PDA

Volledige versie bekijken : 2 x 1GB Corsair Value ram _ NIEUW EN SPOTGOEDKOOP

Firefoxbt
21 december 2005, 17:04
Yup,

deze zijn gekocht uit Amerika (ebay) omdat ik normaal een tijd zonder ram ging zitten. Dit was niet het geval dus liggen deze hier niets te doen.
Deze draaien op cl3 denk ik, pc3200 uiteraard. Ideaal ram dus voor iemand die veel ram wilt voor een lage prijs maar niet wilt overclocken dus :) .

Ik heb hiervoor 190€ incl. verzending betaald maar ben bereid er een ferm % af te doen.

Bieden begint bij 150€ excl. voor de 2 of voor eentje 80€ excl.

Nieuwprijs in gewone winkel bedraagt +-115€ / per stuk.

Groeten,

T

hgeert
21 december 2005, 17:19
160 euro afgehaald

Firefoxbt
21 december 2005, 18:36
genoteerd :)

Firefoxbt
23 december 2005, 15:27
deze bijna uit het oog verloren ^^

up

Babe
23 december 2005, 22:18
90€ inclusief voor 1 latje

Firefoxbt
23 december 2005, 23:31
noted ! :)

Firefoxbt
24 december 2005, 15:38
90€ inclusief voor 1 latje

in principe is deze reeds verkocht zodra ik voor het andere latje iemand vind die alvast 80€ biedt :)

Babe
25 december 2005, 11:21
ik wil er ook wel 150€ exclusief verzending voor geven. Wel snelle afhandeling gewenst dan...

deze zijn toch compatibel met Nvidia Nforce 3 he ? normaal wel maar wie weet :)

RealRoot
25 december 2005, 12:09
ja, tuurlijk, zolang het DDR ondersteunt ;)

Firefoxbt
25 december 2005, 13:44
ik wil er ook wel 150€ exclusief verzending voor geven. Wel snelle afhandeling gewenst dan...

deze zijn toch compatibel met Nvidia Nforce 3 he ? normaal wel maar wie weet :)

uhm... ik heb al bod van 160€ incl. voor de 2, hoewel uw bod van 90€ incl. voor eentje mij voorkeur draagt.
Daarom zet ik de minimumprijs voor die andere nu op 80€ incl.
en ja, da gaat op uw mobo ;)

hgeert
25 december 2005, 14:47
170 voor de 2 afgehaald.

Firefoxbt
25 december 2005, 14:57
genoteerd.

Firefoxbt
26 december 2005, 11:38
up

hoogste bod 170€ afgehaalt van hgeert. Woensdagmorgen sluit ik af ('s middags ben ik dan ook zeker thuis :) ).

Firefoxbt
6 januari 2006, 17:16
hgeert, kheb je reeds pm gestuurd.. indien je ze nog wilt ...

zoniet mag iemand anders ze hebben voor 170€

hgeert
6 januari 2006, 18:41
nee, k heb al lang andere...

Roeldm
6 januari 2006, 18:56
140€ voor de 2

2.DIE.4
6 januari 2006, 18:59
150 vr de twee , vandaag nog afgehaald als je wilt !

nop
6 januari 2006, 18:59
150 vr de twee , vandaag nog afgehaald als je wilt !

er is al reeds 170€ geboden:rofl:

Roeldm
6 januari 2006, 19:02
er is al reeds 170€ geboden:rofl:
lees heel de thread eens he voordat je zo een belachelijke opmerking geeft:sleep:

Firefoxbt
6 januari 2006, 19:58
Nee, sorry voor 150€ steek ik ze beiden liever in m'n pc (stel je voor, 4gb ram :D) . Voor 160€ wil ik er nog eens over denken :)

edit : kom er vanavond nog om voor 160€ en tis in orde ;)
das dus minstens 50€ korting op volledig nieuwe latjes

CTU_Jackbauer
6 januari 2006, 20:07
:offtopic: bij hardwareversand kosten deze 2GB corsair valueselect CL2,5 164€

Wat is meeneem voor een latje?

Greetz

Firefoxbt
6 januari 2006, 20:20
Buitenland mag niet :)
aangezien hardwareversand nog altijd in duitseland ligt ;)
verzendingskosten/vervoerkosten heb je anders toch nog ;)

meeneemprijs voor een latje : is er neit, tenzij het andere ook voor een degelijke prijs wegkan.

160€ voor de 2 is al mooi genoeg voor volledig nieuwe, ik snap trouwens niet waarom je komt neuten over hardwareversand, aangezien het daar nog altijd 4€ duurder is : /

Roeldm
6 januari 2006, 20:36
interesse in 1GB BH5 (+opleg)?

Firefoxbt
6 januari 2006, 20:44
nope sorry, kheb hier qua ram alles wat ik nodig heb :)

piotke
6 januari 2006, 21:22
Buitenland mag niet :)
aangezien hardwareversand nog altijd in duitseland ligt ;)
verzendingskosten/vervoerkosten heb je anders toch nog ;)

meeneemprijs voor een latje : is er neit, tenzij het andere ook voor een degelijke prijs wegkan.

160€ voor de 2 is al mooi genoeg voor volledig nieuwe, ik snap trouwens niet waarom je komt neuten over hardwareversand, aangezien het daar nog altijd 4€ duurder is : /

Deze zijn ok aangekocht in het buitenland, dus mijns inziens is er niets mis mete deze veronderstelling.

U hebt ze gekocht aan lager (gene eigenlijk) BTW tarief, dus dan gaat de vgl wel op.

Firefoxbt
6 januari 2006, 22:04
Deze zijn ok aangekocht in het buitenland, dus mijns inziens is er niets mis mete deze veronderstelling.

U hebt ze gekocht aan lager (gene eigenlijk) BTW tarief, dus dan gaat de vgl wel op.

amai das straf, gij zijt ier wel vroeger mod geweest, en twas toen ook geen waar ze :eek:
het feit dat ze goedkoper zijn aangekocht in het buitenland betekent dat ge dan WEL mocht vergelijken met het buitenland maar anders niet???
Nu moet ge me daar toch eens de logica achter geven, aangezien een product = hetzelfde product uit buitenland .

Nuja, blijkbaar wordt zo'n korting hier niet gerespecteerd en krijg je enkel geflame terug, dus deze worden elders verkocht.

daarbij, als ge perse wilt vergelijken, vergelijkt dan he, maar kzit nog steeds 4€ onder die prijs dus neut nie :oink:

piotke
6 januari 2006, 22:18
Kijk er gerust op na, daar waar met buitenlandse prijzen vergeleken werd en de oorsprong buitenlands was heb ik nooit een opmerking gehad.

Zie, als jij het aankoopt aan buitenlands tarief, in de US is er GEEN belasting, dan zie ik geen probleem om te vergelijken met buitenlandse winkels. jij hebt BTW ontdoken, andere mogen er ook naar referen....

Owja, het feit dat ik mod ben geweest doet er toch niets toe man, dat is reeds enkele maanden geleden, en nog wordt er naar gerefereerd.... Soms zou ik nog denken dat je mij terugwil ;)

deluc
6 januari 2006, 22:36
van mij moogde terug komen ze,maar verander eens uw avatar want kan op die oranje smoel nie meer kijken:niceone:

graptjen he,tis weekendddddddd

Firefoxbt
6 januari 2006, 22:50
Kijk er gerust op na, daar waar met buitenlandse prijzen vergeleken werd en de oorsprong buitenlands was heb ik nooit een opmerking gehad.

Zie, als jij het aankoopt aan buitenlands tarief, in de US is er GEEN belasting, dan zie ik geen probleem om te vergelijken met buitenlandse winkels. jij hebt BTW ontdoken, andere mogen er ook naar referen....

Owja, het feit dat ik mod ben geweest doet er toch niets toe man, dat is reeds enkele maanden geleden, en nog wordt er naar gerefereerd.... Soms zou ik nog denken dat je mij terugwil ;)

Niets over je modcapaciteiten, die waren altijd top :) .

Maar je vergeet wel dat ik wel aan mee dan 10€ verzending heb betaalt. Das natuurlijk geen 21% ofzo, maar tis ook een hoop he...

Nuja, kvolg je volledig, maar kvind als je voor het ene zegt dat je niet mag vergelijken, waarom dan voor het andere wel? Ik kon evengoed zwijgen over de oorsprong :x .

Topic mag gesloten worden, deluc is op het gemak begonnen een praatje te doen, commentaar op je prijzen krijgen als hij nog de laagste is tegenover buitenland, ... hoeft allemaal niet, dus CLOSED please ;)

Kwertie
6 januari 2006, 23:33
@ deluc, beetje meer on-topic please als je iets post ;)

closed dan maar :)