PDA

Volledige versie bekijken : Economisch vraagje

spectrious
30 november 2005, 14:01
Wat is een Falingspredictie model? Ik vind op Google niet echt een goede verklaring hiervoor. Engels geeft ook niet veel.

Kan iemand mij helpen? :confused:

.Acku.
30 november 2005, 15:11
http://www.solvency.com/bankpred.htm

Bankruptcy prediction models are more generally known as measures of financial distress. Three stages in the development of financial distress measures exist: univariate analysis, multivariate analysis, and logit analysis. Univariate analysis assumes "that a single variable can be used for predictive purposes" (Cook and Nelson 1998).
http://www.trinity.edu/rjensen/acct5341/1998sp/gibson/bankrupt.htm

UDH
31 augustus 2006, 11:41
Hallo,
ik ga dit jaar beginnen met de 1ste BA: burgerlijk ingenieur-architect of ook gekend onder: BA ingenieurwetenschappen: architectuur.
Ik ga dit studeren aan de U-Gent.
Is er iemand die dat dit jaar ook gaat doen?
Kan iemand mij informatie geven over de moeilijkheidsgraad van de vakken, ieder vak appart bekeken dan...( Is fysica een zwaar onderdeel? )
Nog een vraagje: ik ben van Waalse afkomst en heb al sinds mijn tweede leerjaar in Vlaanderen gestudeerd. Ik ben dit jaar afgestudeerd in Wetenschappen-Wiskunde (6u). Het is altijd vlot gegaan. Toch heb ik van andere mensen vernomen dat de taal op universitair niveau een probleem blijft, is dat echt zo?
Alvast bedankt!:)

Hiapoe
31 augustus 2006, 11:44
Hallo,
ik ga dit jaar beginnen met de 1ste BA: burgerlijk ingenieur-architect of ook gekend onder: BA ingenieurwetenschappen: architectuur.
Ik ga dit studeren aan de U-Gent.
Is er iemand die dat dit jaar ook gaat doen?
Kan iemand mij informatie geven over de moeilijkheidsgraad van de vakken, ieder vak appart bekeken dan...( Is fysica een zwaar onderdeel? )
Nog een vraagje: ik ben van Waalse afkomst en heb al sinds mijn tweede leerjaar in Vlaanderen gestudeerd. Ik ben dit jaar afgestudeerd in Wetenschappen-Wiskunde (6u). Het is altijd vlot gegaan. Toch heb ik van andere mensen vernomen dat de taal op universitair niveau een probleem blijft, is dat echt zo?
Alvast bedankt!:)

UDH, heel mooi dat je je hier op het forum geregistreerd hebt :)
Maar je zou best een nieuwe thread starten met deze vraag in plaats van in een bestaande thread deze vraag te stellen.

Om op je vraag te antwoorden: Het lijkt me dat je Nederlands wel vlot is... dus ik denk niet dat er onmiddellijk problemen zijn...

UDH
3 september 2006, 20:14
Ja ik had het systeem nog niet heel goed begrepen:$ , ik was via google direct op de onderwerpen uitgekomen... Alvast bedankt :niceone: :)