PDA

Volledige versie bekijken : Winfixer 2005 fixet weinig.

Eagle-Eye
22 december 2005, 19:48
Allereerst, hoe kwam Winfixer op de PC?
Puur toevallig eigenlijk, op een site kwam een popup van die Winfixer plots op m'n scherm, net voor het moment dat ik op een link wou klikken.
Ik wordt dus geleidt naar de homesite, waar ik een nieuwe popup krijg om te kiezen tussen Winfixer Trial downloaden of negeren. Ik klik op Negeren.
Toch downloadt hij automatisch en annuleren hielp niet. Blijkbaar heeft het zich daarna zelfstandig geinstalleerd en zich overal in genesteld.

Een Uninstall.exe vind ik nergens en in m'n registry kan ik het ook nergens vinden.

Ten tweede, de gevolgen:
Van sindsdien heb ik enorm veel last van popups in verband met online gokken, gewone lege popups, Trojan Horses in Station C die ik noch kan "genezen", noch verwijderen, noch in quarantaine plaatsen. Bij het opstarten van de PC moet eerst heel Station D worden gecheckt op bepaalde keys of zo.

Winfixer doet dus meer verkeerd met de PC dan dat hij goed doet. Iemand enig idee wat ik kan doen hieraan? Een Anti-Virus run en controle op Spy- en Adware door 2 verschillende programma's lossen ook niets op.

Iemand enig idee? Voorlopig is m'n enige mogelijke uitweg volledige format van de PC, maar dat zie ik niet zitten.

Thanks in advance.

Exit
22 december 2005, 21:14
zoeken is ook moeilijk, beetje lager op de pagina
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=380847