PDA

Volledige versie bekijken : overzetten data van nokia 7650 naar pc

Toeriest
15 december 2005, 11:54
Ellow,

Ik heb mij onlangs een nieuwe gsm gekocht(een sony ericsson k700i)
Maar nu wil ik alle adressen/nr's en evt fotos/berichten overzetten van mijn oude
nokia 7650 naar die nieuwe ericsson. Nu ik dacht eerst en vooral alles van oude gsm naar laptop(compaq evo n610c met win2k) over te plaatsen en dan van laptop naar nieuwe gsm. Nu, ik ging dit doen met mijn infrarood poort en mbv nokia pc suite.
Het probleem is nu dat die nokia pc suite mijn infrarood verbinding niet ziet of niet kan connecteren of hij herkent mijn gsm niet. Want als ik gewoon standaard vanuit mijn gsm een foto stuur naar mijn laptop, dan gaat dit wel. Of als ik vanop de laptop iets naar mijn gsm wil sturen dat gaat ook. Maar in nokia pc suite gaat dit niet.

Als het dus aan de nokia pc suite ligt, kunnen jullie mij dan een andere manier uitleggen/geven om van mijn oude gsm naar de nieuwe gsm de gegevens/berichten te sturen. Ik kan alleen gebruik maken van infrarood, heb geen bluetooth of speciale kabels.

alvast bedankt

ps: ik denk dat dit de juiste thread is, srry als ik fout zit ;)

Toeriest
15 december 2005, 14:59
ik kan nu wel mijn gsmnr's en fotos uitwisselen via pc suite, maar kan niet mijn berichten van mijn nokia 7650 krijgen op mijn nieuwe sony ericsson k700i.
Heb de berichten wel in een txt file gekregen maar dan ze naar de sony ericsson krijgen zal me niet lukken denk ik. Iemand raad?