PDA

Volledige versie bekijken : Dell pentium 3 700 mhz lpt , 7 stuks .

iC7-IcE
21 december 2005, 09:46
Heey,

ik heb hier 7 laptops liggen , allemaal dell 's 700 mhz met dvd , 256 mb ram (of meer) en 6 tot 12 gb hdd .
deze laptops zijn allemaal zonder adapter .

150€ het stuk of doe een degelijk bod .

groetjes

Gamer
21 december 2005, 09:59
locatie, typenummer ?

iC7-IcE
21 december 2005, 10:07
dell cpxj , windows 98 se licentie ...

iC7-IcE
21 december 2005, 10:09
omgeving leuven

vanrumst
21 december 2005, 10:11
mogelijkheid tot leveren in lokeren of Aalst?

edit: eerst kijken of ik aan adapters snel kan geraken

iC7-IcE
21 december 2005, 10:14
ja indien gewenst kan ik ze komen brengen , indien we iets overeen komen ivm vergoeding van benzine 50/50 ofzo ,

groetjes Davy

iC7-IcE
21 december 2005, 10:20
hier in leuven is een 2 hands winkel waar ze adapters appart verkopen aan een democratische prijs :www.recupc.be

35 € het stuk :D

Gamer
21 december 2005, 10:26
€ 400 voor 3 stuks met 12GB hdd indien de laptops in werkende staat zijn natuurlijk, vandaag afgehaald.

vanrumst
21 december 2005, 10:27
900 voor allemaal geleverd in lokeren (uiteraard ook na testen van de laptops)

edit: heb je die zelf allemaal al getest?
zijn laptops in goeie staat? dus nie half uit mekaar enzo?

Gamer
21 december 2005, 10:30
€ 1000 afgehaald vandaag voor alles indien werkende staat.

nevermind, staat in startpost :)

vanrumst
21 december 2005, 10:45
1050 voor alles

Gamer
21 december 2005, 10:47
€ 1050 afgehaald met zelfde voorwaarden :p

iC7-IcE
21 december 2005, 10:48
rond uur vandaag sluit ik af ,

is 1050 € komen afhalen ? of moet ik het komen brengen ?

anders 1000 € afgehaald voor gamer

11 uur oops :D

Gamer
21 december 2005, 10:59
edit: heb je die zelf allemaal al getest?
zijn laptops in goeie staat? dus nie half uit mekaar enzo?

kan je eerst even antwoorden op de vragen voor we hier verder gaan ?
geen krassen op de schermen, uiterlijke staat in orde, azerty .... ?

edit :
indien geen antwoord, vervalt mijn bod.

iC7-IcE
21 december 2005, 11:15
ja alles is in goede staat , zelfs perfect , geen krassen , geen stukjes afgebroken , allemaal met pcmci 100 mb lan card, floppy drives ,extra baterijen, er zijn ook 2 ibm 's thinkpad E 570 bij met docking station, extra ram plaatjes van 256 mb en 128 mb 133 mhz etc etc. .
te nemen of te laten 1050 euro bij mij thuis af te halen , je mag ze hier controlleren

ff bijzeggen , ik heb geen adapters van de dell laptops dus maar hier in de buurt kun je ze kopen voor 35€ http://www.recupc.be/prijslijst/prijzen.php?taal=nederlands&tpl=pricelist_nl&dt_frame=nl_prijs_detailframe&dt_lijn=nl_prijs_detaillijn

zie randaparatuur

Gamer
21 december 2005, 11:18
ok, bedankt voor het antwoord.
bod blijft voor alles.

vanrumst
21 december 2005, 11:19
1100 euro

Gamer
21 december 2005, 11:31
vanrumst, kan je er even bij vermelden of dit afhalen is ?

maar hoe kunnen we deze testen zonder adaptor ?

iC7-IcE
21 december 2005, 11:32
ja idd ??

vanrumst
21 december 2005, 11:37
1100 excl
of 1150 als we in Lokeren kunnen afspreken
ik heb hier allesinds een dell adapter al liggen, dus ik kan ze al testen
ik kan terug reageren om 10h50 :)

Gamer
21 december 2005, 11:42
€ 1200 voor alles afgehaald.

alles heeft een legale oorsprong veronderstel ik ?

Tommy
21 december 2005, 11:51
1250 voor alles afgehaald

Gamer
21 december 2005, 11:57
€ 1300.

vanrumst
21 december 2005, 11:58
edit: 1325 afgehaald

Gamer
21 december 2005, 12:00
€ 1350

vanrumst
21 december 2005, 12:02
ik pas

iC7-IcE
21 december 2005, 12:08
verkocht aan Mr vanrumst voor 1150 € in lokeren geleverd.

eu 1350 ?

sorry was ff niet aan het volgen :D

Gamer
21 december 2005, 12:08
graag nog antwoord indien alles een legale oorsprong heeft.

:offtopic:

verkocht aan Mr vanrumst voor 1150 € in lokeren geleverd.

wablief ?

Gamer
21 december 2005, 12:15
alles heeft een legale oorsprong veronderstel ik ?

kan je hier nog even op antwoorden ?

Tommy
21 december 2005, 12:15
Staat het nog te koop ?
Zo ja ik bied 1400 EUR

vanrumst
21 december 2005, 12:19
bieden is al even afgelopen aangezien het om 11h gedaan was hé;)

iC7-IcE
21 december 2005, 12:23
over de oorsprong wil ik ff zeggen dat ze van een groot berijf komen waar ze recent alle toestellen vernieuwd hebben , dus geen probleem .

bod van 1400 klinkt zeer verleidelijk , voor die prijs wil ze brengen ook , als het niet aan de andere kant van Belgie is :) en de garantie heb dat ik niet voor nix tot daar kom ,

anders blijft het bod aan Gamer voor 1350 € daar hij al het langste aan het bieden is vanaf start topic

Tommy
21 december 2005, 12:31
Als je wil kan je ze vandaag nog komen brengen en ik betaal je cash.
Geef me wel tijdig een seintje want ik ga dan naar de bank

Ik ben van Groot-Bijgaarden

Je kan me steeds een mail sturen of een PM

iC7-IcE
21 december 2005, 12:33
inderdaad , het laatste bod was om 11 00 u : 1350€ door Gamer geleverd of thuis afgehaald maakt niet uit , dat regel ik strak in prive met persoon in questie.

topic is afgesloten

bedankt voor het bieden .

groeten Davy

p.s.:gamer PM me uw gsm aub ?

Gamer
21 december 2005, 13:39
deze deal gaat niet door, sorry.

blijkbaar zijn het geen 7 x dells, maar 5x dell en 2 x IBM.
specs lijken ook niet te kloppen, 2 x 500 mhz met CDrom ipv DVD.
rest is 650 mhz.

graag eerst juiste info voor je een topic opent aub.

iC7-IcE
21 december 2005, 13:52
ja , inderdaad het klopt , voor de duidelijkheid : dus 5 dell cpxi p3 speedstep technology 650 mhz (700 mhz is mogelijk) met dvd en minstens 256 Mb ram , 6 gb tot 20 gb hdd ,ZONDER lader en dan met lader 2 X een ibm E570 500 mhz , 376 mb ram , 12 gb hdd, cd-rom ,- rw?
verder nog 100 mb netwerkkaarten , extra baterijen, docking-station,floppy,etc. .

Gamer
21 december 2005, 14:04
misschien beter om van iedere laptop even de specs te posten ?
hdd, ram, cpu,....

i386dx
21 december 2005, 17:35
Zonder adapter, maar hoe zit het met de accu's?

Duc
21 december 2005, 17:52
Moeten ze allemaal samen weg of gaan ze ook apart buiten?

Speciall
21 december 2005, 20:30
Moeten ze allemaal samen weg of gaan ze ook apart buiten?

Ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n laptopken

drGeKKo
21 december 2005, 22:29
Ik bied 200€ voor 1 exemplaar,
MET adaptor (kom het ding zelf afhalen).

als ge er ene over zout hebben plz contact me (servo58@hotmail.com)

spilliespeedy
21 december 2005, 23:04
Indien nog mogelijk 1 exemplaar dell liefst met dvd en dell
150 euro afgehaald
graag snel antwoord of stuur pm

iC7-IcE
21 december 2005, 23:20
ik ga voor deze drie stuks een nieuw tread openen ,

Davy

Firestyler
21 december 2005, 23:42
zo een Dell 175€ verzonden

edit: hmmm kwacht beter nog even, srry

Mr.Alien
23 december 2005, 14:01
kan je even spec posten van welke nog beschikbaar zijn?

iC7-IcE
24 december 2005, 12:37
hoi , beste mensen ,

ik heb ff een mededeling ivm Tommy .

na een volledige nacht onderhandelen op internet , had ik een prijs afgesproken met tommy (zie posts boven); en ging hij ze alle 7 kopen voor de op voorhand afgsroken prijs , om te laten zien dat ik van goede wil ben heb ik ze zelf gaan brengen , wat dus al 20 € benzine gekost heeft .
Daar aangekomen , heeft menneer alle toestellen kunnen testen en keuren , wat weer een uur heeft geduurd ,na zwaar liggen discuteren en zeveren , kwam het er dus op neer dat hij voor 650 euro 4 lpt's wilde en hij beloofde mij eerlijk dat hij als de vorige 4 in orde waren (hij wilde ze eerst op zijn gemak testen ), hij de anders 3 ook zou nemen .
Ik goedgelovig als ik ben heb men goed hart laten zien en heb het gedaan dus 4 st aan 650 € en later de 3 andere voor de rest van het geld .
Nu drie dagen later heb ik nog steeds geen bericht gehad ivm met de lpt's en heb dus stevig men broek gescheurd .
+ ik daar extra baterijen gelaten , een dockingstation van ibm , dus nu zit ik met een laptop zonder cd-rom , floppy etc . + lpt zonder batery

aub mensen wees op de hoede voor zulke mensen en stap niet af van de op voorhand afgsproken prijs of de manier van handelen .

als ik kan ga ik er alles aan doen om Tommy op te sporen en alsnog de zaken recht te trekken , eventueel zal ik hem zen geld maar trg geven en geeft hij men toestellen trg .
Der zijn nog mensen die met even mooie (of beter) boden op de proppen kwamen .

Groeten en beste wensen voor het nieuwe jaar ,

Tommy je hoort nog van me :D

D-1337
24 december 2005, 12:44
je zou dit beter in het buy and sell forum posten,
het gewone keuzeforum ipv een subforum ;)

Grtz

Tommy
24 december 2005, 13:04
hoi , beste mensen ,

ik heb ff een mededeling ivm Tommy .

na een volledige nacht onderhandelen op internet , had ik een prijs afgesproken met tommy (zie posts boven); en ging hij ze alle 7 kopen voor de op voorhand afgsroken prijs , om te laten zien dat ik van goede wil ben heb ik ze zelf gaan brengen , wat dus al 20 € benzine gekost heeft .
Daar aangekomen , heeft menneer alle toestellen kunnen testen en keuren , wat weer een uur heeft geduurd ,na zwaar liggen discuteren en zeveren , kwam het er dus op neer dat hij voor 650 euro 4 lpt's wilde en hij beloofde mij eerlijk dat hij als de vorige 4 in orde waren (hij wilde ze eerst op zijn gemak testen ), hij de anders 3 ook zou nemen .
Ik goedgelovig als ik ben heb men goed hart laten zien en heb het gedaan dus 4 st aan 650 € en later de 3 andere voor de rest van het geld .
Nu drie dagen later heb ik nog steeds geen bericht gehad ivm met de lpt's en heb dus stevig men broek gescheurd .
+ ik daar extra baterijen gelaten , een dockingstation van ibm , dus nu zit ik met een laptop zonder cd-rom , floppy etc . + lpt zonder batery

aub mensen wees op de hoede voor zulke mensen en stap niet af van de op voorhand afgsproken prijs of de manier van handelen .

als ik kan ga ik er alles aan doen om Tommy op te sporen en alsnog de zaken recht te trekken , eventueel zal ik hem zen geld maar trg geven en geeft hij men toestellen trg .
Der zijn nog mensen die met even mooie (of beter) boden op de proppen kwamen .

Groeten en beste wensen voor het nieuwe jaar ,

Tommy je hoort nog van me :D

Dees vind ik dus straf,
meneer komt hier met die laptops, de eerste dat we testen start niet op.
De 2e laptop ook niet, na wat gepruts met andere hd starten deze wel op.
Dan de IBM, die 2e starte niet op + dat de hd miste. Zelf met plaatsing van de andere hd van de IBM werd de hd niet herkend. Bovenal had die 2e geen docking + geen stroomadaptor.
Voor de Dell was er een ander probleem dat we enkel met 1 hd konden testen, zodat ik nooit zekerheid kon hebben dat de andere hd's werkten.

Ik denk dat je weet wie hier de oneerlijke mens is en de rede waarom ik argwaan had.

En je zegt hierjuist in je berichtje dat je me wil opstoren, waarom ?
Je weet toch waar ik woon (je hebt de laptops hier zelf gebracht) en je hebt men gsm, maar langs geen van die 2 kanalen heb ik iets gehoord...

iC7-IcE
24 december 2005, 13:58
ja das waar ,

meneer vergeten dat deze laptop van bij PROCTOR AND GAMBLE komen ,

daar zitten ze met ZEER strikt beroeps geheim , dwz dat er nix van data mag gelekt worden snappie ?? neeje zeker .

al die data op die hdd is met een speciaal programma gecrushed zodat zelfs met speciale tools die data niet meer kan worden opgespoord .

al je dan enig varstand zou hebben van pc s zou je weten dat er eerst een OS op de schijf moet staan vooraleer ze te booten valt .

ps , alle laptops zijn getest geweest met een hdd waar een win xp sp 2 os op stond , na de montage van die schijf zijn ALLE laptops opgestart , zonder ook maar één uitzondering .

zelfs die ibm waar hij het over heeft heb ik voor zijn neus een setup gedaan van windows xp , met succes,

geen zever in pakskes verkopen tommy , je hebt me een loer gedraaid en je kan hier niet onderuit .

groeten en beste wensen voor het nieuwe jaar ,

Davy

piotke
24 december 2005, 14:06
ja das waar ,
meneer vergeten dat deze laptop van bij PROCTOR AND GAMBLE komen ,

PM me even uw naam, dan vraag ik het even na bij PG waar ze exact vandaan komen.

daar zitten ze met ZEER strikt beroeps geheim , dwz dat er nix van data mag gelekt worden snappie ?? neeje zeker .

al die data op die hdd is met een speciaal programma gecrushed zodat zelfs met speciale tools die data niet meer kan worden opgespoord .

Zever ? Als een bedrijf een als PG data wilt wissen dan vernielen ze de harde schijven fisiek. De waarde van een schijf is minimaal vergeleken met de kosten om ze degelijk te wissen. Een software tooltje is hier niet voldoende voor.

Wederom, PM me de oorsprong en ik vraag het direct na.

al je dan enig varstand zou hebben van pc s zou je weten dat er eerst een OS op de schijf moet staan vooraleer ze te booten valt .

Inderdaad. En hoe ga je dan een OS erop zetten als je NIET kan booten zonder OS ? Misschien zelf eerst eens wat opzoekingswerk doen me dunkt..

ps , alle laptops zijn getest geweest met een hdd waar een win xp sp 2 os op stond , na de montage van die schijf zijn ALLE laptops opgestart , zonder ook maar één uitzondering .

zelfs die ibm waar hij het over heeft heb ik voor zijn neus een setup gedaan van windows xp , met succes,

Eenzelfde schijf voor alle laptops ? De kans dat ze allen van dezelfde windows gaan booten is zeer klein, omdat delen anders zijn. Zeker een IMB laptop booten met een Dell installatie, of omgekeerd, gaat echt zelden lukken....

geen zever in pakskes verkopen tommy , je hebt me een loer gedraaid
Je bent hier nog geen week gereistreerd en zorgt al voor problemen door "bedrijfslaptops" te verkopen...

iC7-IcE
24 december 2005, 14:13
ja met één en dezelfde schij alle lpt opstarten ,

ik zal je zeggen dat waar ik werk een 100 tal lpt met één dezelfde image gesoft worden zelfs copien die met norton geghost worden zodat alle lpt's een identiek os hebben ,

als je niet weet waarover je spreek zwijg dan !!

davy

piotke
24 december 2005, 14:17
Dat zijn dezelfde laptops of van dezelfde serie... Verschillende merken kunnen echt nooit met elkaar geghost worden, of het zou een dynamische ghst moeten zijn..

Davy, ik weet zeker waarover ik spreek, maar jij blijkbaar niet.

Na de feestdagen contacteer ik enkele mensen bij PG om deze laptops te verifieren. MOchten ze niet vandaar (mogen) komen. Dan mag je gerus tzijn dat je een groot probleem gaat hebben.

iC7-IcE
24 december 2005, 14:29
np mister piotken ,

een dynamische ghost :doh: ROFL ,

ik zal je nog iets vertellen waar je wss nooit van gehoord hebt bv pc soften via netwerk ja beste piotke , ik soft alle dagen 20 toestellen met norton ghost en zelfs via netwerk , images van os-sn gestockeerd op server en via netwerk op de hdd geplaatst ;)

Als je denkt dat je het beter weet lees dan ff alle info die je kan vinden over norton ghost 9.0 , als je daar aan uit kan wil ik nog eens een woordje met je redeneren , maar ik weet zoiezo dat je binnen dit en 2 dagen grijzen haren hebt en nog steeds niet weet waarover het gaat .

Wil het zeggen omdat je maar een weekje bent geregstreerd op forum dat je je daarom moet in de zak laten zeggen ??
Tommy komt zen afspraken niet na
Beste , ik sta recht in m'n schoenen anders zou ik hier geen cimema van maken ....

Doe wat je niet laten kan en we zien wel he .

P.S.: dat een os voor een del niet werkt op een ibm daar moet je ezel voor zijn om het niet te snappen ....

groetjes Davy

piotke
24 december 2005, 14:32
Ghost die controleert welke basis hardware / manufactuerer ID er in bios zit en zo de host plaats afhankelijk van het type. Ik denk dat er hier iemand is die eens de geavenceerde handleiding mag lezen, alsook enkele mogelijke uitbreidingen kan gaan lezen.

iC7-IcE
24 december 2005, 14:37
ghost controleert just nix ,

als ik een os wil zetten va ne p4 op ne p2 dan zal die da doen ook , daarvoor gaat ie het niet boot maar hij zal zonder slag of stoot da os daar op zetten

ik heb genoeg van u gehoord mr piotke , ik weet nu dat je nix nul nihil verstand hebt van ghost nog van os sen ,

thx voor uw tijd ,

greets davy

btw : ik heb de volledig gekochte versie hier thuis liggen voor studie de 2 cd roms , het boekje en de licentie

iC7-IcE
24 december 2005, 14:54
ik heb gezegd dat ik je zou opsporen om de fouten recht te zetten , dat ik zelfs bereid ben om je geld trg te geven ,
het was btw niet aan mij om u te contacteren , ik heb gehandeld onder vertrouwen en jij hebt dat geschonden, niet ik .
Het was aan jouw om mij te contacteren en de deal proper af te sluiten zoals afgesproken

amen

Davy

stuart__little
24 december 2005, 15:48
piotke got owned by ice- dinges :rofl:

iC7-IcE
24 december 2005, 15:53
whoeehahaha lol

stuart gij bent me der ook ene pss

ROFL

iC7-iCe - you all :oink:

see ya ;)

Oser
24 december 2005, 16:03
als je er zoveel van weet ice, waarom lieg je dan meteen al in je startthread over de basisgegevens van de laptops.

je hebt zo veel van je geloofwaardigheid verloren jongen..

iC7-IcE
24 december 2005, 16:28
beste oser ,

ik heb niet gelogen over de specs van de lpt's.

Er was misverstand tss mij en gamer een discusie ontstaan over het feit dat ik in topic had vermeld dat het 700 mhz waren ipv 650 mhz .

daar wil ik het volgende over kwijt : toen ik de topic geplaatst heb waren de lpt's nog niet in mijn bezit , dus kon ik allen maar afgaan op het feit dat ik net een identieke lpt voor 3 jaar heb gehad.
+ die lpt's kunnen 700 mhz doen als je inteligent genoeg bent om in het bios de speedstep technology uit te schakenlen en de cpu fsb / mhz vast te leggen op 700 mhz , zeer goed van intel dat ze dat gedaan hebben om batery uit te sparen .

greets davy

stream187
24 december 2005, 18:34
np mister piotken ,

P.S.: dat een os voor een del niet werkt op een ibm daar moet je ezel voor zijn om het niet te snappen ....

ja met één en dezelfde schij alle lpt opstarten ,

davy

Hier spreekt ge uzelf toch serieus tegen. Een image gemaakt voor een Dell zal je nooit kunnen gebruiken op een IBM.
Uw verhaal van de datavernietiging met het tooltje lijkt me ook onwaarschijnlijk. Grote bedrijven vernietigen hun HD's fysisch.. meestal met een gat te boren in de HD.
En zelfs als ze zo een tool zouden gebruiken, dan zou de HD toch opnieuw bruikbaar moeten zijn nadien mits herformattering, waarom anders deze nog laten zitten in de laptop?

vanrumst
24 december 2005, 19:39
Davy
Gelijk welke pc/laptop start op ook al staat er geen os op, is dit niet het geval dan scheelt der iets met de hardware.
Nen laptop zonder hd moet ook opstarten zonder probleem

Ben content dak nie hoger heb geboden want anders had ik hier proper gerief gehad en hoop miserie zo lijkt het me

Gamer
24 december 2005, 20:19
+ die lpt's kunnen 700 mhz doen als je inteligent genoeg bent om in het bios de speedstep technology uit te schakenlen en de cpu fsb / mhz vast te leggen op 700 mhz , zeer goed van intel dat ze dat gedaan hebben om batery uit te sparen .

ehm, ik ben intelligent genoeg om "uw" speedstep te begrijpen hoor.

piotke
24 december 2005, 20:22
Als een cpu 650 mhz draaid, dan zal hij door speedstep uit te schakelen niet op 700 gaan draaien. Hij zal alleen niet nog vertragen...

Speedstep is geen overclock ding waardaar je plots een snellere cpu hebt. Hij gaat allen maar throtthelen dan.

Mr.Alien
24 december 2005, 21:04
Hier spreekt ge uzelf toch serieus tegen. Een image gemaakt voor een Dell zal je nooit kunnen gebruiken op een IBM.
Uw verhaal van de datavernietiging met het tooltje lijkt me ook onwaarschijnlijk. Grote bedrijven vernietigen hun HD's fysisch.. meestal met een gat te boren in de HD.
En zelfs als ze zo een tool zouden gebruiken, dan zou de HD toch opnieuw bruikbaar moeten zijn nadien mits herformattering, waarom anders deze nog laten zitten in de laptop?

Als je er niet van kent, zwijg dan gewoon en kom de sfeer niet bederven. Images kunne perfect op meerder system werken zolang er alle drivers voor beide systeemen inzitten. Windows zal dan automatisch de juist hardware vinden. Of dit de ideale oplossing is, is een adere vraag. Ik namelijk vager de hd van 2 totaal verschilledne pc verwisselt zonder windows opnieuw te moet installeren.

zo een tooldje is veel veiliger als het fysiek vernielen van de hd. Er zijn namelij befrijven in gespecialiseerd in het recupereren van de data op kapotte hardeschijven. Zelfs door een gat boren is niet alle data weg. Als ik mij niet vergis zit zo een tool zelfs in norton systemworks.

stream187
24 december 2005, 21:26
Als je er niet van kent, zwijg dan gewoon en kom de sfeer niet bederven. Images kunne perfect op meerder system werken zolang er alle drivers voor beide systeemen inzitten. Windows zal dan automatisch de juist hardware vinden. Of dit de ideale oplossing is, is een adere vraag. Ik namelijk vager de hd van 2 totaal verschilledne pc verwisselt zonder windows opnieuw te moet installeren.

zo een tooldje is veel veiliger als het fysiek vernielen van de hd. Er zijn namelij befrijven in gespecialiseerd in het recupereren van de data op kapotte hardeschijven. Zelfs door een gat boren is niet alle data weg. Als ik mij niet vergis zit zo een tool zelfs in norton systemworks.

Manneke, ik werk al 6 jaar als sysadmin voor een bedrijf met meer dan 500 werknemers dus ik weet waarover ik praat. De enige manier om zoiets te doen met ghost is als je werkt met sysprep+image, maar dan doe je eigenlijk een deel van de installatie automatisch en kan je moeilijk spreken van een echt "image". +

Mr.Alien
24 december 2005, 22:17
Manneke, ik werk al 6 jaar als sysadmin voor een bedrijf met meer dan 500 werknemers dus ik weet waarover ik praat. De enige manier om zoiets te doen met ghost is als je werkt met sysprep+image, maar dan doe je eigenlijk een deel van de installatie automatisch en kan je moeilijk spreken van een echt "image". +

Dit is idd een beter oplossing maar het gaat is vele gevallen wel. Of het echt stabiel is is een ander vraag. Heb hier al eens een hd gewisselt tussen een P2, een p3 een een athlon zonder problemen.

piotke
24 december 2005, 23:34
Als het om verschillende oplossingen gaat dan is de oplossing met sysprep het properste en stabielste omdat je het op maat van de pc maakt. Maar het is slechts een "halve" image dan.

Oser
25 december 2005, 00:30
ik vind het ook compleet fout van ice om te verwachten van iedereen dat hij veel van pc's kent. als er staat dat ze in orde zijn en dergelijke en tommy moet concluderen bij het testen dat dat niet volledig is, dan is vanrumst met zijn stelling compleet juist: opgescheept met heel veel miserie

Tommy
25 december 2005, 04:48
ik vind het ook compleet fout van ice om te verwachten van iedereen dat hij veel van pc's kent. als er staat dat ze in orde zijn en dergelijke en tommy moet concluderen bij het testen dat dat niet volledig is, dan is vanrumst met zijn stelling compleet juist: opgescheept met heel veel miserie

Dit is zeer correct, INDIEN alle laptops gewoon hadden gewerkt (wat normaal is als je iets koopt) dan was er heel die troelala niet rond gekomen.

Waarom me direct aanvallen zonder me daarvoor één simpel telefoontje te geven ...

Waarom stellen dat je me wel zal opsporen, terwijl je me perfect weet wonen én mijn gsm-nummer hebt ...

Waarom een PM naar mij sturen met een grote smiley ervoor om te zeggen dat ik eens moet gaan kijken op het forum waar je me zit zwart te maken ...

...

SuSEQ
25 december 2005, 05:46
P.S.: dat een os voor een del niet werkt op een ibm daar moet je ezel voor zijn om het niet te snappen...
't Is kerstdag, zeker? ;)

Gr, SuSEQ

iC7-IcE
25 december 2005, 12:13
Beste Tommy ,

heb je ondertussen al eens de tijd gehad om de lpt's te soften en te testen ?
Want ik lees op topic dat je tot de conclusie bent gekomen dat ze niet allemaal werkten ,
ALLE laptops zijn opgestart eerst zonder hdd , dat de lpt dan geen os vind is normaal .
Daarna zijn we beginnen te testen met een image op hdd die ik ooit zelf heb gemaakt (als backup voor mijn lpt) ,
daarmee zijn alle dell laptops opgestart en je hebt zelf in control panel geweest en de hardware gechecked ? waar of niet ?
dan die ibm die zogenaamd niet werkten , ben ik voor zijn neus op beide toestellen in het bios geweest om een hdd te laten detecteren , tot mijn grote verbazing kwam ik tot de conclusie dat er in dit type van laptop geen enkele sub menu is voor het detecteren van harde schijven :s, raar maar waar .

Ik heb dan aan tommy gevraagd of hij mss een setup cd voor windows xp had , die is hij boven ergens gaan halen , dan heb ik begonnen met een windows setup met succes (ja op een IBM toestel ) , waar Tommy duidelijk gezien heeft dat de hdd gedetecteerd werd door windows , waarna hij zelf heeft gezegd dat het in orde was .

De enige onzekerheid die je had was dat die andere hdd's mss niet werkten , en ik heb je gezegd dat als ze niet werkten ik je andere ging bezorgen
maar wederom heb je niets van je laten horen , om dan met een flauwe exuse te komen met je vriendin en etc.

Tommy je weet ondertussen ook al dat die lpt's in orde zijn anders zou je toch al iets hebben laten weten op forum , of op gsm of msn ? als je me kunt omschrijven wat het prob mss is ....

Ik heb die andere toestellen een windows xp ZONDER enig probleem alle hdd 's werkten onmiddelijk etc .... bizar toch nee ? mss heb je zelf toevalig alleen slechte toestellen geocht ?

zodus , voor alle mensen die ondanks alles dan toch nog willen kopen , geen probleem deze toestellen klaar voor verkoop , zelf gecontroleerd en gesoft met windows xp sp 1 zodat er geen gezever meer kan gezegd

Ik ben mss mis geweest om te verwachten dat iedereen evenveel verstand heeft van computers , ok , maar dan hoeven sommige mensen ook geen moeite te doen om te discuteren waneer ze er dan niets vanaf weten gewoon om tread te verpesten .
En dat neemt nogaltijd niet weg dat ondanks het feit dat ik nog maar sinds een week geregd ben op forum dat ik daarom me mond moet houden wanneer iemand zich niet aan de afgsproken voorwaarde houd !!

Ik wil ook ff iets vermelden ivm de specs van de lpt 's , bij start tread had ik ook gezegd dat er alleen 12 en 6 gb hdd waren , alhoewel er 20 gb 's bij zijn , euuu , daar hor toch niemand over klagen ????

:doh: men eigen in de zak gezet :s

we gaan er nu over ophouden , 't is gebeurd , ik zal hier een les mee geleerd hebben dat je niet zomaar mensen moet vertrouwen (hoewel ik reeds meerdere malen van dit feit heb geproefd in men leven :doh: ).

beste wensen , voor het nieuwe jaar

greets Davy

faselna
25 december 2005, 12:45
Beste Tommy ,

heb je ondertussen al eens de tijd gehad om de lpt's te soften en te testen ?
Want ik lees op topic dat je tot de conclusie bent gekomen dat ze niet allemaal werkten ,
ALLE laptops zijn opgestart eerst zonder hdd , dat de lpt dan geen os vind is normaal .
Daarna zijn we beginnen te testen met een image op hdd die ik ooit zelf heb gemaakt (als backup voor mijn lpt) ,
daarmee zijn alle dell laptops opgestart en je hebt zelf in control panel geweest en de hardware gechecked ? waar of niet ?
dan die ibm die zogenaamd niet werkten , ben ik voor zijn neus op beide toestellen in het bios geweest om een hdd te laten detecteren , tot mijn grote verbazing kwam ik tot de conclusie dat er in dit type van laptop geen enkele sub menu is voor het detecteren van harde schijven :s, raar maar waar .

Ik heb dan aan tommy gevraagd of hij mss een setup cd voor windows xp had , die is hij boven ergens gaan halen , dan heb ik begonnen met een windows setup met succes (ja op een IBM toestel ) , waar Tommy duidelijk gezien heeft dat de hdd gedetecteerd werd door windows , waarna hij zelf heeft gezegd dat het in orde was .

De enige onzekerheid die je had was dat die andere hdd's mss niet werkten , en ik heb je gezegd dat als ze niet werkten ik je andere ging bezorgen
maar wederom heb je niets van je laten horen , om dan met een flauwe exuse te komen met je vriendin en etc.

Tommy je weet ondertussen ook al dat die lpt's in orde zijn anders zou je toch al iets hebben laten weten op forum , of op gsm of msn ? als je me kunt omschrijven wat het prob mss is ....

Ik heb die andere toestellen een windows xp ZONDER enig probleem alle hdd 's werkten onmiddelijk etc .... bizar toch nee ? mss heb je zelf toevalig alleen slechte toestellen geocht ?

zodus , voor alle mensen die ondanks alles dan toch nog willen kopen , geen probleem deze toestellen klaar voor verkoop , zelf gecontroleerd en gesoft met windows xp sp 1 zodat er geen gezever meer kan gezegd

Ik ben mss mis geweest om te verwachten dat iedereen evenveel verstand heeft van computers , ok , maar dan hoeven sommige mensen ook geen moeite te doen om te discuteren waneer ze er dan niets vanaf weten gewoon om tread te verpesten .
En dat neemt nogaltijd niet weg dat ondanks het feit dat ik nog maar sinds een week geregd ben op forum dat ik daarom me mond moet houden wanneer iemand zich niet aan de afgsproken voorwaarde houd !!

Ik wil ook ff iets vermelden ivm de specs van de lpt 's , bij start tread had ik ook gezegd dat er alleen 12 en 6 gb hdd waren , alhoewel er 20 gb 's bij zijn , euuu , daar hor toch niemand over klagen ????

:doh: men eigen in de zak gezet :s

we gaan er nu over ophouden , 't is gebeurd , ik zal hier een les mee geleerd hebben dat je niet zomaar mensen moet vertrouwen (hoewel ik reeds meerdere malen van dit feit heb geproefd in men leven :doh: ).

beste wensen , voor het nieuwe jaar

greets Davy

WOW

Maar kan je nu is zeggen wat je nog te koop hebt staan aub ?

Alvast bedankt en prettige feestdagen allemaal

ZMarre
25 december 2005, 14:09
WOW

Maar kan je nu is zeggen wat je nog te koop hebt staan aub ?

Alvast bedankt en prettige feestdagen allemaal

Zie zijn andere thread

(en moet ge nu echt gans dat bericht quote om der gewoon 'wow' op te zeggen...)

schep
25 december 2005, 14:11
Is 't nie beter da je dan een nieuwe thread opent met duidelijk omschreven wat er allemaal bij zit en wat niet? Zo ga je zo'n situaties vermijden. Ik zal dan deze ook sluiten zodat je met een propere lei kan beginnen.

Is er trouwens al een compromis gesloten met Tommy?