PDA

Volledige versie bekijken : stiefvader proberen vermoorden door rattevergif

wankstar
15 november 2005, 20:39
3 jongeren hebben hun stiefvader proberen om het leven te brengen met rattevergif die ze in het pepervatje hebben gedaan. Ze wouden zich wreken omdat de stiefvader hen sloeg, en als vuil behandelde.
De man kreeg krampen in de buik, en kreeg zo het zaakje door van het rattevergif, waardoor een 1 van de tieners nog een pak slaag heeft gegeven.
De andere tiener ligt nog in het ziekenhuis door slagen en verwondingen van de man. Het meisje is weggelopen en is nog altijd nie teruggevonden. De man is opgekapt wegen slagen en verwondingen.

bron: laatste nieuws

Ik vind het wel goed dat ze ipv de tieners de man hebben opgepakt. Ik zou eerlijk gezegd ook zoiets proberen moest er iemand dat al lang doen met mij.
Wel spijtig van de tieners dat ze zoiets moesten ondernemen en meemaken.
hopelijk vinden ze het meisje rap terug en hersteld de jongen rap.

m***
15 november 2005, 20:51
3 jongeren hebben hun stiefvader proberen om het leven te brengen met rattevergif die ze in het pepervatje hebben gedaan. Ze wouden zich wreken omdat de stiefvader hen sloeg, en als vuil behandelde.
De man kreeg krampen in de buik, en kreeg zo het zaakje door van het rattevergif, waardoor een 1 van de tieners nog een pak slaag heeft gegeven
De andere tiener ligt nog in het ziekenhuis door slagen en verwondingen van de man. Het meisje is weggelopen en is nog altijd nie teruggevonden. De man is opgekapt wegen slagen en verwondingen.

Ik vind het wel goed dat ze ipv de tieners de man hebben opgepakt. Ik zou eerlijk gezegd ook zoiets proberen moest er iemand dat al lang doen met mij.
Wel spijtig van de tieners dat ze zoiets moesten ondernemen en meemaken.
hopelijk vinden ze het meisje rap terug en hersteld de jongen rap.

tjah, k'geloof er niet teveel van. rattevergif in het pepervaatje, tuurlijk :ironic:
zoiets smaakt, ruikt en ziet ge. trouwens: van rattevergif moet ge al een grote hoeveelheid eten om zelfs maar wat krampen te krijgen.

Easter~Egg
15 november 2005, 20:54
er zijn genoeg andere manieren dan rattenvergif ze :p
kopersulfaat bijvoorbeeld :D

killgore
15 november 2005, 20:58
is het bewezen dat die man die kinderen sloeg?
In vele gevallen zal de school of zo daar al lang iets van gemerkt hebben (mssch niets gedaan, ma gemerkt zullen ze wel).

Tzou goe kunnen da die 3 kinderen 3 klein etterkes zijn da 1 keer hun gedacht nie kregen en wa zwaar oververhit reageerden.

Rage
15 november 2005, 21:05

Kerel, der ligt ene jong int ziekenhuis...

Dat bewijst al wat voor iemand dat is. Stel gij u voor, dat gij u vader dat aandoet, zal die u onmiddelijk slaag geven? Ik kan mij zoiets niet voorstellen, een normale kerel zou eerst naart ziekenhuis gaan, en dan het kind naar de psychiater sturen.

Die jongen in het ziekenhuis is toch al het bewijs?

wankstar
15 november 2005, 21:15
ziet ge aan mensen dat ze zelfmoord gaan plegen? nee!

Dus ik denk ook nie dage der ga mee pronken dat ge slagen krijgt van u stiefpa...

Dieleman_F
15 november 2005, 21:17
In vele gevallen zal de school of zo daar al lang iets van gemerkt hebben (mssch niets gedaan, ma gemerkt zullen ze wel).

Tzou goe kunnen da die 3 kinderen 3 klein etterkes zijn da 1 keer hun gedacht nie kregen en wa zwaar oververhit reageerden.

:rofl:
tuurlijk, weer op de verzieking van de jeugd zeker. Als je iemand wil vermoorden moet het toch al heel diep zitten.

Preske
15 november 2005, 21:22

Dat bewijst al wat voor iemand dat is. Stel gij u voor, dat gij u vader dat aandoet, zal die u onmiddelijk slaag geven? Ik kan mij zoiets niet voorstellen, een normale kerel zou eerst naart ziekenhuis gaan, en dan het kind naar de psychiater sturen.

ik denk eender dat de vraag is, "zijn er bewijzen van eendere slagen en verwondingen"

Ik ga ni zeggen of beweren dat het normaal is dat hij die kleine het ziekenhuis heeft geslagen daarvoor, maar ik vraag me af hoe iemand anders zo reageren moest hij doorkrijgen dat zijn stiefkinderen hem proberen te vergiftigen.

wankstar
15 november 2005, 21:24
wat mij ineens te binnen schiet, is dat er niets over de moeder word gezegd.
Heeft ze er niets tegen gedaan? wou ze haar kinderen wel helpen? Doet ze mee met de sitefvader?......

Der word niets gezegd over haar

killgore
15 november 2005, 21:27

excuses, ik had over de zin "De andere tiener ligt nog in het ziekenhuis door slagen en verwondingen van de man." heengelezen ;). (vooral de nog doet het hem daarin :p).

En ja, ik zie persoonlijk wel mensen eerst een pak rammel geven (als ze "gewoon" krampen hebben), ook al slaan die hun kinderen nooit.

En @ die verzieking van de jeugd: nee, daarop steek ek et niet, maar sommige berichtgeving kan nogal zeer partijdig zijn, en dat vind ik al wat erger. Hier lag fout echter bij mij en het mislezen :p.

Rage
15 november 2005, 21:36
ge moet u niet excuseren he :)

[deleted]
15 november 2005, 21:45
[deleted]

zarathustra
15 november 2005, 22:04
Het enigste wat ik nog gedaan heb met m'n stiefma is haar auto kuisen met de groene kant van een sponsje :p Ge kunt u dat al voorstellen... Ik werd wel niet zwaar mishandeld...

bij deze een voorbeeld dat mensen die precies toch niet heel labiel zijn ook al geweldig grove dingen kunnen doen zonder daarvoor naar eigen zeggen mishandeld te zijn.

Dus als je dan wat echt krapuul hebt. Ze konden hem mss niet uitstaan hebben hem jaren het bloed vanonder de nagels gepest en nu dit. Waarop bij die vader even de stoppen door zijn geslagen en zich liet gaan.

Nu, ik zeg niet dat het zo is, maar het *kan* wel. Er zijn genoeg ouders die door tieners psychologisch en lichamelijk mishandeld worden en dat ligt niet altijd aan de ouders.

wlibaers
15 november 2005, 22:12
:rofl:
tuurlijk, weer op de verzieking van de jeugd zeker. Als je iemand wil vermoorden moet het toch al heel diep zitten.

Er zijn mensen die het gewoon voor de lol doen.

[deleted]
15 november 2005, 22:13
[deleted]

Dieleman_F
15 november 2005, 22:25
Er zijn mensen die het gewoon voor de lol doen.

en die moeten dan een degelijke opvoeding gehad hebben zeker :wtf:

wlibaers
15 november 2005, 22:42
en die moeten dan een degelijke opvoeding gehad hebben zeker :wtf:

Heb ik dat dan beweerd?

marcel
15 november 2005, 22:58
De man is opgekapt wegen slagen en verwondingen.

beetje overkill, ni? moest em nu nog opgepakt zijn, ok...

Defkes
15 november 2005, 23:28
Ik weet niet hoor, maar moest ik regelmatig slaag krijgen, zou ik toch naar de politie gaan ofzo... Meteen vermoorden? En dan nog met voorbedachte raden? Lijkt me wat ver gaan.

Wedden dat ze het op GTA gaan steken :D.

Hustla
19 november 2005, 18:08
Ik weet niet hoor, maar moest ik regelmatig slaag krijgen, zou ik toch naar de politie gaan ofzo... Meteen vermoorden? En dan nog met voorbedachte raden? Lijkt me wat ver gaan.

Wedden dat ze het op GTA gaan steken :D.

Dat denk ik niet hoor, zou jij je ouders aangeven bij de politie?? Dat is toch wel zeer moeilijk vooral als je nog zo jong bent..