slechte manier van communiceren vindt ik zelf

Deze gaat wel door, ze is nog aan niemand toegewezen. logischer wijze gaat de kaart naar diegene met het hoogste bod. op tones is er een bod van €100
en jij biedt €99 dus daarom zal het spannen he;)

@ BRC ik weet niet goed hoe ik dit moet nagaan. ik zie 2 stickers met allerlei getallen en info op de kart maar weet niet goed welke nrs net dat jij wil weten.

ik denk dat het rev4 is maar niet zeker!!;)

brc
2 januari 2006, 19:24
je kan mssn eens de specs opzoeken met everest home edition ?

weet jij welke zaken overeen moeten komen om 2 kaarten succesvol in sli te draaien ?

of mssn iemand anders (srry voor evt off topic) maar eb wel interesse dus is in het voordeel van je topic

grtz

TrOmBo
3 januari 2006, 00:01
hehe np problem voor offtopic :p

wel wat ik er zelf van weet is dat je gewoon dezelfde specs qua kaart moet hebben bv 6600gt 128 mb enz met net dezelfde. door de nieuwste nvidia drivers is het echter niet meer nodig om de kaarten van hetzelfde merk te kopen.

maar een 6800gt ga je bv niet samen kunne laten draaien met een 6600gt maar ik geloof dat dit bij ati crossfire wel mogelijk is

Dit is wat ik er ongeveer van weet kan zijn dat er meer gedetailleerde informatie is ;)

brc
3 januari 2006, 18:03
zou dan eigenlijk np moeten zijn bij mij want heb ook een point of view 6600gt 128 mb van bij tones van ongeveer een maand of 5 oud....

wanneer denk je af te sluiten.?

grtz

TrOmBo
7 januari 2006, 16:47
wat is je bod? :)

TrOmBo
8 januari 2006, 10:34
up... komaan gamers dit is echt een goeie koop! je zal geen spijt hebben van deze kaart het hoogste bod is momenteel €100. Iemand €110?

brc
10 januari 2006, 14:41
Bon vlug nog even hierop posten,

deal gesloten, kaart verkocht aan mij (tenzij kaart niet wil werken op mijn config dan)

@ trombo dan, zou je mij (alsd ge thuiskomt eens willen sms'en ??? ben je gsmnr kwijt)

grtz

brc
11 januari 2006, 14:48
ok nice,

deal goed afgerond, alles netjes meegekregen,
bereidwillig geweest ter plaatse en zo

nice

+1 whitelist

en verkoop is rond

thread mag dus gesloten worden