PDA

Volledige versie bekijken : Corsair ddr 400 2x512mb XMS3200

SiRuS ThE ViRuS
23 december 2005, 14:57
bieden maar ze zijn 23/07/05 worden alleen verkocht als de prijs goed is .de kosten van de verzending zijn voor de kooper of als je ze komt afhaalen . leveren kan in een straal van +-20km. ps ze kunnen ook geruild worden voor kingston kvr400x64c3a 1GB

KloiJ
23 december 2005, 15:34
Waar en wanneer gekocht?
Garantie?
Overclockt geweest?

ik bied alvast 65

Coolrunner
23 december 2005, 15:43
welke zijn da precies ? Corsair heeft nml veel latjes ;)

Firefoxbt
23 december 2005, 18:32
idd... pro versie of niet?

SiRuS ThE ViRuS
23 december 2005, 20:04
Waar en wanneer gekocht? 23/07/05 xedoscomputers
Garantie? ja0
Overclockt geweest? nee

ik bied alvast 65 ik bied alvast 65[/:rofl: :rofl: droomverder

SiRuS ThE ViRuS
23 december 2005, 20:11
idd... pro versie of niet? twinx xms matched 2x 512mb geen pro http://www.corsairmicro.com/corsair/products/specs/twinx1024-3200c2.pdf

Coolrunner
23 december 2005, 20:46
ik bied alvast 65[/:rofl: :rofl: droomverder

tja ge had misschien beter een richtprijs gegeven in plaats van zo een antwoord

nieuwprijs is 127€ dus ik doe een bod van 90€ als volgende antwoorden tot mijn voldoening worden beantwoord :

geheugen zonder fouten ? memtest draaien om dit te testen aub

SiRuS ThE ViRuS
23 december 2005, 21:04
tja ge had misschien beter een richtprijs gegeven in plaats van zo een antwoord

nieuwprijs is 127€ dus ik doe een bod van 90€ als volgende antwoorden tot mijn voldoening worden beantwoord :

geheugen zonder fouten ? memtest draaien om dit te testen aub
ER ZIJN GEEN FOUTEN IN HET GEHEUGEN dit kan je allemaal testen hier voor 100€ zijn ze voor u ik heb ze altijd hier gebruikt en vandaag beslist ze teverkoopen om dat ik met 3 latje zit en met mijn nieuw moederbordje 4 slotjes heb met gevolg ze niet Dual Channel kan zetten .dit is de reden dat ik ze verkoop en geen ander . als je me niet gelooft dan zie maar op deze link
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=382104

Coolrunner
23 december 2005, 21:09
ER ZIJN GEEN FOUTEN IN HET GEHEUGEN dit kan je allemaal testen hier voor 100€ zijn ze voor u ik heb ze altijd hier gebruikt en vandaag beslist ze teverkoopen om dat ik met 3 latje zit en met mijn nieuw moederbordje 4 slotjes heb met gevolg ze niet Dual Channel kan zetten .dit is de reden dat ik ze verkoop en geen ander . als je me niet gelooft dan zie maar op deze link
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=382104

mmm kwil tot 95€ gaan en ik kom ze zelf ophalen .... kzou ze wel graag nog een memtest laten draaien terplaatsr als dit mogelijk is ?

SiRuS ThE ViRuS
23 december 2005, 21:18
mmm kwil tot 95€ gaan en ik kom ze zelf ophalen .... kzou ze wel graag nog een memtest laten draaien terplaatsr als dit mogelijk is ? c als je weet hoe da moet geen probleem maar 100€ moet ik nog wel voor hebben sorry

Coolrunner
23 december 2005, 23:23
pm gestuurd vermits mails telkens terugkomen

brechtvm
23 december 2005, 23:36
100€ voor die 2*512mb indien ge mij de revisie kunt zegge (en dat deze mij aanstaat)

welke van onderstaande is het btw ? :

XMS-PC3000C2
XMS-PC3000C2
XMS-PC3200C2
XMS-PC3200C2
XMS-PC3200C2
XMS-PC3200C2
XMS-PC3200C2
XMS-PC3200C2
XMS-PC3200C2
XMS-PC3200LL
XMS-PC3200LL
XMS-PC3200LL
XMS-PC3200XL/XLPT
XMS-PC3200XL/XLPT

(graag ook revisie)

indien één van onderstaande hetzelfde zijn als jouw latjes, koop ik ze direct :

XMS-PC3200C2 Rev3.1
XMS-PC3200C2 Rev4.1
XMS-PC3200C2 Rev5.1/6.1
XMS-PC3200LL Rev1.1/2.1
XMS-PC3200LL Rev1.2/2.2
XMS-PC3200LL Rev3.1
XMS-PC3200XL/XLPT Rev1.1
XMS-PC3200XL/XLPT Rev1.2

Coolrunner
24 december 2005, 00:01
sorry maar ben al aan het afhandelen om morgen af te halen .... verkoper had mij hierover al gemaild

hij wou snelle afhandeling

brechtvm
24 december 2005, 11:14
nogmaals het bewijs dat hier (op telenet forum) niets meer via het forum hoeft geregeld te worden, en dat de regels niet meer gerespecteerd worden...

SiRuS ThE ViRuS
24 december 2005, 12:57
mag een slotje op

brechtvm
24 december 2005, 13:32
er staat NERGENS dat je akkoord bent met zn prijs, en toch verkoop je aan hem (via pm dan nog)..
en mods grijpen hier niet in ook..nice :doh:

Coolrunner
24 december 2005, 13:37
er staat NERGENS dat je akkoord bent met zn prijs, en toch verkoop je aan hem (via pm dan nog)..

djezus .... waarschijnlijk is ie gaan slapen en vergeten te posten dat het geheugen verkocht was aan mij + hij wou het snel regelen

Niet iedereen zit elke minuut achter zijne computer om alles continue te checken, er bestaat nog zoiets als een real life ;)

towwel
24 december 2005, 13:46

Mods kunnen niet alles zien hé. Bad post knopke drukken, want in principe zijn de latjes voor u: er is maar één bod van 100€ (meeneemprijs) en das het uwe.

brechtvm
24 december 2005, 13:50
reported..

Coolrunner
24 december 2005, 14:10
reported..

enkel omdat hij niet heeft gepost dat de deal met mij rond was .... beetje kinderachtig vind ik zelf maar tja ge doet maar

brechtvm
24 december 2005, 14:17
enkel omdat hij niet heeft gepost dat de deal met mij rond was .... beetje kinderachtig vind ik zelf maar tja ge doet maar

er is niets geregeld via het forum, en dat zit me dwars !
ALLES is buiten het forum om geregeld

unkind
24 december 2005, 14:36
heb ook die latjes

doen 2 3 3 5 10 11:)

piotke
24 december 2005, 14:43
Mods kunnen niet alles zien hé. Bad post knopke drukken, want in principe zijn de latjes voor u: er is maar één bod van 100€ (meeneemprijs) en das het uwe.
Het bod van 100 euro was onder voorbehoud.

brechtvm
24 december 2005, 14:49
Het bod van 100 euro was onder voorbehoud.
en tégen de huidige koper zei ie dat ie zn bod van 95 niet accepteerde, daar het te laag was...

Coolrunner
24 december 2005, 16:59
er is niets geregeld via het forum, en dat zit me dwars !
ALLES is buiten het forum om geregeld

alles maar dan ook alles is via het forum gedaan, bod uitgebracht, was te laag, bod bijgesteld, was eerst ook te laag maar vermits hij het snel wou regelen was het dan toch goed ... hij heeft me toen een mail via telenetforum gestuurd dat het bod van 95€ afgehaald toch goed was voor hem

dit allemaal voordat jij een bod uitbracht, zoals piotke zegt onder voorbehoud, dus ga ergens anders janken aub

kheb het geheugen trouwens al in mijn bezit dus case closed voor mij

brechtvm
24 december 2005, 17:04
is reported..dus wss blacklist voor u, en voor verkoper...

uw HOOGSTE bod was 95 (ge hebt zelf gezegd daje ni hoger ging) dusja

mmm kwil tot 95€ gaan en ik kom ze zelf ophalen .... kzou ze wel graag nog een memtest laten draaien terplaatsr als dit mogelijk is ?

=>White<=
24 december 2005, 17:05
dus ga ergens anders janken aub

Niet op brecht letten :), als ge zijn verkopen en aankopen eens naleest wete genoeg...

brechtvm
24 december 2005, 17:07
Niet op brecht letten :), als ge zijn verkopen en aankopen eens naleest wete genoeg...

idd..
whitelist 3-
blacklist 0-

(ga op een ander zeiken..ge moet geen andere threads aanhale, hou u gewoon tot dit geval..en in uw geval, zou k zo zegge : moei u mé uw eigen zaken)

KUAN-YIN
24 december 2005, 17:12
Kom mods sluit deze thread maar als verkoop toch al gedaan :)

=>White<=
24 december 2005, 17:16
idd..
whitelist 3-
blacklist 0-

(ga op een ander zeiken..ge moet geen andere threads aanhale, hou u gewoon tot dit geval..en in uw geval, zou k zo zegge : moei u mé uw eigen zaken)

Die lists zijn waardeloos...

Tuurlijk moet ik geen threads aanhalen, er zijn er hier genoeg te vinden, en op tones ook. Handelen op zijn brechts is altijd fun :D

Coolrunner
24 december 2005, 17:23
idd..
whitelist 3-
blacklist 0-

lol gaan we vergelijken ? djeeeez

whitelist 49-
blacklist 0-

en alle andere bekende forums moogt ge ook nog eens afschuimen maar nergens ook maar ne blacklist m8

kzal mijn zaak wel uitleggen aan de mods als deze me contacteren in gevel van een eventuele blacklist ... sluiten maar zou ik nu zeggen, een gesprek met u is toch zinloos vermits ge uw besluit al hebt genomen

brechtvm
24 december 2005, 17:25
hoop dat de mods hun werk goed doen...

Innerlife
24 december 2005, 17:28
wééral problemen met brechtvm.. de hoeveelste keer is dat nu al..
uw bod was onder voorbehoud dus hoe zou je zelf zijn als koper? 95 in uw handen of "heel mss 100 als alles de koper aanstaat"

mja.. mods doen hier altijd hun werk dus dont worry ;)

Firefoxbt
24 december 2005, 17:31
wééral problemen met brechtvm.. de hoeveelste keer is dat nu al..
uw bod was onder voorbehoud dus hoe zou je zelf zijn als koper? 95 in uw handen of "heel mss 100 als alles de koper aanstaat"

is ondertussen 3e keer zeker dat je in een ram topic problemen hebt zeker?

btw, ik wist niet dat je als buitenstaander een koper kon blacklisten hoor maargoed :rofl:

=>White<=
24 december 2005, 17:34

ik ook, dan zien we u hier weer een week niet :D

brechtvm
24 december 2005, 17:34
ik was potentiele koper...
er staat 'koop ik ze direct'...
als rev meeviel dus..
zoniet, kon het ook wel zijn dat ik ze kocht,
maar hij verkocht aan iemand die maximum 95€ wou geven,
terwijl hij er minimum 100€ voor wou..
(check de thread er maar op na!)

Innerlife
24 december 2005, 17:43
zeg jongen ik ga blij zijn als ge eindelijk uw ram da ge wilt hebt ze.. want als dat hier zo doorgaat.. ram kopen daar ligt precies een vloek op bij u? :rofl:
en die mods moeten het hier altijd doen voor u.. tis mss daardoor dat de één na de ander het afbolt omdat ze teveel werk hebben en omdat de sfeer hier zienderogen aan het verminderen is..

=>White<=
24 december 2005, 17:44
ik was potentiele koper...
er staat 'koop ik ze direct'...
als rev meeviel dus..
zoniet, kon het ook wel zijn dat ik ze kocht,
maar hij verkocht aan iemand die maximum 95€ wou geven,
terwijl hij er minimum 100€ voor wou..
(check de thread er maar op na!)

Wss wilt hij ze gewoon niet aan u verkopen, en terecht :)

brechtvm
24 december 2005, 17:45
genoeg off-topic..
gelieve ammol te zwijge,
en te wachte tot de bevoegde instanties een oplossing genomen hebben..

=>White<=
24 december 2005, 17:49
genoeg off-topic..
gelieve ammol te zwijge,

off-topic? Het gaat toch over "uwe" ram:p
Ik zwijg al een hele tijd, typen gaat wel nog ;)

Wat verwachtte nu? Dat we allemaal samenleggen voor nieuwe ram voor u?

piotke
24 december 2005, 22:47
Als innerlife hiervoor een blacklist krijgt, dan zal ik aandringen en al uw trheads bovenhalen - wees gerust, ik ken hier volk genoeg dat iets misgelopen heeft bij jouw - en dan sta jij op minstens -3 op de blacklist.

Mark my words.

Ow_jeih
24 december 2005, 22:53
genoeg off-topic..
gelieve ammol te zwijge,
gij moet zowat de grootste zeveraar OOIT op dit forum zijn (allé, ilovegunk komt ook in de buurt :P )

btw, gij probeert alleen maar te 'dealen' in RAM, hebde ne RAM-fetish ofzo?:unsure:

sarnath
24 december 2005, 23:34
de bevoegde instanties, LOL :-d, dadelijk komt the forum police, to save the day! :crazy:

Turfie
25 december 2005, 01:12
Brechtvm heeft ergens wel gelijk.
Maar em was nou eenmaal lui :) en wou rap afhandelen

Pech emme dus zevert er ook niemeer over

Kwertie
25 december 2005, 02:42
Er moet blijkbaar een mail-probleemke geweest zijn, want de reports zijn niet allemaal doorgekomen.
Enfin, als je een thread sluit is het idd de bedoeling dat iedereen nog de kans krijgt te bieden, ware het niet dat er een meeneemprijs staat en dat die ook geboden is (wat hier niet het geval was).

Kan brechtvm geen ongelijk geven, maar 'k zou het wel jammer vinden moest hiervoor een blacklist ingediend worden, niet iedereen is dagelijks bezig met een forum te bekijken, als je dat niet gewoon bent (ik en velen onder ons vinden dat wel gewoon en vanzelfsprekend). Neemt niet weg dat de threadstarter hier in het vervolg wel rekening moet mee houden.

Indien blacklist ingediend, zal ssmt je contacteren en eventueel vragen om overeen te kunnen komen zonder dat er problemen van komen :).

Grtz