PDA

Volledige versie bekijken : video converter??

ChillX
8 december 2005, 20:48
kent er iemand een programma om ogg video files om te zetten naar avi???

en ik zoek ook nog een programma om subtitels in avi's te voegen.
invoegen om daarna op een divx dvd speler af te spelen. dus niet voor de pc gelijk directvob sub. ik zoek er 1 om echt er bij te voegen.

thx ! :D

deven
8 december 2005, 20:56
bestaat da ook al OGG videofiles da wist ik niet, dacht dat da alleen muziek was.

Ma soit weer iets bijgeleerd se.

maxdevis
8 december 2005, 21:15
en ik zoek ook nog een programma om subtitels in avi's te voegen.
invoegen om daarna op een divx dvd speler af te spelen. dus niet voor de pc gelijk directvob sub. ik zoek er 1 om echt er bij te voegen.

thx ! :D

ik dacht dat je bij een divx-dvd-speler je gewoon een avi moest branden met een .srt erbij met dezelfde naam.
staat normaal in je handleiding

oberon_sedai
8 december 2005, 21:36
http://www.riverpast.com/en/support/tutorials/convert/ogm/avi.php

ben je daar iets mee ?

ChillX
8 december 2005, 21:55
ja, thx oberon :D

nu nog een program vinde da subtitles in avi kan plaatse
want men dvd speler speelt da dus nie af :p

Moloch
9 december 2005, 11:50
virtualdub?

en sommige dvd-spelers vereisen nieuwe firmware om met srt's of andere overweg te kunnen, kijk eens op google als er nieuwe firmware is en zoja wat het veranderd (nie installen als em zowiezo al met srt's enz.. overweg kan, en als ge wel installed; maak dat ge 100% zeker zijt dat ge de goede hebt)

ChillX
10 december 2005, 15:03
thx moloch, met virtualdub en vobsub lukt het.
en wat betreft die firmware, lijkt wel te kloppen. maar vind geen site voor dit te downloade. een nadeel als je een dvdspeler koopt uit den aldi zeker? :p

jofrad
11 december 2005, 18:01
bij mij lukt dat niet met diene vobsub ik kan dat srt bestand maar niet omzetten om dan te branden op dvd