PDA

Volledige versie bekijken : FC Utrecht-speler Di Tommaso overleden

Preske
29 november 2005, 14:35
http://www.bunnikside.nl/

UTRECHT - FC Utrecht-verdediger David di Tommaso is vanochtend in zijn slaap overleden. De Fransman, die in De Meern woonde, is slechts 26 jaar geworden. Di Tomasso laat een vrouw en een kind achter. Nadere bijzonderheden over de doodsoorzaak ontbreken nog.

Om 14.30 uur is er in Stadion Galgenwaard een persconferentie, waarbij voorzitter Jan Willem van Dop en de clubarts van FC Utrecht, Frank van Hellemondt, toelichting geven op het trieste nieuws.

Di Tommaso kwam vorig seizoen naar FC Utrecht en werd door de fans meteen uitgeroepen tot Speler van het Jaar. Hij begon zijn loopbaan bij AS Monaco en speelde daarna vier seizoenen voor Sedan. De Fransman stond zondag nog in de basis tegen Ajax.

Zonde, zo jong en al moeten gaan.

stvw
29 november 2005, 14:48
jawadde ... das nog erger als richard burns ... die zag het tenminste aankomen :s

skampy
29 november 2005, 15:28
jawadde ... das nog erger als richard burns ... die zag het tenminste aankomen :s

Erger? Voor zn gezin wel, voor hemzelf nu niet bepaald denk ik. Liever zorgeloos in mn slaap sterven, dan eerst 2 jaar te moeten vechten tegen een freakin' hersentumor (met chemo, bestralingen,...), in coma gaan én dan pas de strijd staken.

Reptiel
29 november 2005, 17:49
hartstilstand heb ik gelezen.

Jammer...

Vrallie
29 november 2005, 18:29
Hoogstwaarschijnlijk nog een sportman met een geboren hartafwijking, ik snap toch nie dat men da nie kan zien. Kan ook door een infectie zijn natuurlijk, wanneer ge grieperig, een zware verkoudheid of een bepaald virus hebt kan het soms zijn dat er een ontsteking is aan een bepaald deel van het hart, en bij sportinspanningen kan er dan een hartstilstand optreden. Maar het eerste lijkt me eerder aan de orde, beetje identiek aan die jonge wielrenner van vorig jaar die op nog geen 20 jarige leeftijd(denkek) na een zware training ging slapen s'avonds en die is ook nooit meer wakker geworden jammergenoeg. Ge zou bijna bang worden om te sporten man :)

TrickY.
29 november 2005, 18:41
In het hoogtepunt van zn leven.. zonde.. heb het net vernomen, ben supporter van Utrecht en ben er wel wat door aangedaan.. wat een prachtige speler!

Glor
29 november 2005, 21:06
Echt spijtig, zn beste jaren moesten wss nog komen, een van de weinige spelers uit Nederland die niet bij PSV, Feyenoord of Ajax speelt die ik me herinner te hebben zien spelen. Zuivere zonde :(

Oser
29 november 2005, 22:34
the fuck neee???:s

dit is echt een pijnlijke zaak ..

een gemis voor de nederlandse voetbalvelden.

zondag zo'n grote vreugde en nu zo'n groot verdriet. pijnlijk