PDA

Volledige versie bekijken : Vandereycken nieuwe bondscoach ?!?

Reptiel
12 december 2005, 23:00
Nu worden de geruchten toch wel zeer hardnekkig, dat het Vandereycken zal worden.
De bond ontkent noch bevestigd het nieuws.

Wat denken jullie ervan moest hij bondscoach??

Mijn mening is dat hij met een goede basis kan starten (die toch gevormd is door Aime) en ik er hem het onderste uit te kan zie halen.
Heeft dit trouwens al bewezen, hopelijk zal hij dit ook met de Rode Duivels kunnen.

Shyheim
12 december 2005, 23:41
Indien het waar is: goed nieuws.
Indien het niet waar is: goed gerucht.

Ik zie geen enkele andere Belg in staat om de Rode Duivels terug op pad te brengen. Of het moet Jacky Matthijsen zijn.

pereke
13 december 2005, 10:37
Indien het waar is: goed nieuws.
Indien het niet waar is: goed gerucht.

Ik zie geen enkele andere Belg in staat om de Rode Duivels terug op pad te brengen. Of het moet Jacky Matthijsen zijn.

Gerets?
Maar dat verdient ni genoeg waarschijnlijk

pina
13 december 2005, 10:45
wegens gebrek aan alternatieven is vanderreycken de enige goede kandidaat. Iemand die de riem durft gebruiken als ze weer eens een slechte prestatie neerpoten.

WolCoM
13 december 2005, 12:07
Hopelijk houdt hij ook eens de grote kuis in de basis en stelt hij spelers op die het verdienen op basis van prestaties niet omwille van bij welke ploeg ze spelen. :)

Glor
13 december 2005, 12:50
Vandereyken is idd de best geplaatste Belg op dit moment voor de job, hopen dat hij daar kan wat hij vorig jaar met Genk kon.

pereke
13 december 2005, 13:32
Vergeet niet dat volgens velen Vandereycken gelijk staat met verdedigend saai voetbal he. Prestatiegericht dat wel

Tweak37
13 december 2005, 13:33
Vandereyken is idd de best geplaatste Belg op dit moment voor de job, hopen dat hij daar kan wat hij vorig jaar met Genk kon.

wat hij vorig jaar met genk.. kon? :wtf:

o, je bedoelt belabberd voetbal brengen en op een diefje toch nog europa halen, okee dan...

BuffaloKampioen
13 december 2005, 13:33
'k Zou liefst van Gerets hebben, maar dien zit nu vast bij Galatasaraj...

Tzal voor andere keer zijn, Vanderrycken kan alleen maar int voordeel zijn van onze duivels denk ik! Wa meer discipline,karakter in de ploeg waar Aimé imo ni voor kon zorgen

grtz

pereke
13 december 2005, 13:47
'k Zou liefst van Gerets hebben, maar dien zit nu vast bij Galatasaraj...

Tzal voor andere keer zijn, Vanderrycken kan alleen maar int voordeel zijn van onze duivels denk ik! Wa meer discipline,karakter in de ploeg waar Aimé imo ni voor kon zorgen

grtz

Akkoord, da kunnen er sommigen wel gebruiken!

daboykefke
13 december 2005, 15:45
wat hij vorig jaar met genk.. kon? :wtf:

o, je bedoelt belabberd voetbal brengen en op een diefje toch nog europa halen, okee dan...

op een diefje of niet, als hij zo België terug naar het EK en WK krijgt is het goed

herc
13 december 2005, 16:42
Die kerel wil een jaarloon van 500.000 euro. Lol, heeft al direct veel noten op zijn zang. Afdanken die handel ja!

Time
13 december 2005, 16:47
Er zijn zoveel spelers en trainers waarbij er een tijdlang moet onderhandeld worden eer er een akkoord volgt... :)

daboykefke
13 december 2005, 18:56
Die kerel wil een jaarloon van 500.000 euro. Lol, heeft al direct veel noten op zijn zang. Afdanken die handel ja!

vragen kan geen kwaad hé ;)

Reptiel
13 december 2005, 20:05
Akkoord, da kunnen er sommigen wel gebruiken!
idd als je al hoort, dat bv Anderlecht al voor iedere match 2uur op afzondering gaat, enkel en alleen om iedereen op tijd op de match te hebben zegt dat veel.
Het gaat vooral dan over de jongeren, als je Zetterberg mag geloven :)

op een diefje of niet, als hij zo België terug naar het EK en WK krijgt is het goed

idd, het moet niet altijd, mooi zijn als het maar effectief is. Als je het mooi en verzorgd wilt doen, moet je de spelers er voor hebben, en dat is gebleken dat België op dat vlak te kort komt.

Tweak37
13 december 2005, 23:19
idd als je al hoort, dat bv Anderlecht al voor iedere match 2uur op afzondering gaat, enkel en alleen om iedereen op tijd op de match te hebben zegt dat veel.
Het gaat vooral dan over de jongeren, als je Zetterberg mag geloven :)

idd, het moet niet altijd, mooi zijn als het maar effectief is. Als je het mooi en verzorgd wilt doen, moet je de spelers er voor hebben, en dat is gebleken dat België op dat vlak te kort komt.

pff, liever strijdend ten onder gaan dan anti voetbal brengen. Ik herinner mij nog iets te levendig het wk van '98...

SIO
14 december 2005, 11:14
hoe doet Mudingayi het bij Lazio? anders mag hij hem wel es oproepen voor het middenveld om er nieuw leven in te blazen!

Thales
14 december 2005, 13:17
pff, liever strijdend ten onder gaan dan anti voetbal brengen. Ik herinner mij nog iets te levendig het wk van '98...

idd
0-0
2-2
1-1
vooral 1-1 was ontgoochelend
in 2002 vond ik het dan weer goe, tegen rusland 3-2 en dan tegen brasil wast wel jammer

Shyheim
14 december 2005, 13:29
die 1-1 was da ni tegen Zuid-Korea?
herinner ik mij ook nog goe, stonden we op punt te winnen en kregen we daar zo'n shitgoal binnen :ironic:

en die 2-2 was tegen Mexico zeker, na ook 2-0 voor gestaan te hebben (goals van Wilmots als 'k mij niet vergis)

Tweak37
14 december 2005, 13:34
die 1-1 was da ni tegen Zuid-Korea?
herinner ik mij ook nog goe, stonden we op punt te winnen en kregen we daar zo'n shitgoal binnen :ironic:

en die 2-2 was tegen Mexico zeker, na ook 2-0 voor gestaan te hebben (goals van Wilmots als 'k mij niet vergis)

idd, zuid korea was in die tijd nog heel zwak (3-1 tegen mexico en 5-1 tegen nederland verloren) dus da was serieuze afgang...

ma belgië was gewoon slecht toen, ultra verdedigend en anti voetbal...

fixer187
14 december 2005, 13:39
hoe doet Mudingayi het bij Lazio? anders mag hij hem wel es oproepen voor het middenveld om er nieuw leven in te blazen!

ik dacht dat hij daar nog altijd in de B-kern zat

pina
14 december 2005, 13:44
idd
0-0
2-2
1-1
vooral 1-1 was ontgoochelend
in 2002 vond ik het dan weer goe, tegen rusland 3-2 en dan tegen brasil wast wel jammervoordat ze een enorm slechte wedstrijd speelden en daarom rusland een sleutelmatch is geworden en tegen brazilië uitkwamen. Terwijl het normaal de bedoeling was om het rustiger aan te doen. Nu ja, de rode duivels spelen pas goed wanneer het al te laat is ;) en dan is er euforie dat ze eervol ten onder zijn gegaan.

je kan het vergelijken met studenten: heel het jaar fuiven, en de dag voor het examen doodblokken en gebuisd zijn. Mama en papa zagen dat zoonlief goed heeft geblokt maar eigenlijk waren het vijgen na pasen...

Thales
14 december 2005, 14:20
1-1 was idd tegen zuid korea
met toen de goal van Nilis en die 0-0 tegen nederland, allejagow op zich vond ik het wel spannend omdawe de ene kans na de andere tegen kregen... zelf hadden we ook een kansje, met een kopbal dacht ik
en tegen mexico mja,mexico op zich vond ik wel goed met Hernandez enzo en dan die kerel die da sprongetje maakte met de bal tussen zen benen enzo

SIO
14 december 2005, 17:50
ik dacht dat hij daar nog altijd in de B-kern zat
is da ni beter dan belgische Ateams? :p

Glor
22 december 2005, 19:28
do 22/12/05 - Witte rook boven het bondsgebouw in de Houba De Strooperlaan. René Vandereycken is de nieuwe bondscoach. Zijn contract gaat in op 1 januari en eindigt op 30 juni 2008. Zijn opdracht is om zich met de Rode Duivels voor Euro 2008 te kwalificeren.
http://www.sporza.be

Het is dus definitief, ik hoop echt op beterschap :)

Time
22 december 2005, 19:33
Ik vraag me af wat zijn loon nu is.:p

Cazzz
22 december 2005, 19:52
1-1 was idd tegen zuid korea
met toen de goal van Nilis en die 0-0 tegen nederland, allejagow op zich vond ik het wel spannend omdawe de ene kans na de andere tegen kregen... zelf hadden we ook een kansje, met een kopbal dacht ik
en tegen mexico mja,mexico op zich vond ik wel goed met Hernandez enzo en dan die kerel die da sprongetje maakte met de bal tussen zen benen enzo

Blanco :D

Maar ja, stonden we toen ook niet 2-0 voor? Verheyen rode kaart en penalty tegen + nog eens een goal en twas weer van da..

$p|Ne
22 december 2005, 21:12
Nja een "zwarte" bij lazio ... Waarom denk je dat hij niet mag meedoen?

Anyway, hopelijk kunnen we ons nog es plaatsen met vdeycken

Thales
22 december 2005, 22:26
wanneer is eerste kwalificatiematch ?