PDA

Volledige versie bekijken : Wk 2006

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Time
16 november 2005, 22:50
De ploegen zijn bekend:

Europa (UEFA)

Duitsland
Nederland
Oekraïne
Portugal
Frankrijk
Italië
Engeland
Servië & Montenegro
Kroatië
Polen
Zweden
Zwitserland
Tsjechië
Spanje

Azië (AFC)

Saudi-Arabië
Japan
Zuid-Korea
Iran

Afrika(CAF)

Togo
Ghana
Ivoorkust
Angola
Tunesië

Zuid-Amerika (Conmebol)

Argentinië
Brazilië
Paraguay
Ecuador

Noord- en Midden-Amerika (Concacaf)

VS
Mexico
Costa Rica
Trinidad & Tobago

Oceanië

Australië

Concentreer alle komende postings rond het WK2006 in deze thread. Ik ga niks mergen, want dan wordt het toch maar een warboel. Heb meteen ook de (imo) top10 in een poll gestoken.

edit: poules:

Groep A:

* Duitsland
* Costa Rica
* Polen
* Ecuador

Groep B:

* Engeland
* Paraguay
* Trinidad en Tobago
* Zweden

Groep C:

* Argentinië
* Ivoorkust
* Servië en Montenegro
* Nederland

Groep D:

* Mexico
* Iran
* Angola
* Portugal

Groep E:

* Italië
* Ghana
* VS
* Tsjechië

Groep F:

* Brazilië
* Kroatië
* Australië
* Japan

Groep G:

* Frankrijk
* Zwitserland
* Zuid-Korea
* Togo

Groep H:

* Spanje
* Oekraïne
* Tunesië
* Saudi-Arabië

Cazzz
16 november 2005, 22:54
Mexico wint. Moeten niet onder doen voor Argentinië en Brazilië imo.

*edit* is trinidad en tobago niet noord-Amerika? Caraïben :p

Archaos
16 november 2005, 22:54
Trinidad & Tobago komt niet uit Afrika m'n jongen ;)

Time
16 november 2005, 22:58
Fixed! :oink:

Komt omdat het zo Afrikaans klinkt.:p

Burny
16 november 2005, 23:06
Voor mij is Mexico een gevaarlijke outsider. Laatst op de confederations Cup heel aardig zien spelen. (of ben ik nu heel erg in de war qua tornooi?)
Ik stem dus op Mexico :niceone:

_DM_
16 november 2005, 23:12
Juist de matchen gezien van Trinidad & Tobago, Zwitserland en Australië, was wel plezant.
Helse sfeer daar in Istanbul, dat volkslied man :eek:
Uiteraard feestje gebouwd toen John Aloïsi Australië naar Duitsland schoot :applause:

4 Nederlandse bondscoaches trouwens, moet een record zijn...

Shyheim
16 november 2005, 23:22
Frankrijk

Schitterende ploeg hebben we nu. Misschien niet zo goed als 8 jaar geleden, maar met Zidane, Henry, Trezeguet, Barthez/Coupet, Dhorasoo, Makalele, Viera en den hoop van Lyon (Reveillere, Abidal, Diarra, Malouda, Ben Arfa, Govou en Wiltord) kan je het héél ver schoppen. :D

DGEN
16 november 2005, 23:24
heb voor .nl gekozen, mits er iets gebeurd met marco...gewoon dat die kerel eens wat gaat doen aan zo een miserabele ploeg :p
serieus..ze hebben er de spelers voor :)

maar brazilie...tjah..met ronaldinho kan je die andere 10 evengoed thuislaten :p

hiephoi...4 nederlandse coaches naar het wk :applause:

Shyheim
16 november 2005, 23:26
Uiteraard feestje gebouwd toen John Aloïsi Australië naar Duitsland schoot :applause:

Jep, dat moet nogal een feestje zijn als een ex-speler van je ploeg een penalty binnentrapt. Wish I was there. :woohoo:

Bontus
16 november 2005, 23:28
Frankrijk vind ik toch onderdoen voor Engeland of Spanje.
Brazilië denk ik zal weer winnen. Prachtige spelers, en meestal ook een goeie groep. Duitsland heeft natuurlijk het thuisvoordeel maar ze mankeren toch wel wat technische kwaliteit.
Ik supporter toch resoluut voor Zweden :)

D-1337
16 november 2005, 23:29
Brazilië , Ronaldinho is gewoon te goed.
maakt de ploeg bijna op zichzelf

sub-d!
16 november 2005, 23:31
het is eigenlijk nog veel te vroeg om voorspellingen te maken,
je moet zien hoe vermoeid de internationals zullen zijn, blessures etc.
voorlopig op Brazil gestemd, maar maak zeker nog een poll 2 weken voor het begin ofzo ;)

deze teams kunnen imo verrassend uitschieten : Mexico, Ivoorkust & Iran

Mako
17 november 2005, 00:04
Volgens mij brazilie: op de confederations cup vond ik ze al geweldig spelen, en ze hebben uiteraard het talent om het waar te maken...
Maar toch heb ik op nederland gegokt, maar dan vooral omdat ik eigelijk hoop dat zij winnen (hoewel brazilie ook goed is voor mij hoor :p ) Ik vind ze gewoon een klasse apart: ze hebben zoveel technische spelers die ook alle vrijheid krijgen om dit uit te werken... (van der vaart, robben, van persie, ...)Als zij op hun beste zijn, brengen ze werkelijk oogstrelend voetbal.

fixer187
17 november 2005, 00:27
Ik supporter voor USA, Mexico en Ivoorkust.

Uit deze 4 zal de winnaar komen imo
Brazilie, Argentinie, Mexico of Italie

Re@V0r
17 november 2005, 00:28
brazilië barst gewoon van het talent dus imo zie ik ze als de grootste titelkandidaat

argentinië & mexico kunnen ook wel sterk uit de hoek komen

ivoorkust zou wel eens de revelatie kunnen worden

en qua europese landen... sja, veel landen met veel talent maar voor de eindstrijd zullen ze iets te kort schieten tegenover het zuid-amerikaanse geweld vrees ik :)

NemesisBE
17 november 2005, 04:42
Brazilië uiteraard als die sterren een beetje goe met elkaar samenspelen.

Ronaldinho/Junihno/Adriano/Kaka voor de vrije trappen, kan gewoon ni misgaan :D

Robinho-Adriano-mss zelfs Ronaldo in de spits ^^
schitterende spelers achter de spitsen: Ronaldinho/Kaka
een goeie leider: Lucio en ook Emerson ni vergeten
goeie keeper: Dida
goeie oprukkende flanks: Carlos en Cicino

kan ni misgaan :p (tenzij bibberen gelijk tegen België ^^)

fixer187
17 november 2005, 04:49
Turkije - Zwitserland was precies wel een goei matchke

Na 1min al penalty :lol:. Ik vind het goed dat Turkije is uitgeschakeld.
Call it personal maar ik kan echt die ploeg en supporters niet hebben.
De Clash tussen Engeland en de Turken zal dan niet vallen op Duits grondgebied wat toch dan ook wel voor Turkije thuismatchen gingen zijn.

De Bleekere heeft het precies wel goed gedaan en zal wel terug gescoord hebben bij de federatie...

Tae
17 november 2005, 12:38
Ik denk dat Brazilië het weer gaat halen en zeker met spelers als Ronaldinho and Ronaldo.

Maar ik supporter voor het Nederlands elftal en hoop dat zij uiteindelijk de Wereldbeker binnenhalen !!!

PuSsYcAt DoLlS
17 november 2005, 13:32
Argentinie zal winnen !!!! wat een zalig voetbal brengen die !!!

Vrallie
17 november 2005, 13:52
Kans zit erin dat Turkije zelfs nie mag meedoen aan het WK van 2010. Stoppen zijn doorgeslagen bij wa Turkse voetballers na de match, hebben oa ne speler van Zwitserland int ziekenhuis geslaan en de FIFA kan er nie mee lachen :)

Tarpan
17 november 2005, 13:57
Denk ook Brazilië

Maar zelf heb ik enorm veel sympathie voor Australië.
'k Hoop dat ze't ver schoppen....

NemesisBE
17 november 2005, 14:18
Argentinie zal winnen !!!! wat een zalig voetbal brengen die !!!

-> die verprutsen het nochthans nogal vaak op een groot tornooi, niettegenstaande dat ze enorm veel kwaliteit binnen de rangen hebben

Re@V0r
17 november 2005, 15:14
Kans zit erin dat Turkije zelfs nie mag meedoen aan het WK van 2010. Stoppen zijn doorgeslagen bij wa Turkse voetballers na de match, hebben oa ne speler van Zwitserland int ziekenhuis geslaan en de FIFA kan er nie mee lachen :)

idd
speler met geperforeerde urinebuis ofzo door schoppen in zijn onderbuik
nog een aantal zwiterse spelers en hulptrainer ook die klappen gekregen hebben door turkse spelers en stewards...
bij aankomst in turkije hadden de zwiters al tomaten enzo naar hun hoofd gekregen ook door turkse supporters

en blatter kan er idd ni mee lachen :)
fair play is wel ver te zoeken bij de turken :ironic:

dommel
17 november 2005, 15:26
Zuid-Korea :cool:

skampy
17 november 2005, 18:17
Brazilië

ik zie Holland ook héél ver komen.....halve finale....en dan de kleine finale verliezen met penalty's...

Glor
17 november 2005, 20:17
Ja, Turken zijn net iets te voetbalgek op zo'n momenten :p
Anywee ik denk dat Brazilië het opnieuw zal winnen, wat een klasse da die mannen hebben, gewoon abnormaal :p Nuja als ze goed combineren en hun techniek kunnen bovenhalen lijken ze mij onstuitbaar. Nederland en Duitsland zijn voor mij de grootste underdogs hoewel Engeland dit keer toch ook een zalig team heeft (en dan vooral het middenveld). Argentinië heb ik niet recent zien spelen en Mexico kan wel aardig wat voetballen maar kdenk neit dat ze de kwartfinale gaan halen, kstel ze gelijk met Zweden.
Portugal, Frankrijk, Italië en Spanje gaan weer het eeuwige verhaal van net niet goed genoeg tegemoet imo.

Trinidad en Tobago ftw :woohoo:

sub-d!
17 november 2005, 22:32
Zuid-Korea :cool:
ik denk dat deze keer moeilijk zal gaan om scheidsrechters om te kopen ;)

stuart__little
18 november 2005, 04:25
ik denk dat deze keer moeilijk zal gaan om scheidsrechters om te kopen ;)

2nd...

trouwens ze hebben guus hiddink niemeer.
die smerige honden overigens.... ik vind het nog steeds klote wat er in 2002 is gebeurd !

nuja, ik gok op italië.
totti speelt zijn laatste WK , heeft hij gezegd .
ik denk dat het wel es zijn jaar zal kunnen worden ;)
veel volwassener geworden tov 2004, en lippi is toch echt wel een goeie, offensieve coach.
+ ze kunnen steunen op de 2 beste cenrale verdedigers ter WERELD.
cannavar + nesta.
ook beste keeper buffon mogen we nie vergeten.
tel daar nog eens een pirlo & totti in het middenveld bij,
met camoranesi & gatusso op de flank....
topscorer luca toni en ja.... zo weet je het wel :niceone:
www.forzaazzurri.tk !!!

Xeromem
18 november 2005, 05:37
Turkije - Zwitserland was precies wel een goei matchke

Na 1min al penalty :lol:. Ik vind het goed dat Turkije is uitgeschakeld.
Call it personal maar ik kan echt die ploeg en supporters niet hebben.
De Clash tussen Engeland en de Turken zal dan niet vallen op Duits grondgebied wat toch dan ook wel voor Turkije thuismatchen gingen zijn.

De Bleekere heeft het precies wel goed gedaan en zal wel terug gescoord hebben bij de federatie...
dat was ook de bedoeling van UEFA, een 'onder-onsje-wk' organiseren
bahrein, slovi's en turken eruit dankzij arbiters
vorig WK was toch wel een enorm fiasco voor de 'grote ploegen' :)

btw: nix speciaals gebeurd in turkije, zwitsers speler gaf een sidekick aan een assistent-trainer van turkije, een turks speler gaf hem hierop wat kloppen
verder niets ergs gebeurd, ik heb al vele ergere gezien bij de matchen van GBA; dit verdient hoogstens een aantal matchen verbod op eigen veld en wat geldboete (uitsluitingen van competitie's staan niet tussen de UEFA's sancties, dat bestaat niet!)
bovendien kwam hun gedrag zeer provocatief over, ze stormden in de kleedkamers met het eindsignaal; it's like "kom we zijn hier weg, of de turki's eten ons op" :x :unsure:

PS: UEFA heeft op het laatste moment van arbiter verandert
omdat de vorige arbiter zich psychisch niet klaar voelt voor de match, hij had al eens 2 rode kaarten gegeven aan een turks ploeg
maar wat ze vergeten (?) hadden, is dat Bleekere in en veel recentere match (ook aan een turks ploeg) 3 rode kaartjes uitdeelde :)
PS2: Bleekere heeft 2 penalties ten voordele van Turkije niet gegeven, 1 klaarduidelijke rode kaart aan Zwitsers niet gegeven en 1 penaltie geschonken aan de Zwitsers

al bij al, spijtig dat het allemaal zo is afgelopen, een hoop miserie voor nix :)

DGEN
18 november 2005, 12:02
kan ni misgaan :p (tenzij bibberen gelijk tegen België ^^)
was gepikte handel...schandalig gedoe was dat tegen belgie...

dommel
18 november 2005, 12:13
2nd...

trouwens ze hebben guus hiddink niemeer.
die smerige honden overigens.... ik vind het nog steeds klote wat er in 2002 is gebeurd !

Ach jah het was wel dubieus, maar ik ben geen fan van Italïe en al zeker niet van Totti. Dus ik was best wel tevreden :D

1 - 0 voorstaan en catenaccio gaan spelen is ook een beetje onheil over je afroepen. Hadden ze blijven voetballen waren ze misschien helemaal niet in die situatie terechtgekomen

En laat dat van die smerige honden maar achterwege...

Blackstone
18 november 2005, 13:37
vorig WK was toch wel een enorm fiasco voor de 'grote ploegen' :)huh :s
-Bahrein verloor idd de terugmatch door een onterecht afgekeurde goal (schijnt het), maar tegen Oezbekistan gebeurde iets gelijkaardigs en FIFA besliste de match te herspelen. Zo hard wordt bahrein dan ook niet gehaat door de FIFA he
- Slovakije verloor de heenmatch zwaar van Spanje dat gewoon een klasse sterker was. Tijdens de terugmatch heeft Spanje het wat rustig aan gedaan, maar ze zijn niet 1x in de problemen gekomen. Spanje heeft het verdiend!
- Turkije was in Zwitserland ronduit zwak. Zwitserland won oververdiend en die 2-0 was helemaal geen overdreven score. Op basis van het gedrag van de turken in de terugmatch ben ik blij dat zij niet naar het wk gaan!

btw: nix speciaals gebeurd in turkije, zwitsers speler gaf een sidekick aan een assistent-trainer van turkije, een turks speler gaf hem hierop wat kloppen
verder niets ergs gebeurd,Ik heb wel heel wat anders gezien hoor. Heb je een pic ofzo van die sidekick van die zwitser want daar geloof ik nix van. Wat WEL gebeurd is: spelers en stewards van turkije gebruiken geweld tegen de zwitsers, puur uit frustratie. Zelfs in de kleedkamers deden ze verder. (het feit dat een zwitser naar het ziekenhuis moest na een trap zegt al genoeg). ELKE krant, nieuwsbericht,... zegt dit dus er zal zeker en vast iets van waar zijn. ONAANVAARDBAAR!!

bovendien kwam hun gedrag zeer provocatief over, ze stormden in de kleedkamers met het eindsignaal; it's like "kom we zijn hier weg, of de turki's eten ons op" :x :unsure:Komaan he, tis niet omdat ge fan zijt van de turken dat ge alles moet goedpraten wat ze doen. de zwitsers werden al lastiggevallen vanaf het moment dat ze landden in turkije! Het was overduidelijk dat ze voor hun eigen welzijn zo snel mogelijk van het plein af zouden zijn! Provocerend gedrag van de zwitsers? Best wel grappig dat je zoiets nog durft zeggen na al wat er gebeurd is.

omdat de vorige arbiter zich psychisch niet klaar voelt voor de match, hij had al eens 2 rode kaarten gegeven aan een turks ploeg
maar wat ze vergeten (?) hadden, is dat Bleekere in en veel recentere match (ook aan een turks ploeg) 3 rode kaartjes uitdeelde :)Dit zegt al genoeg over de houding van vele turken: als zelfs een scheidsrechter geen match meer durft fluiten uit angst voor represailles, stel ik mij toch hardop vragen over de mentaliteit van de turkse spelers/supporters. Ik snap trouwens helemaal niet wat ge bedoelt moet die laatste zin:s Denkt ge dat de FIFA daadwerkelijk op zoek is gegaan naar een scheidsrechter die de reputatie heeft van veel rode kaarten te geven aan Turkse spelers? Indien ja: belachelijk!

PS2: Bleekere heeft 2 penalties ten voordele van Turkije niet gegeven, 1 klaarduidelijke rode kaart aan Zwitsers niet gegeven en 1 penaltie geschonken aan de ZwitsersOp die rode kaart na (alhoewel), denk ik precies het omgekeerde (als NEUTRALE toeschouwer).

Vrallie
18 november 2005, 14:20
Het is wel degelijk begonnen met een sidekick van een zwitserse speler, was trouwens duidelijk te zien op TV. Toen de zwitsers van het veld liepen heeft er 1ne zwitser een assistent trainer geschopt tijdens het passeren, ne turkse speler die er juist achter liep heeft da gezien en heeft erop gevlogen en zo ist begonnen.

PuSsYcAt DoLlS
18 november 2005, 14:42
Het is wel degelijk begonnen met een sidekick van een zwitserse speler, was trouwens duidelijk te zien op TV. Toen de zwitsers van het veld liepen heeft er 1ne zwitser een assistent trainer geschopt tijdens het passeren, ne turkse speler die er juist achter liep heeft da gezien en heeft erop gevlogen en zo ist begonnen.inderdaad...

fixer187
18 november 2005, 15:32
vorig WK was toch wel een enorm fiasco voor de 'grote ploegen' :)

ja het is een samenzwering :lol:
Slowakije die een pandoering krijgt....samenzwering !!
het dwerglandje Trinidad dat Bahrein uitschakeld....samenzwering !!
Turkije dat verkiest in Zwitserland....samenzwering
:lol:

verder niets ergs gebeurd, ik heb al vele ergere gezien bij de matchen van GBA; dit verdient hoogstens een aantal matchen verbod op eigen veld en wat geldboete (uitsluitingen van competitie's staan niet tussen de UEFA's sancties, dat bestaat niet!)

ja niets speciaal he :ironic: :sop:

bovendien kwam hun gedrag zeer provocatief over, ze stormden in de kleedkamers met het eindsignaal; it's like "kom we zijn hier weg, of de turki's eten ons op" :x :unsure:

kerel zwansde gij nu :rofl:

maar wat ze vergeten (?) hadden, is dat Bleekere in en veel recentere match (ook aan een turks ploeg) 3 rode kaartjes uitdeelde :)
PS2: Bleekere heeft 2 penalties ten voordele van Turkije niet gegeven, 1 klaarduidelijke rode kaart aan Zwitsers niet gegeven en 1 penaltie geschonken aan de Zwitsers

al bij al, spijtig dat het allemaal zo is afgelopen, een hoop miserie voor nix :)

jaja, als je geschiedenis er gaat bij halen kan je dit over elke scheidsrechter wat gaan boven halen. Je doet precies ofdat DeBleekere er iets kan aan doen dat de Turken een idiote handspel in de eerste minuut deed :lol: en dat noem je dan geschonken..:sop:

CobraX
18 november 2005, 15:36
Het is wel degelijk begonnen met een sidekick van een zwitserse speler, was trouwens duidelijk te zien op TV. Toen de zwitsers van het veld liepen heeft er 1ne zwitser een assistent trainer geschopt tijdens het passeren, ne turkse speler die er juist achter liep heeft da gezien en heeft erop gevlogen en zo ist begonnen.

Het is weldegelijk NIET begonnen door een sidekick van een Zwitserse speler. De assistent trainer ging eerst in de fout door een "pootje lap" te doen. Dat zie je hier (http://video.google.com/videoplay?docid=-5256174883172235521&q=switzerland+turkie) duidelijk.

Time
18 november 2005, 15:40
Het is weldegelijk NIET begonnen door een sidekick van een Zwitserse speler. De assistent trainer ging eerst in de fout door een "pootje lap" te doen. Dat zie je hier (http://video.google.com/videoplay?docid=-5256174883172235521&q=switzerland+turkie) duidelijk.
De pootje lap zelf ziet ge niet, maar de beweging van de assistent + daaropvolgend die speler die zijn evenwicht verliest zie je wel, maar lijkt me wel pootje lap idd.

Daar zouden ze toch beelden vanuit verschillende standpunten van moeten hebben...:s

CobraX
18 november 2005, 16:06
De pootje lap zelf ziet ge niet, maar de beweging van de assistent + daaropvolgend die speler die zijn evenwicht verliest zie je wel, maar lijkt me wel pootje lap idd.

Daar zouden ze toch beelden vanuit verschillende standpunten van moeten hebben...:s

Je ziet hem z'n been idd uitsteken en hij zal die Zwitser ook wel geraakt hebben hé anders zou die 2de Zwitser (die alles zag gebeuren) zich volgens mij nooit revancheren.

Shyheim
18 november 2005, 16:36

Kijk nog is goe.

Dienen trainer zet eerst pootjelap aan ne Zwitserse speler, en diene daarachter reageert daar dan op. :)

PuSsYcAt DoLlS
18 november 2005, 16:37
Je ziet hem z'n been idd uitsteken en hij zal die turken ook wel geraakt hebben hé anders zou die 2de Zwitser (die alles zag gebeuren) zich volgens mij nooit revancheren.tsja... wathever de zwitsers verdienen ook een sanctie dan... :ironic: en niet alleen de turken ... vind het btw heel jammer dat turkije er niet bij is, wat een zalig voetbal die kunnen brengen man !!! en hun supporters , zaaalig zou daar ook wel nog eens in da stadion willen staan , of in dat van galatasaray wan een zaligeee sfeer :bow:

jammer voor het niveau ook van het wk dat turkije er niet bij is...

Hakan sukuuur zalige speler :love: :bow:

NemesisBE
18 november 2005, 16:52
als ik zo de verslagen las, heeft De Bleeckere een zeer degelijk partij gefloten.
Probeer in zo'n Turkse hel maar eens het hoofd koel te houden!

FeNiX4LiFe
Frankrijk

Schitterende ploeg hebben we nu. Misschien niet zo goed als 8 jaar geleden, maar met Zidane, Henry, Trezeguet, Barthez/Coupet, Dhorasoo, Makalele, Viera en den hoop van Lyon (Reveillere, Abidal, Diarra, Malouda, Ben Arfa, Govou en Wiltord) kan je het héél ver schoppen. :D
frankrijk zal nooit meer winnen. ( als het niet in frankrijk georganiseerd zal zn )
Ze mogen van geluk spreke dat ze er bij zijn. Tscheelde een haar en zwitserland had ze eruit gesjot.

ik zie een zuid korea scenario voor frankrijk weer aankome

Cazzz
Respect voor de zwitsers. Da zijn tenminste manne me balle. En idd, diene assistent trainer zet diene zwitser voor hem pootje lap en diene derna reageert der op.

menfin, over da 2002 en Zuid-Korea, ware da nu omkoopschandalen of gewoon onervaren scheidsrechters uit het Midden-Oosten hun schuld want ik zie hier verwijten gooien maar ik heb altijd gedacht dat het door het arbitrage hun ervaring kwam..

Shyheim
18 november 2005, 16:53
tsja... wathever de zwitsers verdienen ook een sanctie dan... :ironic: en niet alleen de turken ... vind het btw heel jammer dat turkije er niet bij is, wat een zalig voetbal die kunnen brengen man !!! en hun supporters , zaaalig zou daar ook wel nog eens in da stadion willen staan , of in dat van galatasaray wan een zaligeee sfeer :bow:

jammer voor het niveau ook van het wk dat turkije er niet bij is...

Hakan sukuuur zalige speler :love: :bow:

Fenerbahce is imo (op basis van enkele sfeerfilmkes dus :p) betere sfeer als Galatasaray...

Maar als ze zich niet hebben kunnen kwalificeren, zal het wel aan het feit liggen dat onder andere Zwitserland sterker is hé... Jammer, maar 't is zo...
Maja, liever Turkije natuurlijk dan Trinidad & Tobago of Bahrein of van die stoten... :s

Beavis_69
18 november 2005, 16:56
Maja, liever Turkije natuurlijk dan Trinidad & Tobago of Bahrein of van die stoten... :s
Alle werelddelen moeten vertegenwoordigd zijn. Maar idd, Turkije schat ik nog net wel wat hoger in dan T&T ed.

Ikzelf heb op Duitsland gestemd :doc:

PuSsYcAt DoLlS
18 november 2005, 17:19
Alle werelddelen moeten vertegenwoordigd zijn. Maar idd, Turkije schat ik nog net wel wat hoger in dan T&T ed.

Ikzelf heb op Duitsland gestemd :doc:ja waaw tuurlijk dat turkije beter is dan die, ze waren op het vorige wk niet voor niks 3 de !!!

WolCoM
18 november 2005, 17:24
Khoop Nederland of Frankrijk.
Kdenk Brazilië of Argentinië. ^^

Beavis_69
18 november 2005, 17:26
Khoop Nederland of Frankrijk.
Kdenk Brazilië of Argentinië. ^^
WolCom doorbreekt de eeuwige vete en gaat voor Nederland :naughty:
;)

dommel
18 november 2005, 17:52
Ik zal ook Hup Holland Hup roepen :woohoo:

Glor
18 november 2005, 21:33
Oranje boven :music:
Nu moet ge toch een ding toegeven, hup holland hup klinkt mij nie direct iets wa u aanmoedigt:D
*en oranje is imo een schijtkleur:p*

NightFlyer
19 november 2005, 00:42
ja waaw tuurlijk dat turkije beter is dan die, ze waren op het vorige wk niet voor niks 3 de !!!

En ze zijn er nu niet voor niks niet bij ;)

Italie of Brazilie wordt Wk denk ik..met als Outsider Frankrijk

Beavis_69
19 november 2005, 10:53
En ze zijn er nu niet voor niks niet bij ;)

Italie of Brazilie wordt Wk denk ik..met als Outsider Frankrijk
Frankrijk schat ik persoonlijk niet al te hoog in. Maarja, je weet natuurlijk nooit, kwaliteit hebben ze genoeg. Als het in het koppeke in orde komt zijn ze mss nog wel kanshebber. Met een dodelijk spits als Trezeguet.

Glor
19 november 2005, 11:23
En Henry ;)

Die speelt toch nog ih?:unsure:

PinkyNTheBrain
19 november 2005, 17:30
keb op argentinië gestemt, kzie die graag spele

_DM_
20 november 2005, 14:30
Nu op Sporza herhalingen enzo van België - Nederland (beslissende barrage-matchen voor het WK in Mexico) in 1985.
Lijkt me wel plezant om allemaal eens terug te zien.

_DM_
20 november 2005, 17:29
Rik de Saedeleer op Canvas, na het kopbaldoelpunt van Grün tegen Nederland:

Daar issem, daar issem, daar issem!

:applause:

NemesisBE
20 november 2005, 20:28
da broekje van Jan Ceulemans :rofl:

Glor
20 november 2005, 20:34
Kweet zelfs nie wie het is^^ echt komisch die zijn commentaren :p
We zijn weeral ies onderweg naar mexico :rofl:

YuRiPa
20 november 2005, 20:48
Kan iemand ff zeggen wat er gebeurd is met Zuid Korea 3 jaar geleden? Is me ff iets ontgaan geloof ik...:unsure:

Over Zwitserland - Turkije:
Die Belg heeft een puike wedstrijd gefloten, en dat heeft ie goed gedaan. Alleen vond ik zelf de strafschop voor Turkije onterecht. Die Zwitser hield zogauw de bal gepasseerd was zn been in, zodat ie die Turk nie tackled. Turkie gaat liggen en krijgt een onterechte strafschop. Wat er na de wedstrijd gebeurd is, onaanvaardbaar, en ik hoop dat de FIFA Turkije van de komende EK's en WK's en internationale wedstrijden uitsluit. Turkije hebben we nie nodig op een WK, als ze zulke slechte verliezers zijn.

Over t komende WK:
Net als altijd zal NL t nie halen. Denk ik. Zou wel es leuk zijn als we es wereldkampioen zouden worden, maja.. We'll see. Favorieten voor de titel? Heb eigenlijk geen idee.. Brazilië, as always, Argentinië.. Die 2 landen denk ik. Daarna komen dan Nederland en Italië. Spanje zal t prolly ook wel weer nie halen. En ben benieuwd hoe Australië t gaat doen... Met Hiddink moeten ze ver kunnen komen, en t zou wel leuk zijn als Zuid Korea t ook goe gaat doen met Dick Advocaat. 4 Nederlandse bondscoaches, tis geweldig voor t Nederlandse voetbal.:) Frankrijk gaat de poulewedstrijden nie eens overleven, en Portugal, dunno, die gaan ook nie ver komen. Met Duitsland weet je t nooit, maar denk nie dat die ver gaan komen.:)

NemesisBE
20 november 2005, 20:51
de schandalige match tegen Italië met rode kaarten, niet-geloften penalties en penalties die er geen waren?

Vrallie
20 november 2005, 20:56
Alsek mij nie vergis zijn er 2 doelpunten van Italië onterecht afgekeurd + nog een onterechte rode kaart voor Italië, en ik denk zelfs dat 1 van de gemaakte goals van Korea buitenspel was. En de scheidsrechter was ne nobody uit een of ander land, hoogtwaarschijlijk omgekocht dus.

stuart__little
20 november 2005, 21:03
Alsek mij nie vergis zijn er 2 doelpunten van Italië onterecht afgekeurd + nog een onterechte rode kaart voor Italië, en ik denk zelfs dat 1 van de gemaakte goals van Korea buitenspel was. En de scheidsrechter was ne nobody uit een of ander land, hoogtwaarschijlijk omgekocht dus.

alles kunde terug vinden op: www.forzaazzurri.tk

gemaakt door mijzelf !

en euh, het zat namelijk zo:

vieri scoorde voor italie, maar werd onterecht afgekeurd.
ook kreeg z.korea een penalty, maar die werd gestopt.

nadien scoorede vieri toch, de 1-0, maar 2 min. voor tijd kwam de 1-1.

in de verlengingen ging totti alleen door, maar werd fautief gestopt.
gevolg: 2de geel, dus rood voor totti.

paar minuten later kwam goalden goal voor die omkopers van een koreanen. (later hebben ze ook spanje bedrogen, spanje werd zelfs 2 zuivere doelpunten afgehouden !!! cheaters)

de ref van italie-z korea was byron moreno, een ecuadoriaan die meteen zijn koffers heeft mogen pakken.

diezelfde klojo heeft paar maand later een ecuadoriaans treffen ook goed in de war gestuurd (zie mijn site, er staat een uefa official link naartoe), waar hij 4 rode kaarten getrokken had, en 13 minuten ofzo liet overspelen, waarin nog 3 keer werd gescoord, en 2 penals toegekend :) echt een gestoorde maniak, die zot

Shyheim
20 november 2005, 21:12
klein vraagske: sympathisant van Italië, of nen Italiano?

YuRiPa
20 november 2005, 21:16
Idd, die Moreno.. Da weet ik nog. Wat ik nog weet van da geval met Totti, volgens mij liet ie zich ook wel een beetje vallen. Dunno anymore.. Te lang geleden. Weet wel dat ik t supergaaf vond da Korea zo ver kwam.:) Die uitzinnige Koreanen overal, Hiddink die als god vereerd werd daar.. Geweldig gewoon.:D

Match tegen Spanje? Ze hadden op t WK toch nie tegen Spanje gespeeld toen? Ze speelden in de poule gelijk tegen Portugal en wonnen van Italie, om daarna van Duitsland en Turkije te verliezen.

Dat Korea zo'n prutscheids krijgt, kunnen zij weinig aan doen tbh. Da's de FIFA die da beslist. Tis leuk voor Korea geweest, en kan me nie voorstellen da zij de scheidsrechters omgekocht hebben ofzo. Dat de Italianen t zo zien snap ik op zich wel, maja, Italie heeft ook al zovaak zulke momenten in hun voordeel gehad. Zoals alle landen wel es.

Maar omkoping? Nah.. Tis gewoon slecht geweest van de FIFA door zulke slechte scheidsrechters neer te zetten, you can't blame Korea.:)

stuart__little
20 november 2005, 21:18
jawel yuripa,

na de kwartfinale tegen italie, speelde zuid korea tegen spanje !

zuid korea , zat trouwens in de poule van portugal (waar ze tegen wonnen), usa en polen.
italie was tegenstander in achtste finale, spanje in kwartfinale, duitsland in halve finale.
en turkije voor de kleine finale (3de plaats)

kdenk da je geheugen je wat in de steek laat ;)

anyway hier:
http://users.telenet.be/forza_italia/wc2002/articles/catalogue_errors/catalogue_errors.htm

titel: a catalogue of errors in world cup 2002.

echt een kaktoernooi, als je zo al die fouten es bekijkt!!!

YuRiPa
20 november 2005, 22:07
kdenk da je geheugen je wat in de steek laat ;)

Hehe, geloof t ook ja..:p

Maja, nog geloof ik nie in omkoping ofzo, zo zijn die Koreanen nie. Het zijn geen Duitsers he..:p En Hoyzer floot nie.:p

Anyway, now I remember again van Spanje tegen Korea. Heb die wedstrijd nog gezien geloof ik. Was wel mooi toen Korea die won, die Koreanen die feest vierden.:) Vond t wel super voor Zuid Korea, en in de complottheorieën geloof ik nie, zie de Koreanen daar nie voor aan.:) Als de scheidsrechters slecht waren, is t de schuld van de FIFA.:)

Xeromem
21 november 2005, 05:49
korea had een sterk team hoor, een verdiende 4de plaats imo

stuart__little
21 november 2005, 12:28
klein vraagske: sympathisant van Italië, of nen Italiano?

gewoon sympathisant.

maar als ik 60 ben ofzo, pak ik hier m'n boeltje en ga naar daar.
tegen dan zal het pensieon hier al lang niemeer bestaan, en ga ik me daar lekker wa in het bejaardentehuis in de watten laten leggen door italiaanse verpleegstertjes :p

en ook fan van ss lazio, inter milan overigens ;)

Mako
21 november 2005, 16:03
Italie heeft echt wel veel meer dan enkel tegen zuid-korea onterecht doelpunten afgekeurd gekregen...
Eigenlijk, als ge der zo bij stil sta: ze hebben ZOVEEL blunders van de scheidsrechters tegengekregen... Mss een complot? :unsure:

NemesisBE
21 november 2005, 16:47
als ik het mij nog goed kan herinneren, was die "fout" op Totti wel degelijk een stomme schwalbe :')

stuart__little
21 november 2005, 21:52
@ 2 hierboven.
idd 2 afgekeurde doelpunten tegen mexico van montella & inzaghi.

ook 2 afgekeurde, van vieri & inzaghi tegen kroatie....
en allemaal onterecht, ga maar na op i-net
was echt een kut toernooi ! :tongue:

sub-d!
21 november 2005, 23:15
als ik het mij nog goed kan herinneren, was die "fout" op Totti wel degelijk een stomme schwalbe :')
nope, ik heb die beelden sindsdien niet gezien,
Maar ik weet met 100% dat die koreaan hem met de knie raakte, zelfs commentator op canvas (?) zei dat 't geen schwalde was,

ik herinner die dag zo goed,
was net teruggekomen v.d exam, wedstrijd begon rond 14u onze tijd...

NemesisBE
21 november 2005, 23:53
@sub-d! zou best kunnen, herinner het mij nog heeeeel vaag, mss heb ik gewoon een andere Totti-schwalbe voor :p

chomo
23 november 2005, 09:31
Ik hoop op een finale Argentinië-Engeland of Argentinië-Nederland. Riquelme ftw.

ripz
26 november 2005, 17:40
Trinidad & Tobago ftw!

Newboy
26 november 2005, 20:07
Brazilië all the way!! Zij zijn de absolute topfavoriet en de te kloppen ploeg. En ze hebben niet aan kwaliteit moeten inleveren. Integendeel ze zijn nog beter geworden. Ronaldinho, Adriano, Zé Roberto, Cicinho, Lucio... Droomelftal!! Brazilië haalde niets voor niets de finale van de laatste 3 WK's waarvan ze er 2 wonnen.
Maar zoals op elk tornooi speelt elk land minstens 1 barslechte wedstrijd. WK2002 was dat tegen België, '98 was dat in de finale tegen Frankrijk en '94 was dat nog tegen Nederland dacht ik. En recentelijk op de Confederations Cup tegen Mexico. Dan is er eigenlijk meer geluk nodig dan kunnen om door te geraken...

Nederland, Engeland, Argentinië, Italië zijn outsiders. Zelfs Nederland is niet onfeilbaar zoals iedereen dacht. Na die overwinningsroes werden ze weer met beide voeten op de grond gezet door thuis met 1-3 te verliezen van Italië. Al denk ik wel dat Oranje ver zal geraken.

Tweak37
27 november 2005, 14:18
Brazilië all the way!! Zij zijn de absolute topfavoriet en de te kloppen ploeg. En ze hebben niet aan kwaliteit moeten inleveren. Integendeel ze zijn nog beter geworden. Ronaldinho, Adriano, Zé Roberto, Cicinho, Lucio... Droomelftal!! Brazilië haalde niets voor niets de finale van de laatste 3 WK's waarvan ze er 2 wonnen.
Maar zoals op elk tornooi speelt elk land minstens 1 barslechte wedstrijd. WK2002 was dat tegen België, '98 was dat in de finale tegen Frankrijk en '94 was dat nog tegen Nederland dacht ik. En recentelijk op de Confederations Cup tegen Mexico. Dan is er eigenlijk meer geluk nodig dan kunnen om door te geraken...

Nederland, Engeland, Argentinië, Italië zijn outsiders. Zelfs Nederland is niet onfeilbaar zoals iedereen dacht. Na die overwinningsroes werden ze weer met beide voeten op de grond gezet door thuis met 1-3 te verliezen van Italië. Al denk ik wel dat Oranje ver zal geraken.

Overwinningsroes? Het verbaast je misschien maar in Nederland zijn ze helemal neit zo tevreden met eht spel van oranje hoor... Van Basten is neit zo populair... :)

Daarbij, Brazilië speelde wel nog wat meer barslechte wedstrijden in 2002. Alles voor de kwartfinale eigelijk. Remember Turkije? En eigelijk, tegen Engeland kun je nu ook moeilijk beweren dat ze verdiend gewonnen hebben...

Newboy
30 november 2005, 17:09
Overwinningsroes? Het verbaast je misschien maar in Nederland zijn ze helemal neit zo tevreden met eht spel van oranje hoor... Van Basten is neit zo populair... :)

Daarbij, Brazilië speelde wel nog wat meer barslechte wedstrijden in 2002. Alles voor de kwartfinale eigelijk. Remember Turkije? En eigelijk, tegen Engeland kun je nu ook moeilijk beweren dat ze verdiend gewonnen hebben...

Kenmerkend voor een topploeg hé. Brazilië is gegroeid in het tornooi. Door klasse én geluk hebben ze zich erdoor gesleept. Tegen Engeland was wel verdiend gewonnen ondanks die rode kaart en "lucky" goal van Ronaldinho ten gevolge van een blunderende David Seaman. Als Engeland niet verdiend had verloren dan België zéker niet.
Turkije is iets anders. Dat was in de groepswedstrijden. Daar is Turkije bestolen geweest door "komediant" Rivaldo een turkse speler een rode kaart aan te smeren. Ik denk zelfs dat Brazilië nog nooit een groepswedstrijd heef verloren behalve die ene keer tegen Noorwegen van het WK '98.

Glor
30 november 2005, 21:24
Ahum, die rode kaart die Rivaldo de Turken heeft aangesmeerd was in de halve finale dacht ik? Aleja kan mij vergissen weet het niet meer zeker maar denk me zoiets te herinneren ;)
Weet wel nog dak strijk lag bij da, Rivaldo krijgt een bal toegespeeld tegen zijn been, knie omhoog, arm die erop steunde omhoog, vinger zogezegd in oog---> rood voor die Turk :D strijk gewoon :D

Newboy
30 november 2005, 22:28
Ahum, die rode kaart die Rivaldo de Turken heeft aangesmeerd was in de halve finale dacht ik? Aleja kan mij vergissen weet het niet meer zeker maar denk me zoiets te herinneren ;)
Weet wel nog dak strijk lag bij da, Rivaldo krijgt een bal toegespeeld tegen zijn been, knie omhoog, arm die erop steunde omhoog, vinger zogezegd in oog---> rood voor die Turk :D strijk gewoon :D

Nee die rode kaart was in de groepswedstrijden. Toen ze elkaar opnieuw in de halve finale hebben ontmoet werd Turkije overklast door Brazilië.

Tweak37
30 november 2005, 22:54
Nee die rode kaart was in de groepswedstrijden. Toen ze elkaar opnieuw in de halve finale hebben ontmoet werd Turkije overklast door Brazilië.

idd; in de halve finale en finale speelde brazilië wel goed. Maar echt vrolijk werd ik toch nooit van hen hoor. (nee dan tegen argentinie op de confed cup, dát was voetbal :))

Oser
1 december 2005, 12:44
nederland is hier toch nog redelijk hoog aangeschreven, ik denk ook dat ze samen met italie de 2 grootste kanshebbers zijn naast brazilie

Thales
1 december 2005, 15:46
kzouet tof vinden moest het eens een afrikaans land zijn, gelijk ghana ofzo of mss wel ivoorkust
nuja, ben blij dat nog eens een wk is, ik zie er al naar uit om in de zomer op groot scherm de matchen te volgen... ik weet nog wk 98 dat de matchen uitgezonden werden om 15u , 18u en 20 u dachtek en in japan was da altijd veel te vroeg en hebbk er veel van gemist, ma nu gaat da weer samenvallen met unief, is wel mindere kant , maar hé toch dolle pret
Zweden krijgt toch ook wel een streepje voor

Re@V0r
9 december 2005, 22:18
holland in een moordende groep met argentinië, ivoorkust en servië-montenegro

Time
9 december 2005, 22:51
Groep A:

* Duitsland
* Costa Rica
* Polen
* Ecuador

Groep B:

* Engeland
* Paraguay
* Trinidad en Tobago
* Zweden

Groep C:

* Argentinië
* Ivoorkust
* Servië en Montenegro
* Nederland

Groep D:

* Mexico
* Iran
* Angola
* Portugal

Groep E:

* Italië
* Ghana
* VS
* Tsjechië

Groep F:

* Brazilië
* Kroatië
* Australië
* Japan

Groep G:

* Frankrijk
* Zwitserland
* Zuid-Korea
* Togo

Groep H:

* Spanje
* Oekraïne
* Tunesië
* Saudi-Arabië

Pronostiek voor laatste 16: Duitsland, Ecuador, Engeland, Zweden, Argentinië, Nederland, Mexico, Portugal, Italië, Tsjechië, Brazilië, Australië, Frankrijk, Zuid-Korea, Spanje, Oekraïne.:p

DGEN
9 december 2005, 23:08
nederland niet zu...die spelen als natte kranten...en met zulk voetbal en zoveel op het spel moet van basten niet alleen uitgaan van geluk hebben :doc:

Darkness
9 december 2005, 23:26
vervelende groepen imo, het lijkt mij overal duidelijk wie het meeste kans maakt om door te gaan, op Zwitserland-ZKorea (edit) en Servie-Nederland na..

kga dus voor 14/16 akkoord met time, andere 2/16 kan dus volgens mij zwitserland zijn ipv z-korea en servie ipv nederland

DGEN
9 december 2005, 23:28
ik zeg u...onderschat in de groep van .nl , servie-montenegro en ivoorkust niet :doc:

Oser
9 december 2005, 23:55
fuck, nederland in groep des doods gezet. was te verwachten. maar komen ze dit goed door, dan zijn ze wel goed voorbereid, ipv ploegen zoals spanje.

laat ze maar komen, nederland maakt ze af.
en wie zegt da nederland speelt als natte kranten zou beter is naar zijn eigen land kijken :tongue:

Re@V0r
10 december 2005, 00:02
DGEN is nederlander... ;)
dacht ik toch :unsure:

imo zijn ivoorkust en servië zeker ni te onderschatten... beide ploegen hebben toch ook vrij veel talent dat zich zeker zal willen bewijzen daar, vooral ivoorkust :)

NemesisBE
10 december 2005, 00:05
Engeland z'n bondcoach zal het ook leuk vinden :')
en die bondscoach van Japan (Zico) zal't ook wel leuk vinden tegen Brazilië

DGEN
10 december 2005, 00:10
DGEN is nederlander... ;)
dacht ik toch :unsure:

imo zijn ivoorkust en servië zeker ni te onderschatten... beide ploegen hebben toch ook vrij veel talent dat zich zeker zal willen bewijzen daar, vooral ivoorkust :)
hihi :)
kben zowel belg als nederlander op papier ja :p
nu ja...k ben nogal tegen het beleid van onze marco..zoals bv kalou laten naturaliseren om hem mee te laten doen voor het wk....
en natuurlijk om telkens te gaan rekenen op lady fortuna :sop:
kortom...nederland hoeft NIET te rekenen op mijn steun tijdens het wk (alhoewel we van de bond de nodige kaarten krijgen etc :p....hoop ik toch :p )

Glor
10 december 2005, 12:20
Groep A:

* Duitsland
* Ecuador

Groep B:

* Engeland
* Zweden

Groep C:

* Argentinië
* Servië en Montenegro

Groep D:

* Portugal
* Mexico

Groep E:

* Italië
* VS

Groep F:

* Brazilië
* Kroatië

Groep G:

* Frankrijk
* Zwitserland

Groep H:

* Spanje
* Oekraïne

Voila mijn pronostiek voor de ploegen in de 16de finale :p Is ook al bekend welke groepen dan tegen elkaar moeten spelen? (zoals 1ste groep A tegen 2de groep B) of wordt dat opnieuw geloot? :unsure:

Time
10 december 2005, 13:36
Ik dacht dat het de vorige keer zoiets was:

1A vs 2C
1B vs 2D
1C vs 2A
1D vs 2B
En dan hetzelfde voor de resterende 4... Op die manier begin je dan aan de eindronde met 2 takken. Met dan in de eerste tak: Duitsland, Engeland, Argentinië en Portugal als toppers. In de tweede Italië, Brazilië, Frankrijk en Spanje.

Hopelijk dit keer zonder underdog die 3 toppers uitschakeld. :sop:

Thales
10 december 2005, 13:40
ik zie de VS toch wel niet winnen tegen tjechie hoor
italie en tjechie gaan daar door. En polen zie ik ook wel nog doorstoten

Re@V0r
10 december 2005, 14:12
Ik dacht dat het de vorige keer zoiets was:

1A vs 2C
1B vs 2D
1C vs 2A
1D vs 2B
En dan hetzelfde voor de resterende 4... Op die manier begin je dan aan de eindronde met 2 takken. Met dan in de eerste tak: Duitsland, Engeland, Argentinië en Portugal als toppers. In de tweede Italië, Brazilië, Frankrijk en Spanje.

Hopelijk dit keer zonder underdog die 3 toppers uitschakeld. :sop:

http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/bracket.html

ge zijt dus verkeerd :)
tis A1 vs B2 en A2 vs B1 maar beide zitten in een andere tak van de bracket waardoor ploegen pas in de finale terug tegen elkaar kunnen spelen eventueel

sub-d!
10 december 2005, 23:21
weet iemand of dat de tickets voor Ita-USA, in Kaiseslautern, snel uitverkocht zullen zijn ?

Piejie
11 december 2005, 00:25
weet iemand of dat de tickets voor Ita-USA, in Kaiseslautern, snel uitverkocht zullen zijn ?

Hoop van niet, kzou graag ook een match van de squadra zien :applause:

witte!
11 december 2005, 01:00
De geschiedenis zal zich herhalen!

Het zal dus volgens mij Nederland - Duitsland worden in de finale :)
Hopelijk loopt het nu beter af voor NL dan 31jaar geleden!

Even een beetje geschiedenis :p

Wereldkampioenschap voetbal 1974 (West-Duitsland)

In Duitsland komt Oranje tijdens het WK van 1974 overtuigend door de voorronde, met winst tegen Uruguay en Bulgarije, en een gelijkspel tegen Zweden. Ook in de tweede ronde zijn er geen problemen, alle 3 wedstrijden worden gewonnen (Argentinië 4-0; DDR 2-0 en Brazilië 2-0. Voor het eerst in de geschiedenis verwerft Oranje een plaats in de finale, en speelt tegen West-Duitsland. Al in de 2e minuut van deze finale wordt Johan Cruijff neergehaald, en Johan Neeskens benut de strafschop. Even is de euforie daar, maar na een half uur mogen ook de Duitsers een strafschop nemen, na een overtreding op Hölzenbein. Paul Breitner scoort de gelijkmaker, en nog voor rust kijkt Nederland tegen een achterstand aan door een doelpunt van Gerd Müller. Duitsland kan dan de wedstrijd rustig uitspelen, en wordt wereldkampioen.

De selectie: Arie Haan * Willem van Hanegem * Wim Jansen * Jan Jongbloed * Ruud Krol * Johan Neeskens * Johan Cruijff * Rob Rensenbrink * Johnny Rep * Wim Rijsbergen * Wim Suurbier * Harry Vos * Ruud Geels * Cees van Ierssel * Rinus Israel * Theo de Jong * Piet Keizer * René van de Kerkhof * Willy van de Kerkhof * Piet Schrijvers * Pleun Strik * Eddy Treytel

HUP HOLLAND HUP !!!

exploder
11 december 2005, 10:10
8 opties, kon je er nog 2 bijvoegen (nog een land, en nog de optie 'een ander land')

:)

Axtrector
11 december 2005, 13:46
WK 2002 was gewoon het WK van de scheids,
belgie had van brazilie kunnen winnen maar goal van wilmots was onterecht afgekeurd, rivaldo kreeg van een een of andere pipo ne bal op ne corner tegen zijn knie en liet hem theateraal vallen met rood kaart voor dien andere pipo, italie had ook ongelooflijk domme scheids gehad tegen zuid korea en zo kan ik maar verder gaan!

khoop nu dit WK 2006 een WK gaat zijn van schone doelpunten, goed en oogstrelend voetbal enz en jammer dat Belgie er niet bij is, eigen schuld dus maar ..

kheb gestemd op brazilie, zo'n wereldploeg:p

Tweak37
11 december 2005, 14:01
De geschiedenis zal zich herhalen!

Het zal dus volgens mij Nederland - Duitsland worden in de finale :)
Hopelijk loopt het nu beter af voor NL dan 31jaar geleden!

Even een beetje geschiedenis :p

HUP HOLLAND HUP !!!

nouja, nederland heeft toen itt tot wat ze zelf zo graag beweren terecht verloren. 4 jaar alter echter, toen ahd er meer ingezeten :)

Thales
11 december 2005, 17:24
oh man man man ik kan amper wachten
altijd leuk om zoon match te volgen, hangt altijd extra sfeertje in de lucht
... openingsshow is ook altijd plezant en doet de sfeer nog meer opdrijven
en de mascotte was ook wel grappig.. hehe
nuja can't hardly wait.. jammer dta het weer met de examens samenvalt.
maar tga weer plezant worden , eerst Cl-finale in mei, dan wk in juni en dan tour de france in juli.. dit allemaal zal me wel door het harde uniefleven helpen ( gowja "hard" op blokgebied dan ;) )

Mako
11 december 2005, 20:23
idd, waarom is dat toch altijd midden in den blok :(
zeker nu ik ontdekt heb dat studio sport op Ned2 ALLE matchen gaat uitzenden (soms zelfs 3 per dag!) :cry:
Dat wordt selecteren jammer genoeg :(

Shyheim
11 december 2005, 20:34
zeker nu ik ontdekt heb dat studio sport op Ned2 ALLE matchen gaat uitzenden (soms zelfs 3 per dag!) :cry:

Ik ben nu bezig om met kerstmis goe veel punten te rapen, om in juli terraskes te mogen doen als ontspanning... :D:D

Mako
11 december 2005, 20:56
bwoa ik zie het toch ni zitten om heel mijn 2e semester zoiezo in 2e zit te doen :p

Thales
11 december 2005, 21:27
haha idd
ik ga er toch al een paar van 1ste semester in hebben
btw gaat sporza ook geen drie de dag uitzenden ? in 98 en 2002 was da toch zo ?

Mako
11 december 2005, 22:57
de uitzendrechten zijn jammer genoeg gekocht door kanaaltwee... En ik zie die toch ni heel hun prorgammatie opgeven voor het WK (zeker nu de rode duivels er niet bij zijn)

SIO
11 december 2005, 23:03
jez men examens zijn gered :)

bull`
12 december 2005, 10:38
belachelijk gewoon dat sporza niet de rechten heeft om het wk uit te zenden. Commentators zijn nix waard op ka2,vt4,...

_DM_
12 december 2005, 10:41
O...M...F...G

Heerlijk nieuws, ik vreesde dat ik gedoemd was om naar Ka2 of VT4 te kijken, guess not! :applause:

zweebee
12 december 2005, 10:44
ik zie ni wie kaka/ronaldinho/ronaldo/robinho of adriano kan verslaan

br33z
12 december 2005, 10:46
99% zeker dat brazilië wereldkampioen wint. ze hebben op voor elke positie minstens 1 wereldspeler. Vooral het aanvallend compartiment is superieur tov andere landen. Robinho, Ronaldo, Adriano, Kaka, Ronaldinho, ...

Time
12 december 2005, 14:34
Kvraag me af of Kaka-Ronaldinho geen Figo-Deco toestanden gaat geven... :s

ace4ever
13 december 2005, 18:06
heeft iemand tickets besteld voor het wk?:)

zoja, voor welke ronde?

Shyheim
13 december 2005, 18:33
France - Suisse (Stuttgart)

Wil daar naartoe, maar 'k heb geen idee waar ik tickets zou kunnen verkrijgen. :)

WolCoM
13 december 2005, 18:44
Meetingske? :p

ace4ever
14 december 2005, 13:46
op de site? :)

Khoop dat ik naar brazilie-japan kan gaan :bow:

Mako
14 december 2005, 18:15
ik ken via-via leo beenhakker (coach van trinidad & tobago:woohoo: ) dus ik hoop dat hij mij enkele kaarten kan versieren...

ultieme doel: ticketten voor de finale brazilie - trinidad & tobago :)

Trebby
15 december 2005, 13:09
nederland 2de? lmao
gelukkig heb ik tickets voor de openingsmatch :D

SIO
15 december 2005, 22:31
http://www.kanaaltwee.be/wkloting/

ligt da nu aan mij of gaan die onozelaars ni eens de finale uitzenden :oink: ?

Time
15 december 2005, 22:33
VT4 zendt de finale uit.:) Hebben een deal met Kanaal2, Kanaal2 krijgt een paar matchen meer, VT4 krijgt de finale.

SIO
16 december 2005, 12:55
ohnee vt4 :p

_DM_
16 december 2005, 19:22
Duitsland wil tanks inzetten voor Engelse fans op WK

Met high-tech Panzer-tanks wil Duitsland de veiligheid rond de stadions garanderen.

Woestijnvos Erwin Rommel.Net een dag nadat de Engelse bondscoach Sven-Goran Eriksson de Engelse fans gewaarschuwd heeft de oorlog niet op te rakelen als ze in Duitsland zijn, maken de Duitse autoriteiten hun plan bekend om de Engelse fans in de gaten te houden. Duitsland is van plan met hoogtechnologische tanks van maar liefst 80.000 euro het stuk de orde in het Engelse kamp te bewaren. Engeland heeft al kwaad gereageerd en stelt dat die maatregelen overdreven zijn. Hun supporters zouden gewoon naar Duitsland afzakken om "zich te amuseren op het spectaculaire toernooi".

Duitse own-goal
"Ik raad de Engelse fans aan te stoppen met liederen zoals dat van de 'Ten German Bombers' (tien Duitse bombardiers, nvdr) uit te pakken in Duitsland. Dat getuigt van weinig respect en het is net belangrijk dat we onze Duitse gastheer respecteren." Maar volgens de Engelsen is het net Duitsland dat zich respectloos opstelt door ware Panzer-tanks uit te rollen om de Engelse fans te verwelkomen. "Onwaarschijnlijk, die tanks", zegt Martin Peters, een van de Engelse wereldkampioenen in 1966. "Zonder die tanks zullen er ook al wel voldoende ordemachten zijn, zeker? De tanks zullen eerder de woede opwekken van onze supporters." "Wat een hypocrisie", stelt Ash Conner van de Engelse supportersfederatie. "De Duitsers hebben een ongelofelijke own-goal gemaakt."

Sensoren en alarmsysteem
De high-tech tanks zijn uitgerust met camera's om potentiële hooligans te filteren. Dankzij rupsbanden zullen de tanks, geschilderd in camouflagekleuren, zich op trappen kunnen begeven. Ze zijn ook uitgerust met sensoren die gevaarlijke chemicaliën, explosieven en radioactief materiaal kunnen opsporen, die supporters in het stadion kunnen smokkelen. Is een Engelse onverlaat van plan een tank aan te vallen of te beklimmen, wordt de politie meteen gewaarschuwd door een alarmsysteem.

Rommel Raiders
Berlijn en Frankfurt, waar Engeland zijn eerste wedstrijd speelt op 10 juni tegen Paraguay, hebben al enkele van die tanks besteld en ook de rest van de gaststeden zijn van plan van deze gevaartes gebruik te maken. Eens de matchen op gang gefloten zijn, zullen de voertuigen rond het stadion beginnen patrouilleren. De Engelsen hebben al een koosnaampje voor de tanks: Rommel Raiders, naar de Duitse Veldmaarschalk Erwin Rommel. Woestijnvos Rommel, een geducht tegenstander van de Engelsen, zette tanks in als leider van de Duitse troepen in Afrika.

Praktisch
De tanks worden gemaakt door het Duitse bedrijf Robowatch Technologies. "Het design van de voertuigen, inderdaad zoals een tank, is om puur praktische redenen. Als er fans zich misdragen, zullen de tanks het als eerste gezien hebben", zegt hun woordvoerder Benjamin Stengl. (ODBS)

There were ten German bombers in the sky,
There were ten German bombers in the sky,
There were ten German bombers, ten German bombers,
Ten German bombers in the sky.

Then the RAF from England shot one down,
The RAF from England shot one down,
The RAF from England, the RAF from England,
The RAF from England shot one down.

There were nine German bombers in the sky......

:applause:

Glor
16 december 2005, 19:29
Hoe komen ze derop :lol: dan nog zeggen dat ze het gebruken om op de Engelsen alleen te letten, abnormaal gewoonweg :D

Shyheim
16 december 2005, 22:35
Then the RAF from England shot one down,
The RAF from England shot one down,
The RAF from England, the RAF from England,
The RAF from England shot one down.

De Raf das toch nen beir é. :cool:

Oryx
17 december 2005, 20:09
Brazilië uiteraard als die sterren een beetje goe met elkaar samenspelen.

Ronaldinho/Junihno/Adriano/Kaka voor de vrije trappen, kan gewoon ni misgaan :D

Robinho-Adriano-mss zelfs Ronaldo in de spits ^^
schitterende spelers achter de spitsen: Ronaldinho/Kaka

Vergeet Roberto Carlos ni voor de vrije trappen eh :crazy: . Ma bon, da is just het probleem me Brazilië,al die keus, ronaldinho en kaka allebei playmakers ksnap ni just oe ze da gaan doen. Ik heb gestemd voor duitsland, maar khoop op Afrika en Zuid - Amerika. En da van die maatregelen tegen engelsmanne, TERECHT ja, na drie pils kunne die al nimmer op un bene staan en slaan ze op alles da beweegt ( euro 2000 weette nog wel )

Oryx
17 december 2005, 20:12

Da was idd om te kotse da vorig Wk , zuid-korea in de halve finales... en vergeet niet de superterechte goal van wilmots trege Brazilië.

n00b_saib0t
19 december 2005, 16:13
wk's zijn niet te voorspellen vrees ik.
brazilie is grootste kanshebber, maar portugal en italie maken zeker ook heel veel kans!

Akiratjen
19 december 2005, 16:17
ik weiger te stemmer daar Ivoorkust er niet bijstaat :)

Fighting Hobbit
19 december 2005, 18:31
Ik zou graag Italia nog eens zien winnen :s

Kit4na
26 december 2005, 20:00
Hoe graag ik ook Italie wil zien winnen het zullen weer de kanaries van Brazilie zijn :)

Piejie
1 mei 2006, 22:33
Nog 6 weken te gaan :)
Deze thread verdient om weeral bovenaan te staan :)

Ferguson not hopeful for Rooney's chances

Manchester United manager Alex Ferguson thinks it unlikely that striker Wayne Rooney will be able to play in the FIFA World Cup™ for England after breaking a bone in his right foot against Chelsea on Saturday.

Rooney was carried off on a stretcher during the 3-0 defeat and is expected to be sidelined for around six weeks with fractured fourth metatarsal. England play their opening game against Paraguay on 10 June.

"I spoke to Wayne on Saturday evening and he was obviously a bit down, but I told him these things happen," Ferguson told United's website. "You never know but at the moment I doubt that he'll take part (in the World Cup) because of the recovery time."

While calling Rooney's injury a "crippling blow" for England, Ferguson will also be anxious for the 20-year-old to be fit for the start of next season.

"We've spoken to the England doctor and I think it's important that I give as much as information as I can to (England coach) Sven (Goran Eriksson) to make sure he's absolutely clear on what road he can take.

"Wayne will be in plaster for the next few weeks and he'll be having regular scans to see how it's healing."

Ferguson also voiced his concern over the media hysteria that has greeted Rooney's injury, with many pundits writing off England's FIFA World Cup chances without him.

The Scot said other players should shoulder the burden of public expectation.

"I said a few weeks ago that I didn't want to see this kind of pressure on a lad of 20," said Ferguson. "Other more experienced players such as David Beckham, Steven Gerrard, Frank Lampard, John Terry, Rio Ferdinand and Gary Neville, should be taking the mantle.

"If England don't have Wayne Rooney they will need to look at getting inspiration from other players."

boozeke
1 mei 2006, 22:37
mja,Zonder Rooney lukket ook hoor.
Crouch,Defoe,McMannamam (ofzoiets),(Owen?)
in echte nood Heskey

Nooby007
1 mei 2006, 22:40
Ik zou persoonlijk het liefst Duitsland zien winnen maar ik denk dat het Engeland zal zijn (finale tegen Brazilië)

Thales
1 mei 2006, 22:57
viva la Suède ( schrijf ik het goed )

boozeke
1 mei 2006, 23:17
Zweden is idd gevaarlijke outisder

Shyheim
1 mei 2006, 23:24
net als Ivoorkust, zeker niet onderschatten denk ik :)

Drrrrrrrrrrrooogbaaaaaaaaaaa :love:

boozeke
1 mei 2006, 23:35
Drogba kan op zichzelf weinig klaarmaken vrees ik..
de rest van beveren,euh,ivoorkust..mja

sexymofo
1 mei 2006, 23:39
Ik hoop elke keer dat Engeland em nog eens wint.

pina
1 mei 2006, 23:57
nederland zal weer net-niet worden denk ik. Engeland zal ook niet echt potten breken. Het zal wel weer denk ik weer tussen brazilië en frankrijk gaan

NemesisBE
1 mei 2006, 23:59
brazilië - nederland wordt finale denk ik ^^

Bontus
2 mei 2006, 00:05
Deze 4 tip ik voor de halve finales:
Duitsland, Engeland, Brazilië, Nederland.
Maar ik supporter voor Zweden

boozeke
2 mei 2006, 00:25
denk eerder Argentinië,Brazilië,Engeland en Italië
(dnno of da mogelijk is via et speelschema;morgn is uitzoeken)

acquisitor
2 mei 2006, 00:31
ik vrees dat Brazilie het opniew zal winnen

mp4me
2 mei 2006, 00:41
ik hoop op argentinie-brazilie in de finale maar ik vrees ervoor dat argentinie niet zover zal geraken

souleH
2 mei 2006, 14:00
ik hoop op brazilie
zo lang italie er maar snel uit gaat
btw speelt roberto carlos niet voor spanje ??

boozeke
2 mei 2006, 14:06
wtf,roberto carlos vo spanje spelen??
dien eeft toch al genoeg wedstrijden me brazilië meegespeeld me dunkt..

Piejie
2 mei 2006, 14:06
btw speelt roberto carlos niet voor spanje ??
Hoe kan die nu voor Spanje spelen? Speelt al heel z'n leven voor Brazil :lol:
Het is niet omdat hij de spaanse nationaliteit heeft dat hij voor Spanje kan spelen hé :crazy:

easyRider_
2 mei 2006, 14:17
Hoe kan die nu voor Spanje spelen? Speelt al heel z'n leven voor Brazil :lol:
Het is niet omdat hij de spaanse nationaliteit heeft dat hij voor Spanje kan spelen hé :crazy:

Die heeft niet eens de spaanse nationaliteit? oO

byter
2 mei 2006, 14:24

On August 2, 2005, Roberto Carlos received Spanish citizenship but maintained his Brazilian nationality as well. This proved important for Real, as it meant that he now counted as a European Union player, opening up one of the club's allowed three slots for non-EU players and enabling Real to sign fellow Brazilian star Robinho.

Piejie
2 mei 2006, 14:40
Toch wel...

plexus
2 mei 2006, 15:11
*Als Zweden ver wilt geraken gaat Ibrahimovic toch zijn goede vorm mogen terug vinden, want zoals hij nu speelt...

*Frankrijk, zoals Henry en Trezeguet nu spelen, echt niet te onderschatten. Zidane zal hem ook wel willen bewijzen voor de laatste keer. Enkel afwachten hoe sterk hun verdediging nu eigenlijk wel is.

* Duitsland: Buiten Ballack niet echt superspelers, maar 't is een WK in eigen land, dus pas maar op.

* Nederland: 'k Hoop dat ze ver geraken, maar 't spelpeil zal wel omhoog mogen. En sommige namen in die selectie :wtf:

* Portugal: Buiten Deco en Ronaldo worden de sterkhouders (Figo, Rui Costa,..) toch te oud. Zullen ook wel niet zo heel ver geraken.

* Engeland: Met of zonder Rooney maakt volgens mij een enorm verschil, want die scoort de laatste tijd met zijn ogen toe bij Man U.

* Spanje: Zal wel 't zelfde als altijd zijn, kwartfinales ofzo.

* Italië: Volgens mij samen met Brazilië 1 v/d 2 kanshebbers op de eindzege. Goede coach, sterk team. Hopelijk houdt Totti hem een beetje in nu :p

* Argentinië: Toch eerder de net-niet generatie (Veron, Riquelme, ...) Sterke ploeg, maar zie ze toch maximum de halve finales halen.

* Brazilië: Zeker ook voor mij de topfavoriet. Laatste jaren toch ook een reputatie opgebouwd kwa verdedigers, en met Dida in de goal kan er ook nie veel mislopen. En ja, offensief komt er niemand in de buurt, tenzij Henry en Trezeguet van Frankrijk, maar die kun je met een verdediging nog uit de match houden. Bij Brazilië lopen daar niet enkel Ronaldo (of Robinho) en Adriano, maar komen Ronaldinho en Kaka ook nog eens aansluiten. En als dat niet lukt komen de backs wel :D

Pronostiek (ik weet niet of het mogelijk is met de loting enzo, nog niet echt bekeken): 1) Brazilië 2) Italië 3) Frankrijk 4) Argentinië

Piejie
2 mei 2006, 15:15
In alle punten ongeveer volledig met je eens, behalve Portugal. Daar zitten toch ook een paar jonge talenten die zich zeker zullen willen bewijzen. Ik zie hen niet vlug eruit gaan...

virtualdude
2 mei 2006, 15:40
Volgens simulaties zal de finale Brazilie Italie zijn en zal Italie winnen.

Duitsland, Frankrijk zullen in de kwartfinale eruit liggen

Persoonlijk denk ik aan een stunt van De VS
en weer een flop van Frankrijk

Naughty dog
2 mei 2006, 15:46
Weet iemand welke zenders de wereldbeker gaan tonen? Of is daar nog niet veel over bekend? :)

*/LoNsDaLe
2 mei 2006, 15:48
vt4 en kanaal2 bij ons :s

Naughty dog
2 mei 2006, 15:55
Hoe dom is da nu o_O

Liever ned2 though, al versta ik ze soms niet (als ze heel snel spreken met hun kaasaccent :))

mp4me
2 mei 2006, 16:01
*Als Zweden ver wilt geraken gaat Ibrahimovic toch zijn goede vorm mogen terug vinden, want zoals hij nu speelt...

*Frankrijk, zoals Henry en Trezeguet nu spelen, echt niet te onderschatten. Zidane zal hem ook wel willen bewijzen voor de laatste keer. Enkel afwachten hoe sterk hun verdediging nu eigenlijk wel is.

* Duitsland: Buiten Ballack niet echt superspelers, maar 't is een WK in eigen land, dus pas maar op.

* Nederland: 'k Hoop dat ze ver geraken, maar 't spelpeil zal wel omhoog mogen. En sommige namen in die selectie :wtf:

* Portugal: Buiten Deco en Ronaldo worden de sterkhouders (Figo, Rui Costa,..) toch te oud. Zullen ook wel niet zo heel ver geraken.

* Engeland: Met of zonder Rooney maakt volgens mij een enorm verschil, want die scoort de laatste tijd met zijn ogen toe bij Man U.

* Spanje: Zal wel 't zelfde als altijd zijn, kwartfinales ofzo.

* Italië: Volgens mij samen met Brazilië 1 v/d 2 kanshebbers op de eindzege. Goede coach, sterk team. Hopelijk houdt Totti hem een beetje in nu :p

* Argentinië: Toch eerder de net-niet generatie (Veron, Riquelme, ...) Sterke ploeg, maar zie ze toch maximum de halve finales halen.

* Brazilië: Zeker ook voor mij de topfavoriet. Laatste jaren toch ook een reputatie opgebouwd kwa verdedigers, en met Dida in de goal kan er ook nie veel mislopen. En ja, offensief komt er niemand in de buurt, tenzij Henry en Trezeguet van Frankrijk, maar die kun je met een verdediging nog uit de match houden. Bij Brazilië lopen daar niet enkel Ronaldo (of Robinho) en Adriano, maar komen Ronaldinho en Kaka ook nog eens aansluiten. En als dat niet lukt komen de backs wel :D

Pronostiek (ik weet niet of het mogelijk is met de loting enzo, nog niet echt bekeken): 1) Brazilië 2) Italië 3) Frankrijk 4) Argentinië
op de meeste punten ben ik je het met je eens maar bij argentinie ben je messi vergeten te vernoemen !! :love:

Piejie
2 mei 2006, 16:05
op de meeste punten ben ik je het met je eens maar bij argentinie ben je messi vergeten te vernoemen !! :love:
Nog niet eens zeker of die wel zal spelen. Tevez loopt daar ook nog rond en is ook niet te onderschatten...

Persoonlijk denk ik aan een stunt van De VS

Ik vreemd genoeg ook :)

mp4me
2 mei 2006, 16:12
Nog niet eens zeker of die wel zal spelen. Tevez loopt daar ook nog rond en is ook niet te onderschatten...

Ik vreemd genoeg ook :)
hmm als zijn blessure genezen is gaat hij zoiezo mee , maar een stunt van de vs njah ik ken niemand die daar bij speelt :$

virtualdude
2 mei 2006, 16:14
hmm als zijn blessure genezen is gaat hij zoiezo mee , maar een stunt van de vs njah ik ken niemand die daar bij speelt :$
landon donovan :p
normaal had de VS duitsland moeten verslaan in japan/zuid korea maar door stomme king kahn lukte het nie

Piejie
2 mei 2006, 16:28
Nee, ja. Maar spelen denk ik toch niet hoor. Tevez is ook een schitterende voetballer.

Hier misschien een paar bekende namen van de VS die in me opkomen:
- Kasey Keller
- DaMarcus Beasley
- Oguchi Onyewu
- Claudio Reyna
- Landon Donovan
- Eddie Johnson

Weet wel niet of ze allemaal meedoen, maar dat zijn toch redelijk bekende namen hé...

easyRider_
2 mei 2006, 16:41
On August 2, 2005, Roberto Carlos received Spanish citizenship but maintained his Brazilian nationality as well. This proved important for Real, as it meant that he now counted as a European Union player, opening up one of the club's allowed three slots for non-EU players and enabling Real to sign fellow Brazilian star Robinho.

Ach zo, als 2de nationaliteit dan. Maakt verder geen reet uit aangezien hij al een optreden in het Braziliaanse team heeft. Maar idd, voor andere competities is het handig omdat ze dan de 3-4 non-eu players rule omzeilen.

Mijn excuses :)

byter
2 mei 2006, 17:24
Weet wel niet of ze allemaal meedoen, maar dat zijn toch redelijk bekende namen hé...

http://www.ussoccerplayers.com/latest_soccer_news/514866.html

WC roster wordt vanavond bekend gemaakt dus

easyRider_
2 mei 2006, 17:44
Nee, ja. Maar spelen denk ik toch niet hoor. Tevez is ook een schitterende voetballer.

- Kasey Keller
- DaMarcus Beasley
- Oguchi Onyewu
- Claudio Reyna
- Landon Donovan
- Eddie Johnson

en Freddy Adu ? Het wonderkind uit de states

virtualdude
2 mei 2006, 17:50
en Freddy Adu ? Het wonderkind uit de states
wonderkind mijn gat ja.

Ik vin niks aan hem.
zogezegd de nieuwe pele.
LOL

der zijn betere spelers als adu ze

Shyheim
2 mei 2006, 18:28
wonderkind mijn gat ja.

Ik vin niks aan hem.
zogezegd de nieuwe pele.
LOL

der zijn betere spelers als adu ze

²

dik overhyped

Dieleman_F
2 mei 2006, 20:16
Hoe groot is de kans eigenlijk dat roony fit raakt voor het wk?
Want als hij en owen beiden fit raken hebben ze toch een kans om het wk te winnen.
Gerrard, lampard, terry, roony :crazy:

Piejie
2 mei 2006, 20:18
Hoe groot is de kans eigenlijk dat roony fit raakt voor het wk?
Klein...

souleH
2 mei 2006, 21:01
achzo dacht dat hij met die spaanse nationaliteit ook kon uitkomen voor de spaanse nationale ploeg
precies niet dus :)
@ piejie: als messi fit is, komt die er in in de plaats van tevez zijt daar maar zeker van

Piejie
2 mei 2006, 21:14
@ piejie: als messi fit is, komt die er in in de plaats van tevez zijt daar maar zeker van
Tevez speelde ondertussen al bijna elke match voor Argentinië. Hoeveel keer heeft Messi al gespeeld voor de nationale elf? Ik dacht 3 keer waarvan 1 als starter. Niet te vet hé? Tevez is trouwens in bloedvorm, scoorde 20 goals in 30 matchen. Is Zuid-Amerikaans Voetballer van het Jaar in 2002, 2003, 2004. Ik kan me geen een reden verzinnen waarom hij door Messi (die denk ik nog maar 1 keer gestart is in de basis-elf !!!) plots uit de ploeg zal worden gezet :s

mp4me
2 mei 2006, 21:22
Tevez speelde ondertussen al bijna elke match voor Argentinië. Hoeveel keer heeft Messi al gespeeld voor de nationale elf? Ik dacht 3 keer waarvan 1 als starter. Niet te vet hé? Tevez is trouwens in bloedvorm, scoorde 20 goals in 30 matchen. Is Zuid-Amerikaans Voetballer van het Jaar in 2002, 2003, 2004. Ik kan me geen een reden verzinnen waarom hij door Messi (die denk ik nog maar 1 keer gestart is in de basis-elf !!!) plots uit de ploeg zal worden gezet :s
mja we zullen wel zien tijdens het wk , half argentinie zit te roepen dat messi de nieuwe maradonna is dus mss zal de coach zich ook een beetje gedwongen om messi in de basis te zetten ..

_DM_
2 mei 2006, 21:37

- Kasey Keller
- DaMarcus Beasley
- Oguchi Onyewu
- Claudio Reyna
- Landon Donovan
- Eddie Johnson

Waar speelt die nu ?

SIO
2 mei 2006, 21:40
achzo dacht dat hij met die spaanse nationaliteit ook kon uitkomen voor de spaanse nationale ploeg
precies niet dus :)
vanaf ge uitkomt voor een nationale ploeg kunt ge nooit meer switchen he, vandaar dat gesukkel met toraci 'onlangs'

byter
2 mei 2006, 21:46
Waar speelt die nu ?

http://www.ussoccerplayers.com/players/eddie%5Fjohnson/

Kansas City Wizards

_DM_
2 mei 2006, 21:47
Zo bekend is die toch ni ? :)

Blackstone
2 mei 2006, 21:55
mja we zullen wel zien tijdens het wk , half argentinie zit te roepen dat messi de nieuwe maradonna is dus mss zal de coach zich ook een beetje gedwongen om messi in de basis te zetten ..ik denk dat 'wij' hier in Europa meer gek zijn van messi dan de Argentijnen zelf :)
Heeft er wsl ook wel mee te maken dat ze in Argentinië Messi maar zelden aan het werk zien, en dat hij niet bepaald een goede indruk heeft gemaakt op zijn eerste interland (rode kaart na 1 minuut, remember ;) )

Tevez daarentegen is iemand die ze vaak bezig zien, en die zichzelf al bewezen heeft t.o.v. de argentijnen. Messi zal dus zeker niet zomaar de plaats van Tevez inpikken (in de veronderstelling dat hij fit geraakt), maar zal zich tevreden moeten stellen met een paar invalbeurten IMO.

souleH
2 mei 2006, 23:30
kzou het spijtig vinden dat ik messi niet veel zou zien spelen
grootste talent dat er rondloopt voor de moment

Piejie
2 mei 2006, 23:58
Er lopen er wel meer rond die groter zijn dan Messitje, en vooral die al meer bewezen hebben. Maar ja, over smaak valt niet te twisten hé...

zweebee
3 mei 2006, 01:24
ik hoop op brazilië, argentinië, frankrijk & engeland bij de laatste 4

virtualdude
3 mei 2006, 11:20
voor de VS

Goalkeepers (3): Marcus Hahnemann (2006), Tim Howard (2006), Kasey Keller (1990, 1998, 2002, 2006)

Defenders (8): Carlos Bocanegra (2006), Steve Cherundolo (2002, 2006), Jimmy Conrad (2006), Cory Gibbs (2006), Frankie Hejduk (1998, 2002, 2006), Eddie Lewis (2002, 2006), Oguchi Onyewu (2006), Eddie Pope (1998, 2002, 2006)

Midfielders (8): DaMarcus Beasley (2002, 2006), Bobby Convey (2006), Clint Dempsey (2006), Landon Donovan (2002, 2006), Pablo Mastroeni (2002, 2006), John O'Brien (2002, 2006), Ben Olsen (2006), Claudio Reyna (1994, 1998, 2002, 2006)

Forwards (4): Brian Ching (2006), Eddie Johnson (2006), Brian McBride (1998, 2002, 2006), Josh Wolff (2002, 2006)

Elvis P
3 mei 2006, 11:59
Vergeet Roberto Carlos ni voor de vrije trappen eh :crazy:hmm die vinnek daarvoor eigelijk belachelijk slecht vergeleken met juninho of ronaldinho o_O

boozeke
3 mei 2006, 12:09
hmm die vinnek daarvoor eigelijk belachelijk slecht vergeleken met juninho of ronaldinho o_O
²nd
carlos kan hard trappen, maar mikken is moeilijker voor hem.

Dieleman_F
3 mei 2006, 12:59
Dat goal tegen china vond ik anders wel mooi gemikt :p

Elvis P
3 mei 2006, 13:16
Dat goal tegen china vond ik anders wel mooi gemikt :p
Ja hij heeft natuurlijk wel mooie gemaakt ook, ma kwa efficiëntie zou ik toch iemand anders kiezen :/

Ma ik persoonlijk vind dan ook gewoon een zalig geplaatste krul in de haak een stuk mooier dan een keihard shot rechtdoor dat per toeval via een paar benen door de muur geraakt en zo in de goal (ok tis nie altijd zo ma ge snappet wel :P)

mp4me
3 mei 2006, 14:08
dikke 2

@piejjie:hij heeft zich al meer dan genoeg bewezen dit seizoen voor barca hoor en de spaanse competitie is zoiezo al veel hoger dan de argentijnse --> tevez
en messi heeft toch ook de gouden bal + die kranten trofee gewonnen dus dat zegt toch ook al genoeg :oink:
en nu stop ik xD

Wimolus
3 mei 2006, 14:10
Ik hoop dat holland of paraguay het haalt maar denk dat het brazil gaat worden. Heeft een top team..

Piejie
3 mei 2006, 14:12
dikke 2

@piejjie:hij heeft zich al meer dan genoeg bewezen dit seizoen voor barca hoor en de spaanse competitie is zoiezo al veel hoger dan de argentijnse --> tevez

en andere grote talenten ja oke maar messi heeft wel de gouden bal en nog die andere trofee gewonnen (waar kompany 7des stond ofzo) dit zegt toch ook al genoeg :oink:

en nu stop ik xD
Tevez speelt niet in de Argentijnse competitie maar in de Braziliaanse. Messi heeft 17 matchen voor Barcelona gespeeld en daar 6 goals in gescoord. Indrukwekkend is anders...
En Messi de gouden bal? :oink: :oink: :oink:

Boozy']²nd
carlos kan hard trappen, maar mikken is moeilijker voor hem.
En zelfs dan nog, In de nationale ploeg hebben ze nog Adriano ook. Die trapt nog harder dan Carlos en kan goed krullen en mikken ook :)

ace4ever
3 mei 2006, 14:15
Tevez speelt niet in de Argentijnse competitie maar in de Braziliaanse. Messi heeft 17 matchen voor Barcelona gespeeld en daar 6 goals in gescoord. Indrukwekkend is anders...
lol, messi > tevez. face it

Piejie
3 mei 2006, 14:17
lol, messi > tevez. face it
Tuurlijk, daarvan dat Tevez altijd speelt voor de nationale ploeg hé :niceone:
Maarja jij zal het wel beter weten dan die mensen die de ploeg samenstellen daar hé :)

mp4me
3 mei 2006, 14:17

En zelfs dan nog, In de nationale ploeg hebben ze nog Adriano ook. Die trapt nog harder dan Carlos :)
gouden bal onder 20 jaar he

Piejie
3 mei 2006, 14:19
gouden bal onder 20 jaar he
Aja, dat is gewoon een prijsje dat uitgereikt wordt na het wereldkampioenschap onder 20 jaar...
Heeft niks met die andere Gouden Bal te maken dus...

ace4ever
3 mei 2006, 14:21
Tuurlijk, daarvan dat Tevez altijd speelt voor de nationale ploeg hé :niceone:
Maarja jij zal het wel beter weten dan die mensen die de ploeg samenstellen daar hé :)

mss omdat messi nog maar 1 jaar echt met de top meedraait? verwacht ge dan dat als hij 16 zit bij de nationale ploeg gaat spele? natuurlijk is het dan logischer dat ze tevez, die ondertusse al in de 20 is, nemen...

Piejie
3 mei 2006, 14:31
mss omdat messi nog maar 1 jaar echt met de top meedraait? verwacht ge dan dat als hij 16 zit bij de nationale ploeg gaat spele? natuurlijk is het dan logischer dat ze tevez, die ondertusse al in de 20 is, nemen...
Hij is ten eerste 18, binnenkort 19. Rooney maakte 2 jaar geleden op die leeftijd toch ook al z'n opwachting op Euro 2004...
Feit blijft dat Tevez op dit moment met grote voorsprong de logische keuze is in de de argentijnse elf.

mp4me
3 mei 2006, 14:37
maar waarom deed tevez dan niet mee die laatste interland tegen kroatie ?:confused:

ace4ever
3 mei 2006, 14:39
Hij is ten eerste 18, binnenkort 19.
Ik was aan het praten over een paar jaar terug.

enja tevez, de betere keuze... Vergelijk gewoon al de ploeg waarbij tevez speelt en de ploeg waarbij messi speelt ... De keuze is snel gemaakt.

Piejie
3 mei 2006, 14:39
maar waarom deed tevez dan niet mee die laatste interland tegen kroatie ?:confused:
Ik dacht zelfs dat hij een goal scoorde, dus hij moet wel meegedaan hebben hé :)

EDIT: "The game started with 3 fast goal within first 6 minutes (Klasnić, 3′; Tevez, 4′, Messi 6′)"

Piejie
3 mei 2006, 14:42
enja tevez, de betere keuze... Vergelijk gewoon al de ploeg waarbij tevez speelt en de ploeg waarbij messi speelt ... De keuze is snel gemaakt.
Juist we selecteren de spelers op basis van de ploeg waarbij ze spelen :niceone:
:doh: :doh: :doh:

mp4me
3 mei 2006, 14:48
Ik dacht zelfs dat hij een goal scoorde, dus hij moet wel meegedaan hebben hé :)

EDIT: "The game started with 3 fast goal within first 6 minutes (Klasnić, 3′; Tevez, 4′, Messi 6′)"
dus waarscheinlijk gaan ze alle twee in de basis staan :p nutteloze discussie dan ..

byter
3 mei 2006, 14:48
onderschat corinthians maar niet
tevez is allesbehalve een slechte keuze en heeft zijn waarde al bewezen voor het nationaal elftal + al 3 jaar zuid-amerikaans voetballer van het jaar

Piejie
3 mei 2006, 14:50
dus waarscheinlijk gaan ze alle twee in de basis staan :p nutteloze discussie dan ..
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Dat zou veel te aanvallend zijn. In een friendly kan dat nog eens maar op het WK denk ik toch van niet hoor...

onderschat corinthians maar niet
tevez is allesbehalve een slechte keuze en heeft zijn waarde al bewezen voor het nationaal elftal + al 3 jaar zuid-amerikaans voetballer van het jaar
Idd, het is dat dat ik aan sommige mensen hun verstand probeer te brengen...
Messi heeft nog NIKS bewezen, en sommigen willen hem direct in de nationale ploeg op een WK :s

boozeke
3 mei 2006, 14:54
Tevez is idd goe,Messi moet zich nog bewijzen..
Spreken over het wonderkind, ma zo wonderbaarlijk vindek die toch ni, Ronaldinho ston veel verder op die leeftijd

ace4ever
3 mei 2006, 15:11
Juist we selecteren de spelers op basis van de ploeg waarbij ze spelen :niceone:
:doh: :doh: :doh:
imo ja, en dat zouden ze beter ook eens doen bij belgie. Kiezen van spelers op basis van hun vorm, en of ze bij de buitelandse clubs geregeld een basisplaats hebben.

Enja heeft Mardonna gevraagd aan tevez om rugnummer 10 te dragen op het wk? messi dwingt spelers op de bank zoals larson,giuly, maxi terwijl hij nog maar 18 is. Ik zie tevez dat niet doen hoor.

Als tevez echt zo'n talent was waarom is hij dan niet op jongere leeftijd gescout door europese topclubs?

wat ben ik toch een messi-fanboy :D

NemesisBE
3 mei 2006, 15:14
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Dat zou veel te aanvallend zijn. In een friendly kan dat nog eens maar op het WK denk ik toch van niet hoor...

Brazilië gaat met Ronaldo-Ronaldinho-Adriano-Kaka spelen, dus het kan wel ;)

byter
3 mei 2006, 15:21
Als tevez echt zo'n talent was waarom is hij dan niet op jongere leeftijd gescout door europese topclubs?

en jij hebt die info ?
verschillende europese clubs hebben zeker de naam tevez op hun lijstje

maar hij is voor 15 milj $ naar corinthians verhuist ..niet echt een klein bedrag
voetbal is niet alleen europe n/o

Dieleman_F
3 mei 2006, 15:21
imo ja, en dat zouden ze beter ook eens doen bij belgie. Kiezen van spelers op basis van hun vorm, en of ze bij de buitelandse clubs geregeld een basisplaats hebben.

Enja heeft Mardonna gevraagd aan tevez om rugnummer 10 te dragen op het wk? messi dwingt spelers op de bank zoals larson,giuly, maxi terwijl hij nog maar 18 is. Ik zie tevez dat niet doen hoor.

Maxi is dan ook zo'n topnaam :p
ik dacht dat hij ook nog zeer jong was? of ben ik mis?

Dus spelers die in belgie spelen zouden een streepje achter hebben :doh:, echt de manier om de belgische competitie te stimuleren.

Piejie
3 mei 2006, 15:25
Brazilië gaat met Ronaldo-Ronaldinho-Adriano-Kaka spelen, dus het kan wel ;)
Brazil kan dat ja...

en jij hebt die info ?

maar hij is voor 15 milj $ naar corinthians verhuist ..niet echt een klein bedrag
Idd, sommige mensen kijken echt niet verder dan Europa, dat is jammer...

Il Pirata
3 mei 2006, 15:49
Boozy']Tevez is idd goe,Messi moet zich nog bewijzen..
Spreken over het wonderkind, ma zo wonderbaarlijk vindek die toch ni, Ronaldinho ston veel verder op die leeftijd
Ronaldinho speelde op 18 jarige leeftijd nog niet in de nationale ploeg, en speelde toen voor Grêmio niet direct een groote naam in Brazilie me dunkt.
Messi is de jongste speler ooit die een competitiegoal gemaakt heeft voor barcelona, als ge zoiets kunt zeggen;)...
Hij was de beste speler op het wk onder 20 en topschutter met 6goals
Staat op 18 jarige leeftijd al in de nationale ploeg en is direct ook een van de smaakmakers van die ploeg (was man van de match in Argentinie-kroatie)
Kreeg de gouden bal onder 21 enz...
dus als ge zegt da Ronaldinho al verder stond als messi op diezelfde leeftijd zouk toch wel keer willen zien wa u argumenten zijn

PS: ik ben een grote fan van Ronaldinho:) dus tis ni dak ronaldinho ni afkan ofzo

Palermo
3 mei 2006, 15:50
Waarom wordt er hier eigenlijk zo'n lange discussie gevoerd over het geval Tevez-Messi? Volgens mij is het toch duidelijk dat je een belangrijke vaste waarde in de nationale ploeg (wat Tevez wel duidelijk is) er niet zo maar uitspeelt door wat gegoochel met een bal. Ik ontken niet dat Messi een groot talent is, maar hij is zeker niet zo productief of efficiënt als Tevez. Hij maakt vooral indruk door fraaie dribbles of technische hoogstandjes, maar veel goals moet je er niet van verwachten...(zeker niet op het WK) En wat zou Messi dan wel gedaan hebben opdat hij de voorkeur zou krijgen op Tevez? Volgens mij zal hij heel wat meer moeten tonen om zijn basisplaats te verdienen.

Bontus
3 mei 2006, 16:17
Ik volg de onfeilbare ELO rang:
http://www.eloratings.net/world.html

01 Brazil
02 Netherlands
03 England
04 Spain
...
43 Belgium

Elfanor-
3 mei 2006, 16:34
Zijn er eigelijk mensen die live gaan kijken in duitsland?
Kan je nog tickets verkrijgen eigelijk?

Piejie
3 mei 2006, 16:48
Ik ging normaal naar Italia-USA in Kaiserslautern maar heb dat moeten afzeggen omdat dat slecht in examens valt :sad:
En ja, er zijn nog tickets te koop normaal gezien. De 5de fase van de ticket-verkoop is gestart eergisteren...

Bontus
3 mei 2006, 17:00
Mijne kozijn ging naar Engeland - Bulgarije of zoiets, wa hooligan gaan uithangen prolly...

ace4ever
3 mei 2006, 17:02
en jij hebt die info ?

Als ze tevez echt willen hebbe zullen ze wel meer betalen dan 15 milj? dat is geen overdreven bedrag hoor.

Nuja we zullen zien wie er speelt op het wk =D
laten we hopen tevez & messi, dan is iedereen blij

souleH
3 mei 2006, 21:24
Waarom wordt er hier eigenlijk zo'n lange discussie gevoerd over het geval Tevez-Messi? Volgens mij is het toch duidelijk dat je een belangrijke vaste waarde in de nationale ploeg (wat Tevez wel duidelijk is) er niet zo maar uitspeelt door wat gegoochel met een bal. Ik ontken niet dat Messi een groot talent is, maar hij is zeker niet zo productief of efficiënt als Tevez. Hij maakt vooral indruk door fraaie dribbles of technische hoogstandjes, maar veel goals moet je er niet van verwachten...(zeker niet op het WK) En wat zou Messi dan wel gedaan hebben opdat hij de voorkeur zou krijgen op Tevez? Volgens mij zal hij heel wat meer moeten tonen om zijn basisplaats te verdienen.
messi kan meer met een bal dan wat mooie dribbels en wat goochelarij
geloof mij :)
maarja swat tevez is ook een zalige voetballer en argentinië gaat er tien op de negen toch weer in de eerste rond uit dusja

Shyheim
3 mei 2006, 21:31
Ik ging normaal naar Italia-USA in Kaiserslautern maar heb dat moeten afzeggen omdat dat slecht in examens valt :sad:
En ja, er zijn nog tickets te koop normaal gezien. De 5de fase van de ticket-verkoop is gestart eergisteren...

idem hier voor Nederland-Ivoorkust :(

Shyheim
3 mei 2006, 22:19
Un supporter anglais a pris une assurance qui pourrait lui rapporter 1,5 million d'euros en cas d'élimination prématurée de l'équipe d'Angleterre lors de la Coupe du monde en Allemagne.

Pour toucher ce pactole, moyennant un versement initial de seulement 153 euros, Paul Hucker, 34 ans, devra cependant prouver deux choses: que l'élimination de l'équipe menée par David Beckham était effectivement prématurée, et qu'il a subi en conséquence un sévère traumatisme psychologique.

Pour le premier point, la compagnie britishinsurance.com a prévu de se faire une opinion à partir de l'avis de cinq experts britanniques en matière de football. Sur le second aspect, sans doute le plus difficile, M. Hucker devra apporter des preuves médicales claires démontrant un véritable choc moral ainsi qu'un réel état dépressif. "

sport.be

in 't Vloms en in 't kort:

als Engeland er te vroeg uitligt op 't WK, en dienen Engelsen typ kan bewijzen dat hij daardoor een morele schok heeft opgelopen; trekt hem 1,5miljoen van de verzekeringen :eek: :lol:

SIO
3 mei 2006, 23:15
gij sluit de verzekering ook af, ik sla u in de rolstoel en achteraf geefde mee een half miljoen en we zijn alletwee content :p

I~MushrooM
4 mei 2006, 01:26
wie zend het wk uit?

Thales
4 mei 2006, 11:02
vt4 kanaal2
ze maken al reclame met lieke jerk it out

Bontus
4 mei 2006, 11:16
Brazilië maakt WK-elftal al bekend

Bondscoach Carlos Alberto Parreira (63) geeft namens regerend wereldkampioen Brazilië zijn WK-ploeg al vrij voor het wereldbekerduel tegen Kroatië. Op dinsdag 13 mei zal Brazilië Tomislav Butina (Club Brugge) proberen te vloeren met het 'magisch viertal' Ronaldinho (Barcelona), Ronaldo (Real Madrid), Adriano (Inter Milaan) en Kaka (AC Milan). Voorts komen in de eerste poulematch van de vijfvoudige wereldkampioen ook Dida, Cafu (beiden Milan), Lucio (Bayern München), Juan (Bayer Leverkusen), Roberto Carlos (Real Madrid), Emerson (Juventus) en Ze Roberto (Bayern München) aan de aftrap. Brazilië is op het WK in Duitsland ingedeeld in een poule met Kroatië, Australië en Japan.
mooi ploegske :D

zweebee
4 mei 2006, 12:14
zotte ploeg :p

alleen spijtig dat er geen juninho is, morja ... kaka van zijn positie spelen is ni echt gemakkelijk e (alhoewel em wel verdedigende mid zou kunne spele ipv emerson tbh ma das mijn mening)

NemesisBE
4 mei 2006, 12:15
Juninho zal wel eens mogen invallen zeker? (als er ne vrij trap te nemen valt ergens in het laatste kwartier :p)

en tis 13 juni denk ik ipv mei :D

Xevven
4 mei 2006, 15:34
engeland imho

Dieleman_F
4 mei 2006, 19:57
Als ze tevez echt willen hebbe zullen ze wel meer betalen dan 15 milj? dat is geen overdreven bedrag hoor.

Nuja we zullen zien wie er speelt op het wk =D
laten we hopen tevez & messi, dan is iedereen blij

Ik stel inderdaad voor dat we dit vergeten en binnen een week of 6 weer oprakelen en dan zal de een wss hard kunnen lachen met de andere :D.

imo verwacht ik ook wel Tevez in de basis.

fixer187
6 mei 2006, 03:54
Ik verheug me er al op om goed voetbal te zien, Belgisch voetbal kan ik even niet meer zien nu...

Duitsland - Acuador

Engeland - Sweden

Argentine - Nederland

Nederland - Ivoorkust

Mexico - Portugal

Italie - USA

:love:

Thales
6 mei 2006, 11:44
kan je de specifieke datums zien waarop welke matchen gespeeld worden?
kan ik wa mijn zwakke studieprestaties plannen

Darkness
6 mei 2006, 14:38
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.html

Elfanor-
6 mei 2006, 21:58
Hmm, ik wil graag nog tickets bestellen maar ik snap die verkoop niet helemaal.
2dagen geleden zat zogezegd alels nog vol en de laatste verkoop fase was al begonnen. En vandaag zie ik weer enkele plaatsen vrij. Helaas is de plaats die ik wil net niet vrij anders moet ik teveel betalen. Zou ik beter wachten en kijken of mijn gewenste plaats nog vrijkomt of moet ik nu zeker nemen en meer geld betalen.

Naughty dog
7 mei 2006, 14:43
Ik weet nog dat op de vorige WK, zo'n boekje in de winkel lag met alle matches (datums, uren(denk ik) en spelers, een paar reportages, enz) op. Weet iemand of da boekske al uit is? De enige die ik nu gezien heb was zo'n stickerboek :ironic: :p

Thales
7 mei 2006, 15:21
ah stickerboeken, waar is de tijd
ik heb ier nog ene liggen , helemaal volgeplakt van de competitie in '95.. alleen joseph weber ontbreekt :p

LaCucaracha
7 mei 2006, 15:28
ik heb ier nog ene liggen , helemaal volgeplakt van de competitie in '95.. alleen joseph weber ontbreekt :p

tis josip, kieken:p ":lol: joseph"

Thales
7 mei 2006, 15:29
een fout is rap gemaakt

mp4me
8 mei 2006, 17:26
engelse voorlopige selectie is bekend,de grote verassing is dat theo walcott word verkozen boven Bent ...

ik vind het toch wel een beetje onlogisch maja :confused:

aangezien walcott nog geen enkele wedstrijd met arsenal heeft meegespeelt als ik het goed heb

souleH
9 mei 2006, 15:28
hah dat waren tijden idd :D
kheb die van World Cup France volledig vol xD

annelies12
14 mei 2006, 13:31
de nederlandse selectie is vandaag definitief bekend gemaakt:

http://www.voetbalkrant.com/index.php?comp=48&menu=Nieuws&pag=Lezen&nieuws=127590

guess what, na davids, seedorf, is nu ook HUNTELAAR thuisgelaten ????

begrijpe wie het begrijpe kan: mijn prono is dan ok nederland eruit na eerste ronde.

Time
14 mei 2006, 13:32
Wtf, kdacht dat die Huntelaar zowat DE spits was in de Nederlands opinie? :s
Wordt een Advocaat-verhaal geloof ik. o_O

annelies12
14 mei 2006, 13:34
Frankrijk

arfa is een tunesier :doh:

en frankrijjk raakt helemaal niet ver, al die namen die je daar had opgenoemd waren er op het vorige wk ook bij, en al die zogezegde sterretjes spitsen, konden geen enkel doelpunt maken in wc2002 (http://news.bbc.co.uk/media/images/38058000/jpg/_38058942_vieiri_hurt_33_afp.jpg) !

frankrijk atm is een mix tussen versleten vedetten (zizou & thuram & barthez o.a.) en onervaren jeugdspelers.

btw, de selectie is vandaag bekend gemaakt van frankrijk,
geen mexes ??? :eek:

annelies12
14 mei 2006, 13:35
Wtf, kdacht dat die Huntelaar zowat DE spits was in de Nederlands opinie? :s
Wordt een Advocaat-verhaal geloof ik. o_O

idd, huntelaar scoorde meer dan die babel & vennegoor SAMEN !
plus die 2 genoemden zitten al een hele tijd in een dipje, en babel dan nog voornamelijk op de bank.
volgens de nederlandse reacties, is het vooral omdat die babel opde flanken kan spelen....:sleep:

annelies12
14 mei 2006, 13:41
Ook is bekend geworden dat BARTHEZ de nummer 1 wordt tussen de palen :ironic:
dit wordt lachen, die man is al jaren niet meer op niveau, en die coupet die weeral een super seizoen achter de rug heeft, mag op de bank plaats nemen.

ludovic giuly is er ook niet bij voor france ..... damn zeg wa is da daar allemaal :)

één of andere Chimbonda die nog nooit voor frankrijk eeft gespeeld, mag wél mee. maar mexes die een zalig roma seizoen speelt in een zware compo, mag niet mee !

Piejie
14 mei 2006, 13:43
Mexes en Giuly zijn toch echt onbegrijpelijk :s

virtualdude
14 mei 2006, 13:44
Sja de franse bondscoach heeft tijdens de bekendmaking zelf laten verstaan dat hij niet echt akkoord ging met de selectie.

Heeft zelfs de namen niet bekend gemaakt. Heeft ze gewoon op een scherm gezet en hup.
Enige lijst spelers dat hm zelf gaf was die van de keepers :)

mp4me
14 mei 2006, 13:44
echt jammer dat huntelaar er niet bij is ,die gaat het echt niet kunnen geloven ,en dat na zo een super seizoen voor hem

Bontus
14 mei 2006, 13:46
Stom dat Huntelaar niet meegaat, die kan daar zoveel ervaring opdoen en dan hebben ze een topper voor de toekomst.
(nu ook maar hij speelt niet mee...)

annelies12
14 mei 2006, 13:47
@ virtualdude? wie kiest ze dan wel? de bondscoach toch wel zeker.....
wtf @ niet akkoord gaan...

en mp4m3dinges: huntelaar mag nog naa de under-21 :) troostprijsje :p

virtualdude
14 mei 2006, 13:48
@ virtualdude? wie kiest ze dan wel? de bondscoach toch wel zeker.....
wtf @ niet akkoord gaan...

Het is een publiek geheim dat Zidane in ruil voor zijn terugkeer zelf de selectie en de basisspelers kiest ( naast de grote cheque van de hoofdsponsor )

annelies12
14 mei 2006, 13:48
morgen de italiaanse selecite : "totti, nesta & buffon niet naar het EK" , in hen plaats "materazzi" :D

annelies12
14 mei 2006, 13:51
Het is een publiek geheim dat Zidane in ruil voor zijn terugkeer zelf de selectie en de basisspelers kiest

zie-wie? ahja, dien superdude van eeen jaar of 5 geleden :) shit zeg, alsof ze die echt nog nodig hebben bij les bleus.
bij réal kan ie nauwelijks nog mee, vandaar dat ie er ook een jaar eerder z'n pensioen aankondigt..... jonges toch, die man was mss rond de eeuwisseling het van het, maar de laatste tijd is die écht geen meerwaarde meer hoor.

eigenlijk een schande voor voetbalminnend frankrijk, dat ze zo afhankelijk zijn van die ouwe rakker :)

Time
14 mei 2006, 13:53
Het is een publiek geheim dat Zidane in ruil voor zijn terugkeer zelf de selectie en de basisspelers kiest ( naast de grote cheque van de hoofdsponsor )
Omg? :eek:

Ook het eerste dat ik daarvan hoor, wat voor zever is dat. :/