PDA

Volledige versie bekijken : Nero 7 beter dan Nero 6 ???

Vladimirvlad
18 december 2005, 14:56
Hoi,

Der is een nieuwe versie van Nero uitgekomen. Is die nu beter dan de Nero 6 Reloaded ???

Ik heb voor 't moment Nero 6 Reloaded (de laatste versie van 6) en geen enkel probleem ermee, alleen vraag ik me af wat er veranderd is en of Nero 7 echt de moeite waard is om te updaten ???

Je mening is welkom ;)

Vladimir

Exit
18 december 2005, 15:28
updates nero vooral voor meerder branders te ondersteunen, meerdere opties/extra's
als ook wrs al voor blueray/hd-dvd

Quetzacotle
18 december 2005, 15:28
Ik gebruik Nero vooral om data op cd/dvd te branden. Geen enkel verschil gemerkt tussen beide versies. Ik denk dat grote verschillen vooral zitten in de extra software die er bij zit (multimedia ed.)

Mr. M
18 december 2005, 16:07
die nero 7 was veel buggier enzo, ben trug naar de 6 gegaan ze pfffff
eigelijk trok em op nog ni al te veel
wsl nog wa wachte tot er een wa betere versie uitkomt
net als me windows moogde hier wsl ook nooit direct wanneer er een nieuw versie is die gebruike en eerst ff wachte (e paar maande) voor nen hoop bugs eruit is

Moloch
18 december 2005, 16:29
dont fix it unless its broken, daarom zittek nog altijd op 6.6.0.16, geen probs, poepsimpel, dus waarom zouk upgraden?

Exit
18 december 2005, 18:55
dont fix it unless its broken, daarom zittek nog altijd op 6.0.0.16, geen probs, poepsimpel, dus waarom zouk upgraden?
inderdaad, doe ik ook, zolang geen probs of extra's nodig, gewoon blijven met wat ge hebt.

Frado2005
18 december 2005, 19:09
nero 7 bevat wss meer toepassingen op het gebied van weergeven op TV enz. als ge wat extra's wilt, is deze versie voor u.

nTFs
18 december 2005, 19:28
Hier nog altijd de 6.6.0.16
Tevreden over dus geen 7 voor mij.

knalselder
18 december 2005, 21:28
ik heb de 7 ook al geprobeerd het grootste probleem was bij mij als men een mix-cd kopiert (doorlopende) nummers krakt het soms bij de overgang naar het volgende liedje brandertje= plextor premium bij nero 6-reeks is dit bij mij niet inhet geval dat werkt super!! bij de brandmodule die tevoorschijn komt tijdens het branden (in de 7 reeks) word nu voorzien van de tekst "ultrabuffer" omdat mijn brander 8 mb buffer heeft maar in de 6 word daar ook mee rekening gehouden afwachten tot de reeks wat nummertjes verder is is de boodschap

Vladimirvlad
19 december 2005, 09:55
ok,

Dan ben ik beter om Nero 7 niet te nemen, want die zou dus slechter zijn. En extra's heb ik idd niet nodig.

Thx,

Vladimir

$anka
19 december 2005, 11:00
mja ik heb nu ook de 7 staan, nog ni echt uitvoerig getest, ma der zit wel nen hoop andere software bij. die hebbek allemaal ni geinstalleerd, kmoest alleen het cd schrijf gedeelte hebben.

ma nu is ff een vraagske over de 6. ze hebbe mij wijsgemaakt da daar een functie inzit da ge uw foto's kunt selecteren, muziek selecteren. en daar een soort diavoorstelling van kunt maken op dvd. vroeger deed ik dit met arcsoft - dvd slideshow. maar als dat met nero ook blijkt te gaan ...

Moloch
19 december 2005, 11:10
ok,

Dan ben ik beter om Nero 7 niet te nemen, want die zou dus slechter zijn. En extra's heb ik idd niet nodig.

Thx,

Vladimir

de laatste versie voor de 7 is 6.6.0.16 (zodat ge weet wat te downloaden)

Mr. M
19 december 2005, 12:38
de laatste versie voor de 7 is 6.6.0.16 (zodat ge weet wat te downloaden)
de laatste versie voor 7 is 6.6.0.18 ma door een of andere rede werken (werkte eergistere) de dlds daarvan ni van de nero site
ze hebbe na da ze nero 7 hebbe uitgebracht nog nen update gedaan voor nero 6 dus (de 6.6.0.18)

link (http://tweakers.net/meuktracker/10914), wel geen changelog ofzo da erbij staat dus weet ni wa er nieuw aan is

Moloch
19 december 2005, 13:54
de laatste versie voor 7 is 6.6.0.18 ma door een of andere rede werken (werkte eergistere) de dlds daarvan ni van de nero site
ze hebbe na da ze nero 7 hebbe uitgebracht nog nen update gedaan voor nero 6 dus (de 6.6.0.18)

link (http://tweakers.net/meuktracker/10914), wel geen changelog ofzo da erbij staat dus weet ni wa er nieuw aan is

"We have improved the interaction between Nero and the Lightscribe.api"

dus nie echt noodzakelijk, kbetwijfel dat er hier mensen zijn die ne lightscribe-writer hebben :)

http://www.nero.com/nero6/us/nero-up.php

Mr. M
19 december 2005, 14:04
das waar
ma da had k nog ni geleze
kheb trouwens de 6.6.0.15, nu ja veel verschil zal er tusse de 16 ook wel ni zijn (truggezet na slechte ervaringe me nero 7 dus)