PDA

Volledige versie bekijken : Fujitsu-siemens Amilo 1630

towwel
23 december 2005, 14:55
Hello,

Ik verkoop deze krachtige laptop omdat ik zoveel power niet meer nodig heb. Laptopke van het werk moet volstaan voor de dingen die ik nog doe met de laptop.

Laptop bestaat uit:

* AMD Athlon 64 3400+
* 512mb DDR PC2700
* 60gb Toshiba HD
* R 9700 128mb VGA (heb er perfect NFS U2, C&C zero hour & pro evolution soccer 4 kunnen op spelen)
* 15.4" WXGA screen (1280x800)
* DVD-RW
* 3 USB2 ports, 1 firewire port, modem and lan ports, ir port and parrellel socket
* Wireless 54MBPS

Specificaties komen niet volledig overeen, maar hier zijn enkele foto's en wat uitleg te vinden over deze laptop:
http://www.laptopshowcase.co.uk/reviews.php?id=45

Zelf getrokken foto's: http://users.pandora.be/towwel/Laptop/

Heb deze laptop een aantal maanden geleden tweedehands gekocht, zonder factuur. Van totale ouderdom heb ik geen idee, een jaar mss?

Laptop is in goede staat. Het enige wat ik zou kunnen aanmerken is een scheurke links onderaan het scherm (zie foto). Verder ook nie onbelangrijk dat het toetsenbord naar duitse layout is. Eigenlijk is alles zoals op een azerty keyboard, maar de tekens die op de knopkes staan zijn soms verschillend. Ik heb hier geen last van, ik typ blind, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen hier problemen zouden mee hebben.

Batterij gaat ondanks de zware cpu en graka nog ongeveer 1.30u-2u mee bij gewoon gebruik.

Minimumprijs= 750€
Meeneemprijs= 1000€

Ik ben van Lede, bij Aalst. Liefst afhaling, maar als het niet te ver is, wil ik hem brengen ook. Post doe ik iig niet, te gevaarlijk.

towwel
24 december 2005, 17:37
Up :eek:

Edit: factuurke heb ik wél en dateert van 26.08.2004

towwel
27 december 2005, 22:13
2e upke :confused:

towwel
28 december 2005, 19:19
3de up..

psycho_256
28 december 2005, 20:06
as ge gene koper moest vinden ben ik wel geintresseerd maar kan pas volgende maand de deal afsluiten dus moeste ondertussen er niet van af geraken

towwel
28 december 2005, 20:15
as ge gene koper moest vinden ben ik wel geintresseerd maar kan pas volgende maand de deal afsluiten dus moeste ondertussen er niet van af geraken

Ok, goed. Zolang ik geen bod krijg van 750€ (en liefst zelfs 800€) gaat hij iig niet weg. Ik hou hem wel bij tot ik een goed bod krijg.

Greetz