PDA

Volledige versie bekijken : Unieke LAN party PC te koop

mombasa
22 november 2005, 20:50
Ik verkoop mijn LAN party pc. Het betreft een Shuttle barebone die van prachtig
'Need for speed Underground' artwork is voorzien via air-brush. Dit is een pc uit
een zeer gelimiteerde special edition reeks van Shuttle waarvan er maar enkele
exemplaren werden geproduceerd. Een foto vind je hier (http://users.skynet.be/sb020463/nfs_xpc.bmp):

De configuratie omvat het volgende:

'Need for Speed Underground' Shuttle XPC
- Barebone kast + moederbord: Shuttle SN45G (Nforce 2 chipset)
- 6-kanaals audio onboard
- ATA en SATA
- LAN port / USB 2.0 ports / Fire Wire ports
- SATA RAID
- 512MB DDR400 geheugen
- 80 GB harde schijf
- AMD Sempron 2800+ CPU
- DVD speler
- MSI Geforce FX5700Ultra met 128MB
- Zeer robuuste Shuttle draagtas voor dit systeem
(zodat je het systeem makkelijk op verplaatsing kan meenemen).

Opgelet: er zit dus geen beeldscherm bij !

Deze PC is ondertussen ongeveer 1,5 jaar oud en in perfecte staat.

Indien geïnteresseerd, doe maar een bod.
Meer info: mombasa@skynet.be

scud
22 november 2005, 21:20
verkoop je ook enkel de shuttle en de CPU? ik zoek al superlang naar een barebone... maar echt superlang :)
wat is je vraagprijs?

mvg

stvw
22 november 2005, 22:00
richtprijs? :) interesse in graka ;)

mombasa
22 november 2005, 22:17
richtprijs? :) interesse in graka ;)

graka ??
Ben niet mee met deze terminologie (zal waarschijnlijk wel aan de leeftijd liggen ;) ) Wat bedoel je daar mee ?

Wat betreft richtprijs: moeilijk te zeggen, ik wilde eigenlijk gewoon even afwachten om te zien wat men er nog wil voor geven, maar als het mij te weinig is, dan ga ik natuurlijk niet op het bod in.
Ik had zelf toch wel min. 500€ in gedachten.

ZMarre
22 november 2005, 22:20
graka:= grafische kaart :)

mombasa
22 november 2005, 22:20
verkoop je ook enkel de shuttle en de CPU? ik zoek al superlang naar een barebone... maar echt superlang :)
wat is je vraagprijs?

mvg

ik geef er eigenlijk de voorkeur aan om hem in zijn geheel te verkopen, maar het als je me een goede prijs kan geven voor de barebone + cpu dan kan ik het eventueel wel overwegen....

scud
22 november 2005, 22:21
en verkoop je enkel CPU + shuttle ook? of is er geen denken aan? :)

edit: mja poste op zelfde moment: )

edit2: mja ik zou graag jouw vraagprijs weten voor je cpu / barebone dan pas kank mijn bod daar op baseren :p

mombasa
22 november 2005, 22:32
en verkoop je enkel CPU + shuttle ook? of is er geen denken aan? :)

edit2: mja ik zou graag jouw vraagprijs weten voor je cpu / barebone dan pas kank mijn bod daar op baseren :p

Zoals ik al zei: liever in zijn geheel, maar als je dan toch absoluut enkel de shuttle en de cpu wil kopen: 400 euro (daar zit de draagtas ook bij, want zonder shuttle ben ik natuurlijk niet veel met die draagtas...).

scud
22 november 2005, 22:40
oki lol ik pas (: 400 voor cpu + shuttle? :s

Powerbookg4
22 november 2005, 22:48
Kunt ge da tot in Tienen brengen?

mombasa
23 november 2005, 10:00
oki lol ik pas (: 400 voor cpu + shuttle? :s

Ik ga hier niet over die prijs discusieren, maar de shuttle (kast +mbo) alleen al heeft me 490 Euro gekost destijds en dat is zonder cpu en zonder draagtas...

mombasa
23 november 2005, 10:01
Kunt ge da tot in Tienen brengen?

Brengen niet, opsturen eventueel wel als je bereid bent om de helft van de transportkosten te betalen (+/- 10 Euro).

scud
23 november 2005, 11:38
Ik ga hier niet over die prijs discusieren, maar de shuttle (kast +mbo) alleen al heeft me 490 Euro gekost destijds en dat is zonder cpu en zonder draagtas...

mja hier int forum staat er ook nog ergens een shuttle S939 voor 200 euro ofzo zonder cpu :/

DJDM
25 november 2005, 09:06
mja, das dan ook geen beperkte oplage hé, hoe kunde da nu vergelijken + tis dan nog is zonder CPU

scud
25 november 2005, 12:29
feit :/ maar 400 euro voro die shuttle met stickertrjes en cpu is me wa teveel...

had et 300 geweest viel er nog over na te denken

mombasa
26 november 2005, 08:34
*bump*