PDA

Volledige versie bekijken : Voetbalcommentaar: Bart Raes en De Coninck (Canvas)

Shyheim
21 december 2005, 17:34
Na het halve seizoen dat al is gepasseerd, vraag vraag ik me af hoeveel mensen ons fantastisch duo dan goed vindt (blijkbaar bestaan er gedeelde meningen)...

Ikzelf vind hem op niks trekken. Hun zever is een combinatie van dingen teveel uitvergroten en oude wijvenroddels verkopen die een voetbalfan weinig tot niks interesseert. Die twee zouden zo'n radioprogramma moeten krijgen dat ze ergens diep in de nacht mogen airen om de insomnische mensen onder ons van hun kwaal te genezen. Het schijt krijg ik ervan.

edit: ahja, voor dat individu (ben nick vergeten) die vond dat de commentaar in Frankrijk ook té was*:
http://omediatheque1.free.fr/videos/2005-2006/omediatheque_j16_marseille_-_monaco_06.avi
Niks té aan (zeker in tegenstelling tot die "gooooooaaaaaal x5" die (ik denk) Reptiel postte, en toch is het inleven er. :)

*gebaseerd op dat ene filmpje van Marseille dat gekwalificeerd raakte voor UEFA, zonder dat iemand het had meegegeven (2-0 uit, en ondertussen al 1-2 thuis, moest dus nog een 4-2 van gemaakt worden - tegen Deportivo)
edit2: én in dit filmpje zie je nog eens mooi voetbal, in plaats van wat de meerderheid van de Belgische eerste klasse brengt :p

pina
21 december 2005, 17:40
voor de duidelijkheid: Bart of Frank Raes? :)

souleH
21 december 2005, 17:41
afschaffen zeggek
hoe dat die 2 daar zitten alleen al, klaar voor navigaytion
en dan altijd maar doorrazen over vanalles en nog wa, nee van mij moge ze daar gerust 2 nieuwe zette.

kakature
21 december 2005, 17:47
De Coninck -> OK
Raes -> Niet OK

Re@V0r
21 december 2005, 17:48
@ pina: bart raes :p

imo mogen ze er voor mijn part ook gerust 2 andere zetten... toch op zen minst de coninck weg... fucking irritante gast
altijd met zen hysterisch schwalbe gekrijs...

Shyheim
21 december 2005, 17:49
voor de duidelijkheid: Bart of Frank Raes? :)

't Gaat over het duo: Bart dus. :)
Hoewel Frank ook zo'n roddelwijf is, valt hij over het algemeen nog mee. Moest die stoppen, ik zou zijn "ja, binneuh" missen. :)

Time
21 december 2005, 17:53
De Coninck => zeer goed
Raes => neutraal

Over het duo op zich ben ik meer dan tevreden. :)
Ik vind De Coninck een van de beste analisten, can't help it sorry.:p

Re@V0r
21 december 2005, 17:55
n/o ma hoe kunt ge als geflopt keeper + trainer een goeie analist zijn :p

Time
21 december 2005, 17:59
Geen flauw idee, hij kan het goed uitleggen en komt naar mijn mening zeer professioneel en doordacht over. Nuja, op taktisch vlak ben ik niet echt een voetbalkenner, zal daar misschien iets mee te maken hebben.:p

D-1337
21 december 2005, 18:11
die kerel haat ik :sop:

de coninck sucked :/

WolCoM
21 december 2005, 18:18
Heb er geen problemen mee. :)

dommel
21 december 2005, 18:22
ik zie ze graag bezig, maar aan de NOS kunnen ze niet tippen

2 opties is wel een beetje weinig, ik vind ze niet goed, maar ondermaats zeker niet

Beavis_69
21 december 2005, 18:44
De Coninck => zeer goed
Raes => neutraal

Over het duo op zich ben ik meer dan tevreden. :)
Ik vind De Coninck een van de beste analisten, can't help it sorry.:p
:eek:
Ik kan ze geen van beide uitstaan als voetbalcommentatoren... Als er de mogelijkheid was, zou ik ze elke week mute'n :x
Ik vind de threadstarter zijn omschrijving perfect, ik kan me er volledig in vinden.

Werre
21 december 2005, 18:45
zeker beter dan op VT4.....

TranceGod
21 december 2005, 18:46
reas heeft een fantastische stem als commentator :)
bende noobs :tongue:

Shyheim
21 december 2005, 19:00
Nuja, op taktisch vlak ben ik niet echt een voetbalkenner, zal daar misschien iets mee te maken hebben.:p

Prolly :p

Op tactisch vlak veel fouten die ze maken, en veel onnozelheden die ze verkopen. Zo heb ik De Coninck eens horen spreken over een 4-3-3 (ahja) en dat Kalou bij Beveren speelt en volgend jaar wellicht bij PSV zal spelen (ok)...
Ook debiele, infantiele opmerkingen dat Wilhelmsson en Balaban beter duikers zouden worden dan voetballers. Het is misschien wel leutig, een zichzelf (en de fans) respecterend commentator begint over zoiets niet.

Shyheim
21 december 2005, 19:01
reas heeft een fantastische stem als commentator :)
bende noobs :tongue:

Michael Jackson heeft ook een fantastische stem, zou dat hem een goede commentator maken? :ironic:

Bontus
21 december 2005, 19:09
Ik haat De Coninck zen commentaar.
Blij dat er een mute knop op elke afstandsbediening staat.

Beavis_69
21 december 2005, 19:10
Ik haat De Coninck zen commentaar.
Blij dat er een mute knop op elke afstandsbediening staat.
Ja, maar dan gaat de sfeer ook wel verloren... de supporters etc

Piejie
21 december 2005, 19:21
In mijn opinie zijn Raes en De Coninck wel goed bezig. In geval van De Conick; doet het er nu toe als je een slechte keeper was of trainer, met andere woorden, moet je tegenwoordig al een goeie spelers- of trainerscarrière achter de rug hebben alvorens een goeie commentator te zijn, ik denk het niet nee...:s

edit: ahja, voor dat individu (ben nick vergeten) die vond dat de commentaar in Frankrijk ook té was*:
http://omediatheque1.free.fr/videos/2005-2006/omediatheque_j16_marseille_-_monaco_06.avi

Vind Frans echt een vreselijke taal om tijdens een voetbalmatch te beluisteren, Engels en Italiaans is echt veel aangenamer, just my opinion...:p

Shyheim
21 december 2005, 19:26
lol standard fan toch :)
kerel heeft wel geld dankzij stem en pedopraktijken :music:

ma WTF, das al den 2e op een week die mij verwijt Standard-fan te zijn :s

WolCoM
21 december 2005, 19:28
ma WTF, das al den 2e op een week die mij verwijt Standard-fan te zijn :s

Mss misopvatting van uw sig?

keeper
21 december 2005, 19:33
Ik word gek van dieje Frank Raes, "vandaag zoveelste speeldag in de JOEPELER leauge" dieje kerel kan Jupiler nog ni uitspreken en dan zen geprul met zen bril altijd, der zou iemand op dieje zen poten moeten slagen elke keer hij weer met zen bril begint te prullen.

Re@V0r
21 december 2005, 19:36
Mss misopvatting van uw sig?

eerder mensen die geen reet frans kunnen dan en enkel oordelen opt feit da ze Jorge Costa zien staan in zen sig :p

Bontus
21 december 2005, 19:48
eerder mensen die geen reet frans kunnen dan en enkel oordelen opt feit da ze Jorge Costa zien staan in zen sig :p
Ik heb toch ook men beste Frans moeten bovenhalen om zen sig te vertalen :p
Nie dat da een referentie is want men Frans zuigt echt wel :)

WolCoM
21 december 2005, 19:55
Mja, dat bedoeldek dus. :p

fixer187
21 december 2005, 20:08
waar is de optie abonimabel slecht....

WolCoM
21 december 2005, 20:32
Die kunt ge zelf bijmaken eh.. ;)

Tweak37
21 december 2005, 20:35
Ik word gek van dieje Frank Raes, "vandaag zoveelste speeldag in de JOEPELER leauge" dieje kerel kan Jupiler nog ni uitspreken en dan zen geprul met zen bril altijd, der zou iemand op dieje zen poten moeten slagen elke keer hij weer met zen bril begint te prullen.

miss een subtiele verwijzing naar wat hij van die ronduit idiote naam vindt? Ik bedoel, jupiler league... :ironic:

Duo is wel okee, ni fantastisch ma het kan erger.

Nederlandse commentaar bijvoorbeeld vind ik belabberd. De analyses zijn vaak wel een stuk beter en interessanter, dat moet ik ze nageven.

In belgië staat eddy demarez trouwens op eenzame hoogte imho :)

Shyheim
21 december 2005, 20:35
Hmm, wat ik uit deze thread kan vaststellen is dat De Coninck en Raes vooral in de smaak vallen bij supporters van Club Brugge.

Bewijst al veel. :)

Shyheim
21 december 2005, 20:36
In belgië staat eddy demarez trouwens op eenzame hoogte imho :)

Samen met Peter Vandenbempt. En Filip Joos. :)

Eagle`
21 december 2005, 20:36
Raes daar kunde nog over discuteren, ma al wie zegt da De Coninck niks van voetbal kent zou beter bij zen eige is te rade gaan peisk.

Altijd van gezever van sommigen hier, ne gefrustreerde keeper ditte datte, zen aantekeningen op verschillende fases tijdens den half-time zijn zo zuiver als ze maar kunnen zijn. Een van de beste commentators imo samen met filip joos

Den enigste echt slechte commentator vinnek den huybrechts, echt diee kan er pas niks van

Hmm, wat ik uit deze thread kan vaststellen is dat De Coninck en Raes vooral in de smaak vallen bij supporters van Club Brugge.

:ironic:

kakature
21 december 2005, 20:38

Doe niet zo hypocriet :p

Shyheim
21 december 2005, 20:40

Mja, maar op A51-forum was er ook al zo iemand. :s
Of misschien is hij dat ook?

In mijn sig staat een commentaar van Tahamata. Die zei dat het bestuur van Standard Costa heeft binnengehaald en heeft laten tekenen zonder zijn fysiek eens te testen... Wat toch nodig is...
Anyway, Tahamata is een ex-superspits van Standard, heeft ooit eens de drie doelpunten gemaakt tegen Club Brugge, in Brugge (0-3 eindscore dus). De Saedeleer zei op het eind van de wedstrijd zelfs nog "Club Brugge 0, het team van Tahamata 3. :p

Shyheim
21 december 2005, 20:41
Doe niet zo hypocriet :p

Nee, niks hypocriets aan, maar ik bedoel maar dat dat gewoon uitkomt op wat Anderlecht-fans zeggen dat hij gefrustreerd is.
Hij is altijd zo hard tegenover Anderlecht (wat tot frustraties leidt bij ons), en zegt amper iets verkeerds over bvb. Club Brugge (anders zou ik ook euforischer worden). :)

Reptiel
21 december 2005, 21:03
Raes daar kunde nog over discuteren, ma al wie zegt da De Coninck niks van voetbal kent zou beter bij zen eige is te rade gaan peisk.

Altijd van gezever van sommigen hier, ne gefrustreerde keeper ditte datte, zen aantekeningen op verschillende fases tijdens den half-time zijn zo zuiver als ze maar kunnen zijn. Een van de beste commentators imo samen met filip joos

Den enigste echt slechte commentator vinnek den huybrechts, echt diee kan er pas niks van

:ironic:

idd, zo denk ik er ook over.

Nee, niks hypocriets aan, maar ik bedoel maar dat dat gewoon uitkomt op wat Anderlecht-fans zeggen dat hij gefrustreerd is.
Hij is altijd zo hard tegenover Anderlecht (wat tot frustraties leidt bij ons), en zegt amper iets verkeerds over bvb. Club Brugge (anders zou ik ook euforischer worden).
Ik heb dit weekend daar nu eens express op gelet, en deze wedstrijd kon je hem niets verwijten over het "TEGEN" Anderlecht zijn.

Ook vroeger op Canal+ waar hij samen met Robin/Polspoel de wedstrijden analyseerde, heb ik daar ook NIETS van gemerkt, zijn analyses zijn altijd ZEER goed.

Ohja ik ben Brugge fan :rofl:

SIO
21 december 2005, 21:10
euh toch wel ze, anderlecht speelde daar op einde eerste helft 3-4 kansen bij elkaar en wa zegt De Conick..
DC: anderlecht heeft wel balbezit maar doet er niets mee
Raes: toch wel, zonet 4kansen had
DC: jamaja

kbedoel.. kvind em echt wel anti-rsca, raes geeft veel objectievere commentaar op dat vlak.

Shyheim
21 december 2005, 21:29
Ik heb dit weekend daar nu eens express op gelet, en deze wedstrijd kon je hem niets verwijten over het "TEGEN" Anderlecht zijn.

Idd, omda Vercauteren den dag ervoor nog in alle gazetten nog verscheen me commentaar op De Coninck, enfoiré. ":rofl:"
'k Heb niet naar de match gezien zaterdag tho, was AFC - CFC op Canal+ Holland. ;)

NemesisBE
21 december 2005, 22:01
Bart Raes: valt nog mee, die zegt nix overbodigs, is gewoon degelijk.
Wim De Coninck zaagt, zegt de dingen verkeerd en is niet de juiste persoon om een wedstrijd live van commentaar te voorzien.

Frank Raes is aangenaam om naar te luisteren, hij is een van de enige commentatoren die ook werkelijk meeroept en meeleeft (die momenteel nog actief commentaar geven), maar heeft soms zo z'n missers (in elke match durft ie wel eens iets te beweren en net op dat moment speelt het tegendeel zich af op het plein :D)

Shyheim
21 december 2005, 22:07
Frank Raes is aangenaam om naar te luisteren, hij is een van de enige commentatoren die ook werkelijk meeroept en meeleeft (die momenteel nog actief commentaar geven), maar heeft soms zo z'n missers (in elke match durft ie wel eens iets te beweren en net op dat moment speelt het tegendeel zich af op het plein :D)

Idd, zo zei hij bij Betis-RSCA op een bepaald moment iets dat Juhasz een verdediger is van Betis, en herhaalde dat nog geen drie minuten daarna nog is... :p

eniac
21 december 2005, 22:10
Zo heb ik De Coninck eens horen spreken over een 4-3-3

En wat is fout aan een 4-3-3 mag ik vragen?

En dat hij anti-Anderlecht is? Zondag zou je nog gedacht hebben dat em Anderlecht-fanboy was, bij elke mooie actie zo benadrukken dat het goed was.

En @ SIO: dat RSCA er nu niet veel mee deed was een feit, "er iets mee doen" == scoren.

Ik vind hem echt niet slecht. En veel verder dan zijn twee zinnekes over die bewuste schwalbes + "tis ne gefrustreerde mislukte keeper" komen zijn tegenstanders niet echt...

Shyheim
21 december 2005, 22:14
En wat is fout aan een 4-3-3 mag ik vragen?

Doffice, ik bedoelde dus 4-4-3 :p

En dat hij anti-Anderlecht is? Zondag zou je nog gedacht hebben dat em Anderlecht-fanboy was, bij elke mooie actie zo benadrukken dat het goed was.

Dunno, 'k zeg het, met dat Vercauteren zijn gedacht over hem is heeft gezegd zou het wel kunnen dat hij op zijn woorden is gaan letten... Hij is misschien niet anti-RSCA, maar probeert misschien wat meer commentaar te geven op Anderlecht (onbewust), omdat iedereen weet dat hij bij Anderlecht heeft gespeeld, en dat zijn clubliefde anders misschien zou opvallen. Als ge begrijpt wat ik bedoel. Want hij heeft zelf nog eens gezegd vorig jaar dat hij supporter is van Anderlecht.

Beavis_69
22 december 2005, 13:07
Dunno, 'k zeg het, met dat Vercauteren zijn gedacht over hem is heeft gezegd zou het wel kunnen dat hij op zijn woorden is gaan letten... Hij is misschien niet anti-RSCA, maar probeert misschien wat meer commentaar te geven op Anderlecht (onbewust), omdat iedereen weet dat hij bij Anderlecht heeft gespeeld, en dat zijn clubliefde anders misschien zou opvallen. Als ge begrijpt wat ik bedoel. Want hij heeft zelf nog eens gezegd vorig jaar dat hij supporter is van Anderlecht.
Die indruk heb ik ook, hij kan serieus vitten op rsca :sop:

Tesla
22 december 2005, 14:09
Bwah, ik vind ze wel meevallen. Misschien slagen ze nu en dan wel eens de bal mis, maar een Carl Uytterhoeven is nog véééél erger. Verschrikkelijk irritante kerel is da.

DGEN
22 december 2005, 14:11
raes is ok
de coninck is waardeloos...die kerel heeft zelf NIETS bereikt..en huren ze hem in als voetbal'kenner' :ironic:

raes is zo de laatste van het uitstervende ras....die kerel heeft zo zijn eigen ding gemaakt :p

'BINNNEEEEEUUHH' :bow:

kakature
22 december 2005, 14:37
Robin Jansens en Frank Raes FTW \\o

:D

zweebee
22 december 2005, 14:43
1) Filip Joos (de absolute godheid, die zou gewoon alles moeten casten)
2) Frank Raes (Binneuh en de epitheton ornansen ... "de man die zijn vrouw leerde kennen in discotheek Highstreet ", "de man van schelle"...)

Die 2 van canvas zijn niet te slecht vind ik nu, alleen wim de koninck zijn stem leent zich daar niet toe.

Ergens onderaan staan de mensen die vorig jaar op kanaal2 of vt4 commentaar gaven tijdens de interlands, da was echt ni goed :)

DGEN
22 december 2005, 15:06
Ergens onderaan staan de mensen die vorig jaar op kanaal2 of vt4 commentaar gaven tijdens de interlands, da was echt ni goed :)
:bow: de voetbalkenners van de commerciele zenders :bow:

pina
22 december 2005, 15:26
stef wijnants vind ik anders ook nog wel ok.

Blackend
22 december 2005, 15:48
Toch alles beter dan Dirk Abrahams & co enzo in den tijd op Kanaal2 met kwalificatiematchen en barrageduel. Echt 0 sfeer en het enige dat ge af en toe hoorde, buiten dat eentonige gemopel, was zijn aansteker :)

Frank Raes enzo vind ik best wel ok, maar niet super. Hij geeft - zo lijkt mij toch - vrij neutrale commentaar maar buiten 'binneuuuuh' zit er weinig gevoel in zijn commentaar.

Liever iemand als Filip Joos (denk toch dat hij het is) die kan echt met gevoel spreken en bv als er een flater is begaan door een verdediger ofzo: 'ja die moet zich toch echt ... voelen' terwijl Frank Raes dan eerder : "ja die zal al betere tijden gekend hebben" zou zeggen bijvoorbeeld.

Filip Joos FTW ! :)

daboykefke
22 december 2005, 16:03
zowel De Coninck als Bart Raes zijn incompetent als voetbalcommentator.. en dan zeker Bart Raes :s zondag ook.. toen zei hij plots iets van "en de supporters van La Louvière roepen 'allez les loups', 'komaan wolven'.." man man man als ge niets beters te zeggen hebt zwijg dan gewoon

eniac
22 december 2005, 16:59
en dan zeker Bart Raes :s zondag ook.. toen zei hij plots iets van "en de supporters van La Louvière roepen 'allez les loups', 'komaan wolven'.."

Ja amai, zou ge hem niet willen doodslaan gewoon?

...

Misschien sta je er beter eventjes bij stil dat, omdat er nu elke zondagavond voetbal op TV is, er wel eens mensen kijken die zo'n dingen gewoon niet weten? En dat dat wel eens leuk is voor die mensen dat ze ipv "aawwaaaaaa jaaaaaaaa jooooooooo" uit het publiek ook eens een "allez les loups" verstaan?

Blackend
22 december 2005, 17:01
rofl eniac :rofl: :')

DGEN
22 december 2005, 17:07
hebben we het hier over de frank of de bart raes? :ironic:

Shyheim
22 december 2005, 17:35
Robin Jansens en Frank Raes FTW \\o

:D

Robin Janssen, ook zo nen Brugesboy pur sang... :p
(heeft vroeger nog een abo gehad op Brugge zei hem is in een interview in Humo)

Time
22 december 2005, 18:08
hebben we het hier over de frank of de bart raes? :ironic:
Het gaat over de commentaar op canvas, Bart Raes dus. Meteen ook aangepast in topic.:)

Piejie
22 december 2005, 18:12
Robin Janssen, ook zo nen Brugesboy pur sang... :p
(heeft vroeger nog een abo gehad op Brugge zei hem is in een interview in Humo)
Ja, omdat hij ooit eens naar een match van Club gaan kijken is, is hij een Brugesboy :unsure: Raes kiest er bijna altijd voor om commentaar te gaven bij CL matchen van Anderlecht, dat maakt hem dan een Sportingboy zeker...:sleep: Sommige mensen kunnen dingen toch echt simpel zien...:sleep:

chomo
22 december 2005, 18:14
De coninck kannek echt no zien of horen die kerel heeft er echt geen botte verstand van... Dat hij in zijn carriëre niets bereikt heeft staat hier los van. Geef mij maar John Motson, das pas sfeer. Gewoon naar Match of the day kijken dan weet je wat echte voetbal commentaar is :) En natuurlijk onze goede ouwe Rik De Saedeleer die pwnde ook zwaar.

Greetz

pina
30 december 2005, 11:35
ik weet niet of iemand dat heeft gelezen in HLN van dinsdag of zo: Deconinck gaf een analyse van "de nieuwe generatie" van voetbalanalisten, terwijl hij zelf nog maar een groentje is. Dat vond ik er echt wel over.

eniac
30 december 2005, 12:09
ik weet niet of iemand dat heeft gelezen in HLN van dinsdag of zo: Deconinck gaf een analyse van "de nieuwe generatie" van voetbalanalisten, terwijl hij zelf nog maar een groentje is. Dat vond ik er echt wel over.

Waarom? Iedereen hier geeft toch ook grondig zijn analyse over Deconinck? ;)

pina
30 december 2005, 12:15
daar heb je wel een punt in, maar je weet wel wat ik bedoel :tongue:
het is eerder de fout van die krant :angry:

simplicity
30 december 2005, 14:16
De coninck is nen heel intelligente mens, dat merkt ge aan de dingen die hij ziet die gewone commentatoren niet eens zouden opmerken. En gewoon omdat ge het spel snapt en kunt analyseren wilt nog niet zeggen dat ge een goede trainer zijt, een goeie trainer moet meer kunnen dan dat. Hij had trouwens groot gelijk over die schwalbes. Ik weet trouwens ook niet wat de Vercauteren over hem heeft gezegd, maar Vercauteren heeft niet veel recht van spreken, hij kan zelf zijn ploeg niet in de hand houden, en ik ben zijn lachwekkende rotatiesysteem nog niet vergeten (Rotatie van de keepers, haha).

Shyheim
30 december 2005, 16:15
Ja, omdat hij ooit eens naar een match van Club gaan kijken is, is hij een Brugesboy :unsure: Raes kiest er bijna altijd voor om commentaar te gaven bij CL matchen van Anderlecht, dat maakt hem dan een Sportingboy zeker...:sleep: Sommige mensen kunnen dingen toch echt simpel zien...:sleep:

Ehm, hij had een abonnement op Club Brugge. Kleine nuance. ;)

En dat is Franck Raes, en die geeft naar eigen zeggen liefst commentaar op Anderlecht omdat dat de interessantste matchen zijn om naar te kijken van de Belgische ploegen... His words, not mine... :p

Shyheim
30 december 2005, 16:17
maar Vercauteren heeft niet veel recht van spreken, hij kan zelf zijn ploeg niet in de hand houden, en ik ben zijn lachwekkende rotatiesysteem nog niet vergeten (Rotatie van de keepers, haha).

Jep, heel lachwekkend was dat. Anderlecht staat trouwens volledig terecht op de laatste plaats in de Jupiler League. Achter alle andere ploegen. Het zal ze leren, roteren met spelers.

simplicity
30 december 2005, 16:48
Jep, heel lachwekkend was dat. Anderlecht staat trouwens volledig terecht op de laatste plaats in de Jupiler League. Achter alle andere ploegen. Het zal ze leren, roteren met spelers.

Ja en ook dankzij dat systeem heeft proto punten kunnen pakken voor zijn ploeg in het begin van het seizoen, wat een zelfvertrouwen dat hij daar aan heeft overgehouden!

Piejie
30 december 2005, 17:02
En dat is Franck Raes
Waar beweer ik dat het om Bart Raes gaat?

Shyheim
30 december 2005, 17:02
Ik snap uw punt niet, maar affijn.

Zelfs na de hele keeperskwestie, kunnen we na één seizoenshelft besluiten dat zowel Anderlecht als Brugge als Standard als Brussels de op één na beste verdediging en keeping heeft. Eén ploeg doet beter: Westerlo.
Dat rotatiesysteem heeft toch voor zoveel drama niet gezorgd?

http://www.sport.be/nl/jupilerleague/0506/statistic.html?comp=2304&stat=4

En de aanval, mja, spreekt voor zich. :)
http://www.sport.be/nl/jupilerleague/0506/statistic.html?comp=2304&stat=3

Waar beweer ik dat het om Bart Raes gaat?

Deze thread gaat over Bart Raes, Francesco.

eniac
30 december 2005, 18:19
Nja LTJ, je kan niet om het feit heen dat het rotatiesysteem van de keepers niet bepaald succesvol was he. Goed, Anderlecht staat best goed geklasseerd, maar mag het falen van de andere ploegen bedanken (en dat geldt trouwens voor Standard en FCB ook). Vorig jaar haalden ze in de heenronde ongeveer evenveel punten als dit jaar, en Broos zijn hoofd is ervoor gerold...

Shyheim
30 december 2005, 23:22
Nee, het was niet succesvol, maar Zitka had zich blijkbaar herpakt toen de druk op zijn schouders steeg bij de komst van Proto. Proto kon/durfde nog niet spelen tegen Neftchi (of Slavia?), en dus mocht Zitka spelen... Speelde uitstekend, dusja, er viel wel discussie wie het zou worden hé...