PDA

Volledige versie bekijken : LOGITECH G5 Gaming Mouse incl. Hyperglides

G-ShOt^
26 december 2005, 02:08
LOGITECH G5 Laser Mouse
Neem de leiding in games. De Logitech G5 Laser Mouse geeft je een voorsprong met een 2000-dpi laser-engine die een verbazingwekkende 500 USB-rapporten per seconde* uitzendt voor nauwkeurige, bliksemsnelle reacties. Daarnaast biedt de Logitech-exclusieve cartridge met aanpasbare gewichten (36 gram) duizenden variaties voor balans en zwaarte — inclusief de variatie die perfect bij jouw unieke gamingstijl past. De PTFE-gamingvoetjes (polytetrafluoroethyleen) laten de G5 ultrasoepel glijden, precies wat je nodig hebt in een gaming-muis. Met Logitech's SetPoint-software kun je je muis aanpassen met geavanceerde functies zoals gamedetectie en gevoeligheidsaanpassing tijdens de game (inclusief onafhankelijke x- en y-asinstellingen).
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101401
Nieuwprijs: 62.70 EUR

Hyperglides G5/G7
De Hyperglides zijn op maat gesneden mouseskates. Ze zijn dikker dan de standaard skates waardoor ze langer mee gaan. Deze hyperglides zijn op maat gemaakt voor de Logitech G5 en G7.
http://www.gamegear.be/product_info.php?cPath=52&products_id=567
Nieuwprijs: 7.99 EUR

Muis is aangekocht bij tones enkele maanden terug, maar omdat ik vind dat ze te veel opties en knoppen heeft is ze eigenlijk maar 2 keer gebruikt. Ik hou meer van simpele muizen.

Ik verkoop de muis met alle toebehoren en nog in de originele doos, voorzien van Hyperglides inclusief een extra setje reserve hyperglides.

Minimumprijs: 45 EUR incl. verzending.
Meeneemprijs: 55 EUR incl. verzending.

G-ShOt^
26 december 2005, 14:30
Allé manne ge doet 25 EUR profijt bij de minimumprijs en daarop is et nog is gratis verzonden! :crazy:

Foto'tje:
http://users.telenet.be/G-ShOt/G5-1.JPG

SPEEDMAN
26 december 2005, 15:26
welke muismat gaat hier best bij bij zo'n muis ?

runningcorona
26 december 2005, 15:35
45 incl

G-ShOt^
26 december 2005, 16:04
Bod genoteerd van runningcorona.

En qua muispad denk ik echt wel dat zo goed als alles wel gaat. Zelfs gewoon uwen bureau gaat nog super door die hyperglides.

Ik sluit af woensdag 20u.

[MgC]Hammer
26 december 2005, 16:30
interesse in ruil met razer diamondback magma + opleg?

G-ShOt^
26 december 2005, 16:51
Hammer']interesse in ruil met razer diamondback magma + opleg?

Geen interesse in ruil sorry.

SPEEDMAN
26 december 2005, 19:44
Bod genoteerd van runningcorona.

En qua muispad denk ik echt wel dat zo goed als alles wel gaat. Zelfs gewoon uwen bureau gaat nog super door die hyperglides.

Ik sluit af woensdag 20u.
nope, ik heb een laser G5, en ze gaat niet op een icemat.

MAXXUR
26 december 2005, 21:26
gij hebt toevallig een rode icemat ?

SPEEDMAN
27 december 2005, 03:10
:offtopic:
nee zwarte icemat 2nd edition

runningcorona
27 december 2005, 18:22
wanneer word de topic afgesloten?

G-ShOt^
28 december 2005, 12:33
wanneer word de topic afgesloten?

Vanavond (woensdag) 20u :)

LaCucaracha
28 december 2005, 17:22
indien ge ze apart verkoopt,heb ik wel intresse in die skatez, heb zelf g7 , helpen die skatez echt zo veel, want die voetjes zijn zelf al vrij plat...

Dieter@be
28 december 2005, 18:02
maar omdat ik vind dat ze te veel opties en knoppen heeft is ze eigenlijk maar 2 keer gebruikt. Ik hou meer van simpele muizen.

voor TO hebde ook niet zoveel knopkes nodig he :D

G-ShOt^
28 december 2005, 19:00
indien ge ze apart verkoopt,heb ik wel intresse in die skatez, heb zelf g7 , helpen die skatez echt zo veel, want die voetjes zijn zelf al vrij plat...

Eens ge da gewoon zijt kunde toch nie meer zonder ze. Bij de standaard voetjes hebk altijd het gevoel da ze maar goed beginnen schuiven na een half uurtje spelen ofzo, bij hyperglides schuift da perfect van den eerste minuut :)

Maar ik verkoop ze niet apart..

BeeT
29 december 2005, 11:42
Is em al weg? Anders bied ik 50, incl verzending.

runningcorona
29 december 2005, 13:10
thread was gisteravond al gesloten om 20u