PDA

Volledige versie bekijken : Mac performa 5300 (vanaf gratis)

Plato
22 december 2005, 11:34
Te koop: een Macintosh Performa 5300.
Dat is een alles in 1 systeem, monitor, pc, speakers, micro, cdrom, floppy, ethernetkaart. Met keyboard en muis, 48MB ram (en dat is dus een upgrade van 16 naar 48 lol!), OS 8.6, Office, Clarisworks en nog wat aangekochte software. Werkend en zeer stabiel. HD is 1,2 GB.

Nog goed voor: tekstverwerking en andere kantoortoepassingen, low level surfen (geen zware flash dingen), netwerken. Gerief voor een low-budget kotstudent bijvoorbeeld. Er zit geen USB op, maar je kunt er wel een printer/scanner aanhangen. In een beetje vergeelde maar integere en goed werkende staat.
Er zitten geen cd's bij. Wel een boek over de OS (8.6).

Prijs: vanaf gratis, meeneemprijs € 25; Hiermee bedoel ik dat de eerste die em gratis wilt hebben, hem heeft behalve wanneer iemand er iets op biedt. Als de bieder afhaakt, gaat hij naar het vorige bod, en als dat er niet is - naar 'gratis'.

Opsturen is out of the question, brengen ook - tenzij ergens tussen Dilbeek of Opwijk.

ABCDEFGHIJKLMNO
22 december 2005, 11:36
edit: laat maar ;)

Plato
23 december 2005, 17:50
*up*

Het is G R A T I S

1213
25 december 2005, 11:24
ik kom hem wel gratis halen als er niemand bied !
al ie nog werkt

(pcke voor m'n kids he:niceone: )

Plato
28 december 2005, 15:52
Er heeft nog steeds niemand geboden :-) dat wordt dus een weggevertje.

Plato
30 december 2005, 01:16
1213 je mag em hebben zodra je me PM't
- aan de anderen: laatste kans om een bodje te doen. (totdat 1213 me ge-pm'd heeft). Elk bod wordt onmiddelijk aanvaard en hoppa, meteen deal.

Nog even wat je er aan hebt:
- internet
- Office en Clarisworks (naar verluid beter dan Office)
- speelt je muziekcd's af ;) over de ingebouwde speakers
- niet echt snel maar zeer stabiel en het werkt gewoon goed.