PDA

Volledige versie bekijken : Ski/snowboard trip

Brazuca
15 november 2005, 16:19
Hey, ik en een vriend zouden graag deze kerstvakantie een week ofzo gaan skien/snowboarden. Maar het probleem is dat we nergens een ski-organisatie vinden die 1. niet te duur is 2. in de kerstvakantie gaat. We zijn 17 btw. Iemand enige suggesties?

cuda
15 november 2005, 16:56
Skikot (www.skikot.be)
ben 99% zeker dat ze ook in kerstvakantie skivakanties organiseren
en kwa prijs vind ik ze nog wel meevallen

Ps: Er stond tijdje trug nog een thread vol met nuttige websites...

*Springkonijn*
15 november 2005, 17:14
Outside, Jeugd en Gezondheid, Intersoc, ...

Brazuca
16 november 2005, 23:38
Skikot (www.skikot.be)
ben 99% zeker dat ze ook in kerstvakantie skivakanties organiseren
en kwa prijs vind ik ze nog wel meevallen

Ps: Er stond tijdje trug nog een thread vol met nuttige websites...

qua prijs is da nogal duur, meer dan 500€ p.p. voor 6 dagen en dan hebde nog geen eten...

Anoniem0
17 november 2005, 12:59
ziet da ge maar heel hoog zit in de kerstvakantie of ge zou eens zwarte sneeuw kunne zien.

Santa
17 november 2005, 14:24
SAIKO, mutualiteiten,...

Brazuca
17 november 2005, 16:57
Da's allemaal zo duur, rond de 600€ allemaal
Is er niks goedkoper?

Brazuca
17 november 2005, 22:06
Niemand die iets goedkoper weet?

WolCoM
17 november 2005, 22:14
600€ is al redelijk goedkoop hoor , denk ik.

morbus`
17 november 2005, 22:46
Niemand die iets goedkoper weet?

Sjah, als je geen 10km van uw berg wil zitten ga je natuurlijk wel rond de €500 mogen rekenen hoor

evil aardappel
17 november 2005, 23:01
http://web.halloween.be/fr/launch/launchHallo_ski.asp?version=6
Halloween, geen ervaring, zag brochure in winkel liggen... .
BoardX
Skikot
SAIKO
... zijn alleszins aan te raden.

$anka
18 november 2005, 08:29
zelf ga ik van 6/1 tot 15/1 met skikot naar Tignes

en kwa prijs valt skikot wel mee, ma als ge het nog goedkoper wilt: huurt u een camionette, en smijt daar vanachter een matras in he, is wel koud 's nachts. maja als ge echt zo weinig mogelijk geld wilt spenderen ...

wintervakanties hebde nu eenmaal niet voor 200 euro all-in
ge kunt altijd is checke op sportura.nl, zou vrij goedkoop zijn hebbek hore zegge

Anoniem0
18 november 2005, 09:08
lol de 'fritzmobiel'
ik ken er zo enen. diene doet da altijd zo.
wel koud.:D

benner
22 november 2005, 16:43
Sjah, als je geen 10km van uw berg wil zitten ga je natuurlijk wel rond de €500 mogen rekenen hoor
Wij zitten praktisch langs de piste en betalen 380 zonder materiaal en 460 met materiaal ...
Gewoon een beetje zoeken, wie zoekt die vind ...

ShadesOfJae
22 november 2005, 20:40
Wij zitten praktisch langs de piste en betalen 380 zonder materiaal en 460 met materiaal ...
Gewoon een beetje zoeken, wie zoekt die vind ...

En met wat ga jij dan wel ? :p

Suphafly
22 november 2005, 20:44

er zijn genoeg mogelijkheden voor -500€ (buiten verdeerd daar natuurlijk)
www.josk.be zelfs
anders moete ne lowbudget doen mee een camionet ofzo

Santa
22 november 2005, 20:53
anders moete ne lowbudget doen mee een camionet ofzo
Of in de laadruimte van ne camion :p

Orochimaru
22 november 2005, 20:56
zelf ga ik van 6/1 tot 15/1 met skikot naar Tignes

en kwa prijs valt skikot wel mee, ma als ge het nog goedkoper wilt: huurt u een camionette, en smijt daar vanachter een matras in he, is wel koud 's nachts. maja als ge echt zo weinig mogelijk geld wilt spenderen ...

wintervakanties hebde nu eenmaal niet voor 200 euro all-in
ge kunt altijd is checke op sportura.nl, zou vrij goedkoop zijn hebbek hore zegge

vorig jaar naar tignes gaan snowboarden met skikot, echt wel leuk en groot gebied :) redelijk wa diepe sneeuw en je moet zeker beneden "het treintje" naar de top nemen :D je doet er een tijdje over eer je weer beneden staat. beste gebied dat ik al gedaan heb

ShadesOfJae
22 november 2005, 21:11
is Skikot in groep ?

Suphafly
22 november 2005, 22:23
Of in de laadruimte van ne camion :p

voor ne shortski bv weekend is da perfect te doen in camionet als je zin hebt voor avondtuur :D en echt een passi hebt voor te boarden

$anka
23 november 2005, 09:21
is Skikot in groep ?

jop, ge rijd met een bus of 2 naar ginder. ge hebt allemaal wel een apparte slaapplek, maar wel een aantal gemeenschappelijke activiteiten. ik zie dat je van lint bent, wij hebben momenteel een chalet van 4 personen en zijn maar met 2. als jij ook maar met 2 bent en dezelfde periode gaan kunne we mss samengaan (is dan ook weer goedkoper omdat we de challet volledig bezetten.

@ Orochimaru: ja das zeker onze bedoeling. eerst zo hoog mogelijk geraken zodat je zo lang mogelijk naar beneden kunt komen.

ShadesOfJae
23 november 2005, 16:36
jop, ge rijd met een bus of 2 naar ginder. ge hebt allemaal wel een apparte slaapplek, maar wel een aantal gemeenschappelijke activiteiten. ik zie dat je van lint bent, wij hebben momenteel een chalet van 4 personen en zijn maar met 2. als jij ook maar met 2 bent en dezelfde periode gaan kunne we mss samengaan (is dan ook weer goedkoper omdat we de challet volledig bezetten.

@ Orochimaru: ja das zeker onze bedoeling. eerst zo hoog mogelijk geraken zodat je zo lang mogelijk naar beneden kunt komen.

Ik ben niet van plan om met Skikot te gaan snowboarden.
Dit jaar ga ik in de paasvakantie nog met school naar Salzburg, Oostenrijk.
Het is de 4de maal dat ik mee ga met school, en ik denk ook de laatste.
Waarschijnlijk volgend jaar zoiets als Skikot of consoorten !

cuda
23 november 2005, 19:18
heeft iemand hier al ervaring met cube hotel in nassfeld ?
kwestie van dat ik er dit jaar naar toe ga en niet echt weet wat te verwachten :)

benner
25 november 2005, 22:41
En met wat ga jij dan wel ? :p

1 of andere onbekende organisatie van 50 man ofzo dat meegaat. Zijn allemaal vrienden maar een vriend van mij zijn vader zorgt ervoor dat wij mee kunnen :). Beetje chance natuurlijk maar blijft zalig :p.

evil aardappel
25 november 2005, 22:43
Nu kan je naar ardennen gaan.

_T_|\/|
27 november 2005, 12:41
Ik ga met sportura mee, van 4feb tot 12februari.
Ik betaal 375€, daarin zit de huur van het apartement, de busreis, skipas voor 7,5dagen en het grootste deel van de apres-ski.

Dat is pas goedkoop :)

$anka
27 november 2005, 13:14
zijn ongeveer dezelfde prijzen als skikot dus

_T_|\/|
30 november 2005, 15:32
Bwaja, in leuven is medica (die gaan met sportura) toch de goedkoopste

ts.
17 december 2005, 20:54
intersoc en van die zaken zijn behoorlik goedkoop, maar das nie zo makkelijk om "erbij" te geraken. vroeg inschrijven is echt nodig, en een kennis hebben binnenin kan praktisch zijn. De gebieden waarnaar ze gaan zijn wel erg verschillend van grootte...

iemand ervaring met het skigebied la plagne? is het de moeite voor snowboarders?

Orochimaru
18 december 2005, 19:49
ik ga met skikot naar les 2 alpes in januari, yippii ;)

ts.
19 december 2005, 13:04
@ orochimaru: om te snowboarden veronderstel ik... dan is les 2 alpes echt wel een enorm lekkere keuze :) Daar zijn 75% snowboarders ofzo! naice!

ocùn
19 december 2005, 14:13
@ orochimaru: om te snowboarden veronderstel ik... dan is les 2 alpes echt wel een enorm lekkere keuze :) Daar zijn 75% snowboarders ofzo! naice!

les deux alpes is vrij klein vonnik, maar der is wel een tof snowpark das waar

volgens mij vind ge vrij gemakkelijk skireizen onder de 500€ ze (zonder lessen, zonder eten)
sportura is best wel goed, skikot is goeie après ski, maar gototravel (globe-events) NOOIT meegaan, daar is niks van organisatie & opt einde van de week nemen ze een stuk van uw waarborg af voor dinges waar ge niks mee te maken hebt..

$anka
20 december 2005, 13:05
maar gototravel (globe-events) NOOIT meegaan, daar is niks van organisatie & opt einde van de week nemen ze een stuk van uw waarborg af voor dinges waar ge niks mee te maken hebt..

zelfde zeggen ze van sportura. btw, skikot is ook van globEvents.
Ben van de zomer ook met globEvents gaan surfen, kmoet zeggen, zeer goede organisatie, geen zever ivm waarborg, ...

*edit*
net is op die site van gototravel gaan kijken, kvin daar nergens iet van globEvents op ze. ga maar is naar de site van skikot, staat globEvenets al op de eerste pagina, staat overal bij.
dus volgens mij is gototravel helemaal niet van globEvents. (trouwens, bureau van globe is in leuven, dat van gototravel in brussel)

ocùn
21 december 2005, 15:35
jah ik zal me wel vergissen, tis is een waalse organisatie derbij
skikot is idd zeer goed

Jezus v NASA...
22 december 2005, 12:50
hmm iemand die toevallig goede online shops weet waar ge snowboardkleren etc kunt kopen? ale van burton enz

zweebee
22 december 2005, 13:01
heeft iemand hier al ervaring met cube hotel in nassfeld ?
kwestie van dat ik er dit jaar naar toe ga en niet echt weet wat te verwachten :)

me 2

eerste keer in mijn leven dat ik buiten Lech ga skiën, ben benieuwd ;)

ot: ge zegt het zelf, kerstvakantie. Da's altijd duur :)