PDA

Volledige versie bekijken : problemen met notdotzero

rds
21 november 2005, 10:38
heb van hem een moederbord gekocht met garantie

wacht al 2 weken op een simpel papiertje paar dagen geleden pm gestuurd en stuurde de garantie vrijdag op met prior vandaag niets ontvangen

heeft er nog iemand probs met deze persoon op de whitelist staat hij met + 3

EdMeister
21 november 2005, 11:01
Beetje ongeduldig? Prior is niet 100% gegarandeerd de volgende werkdag zenne...

matje001
21 november 2005, 11:22
idd beetje meer gedult de mannen van de post werken soms nie rap :D

Exxos
21 november 2005, 12:33
Alleen maar goede ervaringen met deze persoon!

Prior moet je idd met een korreltje zout nemen...

schep
21 november 2005, 14:50
wacht nog een paar dagen af, en dan kan je zien of 't aangekomen is of niet, dacht da ik opgevangen had da maar 90% van de priorzendingen de volgende werkdag aankwamen

rds
21 november 2005, 15:44
wacht wel al lang genoeg

GhO$T
21 november 2005, 17:00
wacht wel al lang genoeg
jah wat maakt het uit als je 2 weken of 2 maanden wacht, hij heeft u blijkbaar zelf gezegd dat hij het nog maar vrijdag op de post heeft gedaan, dan moet je niet zo debiel zijn van de maandag al te komen zagen, precies alsof we er iets kunnen aan doen.

Als hij uitdrukkelijk gezegd heeft dat het de vrijdag met prior verzonden is dan mag je een week later es komen klagen, niet 1 dag later.

(en dan nog, zelfs al is het een week later, wat verwacht je hier te horen, moeten ze u komen troosten ofzo, der is juist niemand die daar iets aan kan helpen, blacklist hem gewoon zoals het moet ipv altijd maar die nutteloze klaagtopics te openen zoals het hier precies de mode is de laatsten tijd)

zabulus
27 november 2005, 01:19
ken hem persoonlijk, geen problemen mee gehad bij verkoop
(zit mij int school :) ) ma da wist ik ni tot als em aan mn deur stond op pakketje op te halen :D

27 november 2005, 12:57
heb ook goeie ervaringen met hem.
Heeft mij jaar of 2 geleden een pc verkocht en is die tot bij mij thuis komen brengen.

R-evolution™'
1 december 2005, 19:35
idd beetje meer gedult de mannen van de post werken soms nie rap :D

en nu ze al die sinterklaas brieve binnekrijge is et al helemaal gene prior meer :scream: