PDA

Volledige versie bekijken : als ouders u niet geloven ...

=CID=Drone
18 december 2005, 05:31
... kan dit gebeuren:

Meisje (13) pleegt zelfmoord na groepsverkrachting

Een 13-jarig meisje uit Rotterdam heeft zelfmoord gepleegd omdat haar ouders geen aangifte wilden doen, nadat ze werd verkracht door vier jongens in het Spaanse vakantieoord Lloret de Mar. Het meisje bracht er samen met haar ouders de herfstvakantie door. Op een avond bleef ze met vier jongens achter in een bar. Een van hen deed drugs in haar cola, waarna ze haar verdoofd naar buiten afvoerden en verkrachtten. Het meisje vertelde dat aan haar ouders, maar die weigerden haar te geloven. Thuis maakte het tienermeisje een einde aan haar leven.

bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GHPLO8AF

triestig :cry:

de michael
18 december 2005, 12:03
... kan dit gebeuren:

Een 13-jarig meisje uit Rotterdam heeft zelfmoord gepleegd omdat haar ouders geen aangifte wilden doen, nadat ze werd verkracht door vier jongens in het Spaanse vakantieoord Lloret de Mar. Het meisje bracht er samen met haar ouders de herfstvakantie door. Op een avond bleef ze met vier jongens achter in een bar. Een van hen deed drugs in haar cola, waarna ze haar verdoofd naar buiten afvoerden en verkrachtten. Het meisje vertelde dat aan haar ouders, maar die weigerden haar te geloven. Thuis maakte het tienermeisje een einde aan haar leven.

toffe ouders en nog iets welke ouders laten hun KIND van 13 ALLEEN achter in een bar of laten haar alleen naar een bar gaan.

Santa
18 december 2005, 12:09
OMG.. levenslang voor die ouders alstublief.

CyberOps
18 december 2005, 12:10
dat zegt indd al veel over de ouders :/

Vlaams_front
18 december 2005, 13:00
... kan dit gebeuren:

WTA... :eek:

Schoon ouders, hun dochter wordt verkracht en ze sluiten hun ogen ervoor.

Khoop daze die ouders ff in den bak steken en sterilliseren ofzo.

Re@V0r
18 december 2005, 13:04
tis hier precies of die 4 gasten onschuldig zijn en alles op die ouders geschoven wordt... :wtf:

JanVH
18 december 2005, 13:07
Ge moet die ouders niet zo veroordelen.
Als dat meisje nu een probleemkind was, en die al meer zo'n toeren had uitgehaald?
Kan altijd zijn. Ge weet ook de details niet...

Time
18 december 2005, 13:13
Een kind van 13 jaar laat ge niet achter in een bar met 4 gasten, punt. -_-

Ouders zijn al genoeg gestraft, hun kind heeft zelfmoord gepleegd. Die zien ook serieus af ze en worden waarschijnlijk nog jaren verscheurd door hun schuldgevoel. Not that I care. >_>

JanVH
18 december 2005, 13:17
Een kind van 13 jaar laat ge niet achter in een bar met 4 gasten, punt. -_-

Ouders zijn al genoeg gestraft, hun kind heeft zelfmoord gepleegd. Die zien ook serieus af ze en worden waarschijnlijk nog jaren verscheurd door hun schuldgevoel. Not that I care. >_>
Informatie van een krant moet ge altijd met een korrel zou nemen.
Op een avond bleef ze met vier jongens achter in een bar
Wie weet sluipte ze weg uit de kamer, ge zeg het zelf, wie laat haar dochter nu achter in een bar met 4 gasten...

Time
18 december 2005, 13:34
Nu je het zegt, idd.:p

Gentille
18 december 2005, 13:38
Men weet hier helemaal niet wat er gebeurd is en wat de achtergrond is van het meisje. De ouders zijn hier de zondebokken terwijl van die 4 verkrachters niet wordt gesproken. Mess was dat meisje wel een beetje labiel, vertelde ze wel meer verhalen die niet waar zijn. Mess was ze wel op haar eentje naar die bar gegaan zonder dat haar ouders dat wisten. We weten niets van de achtergrond dus is het moeilijk oordelen wie er in fout is.

The Patriot
18 december 2005, 13:41
Moestek van jullie zou ik allezins de enorme vooroordelen over de ouders allemaal maar weg laten ;)

Niemand maar dan ook niemand hier weet hoe de gezinstoestand eraan toe was.

De enigen grote schuldigen zijn de verkrachters ;)

^^pathfinder^^
18 december 2005, 13:48
mar-gi-naal, welke ouder laat zijn 13 jarig kind nu alleen in een bar.

maar ik wil toch wel het hele verhaal lezen

|) ][ |V| ][
18 december 2005, 13:56
ik vind het eerder marginaal om met 4 man een meisje van 13 te verkrachten, als er iemand gestraft moet worden zijn het de verkrachters (die men waarschijnlijk nooit meer gaat vinden jammergenoeg) en niet de ouders.

Mr. SLASH
18 december 2005, 14:00
vraag mij af hoe ge daar op komt om een meiske te verkrachten

"wa gaan we vandaag nekeer doen eh gasten

euhm , laat ons anders nekeer een meiske verdoven en dan maar verkrachten eh"

hoe halen die gasten dat toch in hunne kop .

Fighting Hobbit
18 december 2005, 14:08
Amai, ik ben eventjes in lichte schok van walging en frustratie. Als je als ouder uw kind al nimeer gelooft, waar gaan we dan naartoe...

killgore
18 december 2005, 14:11
Amai, ik ben eventjes in lichte schok van walging en frustratie. Als je als ouder uw kind al nimeer gelooft, waar gaan we dan naartoe...
als da kind cst liegt da et zwart ziet om aandacht te krijgen.

Remember die 3 maskes (iets ouder dan hier wel) vorig jaar die iemand beschuldigd hadden (uiteindelijk ONTERECHT) van verkrachting? De vader is op die jongen gaan slaan he, terwijl die niets gedaan had.

Anyway, ge laat een 13-jarig kind nie achter in nen bar, djeez, das gewoon achterlijk.

Re@V0r
18 december 2005, 14:18
te grappig gewoon hoe iedereen hier zit in te hakken op die ouders terwijl ge ni eens de ganse situatie weet :lol:

wie weet is ze naar die bar geslopen zonder dat haar ouders het wisten ofzo... of was da zo'n probleemkind da constant liegt enzo

Time
18 december 2005, 14:19
De pers speelt hier wel een smerige rol tbh. :s

cram
18 december 2005, 14:29
te grappig gewoon hoe iedereen hier zit in te hakken op die ouders terwijl ge ni eens de ganse situatie weet :lol:

wie weet is ze naar die bar geslopen zonder dat haar ouders het wisten ofzo... of was da zo'n probleemkind da constant liegt enzo

ook al was het een probleemkind dat constant liegt,als ouder mag je zoiets niet negeren.
Ook al was het verzonnen.
Of zijn de ouders er zelf bij betrokken?
En hoe weet de krant dat het meisje zelfmoord heeft gepleegt omdat haar ouders haar niet geloofde?
had ze een briefje achter gelaten?
Hebben de ouders dit gezegd?

eniac
18 december 2005, 15:12
ook al was het een probleemkind dat constant liegt,als ouder mag je zoiets niet negeren.

*stel* nu dat dat meisje alle weken met zo'n verhaal komt. Wat ga je doen als ouder? Elke week naar de politie stappen?

Daarom is de boodschap hier echt: oordeel niet te vlug, niemand hier kent het echte verhaal.

Time
18 december 2005, 16:44
*stel* nu dat dat meisje alle weken met zo'n verhaal komt. Wat ga je doen als ouder? Elke week naar de politie stappen?
Neen, dan plaats je die in een instelling. Zo meiskes zijn ontzettend gevaarlijk, een meiske dat met gemak tranen kan oproepen en wat kan acteren kan levens verwoesten.

priet
18 december 2005, 17:26

Daarom is de boodschap hier echt: oordeel niet te vlug, niemand hier kent het echte verhaal.

Ben het er totaal mee eens, hoe kun je nu in godsnaam door een artikeltje van vijf regels te lezen een goed beeld krijgen van die situatie?

sneax
18 december 2005, 17:29
Ach ja die dingen gebeuren eh, raakt mij totaal niet.

chosen1
18 december 2005, 17:31
toffe ouders en nog iets welke ouders laten hun KIND van 13 ALLEEN achter in een bar of laten haar alleen naar een bar gaan.

daar zoue ge nog van kunne verschieten! ik heb al genoeg mensen gezien die heel de dag op café zitten en ik ken zelfs iemand die ne tweeling had en die kinderen hadden serieuze achterstand (spraakgebreken enz) omdat ze altij mee moeste naar café en zo nix vaardigheden konde ontwikkele!

ComputerVISTA
18 december 2005, 17:39

² Dik onverantwoord en al zeker in een vreemd land waar ze waarschijnlijk niet eens de taal spreekt.

Al moeten we de geloofwaardigheid en waargebeurde feiten van die krant wel met een korreltje zout nemen.

Waldorf
18 december 2005, 19:04

Mja, als ze zelfmoord heeft gepleegd, zal ze toch ettelijke andere signalen hebben uitgezonden naar haar ouders toe. En als die daar niks mee doen, scheelt er toch iets tussen de ouder-kind relatie. Trouwens fris van die vier gasten om een 13-jarig meisje te drogeren en te verkrachten...

boogje
18 december 2005, 19:11
oh ja, lorret de mar, dé probleemstad aan de spaanse kust imo. Ik zat in de zomer daar een cola te drinken en achter mij ( waar een disco was, maar kben nog maar 14 dus ja( :sop: ) viel dier opeens een SWAt look-a-like team binnen in dienen discotheek, zag ik een meiske aan 2 jongens vragen of ze bij hen de nacht mocht doorbrengen ( ze zeiden ja :wtf:) en dat er ne kerel zonder pardon nen zonnebril ript van ne kerel midden opt straat.

no shit, this daar altijd iets. btw, over het verhaal : ziek,echt ziek.

Fraggie
18 december 2005, 19:16
Kunnen ze dat eigelijk altijd lichamelijk (hoe anders?) aantonen dat iemand verkracht is?
Want dan konden ze toch naar een docter gaan ofzo?

Hmgrwngd
18 december 2005, 19:18
oh ja, lorret de mar, dé probleemstad aan de spaanse kust imo. Ik zat in de zomer daar een cola te drinken en achter mij ( waar een disco was, maar kben nog maar 14 dus ja( :sop: ) viel dier opeens een SWAt look-a-like team binnen in dienen discotheek, zag ik een meiske aan 2 jongens vragen of ze bij hen de nacht mocht doorbrengen ( ze zeiden ja :wtf:) en dat er ne kerel zonder pardon nen zonnebril ript van ne kerel midden opt straat.

Ik snap dit verhaal niet;
en ik denk dat er nog velen zijn... :D

Re@V0r
18 december 2005, 19:20
Kunnen ze dat eigelijk altijd lichamelijk (hoe anders?) aantonen dat iemand verkracht is?
Want dan konden ze toch naar een docter gaan ofzo?

kveronderstel da ge da wel kunt aantonen

Vlaams_front
18 december 2005, 19:42

no shit, this daar altijd iets. btw, over het verhaal : ziek,echt ziek.

Lol kzou ok wel ja zegge za joh...

En ja, da hebde mee zo'n grote steden hé.

Dieleman_F
18 december 2005, 20:59
eeft die zonnebril iets te maken met het verhaal van het meisje en van dat swat gedoe of ben ik mis :p

JanVH
18 december 2005, 22:49
Zoals ik al zei, ge weet geen details, veroordeel die ouders niet te vroeg.

DGEN
19 december 2005, 02:24
leuk hoor..moet dat weer vlak bij mij in de buurt zijn...
rotterdam = crimineelste stad van .nl met als probleemsoort...die klote antilianen :angry:...

ec8or
19 december 2005, 11:34
eigen schuld dikke bult, wat moet een kind van 13 jaar in een bar?

Flipkikker
19 december 2005, 11:36
rotterdam = crimineelste stad van .nl met als probleemsoort...die klote antilianen :angry:...

twas in lloret de mar ;)

brainwashed
19 december 2005, 14:02
wtf u eigen kind op zo iets niet geloven dat is al erg

boaz
19 december 2005, 16:04
mja :niceone: :ironic:
Hier ging het anders wel om zelfmoord en heeft dit niets maar dan ook niets met de antilianen te maken..

Hmgrwngd
19 december 2005, 16:08
eigen schuld dikke bult, wat moet een kind van 13 jaar in een bar?

Zeer volwassen reactie ... :doh:

ec8or
19 december 2005, 16:49
Zeer volwassen reactie ... :doh:
oohkes, bekijk het hoe je wilt maar een kind van 13 is veel te dom, naief en simpel om al in een bar te zitten - vooral als je dan nog wat malafide gasten hebt in die bar. en het maakt niet uit of dat nu hier, in lloret of in timboektoe is.

pr0ph3t
27 december 2005, 20:08
bij mij roept zoiets gedachten op van, zoude de ouders der niet tussen zitten voor iets. alleen al de reden dat ze hun 13 jarige dochter alleen aan een bar achterlaten...

Tha_nOn
27 december 2005, 20:34
bij mij roept zoiets gedachten op van, zoude de ouders der niet tussen zitten voor iets. alleen al de reden dat ze hun 13 jarige dochter alleen aan een bar achterlaten...

ja hoor ze hebben aan 4 onbekende jongens gevraagd zich te onfermen over hun gewillige naieve dochter

pr0ph3t
27 december 2005, 21:08
waarom zou da nie kunnen, dag van vandaag moe je over nieveel meer verschieten vind ik

Time
27 december 2005, 21:16
waarom zou da nie kunnen, dag van vandaag moe je over nieveel meer verschieten vind ik
Het is niet omdat het kan gebeurd zijn, dat het meteen door mensen met vooroordelen als waarheid moet worden aangenomen om wat te gaan bashen op ouders in een situatie waar ze geïnformeerd zijn door een sensatieblad.

passero
28 december 2005, 10:33
De pers speelt in zovele zaken een smerige rol.
Ze kunnen schrijven wat ze willen das een feit maar wat als het meisje zonder dat de ouders het wisten naar die bar is gegaan?

En dan nog... eigenlijk als uw 13 jarige dochter vekracht is, op gelijk welke manier ze in contact kwam mee die jongens, tis mega grof. Of ze nu weggelopen is bij haar ouders om eens uit te gaan of de ouders effectief haar achtergelaten hebben... het is zeker niet goed te praten, zo iets doet ge toch niet.

Zowel de ouders als die gasten zijn compleet zot. De ouders omdat ze hun dochter nie geloven of willen helpen (en het feit da ze zelfmoord pleegt wil toch iets zeggen... da doet ge nie in een vlaag ofzo ze) en de gasten omda ze da gedaan hebben.

feesjah
28 december 2005, 11:01

strijk :p

On topic: onverantwoord van die ouders & gebeurt wel meer denk ik dat ouders zoiets ni willen geloven .. is super moeilijk om aan te nemen als ouder dat uw dochter verkracht is "nee kan niet, niet MIJN dochter ..."

eniac
28 december 2005, 13:26
(en het feit da ze zelfmoord pleegt wil toch iets zeggen... da doet ge nie in een vlaag ofzo ze)

Het is nu niet dat de ouders op voorhand weten dat die dochter zelfmoord gaat plegen he.

Al die veroordelingen nadat al 100 keer aangehaald is dat we bitter weinig weten over het hele geval, tsk.

NeFerMeTu
28 december 2005, 16:31
Probleem is dat je hier totaal niet weet wat er nu juist gebeurd is.
Het is inderdaad onverantwoord van de ouders hun dochter alleen te laten, maar wie zegt dat ze hier van op de hoogte waren? En dat niet geloven: we weten niet in hoeverre het meisje nog geloofwaardig was.

De verkrachting zelf ga ik ook niet beoordelen voor ik de feiten ken. Het gebeurt de laatste tijd maar al te vaak dat een jonger meisje zich voordoet als een ouder en volwassener iemand en dan met paar onbekenden beetje stoer gaat doen (meedrinken, vaak zelfs nog drugs) en dat er dan dingen gebeuren waar ze op dat moment mee akkoord is, maar achteraf spijt van heeft. Als dan achteraf de jongen in kwestie er niets van wilt weten, is het opeens een verkrachting.

Er zijn zoveel opties en we zullen ze nooit weten.
Het is spijtig dat hier weer een zelfmoord van gekomen is, maar ik veroordeel niemand zonder de feiten te kennen.

pr0ph3t
28 december 2005, 22:12
het is niet dat die ouders mss gewilt hebben dat hun dochter dat deed maar god knows financiele probleme, die jongeren gevel wa geld aan ouders voor dochter is te mogen ...
ok klinkt absurd zelfs ik geloof het niet maar het kan toch wel.

enige vraag is gewoon hoe kunde als ouder zo dom zijn om u kind van 13 alleen in een bar achter te laten.

hipStar
29 december 2005, 17:43
Misschien was het meisje weg geslopen van haar ouders en lagen die al in bed en hadden die ouders dat dan ondekt en vroegen een verklaring. Het meisje zei dat in een bar had gezeten met 4 jongens en dat da ze dan verkacht was ofzo. De ouders geloven dit misschien niet omdat dat een raar excuus was. Misschien had ze al van die excuses gebruikt. Je weet da nooit

dognose
9 januari 2006, 17:07
wat doet een 13jarige in een bar eigenlijk?
kan de uitbater/buitenwipper de toegang niet weigeren aan minderjarigen
in een beruchte uitgaansbuurt dan nog?

Razzia
9 januari 2006, 22:08
wat een opvoeding, :applause: door die ouders :sop:

een schande, achja, je 13-jarige dochter alleen laten in een bar, waarom niet?

Bastaspast
10 januari 2006, 01:55
wat een onvolledige krant, dit is toch geen mededeling, dat is gewoon sensatie zoeken om mensen te schokken ...

bv wat ik al interessant zou vinden en men toch wel zou kunne weten/meedelen: op welke manier pleegde ze zelfmoord ? tja een meisje van 13 ? kbedoel maar ? ... tenslotte een verhaal van de ouders zou ook wel mogen ... hoe is ze daar terechtgekomen in die bar ? wisten de ouders ervan ? ....

zo een mededeling, zoals al eerder gezegd, pers speelt een kloterol ...
anywayz ... groepsverkracht van een meisje van 13 mee 4 kerels, sorry maar die kerel zijn getikt in hun hoofd, wa emme ze daar nu in feite aan ? was daar geil aan ? klootzakken gewoon ... soit ... bij sommigen dingen in deze wereld kunde gewoon ni bij mee gezond verstand

anywayz stomme persmededeling is mijn mening
grtz B