PDA

Volledige versie bekijken : Voetbal: Europa team?

Cazzz
17 december 2005, 20:22
Ik herriner mij nog vroeger(denk al een 8-tal jaren geleden) da ik op Eurosport Europa zag spelen tegen nog iemand(weet al nimeer wie..).. Euhm, Europa bestond dus uit Europese spelers en ik denk zelf nog da wilmots daartusse stond.. En ik heb dit al van meer mensen gehoord da Europa(en mss nog andere continenten) zo een team hadden.. Dit kwam me zomaar opeens te binnen en ik heb gezogd achter info maar vond het niet echt.. Mss omdat ik daar de laatste jaren niets meer van gehoord had, mss was het een experiment en heeft het gefaald ofzo.. kweet het ni :p Weet iemand misschien hier iets meer over? Wie dat dit team samensteld, in welke kleuren ze spelen, wie hun tegenstanders zijn, is er een tornooi voor(hoogst waarschijnlijk niet) ed..

Mvg

Thales
17 december 2005, 20:29
was dat niet ten voordele van een goed doel?
net als kompany die nu zal spelen voor zoon galamatch als belgicshe vertegenwoordiger voor de armoede daar.. met dat team van zidane en ronaldo

btw die fucking playstation reclame werkt op men systeem hier op de site

hatetn
17 december 2005, 22:41
da zijn allemaal ploegen die spelen voor een goed doel
schumacher loopt daar zelfs den helft van de tijd rond(laatste tijd wel minder ma kom) zijn wel schoon matchen me veel doelpunten maar denk nie da daar echt competitie is

Thales
17 december 2005, 22:42
en schumacher deed het zelfs zo slecht nog niet !

Cazzz
17 december 2005, 22:55
ahzo, das wel tof dan.. Had ik eigenlijk zelf op moeten komen maar ja :D toch bedankt..

hatetn
17 december 2005, 23:16
en schumacher deed het zelfs zo slecht nog niet !

em zwete zelf nie terwijl het er bij de rest afliep
moete maar denken in wa conditie f1 drivers zijn

Shyheim
18 december 2005, 00:11
zijn in het verleden wel al eens all-star wedstrijden geweest tussen europa en zuid-amerika bvb :)

hatetn
18 december 2005, 12:39
Schumacher voetbalt toch ergens in 3e klasse ofzo?

den michael?

|) ][ |V| ][
18 december 2005, 13:59
Schumacher voetbalt toch ergens in 3e klasse ofzo?
:rofl:
je bent toch aant zeveren ?

hatetn
18 december 2005, 14:33
nee, hij speelt (of heeft gespeeld) bij het Zwitsere FC Aubonne dat in de Zwitsere 3e klasse speelt.

denk et nie ze
zie da die een blessure oploopt ofzo
denk zelf da et in zijn contract sta. ze gebruiken et als conditietraining maar of ze effectief mogen competitie spelen betwijfel ik

Shyheim
18 december 2005, 15:22
Schumacher married Corinna (née Betsch) in August 1995. They have two children together, daughter Gina-Maria (b. 1997) and son Mick (b. 1999), and they currently reside in Vufflens-le-Château, Switzerland, near Lake Geneva. Michael is fiercely protective of his private life and takes every effort to keep his family out of the spotlight. Michael's younger brother Ralf, six years his junior, is also an F1 driver. Michael's off-track interests include playing football (soccer) (actively in FC Aubonne), playing tennis, swimming, and skiing. His nicknames are the "Red Baron", the "Rain Master", "Schuey" and "Schumi".

http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Schumacher

souleH
21 december 2005, 18:43
en tis belange gene slechte voetballer vindek

fixer187
21 december 2005, 20:14
er gaat binnenkort terug zo'n galamatch komen tussen 2 bekende spelers als leider.

Kompany en Van Buyten zijn geselecteerd.

SIO
21 december 2005, 21:12
Zidane en Ronaldo's friends, der is nog iemand uit belgische competitie da mag gaan maar bent vergeten, zetterberg?

Shyheim
21 december 2005, 22:08
en conceiçao

Thales
22 december 2005, 14:34
hopelijk slaan de stoppen bij hem daar ook helemaal door

Blackend
22 december 2005, 15:50
wtf, hoe komt dat er zoveel spelers uit de Belgische competitie meedoen? Er zijn zoveel andere toppers in andere landen waar ze veel hoger niveau hebben in de competitie, en dan maar liefst 4 uit Belgische ? (zetterberg, kompany, conceicao, Van Buyten)

DGEN
22 december 2005, 17:12
m'n pa heeft es in wereld elftal zitten te ballen :cool:
iets waarop je toch trots mag zijn zu ^^
...samen spelen met platini..rossi :cool:
kzal als ik thuis kom eens foto posten van hun ploegfoto ^^

Tyfius
22 december 2005, 23:07
Conceicao is nog steeds portugees international als ik me niet vergis, en naar hier gekomen omdat zijn carriere wat in het slop zat. Maar nog steeds een goede voetballer. Zetterberg is vrij gekend in Europa en heeft een vrij goede mentaliteit voor zoiets. Kompany en Van Buyten (die trouwens niet in Belgie speelt) zijn 2 goede verdedigers die men nu doorheen Europa ook wel kent, en die beiden een tijdje terug ook al is hebben meespeeld. Ronaldino en die Rus van AC Milan daar, zen naam ontglipt me even, hadden toen elk een team.

SIO
22 december 2005, 23:34
Shevchenko :p

Moet toch neig zijn voor op Kompany, op zo'n leeftijd al in zo'n team spelen, manmanman :)

Piejie
22 december 2005, 23:55
Conceicao is nog steeds portugees international als ik me niet vergis
Denk dat je je hier idd wel vergist :p

fixer187
23 december 2005, 14:50
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GFVLV2U2

match is gespeeld

Lucian
23 december 2005, 16:11
wtf, hoe komt dat er zoveel spelers uit de Belgische competitie meedoen? Er zijn zoveel andere toppers in andere landen waar ze veel hoger niveau hebben in de competitie, en dan maar liefst 4 uit Belgische ? (zetterberg, kompany, conceicao, Van Buyten)

vanbuyten = duitsland
conceicao = de naam
zetterberg = ex olympiakos ed
kompany = omdat em in de gazet staat iedere week

..:)

SIO
23 december 2005, 23:59
lol 48.000 man voor IIIe klasser, mjaja :)

Shyheim
24 december 2005, 15:25
De mooiste club in Italië zit ook in tweede klasse, en trekt tweewekelijks ook 70.000 mensen... :p

stuart__little
24 december 2005, 15:29
conceicao is al lang geen international niemeer :) onbegrijpelijk maar waar, denk sinds eind 2003 al niemeer ....

Shyheim
24 december 2005, 16:00
Net alsof ze hebben in Portugal niet beter lopen. :)

stuart__little
24 december 2005, 16:30
Net alsof ze hebben in Portugal niet beter lopen. :)

nees da hebben ze niet.
enkel een loser die buiten gezet is in madrid. figo ofzoiets noemt ie... die speelt daar nu op de rechtsmidden :wtf:

Glor
24 december 2005, 17:27
nees da hebben ze niet.
enkel een loser die buiten gezet is in madrid. figo ofzoiets noemt ie... die speelt daar nu op de rechtsmidden :wtf:

:rofl: :rofl: Beste ooit :D Ze hebben bij Portugal niks beter lopen dan Conceicao, Conceicao ownt Figo :D Sure mate :D

Shyheim
24 december 2005, 18:53

D-1337
25 december 2005, 00:58
nees da hebben ze niet.

vraag mij eigenlijk af of gij het lief of minnares van conçeicao zijt want ...

maarja ge zijt (gelukkig) terug banned , voor hoe lang is de vraag

Shyheim
25 december 2005, 01:08
permanent :p

D-1337
25 december 2005, 01:15
is al zen 10e account ofzo dus ;)

Time
25 december 2005, 01:22
Zijn volgende zal zijn 12de zijn na Passenger57, Xzibit1, Sum__41, Märco, Darius Stone, fientje1, S0fty, bl!nk-182, n00b_saib0t, conceicao_7 en stuart__little.

Voor zover ik het tot nu toe gevolgd heb that is. We zullen er nog wel een paar gemist hebben.:lol:

D-1337
25 december 2005, 01:25
heb er zelf 4-5 aan het daglicht gebracht en laten bannen ;)