PDA

Volledige versie bekijken : Sportpersoonlijkheid van het jaar

evil aardappel
19 december 2005, 00:03
Wat is jullie mening hierover, Tom Boonen is sportman en sportpersoonlijkhid van het jaar. Kim Clijsters Sportvrouw.

Ik vind dat Tom sportman echt dik verdient, maar persoonlijkheid eerder iemand anders.

NemesisBE
19 december 2005, 00:33
Tom Boonen dik verdiend, Clijsters ook wss, gewoonweg omdat Ann Wauters minder in de belangstelling komt...

dewey
19 december 2005, 00:51
ann wauters zou t al 5j moete winne...

ganz
19 december 2005, 09:42
Ik heb het maar half gevolgd, maar ik vond het team van het jaar toch eerder die zaalvoetbalploeg die CL wint dan de beloften die (na een mooie campagne inderdaad) het EK niet halen.

Maar soit, zal wel veel met media-aandacht e.d. te maken hebben zeker, daarom dat bijvoorbeeld Ann Wauters het ook niet direct zal winnen, kleinere sporten in belgië krijgen hiervoor te weinig aandacht.

*Springkonijn*
19 december 2005, 09:43
Inderdaad Ann Wauters krijgt zeker niet de erkening die ze verdiend en dat is heel jammer! Het feit dat de Jonge Duivels tot sportploeg van het jaar verkozen werden vind ik nog het beste. Sjonge, waar zijn we mee op bezig e! Ze konden zich zelfs nog niet plaatsen voor het EK. En dat terwijl de anderen zilver behaalden of de Champions Leaugue wonnen!

Santa
19 december 2005, 10:12
Sportpersoonlijkheid had zo hard Kompany moeten zijn, alleen al om zn opmerking in de zaal :')
"Denkt u kans te maken de trofee van sportverdienste te winnen?"
"Beh nee, ik ben gewoon naar hier overgevlogen om deel van het decor uit te maken"

Gans die zaal plat :')

daboykefke
19 december 2005, 11:52
Boonen is zonder twijfel sportpersoonlijkheid, maar wat Svenneke voor Kompany staat te doen :s

evil aardappel
19 december 2005, 14:25
Sportman Tom Boonen ok, maar van persoonlijkheid vind ik die eigenlijk niet... Eerder Kompany of Geveart.
En waarom Mag Sven niet voor Kompany staan? (bij sportman).

john de non
19 december 2005, 14:59
Iedereen is blijkbaar al helemaal Kim 'ik tennis voor het plezier' Clijsters haar affaire op de OS vergeten?
Van mij zou ze nooit meer een prijs krijgen/gekregen hebben.

ts.
19 december 2005, 15:14
maar vandaag werd ze ook terug verkozen voor beste tennister van het jaar, dus lijkt het me toch wel zeer terecht. Ik vond den kenny wel nog goe

sash1m1
19 december 2005, 15:41
de winnaars vind ik verdient
eindelijk hebben ze eens niet zo een groot circus gemaakt rond die televoting:applaus:
maar de filmpjes konden beter dan kun je eindelijk iets zien van ann wauters en dan zie je maar een stomme montage waar je niets uit kan opmaken

en bij die zaalvoetballers en die roeërs hadden ze denk ik niet eens echte beelden

Glor
19 december 2005, 19:10
Sportman Tom Boonen ok, maar van persoonlijkheid vind ik die eigenlijk niet... Eerder Kompany of Geveart.
En waarom Mag Sven niet voor Kompany staan? (bij sportman).

Kompany was niet eens genomineerd voor sportman, daar heeft Daboykefke het dan ook niet over, hij spreekt over sportpersoonlijkheid. En ik geef hem eigenlijk wel gelijk,ik heb enorm veel respect voor Nys, was het beste van het beste in zijn sport maar qua persoonlijkheid vindk niet dat die daar tussen hoort te staan, heeft een echte winnersmentaliteit maar een rotkarakter imo. :)

Reptiel
19 december 2005, 19:42
idd, FFS, zei heeft nu nog nooit erkening gehad in België.

Gisteren illustreerde Pieter het nog, eerst een seizoen in Europa (met topclub), daarna nog een seizoen NBA, en het All Star Team gehaald.

Wat wil je nog meer !!!!!!

imo krijgt ze nu nog altijd niet de verdiende erkening.

En idd konijn, De jonge duivels.

Hoe komen ze erbij, ze halen niet eens het EK, terwijl de anderen Zilver of CL winnaar zijn !!

Niet te geloven !

Fighting Hobbit
19 december 2005, 20:32
Boonen is zonder twijfel sportpersoonlijkheid, maar wat Svenneke voor Kompany staat te doen :s
Ik vind dat Kompany de laatste tijd nogal erg uit de hoogte doet eigelijk, zo nadat ik hem eens in de laatste show gezien heb is dat me beginnen opvallen.

Tom Boonen vind ik nog wel een goeie winnaar als persoonlijkheid, hij zegt de dingen zoals hij ze denkt. Als ze vroegen "Wie gaat er winnen" zei hij "Ik hoop ik" en dat is uiteindelijk wat ze allemaal hopen, maar slechts weinigen zullen dat zeggen. Ik vind dat Tom ondanks alles altijd zichzelf blijft.

Glor
19 december 2005, 21:02
²ded, Boonen is zalige gast, elke Europese sportjournalist wil die wel interviewen :p

Tweak37
19 december 2005, 21:04
sven nijs een rotkarakter? Neenee das bart wellens waar ge het over hebt... of gaat da nu nog altijd over da ene wk in st michiels gestel zoveel ajren terug... :)

kompany is maar een flauw ventje, dit jaar ook ni zo fantastisch gespeeld, die zal nog wel eens de sportpersoonlijkheid prijs winnen over een paar jaartjes.

Reptiel
7 januari 2006, 13:38
:offtopic:

idd, FFS, zei heeft nu nog nooit erkening gehad in België.

Gisteren illustreerde Pieter het nog, eerst een seizoen in Europa (met topclub), daarna nog een seizoen NBA, en het All Star Team gehaald.

Wat wil je nog meer !!!!!!

Gisteren is ze voor de 4de keer al Beste Basketspeelster van Europa verkozen, weer een erkening in het Buitenland !

Toch mijn Sportvrouw van het jaar

Foose
7 januari 2006, 13:56
ik heb enorm veel respect voor Nys, was het beste van het beste in zijn sport maar qua persoonlijkheid vindk niet dat die daar tussen hoort te staan, heeft een echte winnersmentaliteit maar een rotkarakter imo. :)

Da moet ook winnersmentaliteit vind ik! En ik denk dat da ne zeer sympa gast is en hij is bescheiden.

Everts mocht persoonlijkheid ook wel winne voor mij :)

Reptiel
7 januari 2006, 18:16
Ik vind toch dat ze moeten kijken naar sportlui die hun ding doen in België (of vanuit België) als Wauters in de USA speelt, moeten ze haar maar verkiezen tot sportvrouw van het jaar in dat land.

en van die zaalvoetbal is het eerste dat ik er van hoor

Dus Dirk Frimout moet ere burger worden op de maan en niet in België?

Piejie
7 januari 2006, 19:32
Dus Dirk Frimout moet ere burger worden op de maan en niet in België?
Die doet nu eenmaal geen sport en heeft nog nooit op de maan gestaan :rofl: maar ik geef je wel gelijk over Ann Wauters hoor, daar niet van...

Reptiel
7 januari 2006, 21:29
Die doet nu eenmaal geen sport en heeft nog nooit op de maan gestaan :rofl: maar ik geef je wel gelijk over Ann Wauters hoor, daar niet van...
ja dat is bij manier van spreken hé.

Het is niet omdat je de prestatie niet in eigenland doet, dat hij daardoor niet goed is imo.

Tweak37
7 januari 2006, 22:59
ja dat is bij manier van spreken hé.

Het is niet omdat je de prestatie niet in eigenland doet, dat hij daardoor niet goed is imo.

integendeel...