PDA

Volledige versie bekijken : adblock voor opera

jos den os
17 december 2005, 14:21
hoi,

aangezien deze release van firefox nogal vierkant draait bij mij (lees : hij zuipt enorm veel geheugen en blijft mijn memory maar volpompen) ben ik overgeschakeld naar opera

had vroeger adblock voor FF installed, nu vroeg ik me af of dit voor opera ook bestaat (heb al ene link gevonden maar die blijkt gewoon niets te doen als ik em installeer)

Enige tips voor de beste pop-up blockers out there ?

ik weet uiteraard dat er in opera al een standaard blocker inzit, maar ik vind geen manier om sites toe te voegen aan een safelist (maw ik wil bvb games.telenet.be toevoegen zodat hij ads op deze site mag tonen)

Post hier uw pop up filters/blockers ! bedankt

Suicide Monkey
17 december 2005, 19:37
Die standaard blocker slaat slechts 1 pop-up toe per keer dat je ergens opklikt. Waarom heb je dan nog zo'n lijst nodig?

Mr. M
17 december 2005, 19:40
hij blokte bij mij alleszins die irritante flash ads nog wel, daarmee dak ben overgestapt gistere naar firefox met de adblock plugin

als er een alternatief is voor opera da tegoei werkt stap ik direct terug over, ma tot da er is ga ik wsl dan ma noodgedwonge bij firefox blijve (die rotte ads vrete den helft van menne cpu op en men ram (alle ene is specifiek erg))

jos den os
18 december 2005, 00:43
@suicide monkey, omdat opera ofwel unwanted ads blocked (maar ge kunt dus niet ingeven welke wanted of niet wanted zijt, ik zou dus safelist willen zien, zoals in firefox waarbij ik dan mijn sites waar ik WEL ads wil zien zoals bvb hier (hij blokt zelfs het openen van screens) )

Daarom zou ik zone adblocker willen, das ne filter en dan kan ik die zelf instellen, net zoals ik met firefox deed

Mr. M
18 december 2005, 02:27
hoe laat ge opera dan ads blocken?
damn k heb da zoveel jaar gebruikt en da nooit gevonde ofwa :s

jos den os
18 december 2005, 12:03
in de laatste opera (ik kan niks zeggen over ervoor, want de vorige da ik gebruikt had was ongeveer 2 jaar oud;) en da weet ik dus niet meer)

maar bij preferences kan je kiezen voor block all unwanted popups, block all popups, allow popups

bij quick preferences ergens in 1 van de tabs, dacht view maar ben ni zeker staat het ook

Mr. M
18 december 2005, 16:00
ja idd
ma da zijn popups, die worde idd geblokt
ma ik heb het over ads (dus bv zoals vanbove op deze pagina, die irritante flash ad)