PDA

Volledige versie bekijken : Deamon.dll error

Blanco
19 december 2005, 08:15
Hallo,

Ik krijg sinds kort bij het opstarten van windows (2k) een deamon.dll error...
Iets heeft die .dll verwijderd uit mijn WINNT -folder en ik kan het programma ook niet uninstallen daardoor.
Iemand een idee hoe ik dat kan herstellen?

PS : ik heb al gezocht op de deamon tools homepage en daar wordt dit probleem ook verschillende keren besproken maar de links naar de oplossingen zijn down...

*edit*

Opgelost :)
Ik had op dit forum gezocht onder "deamon" ipv "daemon":doh:
Anyway, zelf dan vond ik geen oplossingen. Ik heb via regedit alle regkeys verwijzend naar deamon tools verwijderd (doe ik ni graag ma soit) en dan kon ik deamon tools terug uninstallen.

:offtopic:
Een suggestie : Zou het het niet handig zijn om een "solve topic" button te hebben op dit forum zodanig dat de threadstarter deze kan aanklikken en dat achteraf forumbezoekers bv. alleen op threads kunnen zoeken die werkelijk een oplossing bieden. Ik zit op een forum waar ze dit hebben en dat is verdomd handig.
Waar kan ik zo'n zaken voorstellen?

Mr. M
19 december 2005, 12:42
ik vind da idee van een solve button er super goe uitziet
zou super handig zijn zowel hier als op hardware enzo

Blanco
19 december 2005, 12:57
Thx, ik heb het voorgesteld aan de moderator hier.

Dan zou ik deze topic kunnen "solven" en dan zou er een icoontje verschijnen zoals dat nu ook gebeurd als een topic closed of locked is door een moderator.
Op dat forum waar ik over sprak worden solved topics gesloten, je kan er wel inkijken maar je kan niet meer replyen.
De enige die hem weer kan "unsolven" is de threadstarter zelf of een moderator.
Na een tijd worden al die solved topics verzameld door de mods en worden ze in een FAQ gegooid.
Je kan ook tijdens het searchen de "only solved topics" aanvinken met het gewenste resultaat...

T'is dat ik het lastig vind om telkens te zoeken in topics die uiteindelijk geen oplossingen bieden...:p

[bug]
19 december 2005, 13:44
Goed idee!
Mijn stem heb je ;)