PDA

Volledige versie bekijken : [TK] 2 Raptor 36GB HDD's

Da_One
21 december 2005, 00:43
Ik verkoop ze wegens aankoop van 1 74GB raptor. Waarom? Doordat ik plaats gebrek had in mijne case heb ik men 2 raptors waar men os op stond die in raid-0 werkten moeten vervangen zodat ik er nog eens een 400GB HDD kon bij stampen. Factuur is aanwezig. Ze werden aangekocht op 03/09/2005 dus nog een zeer lange garantie periode. Ik heb ze gekocht aan €85/stuk en ze mogen weg voor...

Prijs excl. alle 2:
Start/minimum prijs = €100,-
Meeneem prijs = €140,-

Prijs excl. per stuk:
Start/minimum prijs = €55
Meeneem prijs = €75

* Mensen die bieden voor alle 2 de HDD's krijgen voorrang op zij die maar 1 HDD willen. Dit geld tot zaterdag 24/12/05 @ 13:00 nadien is de hoogste bieder garant van zijn bod, indien er enkel maar op 1 HDD werd geboden. In dit geval zal de verkoop naar de 2de HDD gewoon verder gaan. Indien er in tegenstelling voor alle 2 de HDD's werd geboden zal deze threat gesloten worden. duh...:niceone:

white_steam
21 december 2005, 00:52
kan je leveren in gent? station ofzo

Da_One
21 december 2005, 00:56
np. ik ben zelf van Deinze dus das nie echt ver.

Ow_jeih
21 december 2005, 00:57
100euro voor beide HD's :)

Da_One
21 december 2005, 00:59
100euro voor beide HD's :)
das al genoteerd zie

white_steam
21 december 2005, 01:05
wat bedoel je met np, ;) geen probleem of...

anders "voorlopig"> Morgen bevestig ik"

bod van 140€ beide hdds

grtz white

Da_One
21 december 2005, 01:08

bod van 140€ beide hdds

grtz whiteja sorry. met np bedoelde ik no problem.
En ik hoop morgen nog van u te horen.

white_steam
21 december 2005, 01:10
da zal wel :D tis omdak morge pc verkoop ga doen, en dan weet ik effectief of et zker beschikbaar is e :lol: rond 3 u

btw, vraagje : zou de shuttle da kunne verdrage :lol: kzou da wel es durve probere en temps controlere "alsook trillingen :p"

Da_One
21 december 2005, 01:25
ik denk da wel kwa trillingen valt dat nog goed mee toch?

white_steam
21 december 2005, 01:28
kweenie, merk da nie tussen mn andere schijve , hoor ze wel iets beter maar ja je moet er iets voor over hebbe :p

Da_One
21 december 2005, 01:40
idd. mijn ondervinding om windows te instaleren op 2 raptorkes in raid 0 is echt wel ne droom. da ga massas snel nie normaal. :p

white_steam
21 december 2005, 01:40
BOD IS ZKER 140€ dus meeneemprijs ....

grzt white

p-mail me of msn of mail @ bluestriker@telenet.be

Gamer
21 december 2005, 07:47
bod € 140 zonder voorwaarden :)

meeneemprijs.

Da_One
21 december 2005, 12:19
Ok verkocht aan white_steam. PM wordt verzonden.

edit: via msn dan :p

Gamer
21 december 2005, 12:59
Ok verkocht aan Gamer. PM wordt verzonden

ehm, wtf is dit hier ?
mijn bod was niet voorlopig, maar stond vast.
waarom verkoop je dan nog aan andere bieder die "niet zeker wist of die het ging kopen of niet" ?

graag uitleg.

Gamer
21 december 2005, 13:11
Dwz eens de meeneemprijs behaald is moet er niet meer verder worden geboden, want aan deze prijs wordt verkocht aan de eerst biedende.
"Meeneemprijs = aan deze prijs mag je het meteen meepakken".

blacklist voor zowel White_steam als Da_One aangevraagd.

white_steam
21 december 2005, 13:16
??? was da nou voor zever ???

Ik bevestig deze "nacht om 1u, en jij pas om 7u 47"

Maw, ik was dus zowiezo eerst en dit is al afgehandeld ondertussen

>waar is de geldige reden om ons te blacklisten???

MegaSlayer
21 december 2005, 13:21
hmm, gamer ge waart wel niet eerstes met uw bod hé, dus wat is het probleem?

stvw
21 december 2005, 13:23
White stream kan niet zomaar zijn post veranderen zodat hij er gemakkelijk uitkomt ... zijn bod stond niet vast en dat van gamer wel ...

=> Last edited by white_steam : Today at 12:18.

Pippoken
21 december 2005, 13:23

Die is er niet :rofl: :rofl: :rofl:

gravendelver
21 december 2005, 13:26

dit misschien?

Last edited by white_steam : Today at 12:18.

:ironic:

Gamer
21 december 2005, 13:27

bod van 140€ beide hdds

grtz white

hmm, gamer ge waart wel niet eerstes met uw bod hé, dus wat is het probleem?

zonder voorbehoud ?
ik dacht het wel.

bod € 140 zonder voorwaarden :)

meeneemprijs.

BOD IS ZKER 140€ dus meeneemprijs ....

grzt white

p-mail me of msn of mail @ bluestriker@telenet.be

"Last edited by white_steam : Today at 12:18."

ofwel koop je, ofwel niet ....

Die is er niet :rofl: :rofl: :rofl:

jazeker hoor...
niet teveel woorden aan vuilmaken.

Duc
21 december 2005, 13:31
??? was da nou voor zever ???

Ik bevestig deze "nacht om 1u, en jij pas om 7u 47"

Maw, ik was dus zowiezo eerst en dit is al afgehandeld ondertussen

Misschien omdat achter zijn rug jullie posts ge-edit zijn op een LATER tijdstip dan zijn geldig bod aan meeneemprijs?:naughty:

Het gaat hier gewoon van kwaad naar erger de laatste tijd...
Er zouden hier dringend een paar levenslange bans moeten uitgedeeld worden, misschien zouden sommigen dan eindelijk eens wakker schieten... :doh:

Gamer
21 december 2005, 14:04
indien topicstarter alsnog de schijven aan mij verkoopt vervalt de aanvraag natuurlijk.

Cranox
21 december 2005, 14:13
Djeezes men word al bijna verplicht om in de eerste reply de meeneemprijs te bieden ...
Redelijk zwak om je post te editten white_steam

white_steam
21 december 2005, 14:23
ik heb dit niet bewust gedaan ik heb gewoon mn post aangepast dat ik wel degelijk doorging met bod, koper was er al van op de hoogte via msn ik moest dit idd enkel nog aanpasse op deze treath en op dat moment had idd gamer een bod gedaan>> ksnap nie echt waarom er over dit zo een spel moet gemaakt worden, tis mn 2 e koop op dit forum... als ik idd iets misdaan heb.. "bij wie gebeurt dit niet eens" wie maakt er geen foutje

amai zenne

grtz white_steam

Brolpaq
21 december 2005, 15:02
Bieding gebeurt via dit forum, en gamer heeft dit ALS eerste bevestigd via dit forum zonder voorwaarden.

Gamer
21 december 2005, 15:24
tja, regels zijn er om gevolgd te worden, indien je dit niet doet, krijg je straf ....

Deadelus
21 december 2005, 17:24
Stelletje kinderen... Als ik mij niet vergis ... Is de verkoper degene die uitmaakt aan wie ze verkocht worden... dus laat hem erover uitspreken!

Het is zijn recht....

Greetz

Gamer
21 december 2005, 17:35
Stelletje kinderen... Als ik mij niet vergis ... Is de verkoper degene die uitmaakt aan wie ze verkocht worden... dus laat hem erover uitspreken!

Het is zijn recht....

Greetz

ehm, als je post op een forum moet je die regels volgen, nogmaals....

Deadelus
21 december 2005, 17:49
ehm, als je post op een forum moet je die regels volgen, nogmaals....

En toch is het zijn beslissing om het aan u te verkopen of niet... en als je hiervoor al een blacklist indient... man... :sad:

Black list hoort iets te zijn voor een foute verkoop (dus met betaling, stukken niet geleverd en dat soort dingen)

Niet omdat er iemand niet eens is met hoe het verlopen is, ga je straks denken ow, die heeft een blacklist... zal ik maar geen zaken mee doen want miss is het zo dat hij pakjes niet opstuurd... (weet wel dat er uitleg bij staat maar toch, mensen kijken naar de blacklist opzich!)

Just my 2 cents

easypanic
21 december 2005, 17:57
Dit zou eens een goed initiatief zijn, dit kan toch niet meer.

Gamer bood als eerste de meeneemprijs => goederen worden verkocht aan Gamer. Punt.

Deadelus
21 december 2005, 18:02
Dit zou eens een goed initiatief zijn, dit kan toch niet meer.

Gamer bood als eerste de meeneemprijs => goederen worden verkocht aan Gamer. Punt.

ER stond al een bod van White....

Maar moest enkel nog bevestigd worden...

Greetz

EDIT: Laten, we hier nu maar stoppen met het welles en nietes... laat mods maar uitmaken wat er moet gebeuren

Gamer
21 december 2005, 18:10
ER stond al een bod van White....

Maar moest enkel nog bevestigd worden...

Greetz

EDIT: Laten, we hier nu maar stoppen met het welles en nietes... laat mods maar uitmaken wat er moet gebeuren

een bod onder "voorbehoud" is niet geldig.

meeneemprijs was € 140, wat ik dan ook bood.

white_steam past dan zijn post van uren tevoren aan met hierop een bevestiging van zijn bod ==> edit = niet geldig.
volgens de regels is dit te laat, want de ECHTE meeneemprijs had ik geboden.

je begrijpt toch dat zoiets niet kan en de eigenlijke koper hiervan de dupe is ?

eerlijkheid voor alles...

en, eerste post van verkoper was dat deze verkocht waren aan ondergetekende, maar na die edit gezien te hebben toch verkocht aan White_steam.

phixiuZ
21 december 2005, 19:06
Gamer heeft een punt eh. Een bod onder voorbehoud stelt niets voor. Zo kan ik in elke thread gaan zeggen dat ik het object mogelijk ga opkopen en een bod onder voorbehoud plaats om alsnog het object te krijgen, aangezien mijnen reply het eerste was imho.

Het object behoort aan Gamer toe en niet aan White_Steam. Da One geeft trouwens geen bevestiging van datgene wat over MSN gebeurt is.

Da_One
21 december 2005, 19:07
euhmm sorry maar ik kan ook maar zien wat ik zie op de moment dat ik maar op het forum kom eh. en zoals ik het dus zie heeft White_steam Vandaag 21dec. dus, om 01:40 zijn bod geplaatst dus ga ik er van uit dat hij ook eerst was eh. is maar normaal toch? Nu ik weet niet waarom jij nog eens erna de meneemprijs biet terwijl white_steam al de meeneemprijs had geboden. ik wil ook graag uitleg aub (wat jij origineel zien staan hebt in post nr 12). Ik heb deze morgen vlug nog eens komen kijken en ik heb een bod zien staan van €140 en toen ik deze middag terug kwam zag ik dat het white_steam was nu wat er origineel in zijn post stond weet ik niet en ik wil gewoon weten wie de eerlijke eerste bieder is en naar hem zullen de hdd's gaan want het kan een misverstand zijn van mij die ik graag van de baan wil halen. maar ik vind het wel jammer dat ik wordt aangegeven voor een blacklist zonder dat ik de kans krijg om mij te expliqueren. vind ik flauw sorry. ik wil dat zo snel mogelijk af hebben deze discutie want ik was al afgesproken om anders deze 2HDD's te gaan leveren bij white_steam.

phixiuZ
21 december 2005, 19:09
euhmm sorry maar ik kan ook maar zien wat ik zie op de moment dat ik maar op het forum kom eh. en zoals ik het dus zie heeft White_steam Vandaag 21dec. dus, om 01:40 zijn bod geplaatst dus ga ik er van uit dat hij ook eerst was eh. is maar normaal toch? Nu ik weet niet waarom jij nog eens erna de meneemprijs biet terwijl white_steam al de meeneemprijs had geboden. ik wil ook graag uitleg aub (wat jij origineel zien staan hebt in post nr 12). Ik heb deze morgen vlug nog eens komen kijken en ik heb een bod zien staan van €140 en toen ik deze middag terug kwam zag ik dat het white_steam was nu wat er origineel in zijn post stond weet ik niet en ik wil gewoon weten wie de eerlijke eerste bieder is en naar hem zullen de hdd's gaan want het kan een misverstand zijn van mij die ik graag van de baan wil halen. maar ik vind het wel jammer dat ik wordt aangegeven voor een blacklist zonder dat ik de kans krijg om mij te explikeren. vind ik flauw sorry. ik wil dat zo snel mogelijk af hebben deze discutie want ik was al afgesproken om anders deze 2HDD's te gaan leveren bij white_steam.

Het is toch duidelijk wat er gebeurt is? Gamer gaat niet zomaar voor iets nog eens de meeneemprijs plaatsen terwijl deze al zou geboden zijn. En hieruit blijkt dat Da_One niets weet ivm het regelen via MSN. Nu is het toch wel echt duidelijk :wtf:

Da_One
21 december 2005, 19:15
het is dus wel zo dat ik eerst via pm ging onderhandelen. en toen zag ik zijn msn staan mss vandaar zijn edit??? i don't know en dan heb ik em toegevoegd en hebben we verder afgesproken voor deze avond waar en hoe...

Kwertie
21 december 2005, 19:37
Het eerste bod dat de meeneemprijs bood zonder voorbehoud heeft'm normaal gezien, dan kijk je ook naar de edits van de post... lijkt me vrij 'simpel'

In feite heeft Gamer gelijk en moet het dus normaal gezien aan hem verkocht worden... Indien dit toch niet gebeurt kan een blacklist aangevraagd worden, doch dring ik er niet op aan dat dit gebeurt, 't is idd een 'kleine fout' maar blijkbaar met véél discussie rond :eek:

Gamer
21 december 2005, 19:37
ik heb dit niet bewust gedaan ik heb gewoon mn post aangepast dat ik wel degelijk doorging met bod

dus te laat....

mods kunnen zien wat er eerst stond, en dat was geen meeneemprijs.

daar je eerst mij aanduide als koper (wat een mod ook kan zien), dacht ik dat je hiervan op de hoogte was.
Ik heb meeneemprijs geboden, niet White_steam.
blacklist is nog steeds niet uitgevoerd.

Het eerste bod dat de meeneemprijs bood zonder voorbehoud heeft'm normaal gezien, dan kijk je ook naar de edits van de post... lijkt me vrij 'simpel'

In feite heeft Gamer gelijk en moet het dus normaal gezien aan hem verkocht worden... Indien dit toch niet gebeurt kan een blacklist aangevraagd worden, doch dring ik er niet op aan dat dit gebeurt, 't is idd een 'kleine fout' maar blijkbaar met véél discussie rond :eek:

misschien iets om BETER bij de regels te plaatsen ?
onder voorbehoud, enkel bij onduidelijke specs, uitleg, toestand van het te verkopen produkt.

white_steam
21 december 2005, 19:41
idd veel discussie rond :(

Gamer
21 december 2005, 19:45
dus graag duidelijkheid aub topicstarter.

Da_One
21 december 2005, 20:15
ok ik heb zojuist met de mod tygerke gesproken en we zijn dus idd eens dat het mijn schuld ik ik heb nooit opgemerkt dat er in white_steam zijn post nr 12 "onder voorbehoud" zou gestaan hebben. het enige waardoor ik denk dat dit wel zo is volgens Gamer is dat ik het raar vind waarom Gamer nog eens zou bieden als white_steam al zou hebben geboden. dus ga ik er van uit dat er onder voorbehoud moet bij gestaan hebben. srry hirvoor aan bijde partijen maar dan moet ik mij bij Gamer aansluiten dat ze voor hem zijn dus pm volgt eh Gamer.

white_steam
21 december 2005, 20:18
no more comment...

@ Da_One Eindelijk miserie opgelost, terechte beslissing

the meister
21 december 2005, 20:21
heb da ier effe gevolgt. de beste beslissing van da one. Maar gamer, volgende keer miss iets minder aggressief omspringen met blacklist's en shit. iedereen kan fouten maken e.

Gamer
21 december 2005, 20:46
beetje druk kan nooit kwaad :)
zeker als je koper bent...

bedankt voor de eerlijkheid, whitelist kan de andere kant zijn :)

Gamer
21 december 2005, 22:19
en whitelisted, perfecte afhandeling (van de aflevering dan toch :p ).

Da_One
21 december 2005, 22:50
En het ene plezier is het andere waard. Ook een whitelist. En int vervolg zal ik alles beter in het oog moeten houden :p

bij deze mag deze threat gesloten worden.

deluc
21 december 2005, 23:37
145€ voor de fun:D