PDA

Volledige versie bekijken : PDA + GPS stuff

M_N_M
20 december 2005, 19:32
Jow,

hoeveel krijg ik nog van volgend gerief:
* Toshiba E330
* GPS Haicom HI203E (met verloopstuk voor Toshiba E330 pda off course) : hiervoor kan je ook USB kabels en andere pda kabels kopen
* 220V Lader en autolader voor pda
* Synchronisatie cradle op USB voor PDA
* Carkit (universele, is dus goed voor elk type PDA)
* 256MB SD kaartje

De pda is beschadigd!!! Backlight werkt niet meer door mn eigen stomme fout (kabeltje af, moet gesoldeerd worden, 3 kabeltjes op 3 pinnekes solderen), ik heb hem open gedaan naar aanleiding van het synchronisatiepoortje waarvan pinneke schuin stond.. Deze staan terug +- recht nu (synchroniseren lukt dus terug) maar backlight moet gemaakt worden (bij het opendoen van pda wat te hard aan getrokken...)

Effe polsen hoeveel ik hiervoor nog kan krijgen en indien niet genoeg, dan probeer ik zelf om het te solderen.

Alles werkt perfect op de PDA na (waarvan elken backlight kabeltje moet gesoldeert te worden)!!!!!!

Place your bids!

Grtz

//edit: cradle en laders passen ook op andere modellen van Toshiba zie ik hier, welke => vraag maar!

M_N_M
21 december 2005, 18:11
indien ik dit weekend geen bod heb, dan ga ik zelf eens trachten dat te solderen :)

upke :)

BuZz.LiGhTYeAr
21 december 2005, 19:42
25 euro

en da meen ik serieus, als ik uw uitleg lees komt mij da over dat er vanalles met dieje PDA gebeurd is. Voor uiterlijke toestand trek ik dan mijn conclusies.

D-1337
21 december 2005, 20:20
30 euro

M_N_M
21 december 2005, 20:28
't is een begin maar voor die prijs blijft die mooi bij mij :)
Als ik enkel gps ontvanger + SD kaartje + (universele!) carkit op ebay zet krijg ik al een 60€.

Grtz

D-1337
21 december 2005, 20:30
kunt ge eens een fotoke plaatsen ?

tweetyoost
21 december 2005, 20:35
40€
als er enige reparatiekans aan is:p

M_N_M
21 december 2005, 21:27
zal morgen fotoke nemen.
Tis eigenlijk simpel, backlight is verbonden met 1 strookske met 3 kabelkes in, je moet gewoon die 3 kabelkes verlengen en op 3 pinnekes solderen.

Aan de boden te zien, ga ik het wel zelf klaren want voor 40€ verkoop ik die GPS ontvanger met gemak op ebay. Kben volgende week toch een week thuis dus kheb tijd genoeg (zelf als ik het verpruts krijg ik er nog meer geld van als huidige bod hier)

Als ik PDA kan maken, dan kan ik daar gerust 200€ van maken want voor de rest gaat ie perfect (kan al terug synchroniseren dus pinnekes staan weer goed vermoed ik, kheb er toch volledige tomtom kunnen opzetten en kan terug verbinding maken met satelieten. Enkel dat lampke moet dus nog macheren :eek: )

Grtz

bibawa
22 december 2005, 14:14
Lol, de boden die hier staan zijn wel goede boden voor wat er allemaal aan mankeert, en zo ne flatcable vanuit ne pda solderen is nie zo simpel.

Ik zou nooit ne pda kopen waar iemand al met ne soldeerbout heeft ingezeten.

M_N_M
22 december 2005, 14:19
tja uw mening, mijn mening is dat ik voor gps module en alle andere rommel meer krijg als van alles samen hier.

close topic maar, kga het zelf proberen..

BlueSkyraider
22 december 2005, 14:35
tja uw mening, mijn mening is dat ik voor gps module en alle andere rommel meer krijg als van alles samen hier.

close topic maar, kga het zelf proberen..

true, gps module alleen al kost iets van een 70 euro nieuw.
Nie dak geinteresseerd ben hoor, want kheb er zelf al 2 (pdas & gps modules)

M_N_M
22 december 2005, 21:59
ok zo simpel ist dus ni, kheb alles is uit pda gehaald en gezocht naar de "bron" van da ficheke, daar zijn het geen soldeerpuntjes dus kan ni gewoon een kabelke trekken..

Genoeg aan zitten prutsen iig.

Meeneemprijs 70€ voor GPS + carkit + 256MB SD kaartje +laders + kapotte PDA krijg je er gratis bij :) (je kan hem wel nog gebruiken als je hem int licht houd :p)

Grtz

whem
22 december 2005, 22:04
heb je er foto's van ???? als ie open ligt

Bod 50€

M_N_M
22 december 2005, 22:07
nee maar hij ligt nog open, ik zal er zaterdag (kan niet vroeger) foto's van maken.

Vroeger moest je zo'n dun dingske (zo iets even dik als een papiervelletje) in een houdertje steken, in dat strookje zie je 4 smalle kabeltjes lopen. Dat is afgebroken en moet dus op één of andere manier verlengd worden.

Is oorspronkelijk open gedaan omdat com1 poort wat kromme pinnetjes had maar dat is nu blijkbaar toch opgelost, kheb er daarnet nog een tomtom kunnen opzetten en heb met de gps ontvanger verbinding kunnen maken met sat's.

Ik bezorg u zaterdag enkele pics.

Grtz

whem
22 december 2005, 22:19
en waar is het eigenlijk juist afgebroken ??

the_fox
22 december 2005, 22:58
onder voorbehoud bod van €70, ik ga eerst eens gaan kijken (is ier 500m van :p)

M_N_M
22 december 2005, 23:02
ok, dit weekend de zaterdag ofzo :)

is afgebroken aan schermke zelf, geen idee waar je ergens moet starten met een nieuw kabelke, zie het niet direct.

whem
24 december 2005, 15:40
al foto's of al verkocht ???

M_N_M
24 december 2005, 15:43
binnen een half uurke komt fox zien of hij er iets mee kan beginnen.
Indien ja => verkocht (meeneem geboden), indien nee, dan maak ik foto's

M_N_M
24 december 2005, 16:20
hij is net komen zien en tis iets te fijn werk voor hem dus hij begint er nie aan. Ik ga nu even wat pics nemen.

Voor minder dan 70€ doe ik hem wel niet weg, volgens hem moet ik er dat ook zeker nog van krijgen aangezien de accesoires nog in perfecte staat zijn.

Minimum & meeneem blijft dus 70€

whem
24 december 2005, 16:26
en heb je al foto's ???

M_N_M
24 december 2005, 16:29
ja net gemaakt:
http://users.pandora.be/overclocking/PDAGPS

the_fox
24 december 2005, 16:30
na hem gezien te hebben haak ik af, is voor mij te moeilijk om te repareren, maar is denkik wel mogelijk

M_N_M
24 december 2005, 16:32
mjo aanschouw deze topic als een pda accesoire verkoop met gratis half werkende pda (uiteraard met grote handicap van dat backlightje dat niet werkt)

Langs de andere kant kan je natuurlijk wel een goeikope GPS hebben, het geluid enzo werkt nog dus je kan nog steeds "horen" naar waar hij je stuurt.

Anyhowz, beschouw de PDA maar als kapot, ik wil hier nadien geen problemen mee krijgen als je hem niet gemaakt krijgt!

Grtz

whem
24 december 2005, 16:54
50 incl is echt het hoogst dat ik wil gaan aangezien ik zelf een acer heb en dus de accessoires niet zo goed van pas komen bij mij. Wanneer sluit je af ???

M_N_M
24 december 2005, 16:55
niet als het bod 50€ blijft.
Dan zet ik accesoires wel op ebay en hou ik de pda zelf bij.

Je kan trouwens voor een paar € zo verloopkabels kopen zodat gps ook past op acer. (je kan zelf usb kabel kopen zodanig dat je die op je laptop kan aansluiten)

Grtz

whem
24 december 2005, 17:26
en waar kan je dat kopen zulke verloop stukken ???

edit: voor usb want m'n acer is een n35 dus zit al een gps in :D maar zou anders aan m'n laptop kunnen hangen

M_N_M
25 december 2005, 11:44
mjo kheb ook een mio 168 met ingebouwde gps, veel handiger :)

Bij pdashop hebben ze zo'n kabels, usb's zijn wel duur:
http://www.pdashop.be/product/11740

70€ incl verzending wil ik er nog van maken maar lager ga ik niet, andres hou ik pda gewoon en zet ik gps accesoires op ebay.

Grtz

M_N_M
25 december 2005, 13:21
heb hem net terug in mekaar gestoken en alles werkt nog steeds (op die verlichting na dan :p)

Morgen zet ik het op ebay indien geen bod hier.

Grtz

DeNB3rt
25 december 2005, 16:43
welke software kan je daar allemaal op draaien?
alé,van gps toestanden he

M_N_M
25 december 2005, 17:06
alles dat pocket pc compatible is :)
Bv TomTom 3/5(kan ik erbij geven maar niet legale versie :s), Alturion,..

Grtz

DeNB3rt
26 december 2005, 17:45
verkoper heeft andere deal gesloten buiten forum :(

/me op zoek naar ongeveer zelfde deal :help:

M_N_M
26 december 2005, 17:49
oeps vergeten vermelden hier.
Topic mag idd gesloten worden, heb een deal gesloten met iemand van dit forum : http://games.telenet.be/forum/showthread.php?p=6465647#post6465647

De ruil is al uitgevoerd :)

Grtz