PDA

Volledige versie bekijken : Probleem -Q- & robbeke

gravendelver
26 december 2005, 12:48
-Q-

Tijdje geleden kocht ik een shuttle met hardware van hem (hier: http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=378185)

Hij ging naar gent komen met de trein, heb daar gewacht en hij is niet afgekomen. Volgens hem had zijn trein meer dan 30 min vertraging, heb daar geen probleem van gemaakt. Hij ging het dan opnieuw komen brengen naar Gent, na enkele dagen vroeg hij mijn adres omdat hij het kon komen brengen met de auto (dus hij moest waarschijnlijk in of langs gent zijn). Ik vroeg hem op voorrand op msn of hij kon teruggeven van 300 euro (ik moest hem 275 euro). Toen hij aankwam met de shuttle gaf ik hem de 300 euro, hij nam zijn portefeuille om terug te geven met de vraag "vind ge het erg als ek iets voor de naft neem" ik heb daar gewoon op gezegd "geen probeem" omda ik geen moeilijke mens ben. Het geld dat ik terug kreeg bleek toen ik boven kwam €10 te zijn waardoor ik dus €15 onafgesproken kosten heb betaald. Ik sluit de shuttle aan maar freezed als windows laad. Ook staat in het bootscherm AMD Athlon 1666mhz terwijl hij mij een "AMD 2600+" zou verkocht hebben, de aanhalingstekens omdat het een semrpon is en daar stond niets van in de thread (ok er stond ook niet in dat het een athlon was, dus weer geen probleem van gemaakt). Ik vraag hem verder uitleg en hij antwoord dat er een virus op stond en dat ik hem moet formatten, ook zou de cpu gewoon op de verkeerde fsb staan. Ik probeer dus windows te installen maar wanneer ik 7min verwijderd van van de installatie doet hij niet meer verder (meerdere keren geprobeerd). Dan geprobeerd in safemode op te starten van de windows die er nog op stond, heb aida gedownload en blijkt dat de cpu een athlon 2000+ is. Verder heb ik ook nog niets gehoord over de facturen die ik nog ging krijgen en antwoord hij niet.

Robbeke (minder groot probleem, ik weet dat hij te betrouwen is maar dit duurt nu toch al te lang)

Van hem heb ik een iPaq gekocht met accesoires. Ik betaalde bij de verzendingskosten extra voor een doosje van de post, toen ik het pakje 1,5 weken te laat ontving in de doos van de gps software die erbij zat heb ik daar weer geen probleem van gemaakt. Maar hij was het geheugenkaartje en de gps ontvanger vergeten bij opsturen, deze zouden achterkomen en zouden juist voor vorig weekend (dus niet kerstweekend maar dat ervoor) verstuurd zijn, maar natuurlijk nog niets ontvangen. Antwoord krijg ik van hem ook niet meer, dus hopelijk bij deze.

Kwertie
26 december 2005, 13:12
Als er iets geleverd of afgehaald wordt, toch best eerst testen terwijl de persoon erbij is, khoop dat dat met robbeke snel opgelost wordt,
ik stel voor om met -Q- een afspraak te kunnen maken en anders een deel van je geld terug te vragen, die windows moet wel geïnstalleerd kunnen worden e als alles in goeie staat is... dus er moet toch iets niet in orde zijn (eventueel geheugen of harde schijf die langzaam aan het begeven is?)

dno, khoop op een positief respons van beide gebruikers

-Q-
26 december 2005, 16:48
ik vind het nogal grof om het hier in het groot komen te schilderen terwijl we al hele tijd alles proberen onderling te regelen ik heb al gezegd dat ik mits er iets scheelt met de shuttle dit terugbetaal.

Ge zeit bedankt ze kerel ik zal nog is vriendelijk zijn

een duidelijk kwade -Q- die zijn best doet om correct te handelen

gravendelver
26 december 2005, 17:00
ik vind het nogal grof om het hier in het groot komen te schilderen terwijl we al hele tijd alles proberen onderling te regelen ik heb al gezegd dat ik mits er iets scheelt met de shuttle dit terugbetaal.

Ge zeit bedankt ze kerel ik zal nog is vriendelijk zijn

een duidelijk kwade -Q- die zijn best doet om correct te handelen

Deze thread is aangemaakt voor ge deze namiddag geantwoord hebt op msn. Wat hierboven staat is gewoon een opsomming van feiten. Ik heb u nog altijd de kans te geven om u te verantwoorden wat ge "min of meer" gedaan hebt na het aanmaken van deze thread op msn. Kzie niet in waarom ge u dan hier niet zou kunnen verantwoorden? Ik heb u allesinds verschillende keren aangesproken en heb een lange tijd gewacht, denk niet dat ik ongeduldig ben. Samen met robbeke's "schuld" was dit gewoon de gelegenheid om dit hier neer te zetten...

27 december 2005, 00:04
kom kom Q, nu niet den heiligen uithangen ook niet.
Alsof je niet wist dat het geen sempron was, of dat het een andere cpu was?
Dat had je gewoon moeten vermelden bij het verkopen.

Ook is het netjes en beleeft een systeem te verkopen dat werkt en kan getest worden, dus zwier er even een windows op en laat geen hd achter waar een virus op staat.

Ik heb nu in die thread van u en deze thread verschillende zaken gezien waar gij toch in de fout gaat. Ik vind de reactie van de kopers zeker en vast verstaanbaar. Goede afspraken maken goeie vrienden, zie dan dat je deze ook duidelijk maakt en duidelijk kan nakomen.

Als je op een uur afspreekt dan ben je daar, als je niet kan komen dan laat je in tijd iets weten, ik rij ook ni graag met mijn moto in strontweer voor niets...

We zijn allemaal volwassen mensen (hoop ik toch) dus praat gewoon de zaken uit. Compenseer de cpu, zie dat die shuttle werkt en robbeke zijn probleem vind ik ook maar raar, want wie "vergeet" er nu iets mee op te sturen.
Als ik zo iets zou vergeten zou ik dat zonder aarzelen meteen op de post doen...

edit: ik lees in de andere thread dat shuttle probleem reeds in orde is :top:

D-1337
27 december 2005, 00:09
Robbeke heeft zogezegt es mijn Metal Gear ac!d vergeten op de post te doen.
Heeft achteraf gezegt dat em zijn psp wegdoet en mijn game niet meer wou.
Heb geblacklist en het zo gelaten