PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Zalman setje - ZM80C-HP (heatpipe) & ZM-OP1 (optische fan)

BraveHeart
12 november 2005, 21:48
Ik verkoop een setje bestaande uit

1 Zalman ZM80C-HP (Heatpipe)
1 Zalman OP1 (optionele fan)

Beiden onaangeraakt nog in retailverpakking, ik doe deze weg omdat ik met een dubbel exemplaar zit.

Vraagprijs 15 €, dit is echt het minimum, dit pakket is in perfecte staat en nog nooit open geweest.

25 € is meeneemprijs geen verplichte prijs om dit te kopen, je mag het bieden wil je kans zeker kans maken op deze set, mindere boden komen ook in aanmerking !!!

Ik ben van Genk.

Bieden maar, vraag er maar op los als je ergens vragen bij hebt, ik bijt niet :D

Kleine nota alvorens je deze set koopt.

Ga naar de zalman site, zoek deze onderdelen op en ga na of deze op uw moederbord passen en compatible zijn met de grafische kaart die je met deze wilt gebruiken.
In de verpakking van de zalman op1 fan zit een kabeltje met 2 voltage stekkers.
5v voor fluisterstille stand
12v voor normale stand
Beiden koelen voldoende zonder herrie.

mac33
12 november 2005, 23:18
15€ excl

Dodgey
13 november 2005, 00:26
optische fan? bedoelt ge misschien optionele fan? :p

free up!

stvw
13 november 2005, 00:45
optische fan = een fan die je ziet ... lijkt me toch logisch?

850T5-R
13 november 2005, 00:49
Ken jij dan een onzichtbare fan ofzo ?

Vanwaar is de verkoper ?

BraveHeart
13 november 2005, 11:58
Ja sorry gasten, ik was iets te snel met het schrijven van deze threadpost, het is idd de optionele fan die bij dat setje zit ;)
Zoals Dodgey heeft aangehaald.
850T5-R, ik ben van Genk.

Ik geef jullie voldoende de tijd om te bieden, iedereen die interesse heeft in deze set hardware mag gerust vragen stellen of een bod doen, vragen staat vrij.

SMa
13 november 2005, 12:40
hoeveel voor enkel de fan? en zit da kabeltje (http://www.sharkacorp.com/images/zm80c-hp/op1-prts-lg.gif) er ook bij?

BraveHeart
13 november 2005, 13:24
@ sheep

Als er genoeg reply's op de zalman zm80c-hp komen als enkel verkoop zonder fan wil ik die fan wel los verkopen.
De bedoeling was eigenlijk om de hele set te verkopen, tenzij er genoeg mensen zijn die met een heatpipe zonder losse fan gesteld zijn.
Ook de verkoop van de hele set met fan blijft geldig, beiden bieden is mogelijk afhankelijk van de interesse.

Voor losse verkoop van de beiden stukken blijft de minimum prijs gelden.

10 € voor de zm80c-hp heatpipe
5 € voor de op1 optionele fan

of

15 € voor de hele set.

Ook blijft de meeneemprijs gelden, maar is geen verplichting.

SMa
13 november 2005, 14:05
bod van €5excl voor de fan indien het niet in zen geheel verkocht wordt

BraveHeart
13 november 2005, 14:35
@ sheep, genoteerd, ik hou deze thread zeker nog in de gaten, anderen mogen ook nog reageren hoor ;)
De verkoop is nog niet gedaan :)

mac33
19 november 2005, 16:21
Thread staat nu al een week open... ik bied 10€ excl vr de ZM80C-HP en sheep 5€ vr de fan. How about it?

SMa
19 november 2005, 23:35
mijn bod blijft

SMa
23 november 2005, 21:36
door de enorm trage afhandeling en geen reactie op men vorige post trek ik men bod in
kheb ondertussen al genoeg tijd gehad om op andere fans te bieden en te kopen, deze heb ik dus nimeer nodig
sorry hiervoor, normaal trek ik nooit een bod in en ga ik voor een perfecte afhandeling

BraveHeart
23 november 2005, 23:07
Geen probleem ;)
mac33 neemt de hele set voor 15 €.
Op dit moment zijn we aan het afhandelen.
sheep nogmaals bedankt voor je interesse en bod de volgende keer mag je er van zeker zijn dat ik een verkoopthread regelmatig zal *bumpen* zodat m toch wel boven blijft.
Ik ben normaal geen pushtype en wacht af op de idiaale bieder (zie verkoop van mijn vorige handel, de 1700+ PC).
Maar zo te zien werkt mijn w8 op je doel strategie niet echt bij jou en zijn er mensen die direct reactie nodig hebben :)
Volgende keer zal ik meer in actie vliegen, maar ja weet je dat als verkoper die zelden op buy-it sell-it iets komt posten.
Ik laat zoals gewoonlijk deze thread na verkoop (als ik het geld heb ontvangen via overschrijving van mac33) open voor feedback.
Daar heeft iedere koper recht op om zijn bevindingen en mening te zeggen.
Sheep heeft zojuist al wat feedback gegeven en dat motiveert mij nog meer om mijn best te doen en met bepaalde dingen rekening te houden die ik over het hoofd heb gezien, daarom nogmaals mijn verontschuldigingen @ sheep.

menlor
24 november 2005, 17:45
17€ excl

BraveHeart
24 november 2005, 22:13
17 € is genoteerd, ik laat deze thread nog openstaan tot morgen 23:00u ten laatste.

Normaal was het al afgehandeld maar mac33 laat niets van zich horen.
Rond deze middag nog ne PM gestuurd, als de betaling niet doorgaat ben jij de gene die de set koopt.
Moest ik zeker weten wat mac33 gaat doen (bijbieden of het geld al op mijn bank rekening zetten) kan ik ook zien of jij met je 17 € bod in aanmerking komt voor deze set.

Mac33 geeft 15 €.
U geeft 17 € zonder postkosten.

Aan mac33 om zo vlug mogelijk voor vrijdag 23:00u te reageren.
Als de koop van mac33 niet doorgaat (hij heeft het recht om van de koop af te zien) dan ben je wiezo tenzij iemand nog hoger biedt de koper van deze set.
Ik wil weten wie het meest geïntreseerd is in deze set alvorens ik een pakje voorzie van de kopers huis adres.
Ik geef jullie 2 nog tijd tot morgen 23:00u om u difinitief bod uit te brengen en mij op de hoogte te brengen van de al dan niet doorgaande (ver)koop en zal ik een nieuwe thread moeten maken (anders wordt het een soepje na 23:00u)
Reageer aub zo vlug mogelijk zodat ik weet wat de situatie hier is.

Op dit moment koopt Menlor deze set gevolgd op mac33.

Menlor -> 17 € zonder verzending
Mac33 15 €

@ Menlor & mac33, moest je het kunnen afhalen bij mijn thuis zou je al de postkosten kunnen uitsparen, anders wordt het kilopost.
Ik hou deze 2 in de gaten :)

mac33
25 november 2005, 13:21
Deze week niet veel achter mn PC gezeten. Het geld is nog niet overgeschreven, dus Menlor, it's all yours...

BraveHeart
25 november 2005, 13:29
Ok dan zullen we het zo regelen, mac33 trekt zijn bod in zoals beschreven, Menlor neemt de set voor 17 € zonder verzending.
Bedankt mac33 voor je bod & interesse.

Geen hoger bod dan menlor's 17 € gaat de set naar menlor.

Jullie hebben nog tijd om te bieden tot 23:00u ten laatste.

BraveHeart
25 november 2005, 22:50
Binnen een 10 tal min sluit ik de verkoop af.

Wie nog wil bieden moet snel zijn ;)

Dit is ook mijn laatste *bump*
Wie het hoogste bod geeft / gegeven heeft voor 23:00u koopt deze zalman heatpipe set :)

BraveHeart
25 november 2005, 23:04
Ok geen reactie meer, ik ga de verkoop afronden, menlor neemt de set.
Allemaal bedankt voor jullie interesse en boden op deze verkoop.