PDA

Volledige versie bekijken : wie wordt kampioen? 2005-2006

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

woot
24 juli 2005, 19:06
wie wordt dit voetbal seizoen kampioen denken jullie persoonlijk?

mijn voorkeur gaat toch weeral naar fcb zoals ieder jaar...

waarom? ze hebben echt terug een stevige ploeg die mischien wel nog sterker is dan vorig seizoen , waar maar 2 heel belangrijke zijn weggegaan , simmons en ceh maar 2 hele goede en ervaren spelers terug werden gehaald : valgaeren en vermant ! :bow:

de grootste concurrent(en) voor club brugge dit seizoen?

1.rsca

alleen anderlecht dus omdat het al heel lang een strijdt is tussen beide ploegen en kzie er niet direct in de komende jaren verandering in komen , standard probeert altijd maar hebben nooit een goede vaste ploeg naar mijn mening ...

Lemon
24 juli 2005, 19:08
Waarom staat er bij rsca '...'?

heb je dit gedaan om reacties uit te lokken ofzo?

Je ziet echt direct dat die poll gemaakt is door een pcb fan die tegen rsca is.

Grim
24 juli 2005, 19:11
De Buffalo's worden kampioen !

woot
24 juli 2005, 19:12
nee , gewoon omdat rsca zowiezo de grootste concurrent zal zijn heb ik dat er bij geplaatst die ... en neen niet om reacties uit te lokken tegen rsca fans

ik ben zelfs nog vriendelijk door hen er bij te zetten en niet onder de categorie ander ploegen te plaatsen héhé :p (grapje é ...)

[deleted]
24 juli 2005, 19:12
[deleted]

pieterm
24 juli 2005, 19:16
'k Ben wreed supporter van Club Brugge, maar denk dat het toch Anderlecht zal worden dit jaar.

Want met de nieuwe aanwinsten van Anderlecht maken ze toch wel veel kans : Goor, Proto, contractverlenging Kompany, Hakin (denk dat hij zo noemt).

Ok, Brugge heeft ook heel goeie spelers binnengehaald : Vermant, Valgaeren, Leko maar heeft toch sterkhouder Timmy Simons moeten laten gaan en dat gat zal toch niet zo snel opgevuld worden.

Over Standard vind ik een van de mooiste clubs. Dat is tenminste zo geen club die alleen maar denkt aan het behouden van geld. Als Anderlecht vorig jaar een speler van Moeskroen kocht voor 250.000 euro was dit al wat te veel (ok nu met Goor gaat het de betere kant op). En Standard die toch wel al goeie spelers heeft : Onyewu, Moreira terug en Sergio Conceiçao. De Belgische clubs moesten toch wel wat dringend doen aan hun transfers, want spelers kopen van een paar miljoen belgische frank, daar kom je Europees niet ver mee.

Genk kan me niet bekoren. Heeft met Sunday Oliseh wel een toptranfer beet maar we moeten zien wat hij nog in z'n mars heeft.

'k Zou toch graag terug Viktor Ikpeba bij Charleroi zien spelen.

e_talking
24 juli 2005, 21:03
Volgens mij wordt Beveren kampioen allemaal top spelers :niceone:

tomatenpuree
24 juli 2005, 21:03
Club Brugge

Re@V0r
24 juli 2005, 21:11
n/o... niet om reacties uit te lokken?
ge somt eerst 3 kanshebbers op, dan de optie 'andere ploegen' en dan zo gans onderaan anderlecht... :wtf:

on-topic: anderlecht wellicht
brugge lijkt sterk verzwakt, standard maakt ook een goeie kans om mee te doen voor de titel, genk misschien hoewel dat af te wachten valt

eniac
24 juli 2005, 21:29
Ik hoop FCB, maar ik denk RSCA.

Hekje#
24 juli 2005, 21:38
Als supporter van KSTVV hoop ik gewoon dat mijn kanaries in 1e blijven en dat genk de titel niet pakt, rest maakt me niet uit

kheb gevote op rsca dan maar

Time
24 juli 2005, 21:41
ik hoop fcb en denk fcb
wtf @ poll zene :/

Shyheim
24 juli 2005, 21:41
Anderlecht.
Heb zelfs een beetje objectief proberen te bekijken, maar de verliezen bij Brugge; en de aanwinsten bij Anderlecht zijn gewoon constrastgevend.

Ik hoop wel op een spannende strijd op het einde tussen Brugge en Standard nog. :)

Shyheim
24 juli 2005, 21:45
Ok, Brugge heeft ook heel goeie spelers binnengehaald : Vermant, Valgaeren, Leko maar heeft toch sterkhouder Timmy Simons moeten laten gaan en dat gat zal toch niet zo snel opgevuld worden.

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar het schijnt dat Leko niet zo'n sterke wedstrijd heeft gespeeld gisteren? Vermant was iets beter, maar niet meer dezelfde Sven als vroeger (allemaal gehoord van FCB-supps, dus niet over negatief sprekende Anderlecht-supps)...
Maar ja, inderdaad: Simons, Ceh en Vander Heyden weg; en dan het vertrek van Sollied voor een trainer die in feite nog helemaal niks heeft bewezen; en toch al de lucht wordt ingeprezen omwille van zijn verleden als speler...

Vampire
24 juli 2005, 22:06
Ik hoop op Club Brugge. Wie de meeste kans maakt weet ik niet...

TitaTovenaartje
24 juli 2005, 22:19
Heb genk gevote, gewoon omdat ik om 10min loop afstand daarvanaf woon

Red_Dog
24 juli 2005, 22:39
Standard.
Het moet toch ooit eens gebeuren he :D
En hopelijk ANtwerp in tweede :unsure:

Shyheim
24 juli 2005, 22:41
En hopelijk ANtwerp in tweede :unsure:

Eerste ?

YellinD
24 juli 2005, 22:45
gaat spannend seizoen worden zo blijkt (standard,anderlecht en brugge lijken sterker als vorig jaar) maar denk en hoop anderlecht (minste spelers kwijt en echt klasse in huis gehaald)

hatetn
25 juli 2005, 00:57
na gisteren te zien betwijfel ik of brugge der ga raken
ze speelden niemeer op niveau van vorig jaar
aan de constante tactiekveranderingen blijkt da em nog nie goe weet hoe em ze et beste opsteld
ok twas ne testmatch maar ge zag schoon da er nog veel fouten in zaten die der nie uit zijn tegen het begin van het seizoen

anderlecht hebbek nog nie beziggezien dus gaak mij nie over uit spreken
alhoewel ik toch hoop da brugge iets beters laat zien dan gisteren

Defkes
25 juli 2005, 01:23
Als A'lecht fan (geen die hard ofzo, don't worry :)) zeg ik uiteraard Anderlecht.

De verliezen bij Brugge gaan ze dit seizoen nog niet kunnen opvangen. Simons, Ceh, Vanderheyden... 2 van die 3 heb ik altijd bij Anderlecht willen zien (Simons en Ceh). Imo kan hier geen Vermant ofzo tegen op. Ook een nieuwe trainer waar ik wel eens m'n twijfels bij heb. Ik weet niet of ze gaan kunnen strijden voor de titel

Anderlecht daarentegen, heeft de sterke kern behouden en versterkt met het oog op de toekomst.

Standard zal wel weer hetzelfde verhaal worden e. Goei spelers, maar net niet goed genoeg als collectief.

Genk... Niet zoveel over gehoord eigenlijk. K weet ni zoveel over de transfers die ze deze zomer hebben verricht. Imo nog af te wachten.

Gent, tja. Vorig seizoen waren ze goed bezig, maar konden ze het geen heel seizoen volhouden. Na hun goede prestatie tegen Valencia (in Gent dan toch :)) lijkt dit ook een concurrent voor de 3e plaats. En natuurlijk ook in staat om punten af te snoepen van de 4 bovenstaande ploegen :).

Charleroi, ik weet niet waarom, maar ik heb iets tegen die ploeg :). Dus ik hoop dat ze terugvallen dit seizoen. Maar ook hier heb ik weinig sensationeels gehoord ivm transfers dus imo is dit ook weer een vraagteken.

GaMe®
25 juli 2005, 01:42
Genk, waarom? Zij hebben nu een ongelofelijk uitgebreide spelerskern en met de aankoop van Sunday Oliseh en Hans Cornelis word deze alleen maar sterker.. En de nieuwe trainer Hugo Broos uiteraard.
Als Chatelle terug fit is na zijn enkelbreuk (wss eind augustus) en zijn niveau kan halen kan genk zeker met een elftal spelen dat moeilijk te kloppen is!
Nenad Stojanovic word volgens mij ook de nieuwe topschutter!

Ik ben echt benieuwd naar de prestaties van Genk komend seizoen!

exo
25 juli 2005, 01:59
Serhat Akin mag wel dé aanwinst van de Jupiler-League genoemd worden denk ik. Let maar op! ;)

sleejer
25 juli 2005, 12:48
standard is ook wel fout zenne, tis imo Standaard

En volgens mij heeft Lemon wel gelijkt :)

Standaard is een krant, geen voetbalploeg :wtf:

on-topic: ik denk spijtig genoeg anderlecht :(

Ferux
25 juli 2005, 13:25
Zijn er mensen met abo's?

Ik --> FCB: vak 212, 1e rij naast die gele poort tussen den 211 en den 212.

Cartek
25 juli 2005, 13:27
Zulte-waregem

e_talking
25 juli 2005, 13:37

ale dan weten we welke plaatsen we moeten mijden :ironic:

GaMe®
25 juli 2005, 13:49

bij genk, vak D, rij 10, zitje *secret* :p

Ferux
25 juli 2005, 15:38
ale dan weten we welke plaatsen we moeten mijden :ironic:

? Hoe bedoelt ge?

Shyheim
25 juli 2005, 18:08

RSCA K4 1e rij

"In den draai bij de zwaar manne", zoals ze zeggen.

Seek&Destroy
25 juli 2005, 18:08
K R C G E N K

Darkness
25 juli 2005, 20:20
volgens mij anderlecht. waarom? brugge heeft een veel te groot risico gelopen door een op dat niveau onervaren trainer te halen en 2 sterkhouders te laten gaan in ruil voor imo mindere spelers (valgaeren <> snelheid, ...). anderlecht heeft hun sterkhouders kunnen houden (kompany, vdhaeghe, wilhelmsson, enz.) én de ploeg duidelijk versterkt met proto, goor, serhat akin (om maar de belangrijkste te noemen).

standard en genk zie ik weer strijden voor uefa, die ploegen zijn de eeuwige net-niet-kruin van het belgische voetbal...

sleejer
25 juli 2005, 21:37
RSCA K4 1e rij

"In den draai bij de zwaar manne", zoals ze zeggen.

bestaan die daar wel ? :p

Shyheim
25 juli 2005, 21:40
Kom eens kijken hé :)

EA lover
25 juli 2005, 22:08
RSCA
Waarom? Zij hebben de beste transfers gedaan (Akin, Goor, Proto) en bijna niemand heeft de club verlaten.

Red_Dog
25 juli 2005, 22:22
Eerste ?

kampioen in tweede he

sleejer
25 juli 2005, 22:32
Kom eens kijken hé :)

Elk jaar 1 maal, en zie er nooit :p

Shyheim
25 juli 2005, 22:34
Tuurlijk niet, ge zit in het bezoekersvak, daar zit het àl-tijd vol enculés.

Lucian
25 juli 2005, 22:36
volgens mij anderlecht. waarom? brugge heeft een veel te groot risico gelopen door een op dat niveau onervaren trainer te halen en 2 sterkhouders te laten gaan in ruil voor imo mindere spelers (valgaeren <> snelheid, ...). anderlecht heeft hun sterkhouders kunnen houden (kompany, vdhaeghe, wilhelmsson, enz.) én de ploeg duidelijk versterkt met proto, goor, serhat akin (om maar de belangrijkste te noemen).

standard en genk zie ik weer strijden voor uefa, die ploegen zijn de eeuwige net-niet-kruin van het belgische voetbal...
lol genk het net niet kruin :x
welke ploeg had op 10 jaar evenveel gehaald als genk?
kunne dernie veel zegge :/
standaard daarentegen :) mafia geld tot en met en nog niks ...

Red_Dog
25 juli 2005, 22:56
Wat heeft Genk dan op tien jaar behaald dat geen enkele andere ploeg behaald heeft ?

Lucian
25 juli 2005, 23:14
Wat heeft Genk dan op tien jaar behaald dat geen enkele andere ploeg behaald heeft ?
laatste 8 jaar 2 bekers en 2 keer kampioen
beetje veel voor een netnietploegske ...

pina
25 juli 2005, 23:18
ze speelden niemeer op niveau van vorig jaar...en vorig jaar was het al niet denderend, integendeel zelfs :) :) :)

Time
25 juli 2005, 23:26
beetje veel voor een netnietploegske ...

in het voetbal tellen resultaten van 3-4 jaar geleden niet meer, leuk om eens op terug te kijken, maar niet om te vergelijken, voetbal evolueert daarvoor teveel.

Red_Dog
25 juli 2005, 23:38
2 titels en 2 bekers op 8 jaar is niet echt om over naar huis te schrijven als topclub.

Time
25 juli 2005, 23:39
2 titels en 2 bekers op 8 jaar is niet echt om over naar huis te schrijven als topclub.
niemand noemt genk hier een topclub:p

pina
26 juli 2005, 00:14
beetje veel voor een netnietploegske ...en waar zijn de overige 2 jaar gebleven van de 10? :cool:

Lucian
26 juli 2005, 00:21
en waar zijn de overige 2 jaar gebleven van de 10? :cool:
vice kamp en halve finale zet ge dan daar maar :p

Lucian
26 juli 2005, 00:24
en wa is het palmares van brugge na 98 ?
2 titels 1 beker ;)
edit - 2xb

Red_Dog
26 juli 2005, 01:32
Mja, maar brugge kan mij dan ook niks schelen :p

Ferux
26 juli 2005, 01:47
Mja, maar brugge kan mij dan ook niks schelen :p

Hoe zit het eigenlijk met Antwerp? Ziet ge ze werkelijk kampioen spelen of opgaan naar 1e? En hoe komt het dat ploegen die zogezegd minder professioneel trainen enz, toch betere resultaten halen?

GaMe®
26 juli 2005, 01:50
en wa is het palmares van brugge na 98 ?
2 titels 1 beker ;)
edit - 2xb
awel wtf is het verschil?
GENK : 2 titels en 2 bekers in 8 jaar
BRUGGE: 2 titels +2 bekers in 7 jaar
:sop:

Red_Dog
26 juli 2005, 01:52
Hangt er van af.
Zijn momenteel bezig met Chris De Witte, die heeft een contract aangeboden gekregen maar was nog niet akkoord met de voorwaarden.
Maar da zou geregeld kunnen worden (hoop ik). Hij is echt wel een speler die we kunnen gebruiken (voor filmkes: www.chrisdewitte.be)
Voor de rest is het bestuur vrij degelijk bezig, terug een (weliswaar jonge) groep met voornamelijk Belgen, meer communicatie naar de supporters toe.
Over gaan naar eerste zal dit jaar wel moeilijk worden, met ploegen als Oostende, Bergen, KVM, OHL, Geel,... als voornaamste concurrenten.
We zijn ook iets voorzichtiger geworden in de pronostiek voor het seizoen, iedereen zei begin vorig jaar gdat we kampioen gingen spelen, en tja... :)
En over die ploegen die slechter trainen heb je het waarschijnlijk over de resultaten van vorig seizoen (met name de tweede seizoenshelft) ? Dat had andere oorzaken, financiële vooral. Want is het niet raar dat men met exact dezelfde groep in de eerste seizoenshelft eerste staat, en in de tweede amper punten haalt ? :)
Ach, we zullen wel zien wat het geeft, ik zie ons in ieder geval wel hoog eindigen, of we kampioen spelen valt af te wachten hoe de concurrentie het er van af brengt.
K zal me in ieder geval ni vervelen, matchen tegen KV, OHL, Geel, Oostende,... zijn altijd plezant :)

Eerst genieten van de fandag, de match tegen Manchester United en de feestelijkheden rond het 125-jarig bestaan.

Shyheim
26 juli 2005, 02:04
Een lerares lager onderwijs start op een nieuwe basisschool in Brugge

En op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten op de
kinderen, dus begint ze over voetbal, vertellende dat ze een Club
Brugge fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op te steken als ze
ook Club Brugge supporter zijn. En ja hoor, alle handjes massaal de
lucht in, behalve eentje...

Dus de lerares vraagt : "waarom steek jij je hand niet op?" Jantje
antwoordt : "Omdat ik geen Brugse Boer ben!". De lerares helemaal
verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op gemene toon: "En van wie
mag jij dan wel supporter zijn"? Jantje : "Ik ben een Anderlecht-fan
en ben er TROTS op!"

De lerares kon haar oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij
Anderlecht-fan was. De kleine : "Omdat mijn moeder en vader
Anderlecht-supporters zijn, dus ben ik dat automatisch ook."

De lerares, die duidelijk geïrriteerd is, zegt: "Maar dat is toch geen
REDEN om Anderlecht-fan te zijn? Je hoeft toch niet altijd zoals je
moeder of je vader te zijn. Want stel dat je moeder een hoer is en je
vader een verdwaalde homo, wat zou jij dan opeens zijn ?!

De kleine droog met een fijn lachje: "ja, dan zou ik een Club Brugge supporter zijn!!!"

Red_Dog
26 juli 2005, 02:06
ololol, Bruges wankers army
:unsure:

Shyheim
26 juli 2005, 02:45
They sure are, kid. They sure are.

Ferux
26 juli 2005, 03:05
Een lerares lager onderwijs start op een nieuwe basisschool in Brugge

En op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten op de
kinderen, dus begint ze over voetbal, vertellende dat ze een Club
Brugge fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op te steken als ze
ook Club Brugge supporter zijn. En ja hoor, alle handjes massaal de
lucht in, behalve eentje...

Dus de lerares vraagt : "waarom steek jij je hand niet op?" Jantje
antwoordt : "Omdat ik geen Brugse Boer ben!". De lerares helemaal
verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op gemene toon: "En van wie
mag jij dan wel supporter zijn"? Jantje : "Ik ben een Anderlecht-fan
en ben er TROTS op!"

De lerares kon haar oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij
Anderlecht-fan was. De kleine : "Omdat mijn moeder en vader
Anderlecht-supporters zijn, dus ben ik dat automatisch ook."

De lerares, die duidelijk geïrriteerd is, zegt: "Maar dat is toch geen
REDEN om Anderlecht-fan te zijn? Je hoeft toch niet altijd zoals je
moeder of je vader te zijn. Want stel dat je moeder een hoer is en je
vader een verdwaalde homo, wat zou jij dan opeens zijn ?!

De kleine droog met een fijn lachje: "ja, dan zou ik een Club Brugge supporter zijn!!!"

Dat ge grapkes vertelt en lacht met FCB kan mij allemaal nix schelen, maar zie wel in dat dit het niveau is van een 10-jarige (of een 18-jarige RSCA-fan?).

ololol, Bruges wankers army

Dees is zo mogelijk nog onnozeler. Waarom post ge dat eigenlijk?

woot
26 juli 2005, 09:14
They sure are, kid. They sure are.kzal best geen anderlecht mopjes beginnen vertellen zeker? zie da je begint te wenen :evil:

maar weet je? kzal me niet verlagen tot dergelijk niveau ;)

Rash
26 juli 2005, 09:58
Allé zenne ze zijn weeral bezig, manmanman.

Wie speelt dit jaar kampioen? Anderlecht.

Hebben hun kern niet in de breedte versterkt maar wél met verschillende spelers die voor een basisplaats gaan. Vorig jaar zat er talent in de groep, maar die groep stond er niet genoeg voor elkaar vond ik. Nu met Goor, Proto en Akin is de ploeg goed versterkt. Vorig jaar kende Anderlecht een echt kwakkelseizoen mét daarbij een serieuze dosis pech. Ik zie geen enkele ploeg die dit Anderlecht kan stoppen..

Met Goor en Wilhelmsson heeft Anderlecht nu 2 spelers die aanvallend de flanken kunnen bezetten. Vroeger was dit Wilhelmsson (creërde wel veel kansen), maar nu, met de ex-captain van Feyenoord zal dit alleen maar beter worden.

Over Brugge: volgens mij gaat die Leko zich wel bewijzen. Denk wel dat het 'n hele goeie is. Voor de rest: Vermant zal NOOIT, maar dan ook nooit Simons kunnen vervangen. Club en Standard zullen volgens mij de top-3 vervolledigen.

Re@V0r
26 juli 2005, 13:46
maar weet je? kzal me niet verlagen tot dergelijk niveau ;)

idd, met je pollrangschikking heb je al genoeg je best gedaan ;)

ffkes terug on-topic: kben wel es benieuwd hoe ceulemans het er vanaf zal brengen :)
bij westerlo heeft hij nooit druk gekend, daar mocht hij doen wat hij wou en de supporters en voorzitter vonden het allemaal goed
maar als de resultaten bij brugge tegenvallen zal hij wel onder druk komen staan denk ik

Blackend
26 juli 2005, 15:54
Ik hoop en ik denk Anderlecht.

Anderlecht heeft al heel wat transfers gedaan dit seizoen. Oa. Marius Mito, Silvio Proto, Laurent Delorge, diene Turk wie zijnen naam ik ben vergeten, ...

Ik was vroeger al voor Anderlecht (Pär Zetterberg :love: ) en nu nog meer omdat Delorge daar speelt. (= broer van goeie vriend)

Red_Dog
26 juli 2005, 17:06
Dees is zo mogelijk nog onnozeler. Waarom post ge dat eigenlijk?

Om stoer over te komen, waarom anders ?

Shyheim
26 juli 2005, 17:28
Rofl, een onnozel mopke en de boeren zijn op hun klompen getrapt... :rofl:
Wees gerust, woot, ik heb een gevoel voor humor, ik zal in tegenstelling tot u misschien niet wenen... :D

den Acid Burn
26 juli 2005, 17:40
nogal een debiele mop imo.
ze heeft niet eens iets met brugge te maken.
je kan evengoed brugge en anderlecht omdraaien

maar soit, zolang ge u maar amuseert he.

ontopic: dat de beste moge winnen he

Glor
26 juli 2005, 17:43
Omg, wat een manier om het seizoen te starten, laat ons gewoon stoppen met irritante en onnozele opmerkingen over boeren of maffiageld of whatever en ons concentreren op het voetbal zelf...

RSCA for the win... :cool:

Shyheim
26 juli 2005, 18:37
nogal een debiele mop imo.
ze heeft niet eens iets met brugge te maken.
je kan evengoed brugge en anderlecht omdraaien

maar soit, zolang ge u maar amuseert he.

ontopic: dat de beste moge winnen he

Eentje van een FCB-supp die ik ooit in mail had gekregen:

Wat krijgt de voorzitter van Anderlecht als hij stout is?
Constant van de stok.

:rofl:

den Acid Burn
26 juli 2005, 18:40
jama omdat die pipo zo een idiote moppen stuurt moet ge er zelf nog geen gaan verzinnen he.

ik ben ook een grote fan van goede humor

Shyheim
26 juli 2005, 18:48
Ik vind u een zuurpruim.

Glor
26 juli 2005, 19:07
Eentje van een FCB-supp die ik ooit in mail had gekregen:

Wat krijgt de voorzitter van Anderlecht als hij stout is?
Constant van de stok.

:wtf: wtf man, wa staat die :rofl: daar te doen :pdit is zowa het laagste A'lecht of Bruggegrapken dak al eb gehoord:p :wtf:

Marginale
26 juli 2005, 19:09
Ik hoop/wil Club Brugge (en dat heb ik dus ook gevote) maar ik vrees er voor dat het Standard zal worden dit jaar.

1. Standard
2. Club Brugge
3. RSCA
4. Genk

Waarom?

Standard: verleden jaar al schitterende terugronde met deze kern, groep kunnen bijeen houden en iets versterkt in de breedte (Morreira). Afwachten natuurlijk dat er eind augustus weer geen leegloop komt zoals andere jaren.

Club: Tis mijn favo ploeg dus ik hoop/wil/verwacht toch dat ze minstens top2 spelen maar heb er wel wat schrik voor. 5 basisspelers + de trainer laten vertrekken doe je nooit ongestraft (zie Standard voorbije 10-15 jaar :))
De nieuwe aankopen zijn mooie namen op papier maar moeten het nog bewijzen op het plein.

Sollied <-> Ceulemans: TS was een zeer goede coach maar kwas em beu gezien dus: "Leve de verandering en hopen op het beste" :D

Ceh is vervangbaar door Leko normaal gezien, Ceh speelde altijd (meestal) zeer degelijk maar slaagde er toch niet altijd in om de ploeg naar een hoger niveau te tillen. Hij had wel een goede vrije trap in de voeten maar Bosko Balaban zal ze er ook wel inrammen, het "veldwerk" van Ceh is voor Leko.

Kluko was verleden jaar al aangekocht om VDH te vervangen en dit is een schitterende zaak. Kben heel blij dat VDH eindelijk andere oorden gaat opzoeken want ik vond dus niks aan die kerel, had goeie offensieve impulsen maar ne verdediger mote nog altijd kunnen verdedigen en daar kwam hij zwaaaar tekort.

Rozehnal vervangen door Valgaeren is imho een versterking, Rozehnal was op voetballend gebied wel beter maar veel te slordig bij momenten. Valgaeren moet, met zijn ervaring, de groep toch iets beter kunnen sturen van achteruit.

Cornelis naar Genk is een verlies voor Club, zeker als je ziet hoe De Cock al
een dik jaar ontzettend slecht loopt te voetballen. Ik twijfel zwaar of het bestuur hier de juiste keuze heeft gemaakt. Er is wel goede hoop voor de talentvolle rechtsachter Van Audenaerde.

Simons weg naar PSV is het grootste verlies voor club, zeker omdat er geen degelijke vervanger voro zijn plaats werd aangetrokken. Nu moet iedereen het maar een beetje doen en dikwijls loopt dit niet altijd goed af.

Vermant gekomen: Zeer spijtige zaak dat hij terugkomt, het verleden heeft bij andere concurrerende ploegen al dikwijls uitgewezen dat ex-spelers terughalen NIET de manier van werken mag zijn. Club gaat hier zwaar in de fout imho(!!!!)

Dufer gehaald maar dat bescouw ik eerder als een versterking in de breedte. Iemand met geen meerwaarde.

RSCA: enkel Aruna vertrokken. Eindelijk verlost van hem. Het is ne schitterende voetballer met de mentaliteit van een 5-jarige (het verbaast mij trouwnes dat hij niet mee deed aan het WK Synchroonduiken met zijn maatje Mpenza of zou hij zich dan toch aan het voorbereiden zijn op zjin galawedstrijd tegen Mike Tyson).

Akin is in de plaats gekomen, afgaande op de berichten is dit zeker en vast een speler die het kan maken, hopen voor de RSCA sups en het Belgisch voetbal dat het eruitkomt en dat hij, itt zijn voorganger wel zijn manieren kan houden.

Mitu en Delorge: zie Dufer bij Club Brugge

Proto: de transfer van de zomer (voorlopig). Schitterende zaak voor Anderlecht, iets minder voor de concurrentie :)

Goor: Als FCB-sup vind ik het een goede zaak dat ze zooveel geld wilden betalen voor "nen ouwe zak". HVH zei over Goor dat hij mee de jongeren moest gaan begeleiden. Ik zou toch 2 keer nadenken om dit aan Goor over te laten, zie dat de echt talentvolle jongeren van Anderlecht de vuile spuwmanieren van Bartje de Lama overkrijgen...

KRC Genk: weinig vertrokken voor zover dak weet (positief voor KRCG is dat Daerden zeker blijft), ben niet echt goed op de hoogte van hun maar toch enkele mooie versterkingen binnengehaald.

Oliseh moet toch een meerwaarde kunnen brengen aan Genk en aan de competitie (als hij gemotiveerd is).

Cornelis zal de concurrentie met Priske moeten aangaan (of is da ne LB :p)

den Acid Burn
26 juli 2005, 19:15
Ik hoop/wil Club Brugge (en dat heb ik dus ook gevote) maar ik vrees er voor dat het Standard zal worden dit jaar.

1. Standard
2. Club Brugge
3. RSCA
4. Genk

Waarom?

Standard: verleden jaar al schitterende terugronde met deze kern, groep kunnen bijeen houden en iets versterkt in de breedte (Morreira). Afwachten natuurlijk dat er eind augustus weer geen leegloop komt zoals andere jaren.

Club: Tis mijn favo ploeg dus ik hoop/wil/verwacht toch dat ze minstens top2 spelen maar heb er wel wat schrik voor. 5 basisspelers + de trainer laten vertrekken doe je nooit ongestraft (zie Standard voorbije 10-15 jaar :))
De nieuwe aankopen zijn mooie namen op papier maar moeten het nog bewijzen op het plein.

Sollied <-> Ceulemans: TS was een zeer goede coach maar kwas em beu gezien dus: "Leve de verandering en hopen op het beste" :D

Ceh is vervangbaar door Leko normaal gezien, Ceh speelde altijd (meestal) zeer degelijk maar slaagde er toch niet altijd in om de ploeg naar een hoger niveau te tillen. Hij had wel een goede vrije trap in de voeten maar Bosko Balaban zal ze er ook wel inrammen, het "veldwerk" van Ceh is voor Leko.

Kluko was verleden jaar al aangekocht om VDH te vervangen en dit is een schitterende zaak. Kben heel blij dat VDH eindelijk andere oorden gaat opzoeken want ik vond dus niks aan die kerel, had goeie offensieve impulsen maar ne verdediger mote nog altijd kunnen verdedigen en daar kwam hij zwaaaar tekort.

Rozehnal vervangen door Valgaeren is imho een versterking, Rozehnal was op voetballend gebied wel beter maar veel te slordig bij momenten. Valgaeren moet, met zijn ervaring, de groep toch iets beter kunnen sturen van achteruit.

Cornelis naar Genk is een verlies voor Club, zeker als je ziet hoe De Cock al
een dik jaar ontzettend slecht loopt te voetballen. Ik twijfel zwaar of het bestuur hier de juiste keuze heeft gemaakt. Er is wel goede hoop voor de talentvolle rechtsachter Van Audenaerde.

Simons weg naar PSV is het grootste verlies voor club, zeker omdat er geen degelijke vervanger voro zijn plaats werd aangetrokken. Nu moet iedereen het maar een beetje doen en dikwijls loopt dit niet altijd goed af.

Vermant gekomen: Zeer spijtige zaak dat hij terugkomt, het verleden heeft bij andere concurrerende ploegen al dikwijls uitgewezen dat ex-spelers terughalen NIET de manier van werken mag zijn. Club gaat hier zwaar in de fout imho(!!!!)

Dufer gehaald maar dat bescouw ik eerder als een versterking in de breedte. Iemand met geen meerwaarde.

RSCA: enkel Aruna vertrokken. Eindelijk verlost van hem. Het is ne schitterende voetballer met de mentaliteit van een 5-jarige (het verbaast mij trouwnes dat hij niet mee deed aan het WK Synchroonduiken met zijn maatje Mpenza of zou hij zich dan toch aan het voorbereiden zijn op zjin galawedstrijd tegen Mike Tyson).

Akin is in de plaats gekomen, afgaande op de berichten is dit zeker en vast een speler die het kan maken, hopen voor de RSCA sups en het Belgisch voetbal dat het eruitkomt en dat hij, itt zijn voorganger wel zijn manieren kan houden.

Mitu en Delorge: zie Dufer bij Club Brugge

Proto: de transfer van de zomer (voorlopig). Schitterende zaak voor Anderlecht, iets minder voor de concurrentie :)

Goor: Als FCB-sup vind ik het een goede zaak dat ze zooveel geld wilden betalen voor "nen ouwe zak". HVH zei over Goor dat hij mee de jongeren moest gaan begeleiden. Ik zou toch 2 keer nadenken om dit aan Goor over te laten, zie dat de echt talentvolle jongeren van Anderlecht de vuile spuwmanieren van Bartje de Lama overkrijgen...

KRC Genk: weinig vertrokken voor zover dak weet (positief voor KRCG is dat Daerden zeker blijft), ben niet echt goed op de hoogte van hun maar toch enkele mooie versterkingen binnengehaald.

Oliseh moet toch een meerwaarde kunnen brengen aan Genk en aan de competitie (als hij gemotiveerd is).

Cornelis zal de concurrentie met Priske moeten aangaan (of is da ne LB :p)

voila dit is nu eens een fatsoenlijke post zonder fanboy gezever ed.
rep point added!

pieterm
26 juli 2005, 19:23

Klukowski is geen fameuze verdediger in vergelijking met Van Der Heyden. Als je naar de match Brugge - Porto hebt gekeken, heb je gezien dat Klukowski een aantal keer in de fout ging (en één keer zwaar in de fout met die kopbal).

Marginale
26 juli 2005, 19:42
Maar als je de voorbije jaren wedstrijden van FCB hebt gezien zul je toch vast en zeker ook gemerkt hebben hoe dikwijls VDH naar voor rushte en dan, met een ganse boulevard in zijn rug, ongeintresseerd terugslenterde naar eigen speelhelft.

Voorlopig geef ik Kluko nog wat krediet, dat van VDH was (voor mij) al heeeel lang opgebruikt en was hem kotsbeu ;)

fixer187
26 juli 2005, 20:23

1. Standard
2. Club Brugge
3. RSCA
4. Genk

Waarom?

Standard: verleden jaar al schitterende terugronde met deze kern, groep kunnen bijeen houden en iets versterkt in de breedte (Morreira).

je vergeet Beda (Bordeaux, STVV) Sarr ( Ac Milaan ), Negouia ( Man. City ) en met de reus Bakari van Lens waarschijnlijk op komst. Met Negouai en Beda respectievelijk 1.93 en 1.86m is er al serieus wat lengte en kracht bijgekomen

1. Anderlecht
2. Standard
3. Brugge
4. Genk
5. Gent/Charleroi/Beerschot/Westerlo

Ik hoop Standard natuurlijk :p, maar ik denk Anderlecht...

Anderlecht heeft zijn kern versterkt met Akin, Goor, Delorge, Proto en Mitu en heeft Wilhelmsson en Kompany kunnen houden en laten we niet vergeten het vertrek van Aruna...imo een goede zaak voor Anderlecht

Standard heeft alleen bankzitters laten vertrekken en heeft versterkingen in de verdediging aangetrokken. Met het vertrek van Enakarhire van Lissabon naar Moscow met als bedrag van 7.000.000 euro strijkt Standard 25% hebben ze nog wat geld in het laadje gebracht om sterkhouders te laten blijven of nog een eventuele Topper aan te trekken

Brugge , is imo sterk verzwakt met het vetrek van Simons, Vander Heyde en Ceh is is bijna heel hun linkse kant vertrokken samen met de spil van de ploeg en dan nog hun rechter verdediger Cornelis ook.
Vermant is wel een goede speler maar niet om te zeggen het type Simons....
Valgaeren heeft zijn tijd wel gehad en is zeer blessure gevoelig en niet van de snelste...

Genk, ongeveer hetzelfde verhaal als Standard, ploeg kunnen samen houden met enkele versterkingen maar ik zie Daerden vertrekken naar Duitsland.

Het zal 1 van de spannendste seizoenen worden van de laatste jaren denk ik van plaats 1 tot 6 dicht bij elkaar zal liggen...

Bontus
26 juli 2005, 20:23
Anderlecht zal volgens mij de strijdt winnen zoals ge het zelf zo mooi zegt.

fixer187
26 juli 2005, 22:34
:rofl: ....en simmons :p

GaMe®
26 juli 2005, 22:50
maar ik zie Daerden vertrekken naar Duitsland.

koen blijft

Men had de grootste transfer uit de geschiedenis van Genk kunnen doen, (wat men netto zou overhouden) maar men heeft voor het sportieve gekozen.
Is dit geen risico dat men volgend jaar veel minder geld gaat krijgen? Ja maar het leven bestaat nu eenmaal uit risico's nemen. Verder heel veel respect voor Koen die zich zeer ethisch heeft gedragen en niet dwars is gaan liggen over zijn gemiste transfer. Hij heeft vandaag wel een fikse opslag gekregen. De kans dat hij volgend jaar vertrekt is echter zeer groot. Het waren de moeilijkste onderhandelingen ooit. Kiezen tussen geld en het sportieve.

Shyheim
26 juli 2005, 22:57
ARE YOU WATCHING, FCB...

Red_Dog
26 juli 2005, 23:00
Kom kom rafje, het is MAAR een club uit Azerbeidzjan he.

Shyheim
26 juli 2005, 23:09
Wij zijn ook MAAR een club uit België... Weetwel, België, anders zijt gij de eerste om onszelf in de grond te boren.

hatetn
26 juli 2005, 23:14
ARE YOU WATCHING, FCB...

kom
kunde evengoed tegen een 4e klasser spelen
moesten ze daar tegen verliezen waren ze zelfs geen eerste klasse waard

Shyheim
26 juli 2005, 23:25
Zie maar dat gelle door de kwalificatie geraakt, want das precies al een probleem geweest

hatetn
26 juli 2005, 23:33
zorg maar da gulle punten pakt als ge der raakt
want blijkbaar is da ook al een probleem

Reptiel
26 juli 2005, 23:39
ARE YOU WATCHING, FCB...
pls, lok geen reactie's uit, we hebben al mogen zien dat je veel humor hebt, maar deze is toch niet om te lachen

-1 rep point

Shyheim
26 juli 2005, 23:42
Hilarisch, hilarisch, die stikjaloerse boeren weer... Op jullie forum is het al even grappig.
Op het RSCA-forum zitten ook enkele Brugeoisen, maar die weten hoe zich te gedragen... En vinden zelfs hun eigen forum kinderachtig... :lol:

Red_Dog
26 juli 2005, 23:55
Wij zijn ook MAAR een club uit België... Weetwel, België, anders zijt gij de eerste om onszelf in de grond te boren.

België, dat wel enkele clubs heeft die Europees eens iets kunnen uitrichten vs Azerbeidzjan waar... euhm... tja...

v1sioNz
27 juli 2005, 00:01
Anderlecht, met 1 been zelfs.

Genk? Grote verwachtingen, uiteindelijk dikke flop. Brugge zal fel mogen spelen om Standard van Champions League ticket te houden.

Re@V0r
27 juli 2005, 00:03
zorg maar da gulle punten pakt als ge der raakt
want blijkbaar is da ook al een probleem

dat kinderachtig heen en weer getrek tussen de club & rsca fanboys begint wel wat :sleep: te worden... wacht tot het seizoen gedaan is en zeik elkaar dan nog eens af in plaats van te beginnen lullen voor er nog maar 1 bal getrapt is in de competitie

niet slecht gespeeld van anderlecht vandaag hoewel de tegenstand echt wel nix was :p
die terugspeelbal was trouwens om je plat te leggen van het lachen :D
jammer dat ze de 2e helft niemeer echt doorspeelden... en dat serhat niet echt veel heeft kunnen doen maja :)

hatetn
27 juli 2005, 00:09
dat kinderachtig heen en weer getrek tussen de club & rsca fanboys begint wel wat :sleep: te worden... wacht tot het seizoen gedaan is en zeik elkaar dan nog eens af in plaats van te beginnen lullen voor er nog maar 1 bal getrapt is in de competitie

niet slecht gespeeld van anderlecht vandaag hoewel de tegenstand echt wel nix was :p
jammer dat ze de 2e helft niemeer echt doorspeelden... en dat serhat niet echt veel heeft kunnen doen maja :)

ja ik ben weer begonnen
vooral nie naar de post boven mij kijken die ne keer schoon zegt

Zie maar dat gelle door de kwalificatie geraakt, want das precies al een probleem geweest

ja maar een reactie daarop is kinderachtig

pina
27 juli 2005, 00:11
mama, hij was begonnen! :cry: :cry:

bende kleuters

epoX
27 juli 2005, 00:14

bende kleuters
Actie -> Reactie

zelfs een kleuter begrijpt dit..

Re@V0r
27 juli 2005, 00:17
ja ik ben weer begonnen
vooral nie naar de post boven mij kijken die ne keer schoon zegt

ja maar een reactie daarop is kinderachtig

ik zie mij nergens een beschuldiging maken dat gij begonnen zijt....

maar als het je gelukkiger maakt:

dat kinderachtig heen en weer getrek tussen de RSCA & CLUB fanboys begint wel wat :sleep: te worden...
zo beter? ;)

hatetn
27 juli 2005, 00:22

bende kleuters

nee maar constant reactie uitlokken
iemand reageert
wie is de fanboy
tzal wel die zijn die reageert zeker
en daarbij liever een klein kleuter dan ne rsca jood
voila speel ulle spelleke weer door nu

Red_Dog
27 juli 2005, 00:26
Wel grappig hoe sommigen hier persé de ernstige willen uithangen.
Voetbal is emotie, en als ge dan toevallig uw aartsrivaal ne steek kunt geven doet ge da.
Als alle clubs overeen zouden komen konden we beter de competite opdoeken en telkens een loterij organiseren om uit te maken wie kampioen wordt.

Re@V0r
27 juli 2005, 00:30
als ge een steek wilt geven, zorg dan op zen minst dat het 1 is die enig niveau bevat :)
100.000x elkaar 'uitschelden' voor jood of boer... steekt wel een beetje tegen vind je niet? ;) beetje originaliteit mag ook wel

trouwens, als ze flauwe, kinderachtige zever willen vertellen over elkaars voetbalploeg, dat ze een topic openen op zwam waar het niveau past... volgens ik me herinner is het op algemeen forum de bedoeling om discussies te houden over zo'n onderwerpen... niet om mekaar met pipi-kaka grappen en beschuldigingen te bestoken

Morpheus
27 juli 2005, 00:37
Mannekes t'is genoeg geweest :).
Ontopic en hou het deftig.

mvg

Shyheim
27 juli 2005, 00:40
België, dat wel enkele clubs heeft die Europees eens iets kunnen uitrichten vs Azerbeidzjan waar... euhm... tja...

Wat moet dat dan niet geven met Antwerp, die kunnen zichzelf niet fatsoenlijk de Eerste in spelen. :)

Red_Dog
27 juli 2005, 00:47
Relevante dingen posten is blijkbaar niet aan u besteed he :)

Shyheim
27 juli 2005, 00:51
Evenveel als intelligente dingen aan u.

Shyheim
27 juli 2005, 00:58
Ach, ik bedoel maar:

voor de wedstrijd las ik overal dat FCB-supporters eens goed zouden gelachen hebben moesten we verliezen van deze topclub die maar NIPT verliest van CSKA Moskou; de ploeg die de UEFA beker dat jaar binnenhaalde.
En vanaf het moment dat RSCA die met 5-0 inmaakt is het ineens "nog maar Neftchi".
Ben alors maintenant, c'est moi qui se fout de vos gueles.

Lucian
27 juli 2005, 01:23
Evenveel als intelligente dingen aan u.
jong kinneke gaat in uw bed liggen en ambeteer uwen teddybeer ofzo met uw onnozel gedoe de hele tijd

Morpheus
27 juli 2005, 01:27
update: Closed tot morgen 16 uur om erger te voorkomen, laat ons hopen dat het dan weer proper kan.

Tip: Het is maar voetbal, je moet elkaar daarvoor niet proberen af te breken. Relativeren is een mooie deugd :)

Morpheus
27 juli 2005, 14:16
We zullen het maar iets vroeger terug opensmijten :).
Proper houden deze keer ;)

mvg

ec8or
27 juli 2005, 14:39
Brugge eindigt (zo goed als) altijd in de top2, Genk niet
idd - brugge is een 'topploeg' in belgie, genk is een betere middenklasser :)

/edit : bijna de bedoeling van de topic vergeten - RSC Anderlecht wordt UITERAARD kampioen dit seizoen.

Marginale
27 juli 2005, 14:43
We zullen het maar iets vroeger terug opensmijten :).
Proper houden deze keer ;)

mvg

Waarom iedereen straffen door de thread te sluiten?

Sanctioneer de mensen die ervoor zorgen dat de thread een provocatie en scheldthread is geworden hard genoeg zodat ze het geen 2 keer zullen doen.

Anders ist volgende week in de (tegen dan waarschijnlijk opgerichte) "supercup-topic" weeral prijs.

Ferux
27 juli 2005, 16:41
Hmm, hopelijk kan hier nu eindelijk terug normaal gepraat worden.

OT: Ik denk dat RSCA kampioen wordt. Ze hebbeng goede versterkingen gedaan terwijl FCB juist zijn sterkhouders verliest. En bij ons (FCB) moeten de nieuwe jongens blijkbaar nog wat wennen.

Shyheim
27 juli 2005, 17:09
Tip: Het is maar voetbal, je moet elkaar daarvoor niet proberen af te breken. Relativeren is een mooie deugd :)

Het mooie aan voetbal is net het provoceren en afbreken... :D
En ik ben ervan overtuigd dat mijn copain DM daar ook van is overtuigd. :p

De rest hier zijn salonsupporters (behalve Leefdaal, en misschien nog één of twee), die kennen dat gevoel niet.

Mako
27 juli 2005, 17:49
Het mooie aan voetbal is net het provoceren en afbreken... :D
En ik ben ervan overtuigd dat mijn copain DM daar ook van is overtuigd. :p

De rest hier zijn salonsupporters (behalve Leefdaal, en misschien nog één of twee), die kennen dat gevoel niet.

Eum, neen. Zijt ge pas nen echte supporter als ge iedereen zit uit te schelden? Vind ik persoonlijk niet... Ik ga ook soms naar anderlecht zien (K1, vlak naast de uitsupporters :p), en in het stadion is het idd moeilijk om je niet te laten meeslepen door de vijandige sfeer; maar op een forum... :wtf:

On topic: rsca, (bijna) zonder twijfel. Veel versterkingen, en maar 1 verlies, nl. aruna, terwijl brugge ceh, simons, vdheyden en rozehnal verliest, toch alle 4 belangrijke spelers. En vermant en leko vond ik niet echt overtuigend tegen porto (hopelijk blijft het zo :p)

Shyheim
27 juli 2005, 18:04
Eum, neen. Zijt ge pas nen echte supporter als ge iedereen zit uit te schelden? Vind ik persoonlijk niet... Ik ga ook soms naar anderlecht zien (K1, vlak naast de uitsupporters :p), en in het stadion is het idd moeilijk om je niet te laten meeslepen door de vijandige sfeer; maar op een forum... :wtf:

Ik sta hier toch ook niet te zingen ofzo ? :)

Moet maar eens naar het forum van Brugge gaan, ge moet niet lang zoeken om frustratie te vinden: http://www.clubbrugge.be/supporters/nl/forum/showthread.php?threadid=14&perpage=15&pagenumber=436

Morgen kunnen de eerste match met inzet tegen Neftchi live bekijken op sporza vanaf 20u20 met commentaar van Filip Joos.

En weten dat CSKA Moskou vorig seizoen de grootste moeite had met Neftchi...
Dat kan gieren worden!!!

Mijn punt dus... :)

En ga dan eens naar het RSCA-forum, daar zitten supporters van alle clubs in België, enkele van de grootste regulars zijn zelfs manne van FCB... Waar of niet, DM ? :)

Reptiel
27 juli 2005, 18:04
mja we krijgen een senario gelijk dit seizoen, RSCA speelt de pannen van het dak maar tegen half feb. komt er een dip en zal brugge sterker en sterker voor de dag komen en het zal wss weer nipt zijn (wat ik toch hoop)
En ik heb zo het gevoel dat het niet bij deze 2 ploegen zal blijven :)

Marginale
27 juli 2005, 18:57
Ik sta hier toch ook niet te zingen ofzo ? :)

Moet maar eens naar het forum van Brugge gaan, ge moet niet lang zoeken om frustratie te vinden: http://www.clubbrugge.be/supporters/nl/forum/showthread.php?threadid=14&perpage=15&pagenumber=436

Mijn punt dus... :)

En ga dan eens naar het RSCA-forum, daar zitten supporters van alle clubs in België, enkele van de grootste regulars zijn zelfs manne van FCB... Waar of niet, DM ? :)

Natuurlijk zegt men op het RSCA-forum steeds 100% de waarheid, belachelijke posts zijn daar absoluut niet terug te vinden. Serieus blijven eh LTJ :x

En dan nog, omdat er er supporters van Brugge belachelijke uitspraken doen over Anderlecht op hun forum komt gij dat hier doen?

Rare redenering imho.

En kdenk ook dat ge het aantal abonnee's hier zwaar onderschat ;)
224, rij 15!

sleejer
27 juli 2005, 19:01

op een forum kan da nog altijd hoor...zo lang het maar plezant blijft, en ni van "OMG OMG BRUGGE IS BETER, ANDERLECHT ZEN losers"...

en @LTJ: tis ni omda ge een abbonement hebt, of da ge veel komt zien, da ge dan pas een goede supporter bent hé ;)

Shyheim
27 juli 2005, 19:23
Met dezelfde spelers als waarmee ze de beker uit dat tornooi hebben behaald ? :confused:

@ Marginale: waar zeg ik dat daar de waarheid staat? Ik zeg gewoon dat het waar is dat het zo is; dat daar mannen van alle clubs zitten...

http://forum.rsca.be/thread.php?threadid=63326 bvb

bigbengt
Forum User
images/avatars/avatar-13.gif
Favourite team: Brugge

fillou fillou is a male
YELLOW : warned user
Favourite team: Club Brugge KV

Pinocchio
Forum User
images/avatars/avatar-13586.jpg
Favourite team: Club Brugge

*Boss* *Boss* is a male
Who are ya?
images/avatars/avatar-369.gif
Favourite team: Bruges - WHU

cloudsurfer cloudsurfer is a male
Forum User
images/avatars/avatar-8460.jpg
Favourite team: club natuurlijk

binswhacker binswhacker is a male
atheist peace
images/avatars/avatar-15306.jpg
Favourite team: Slovenië

Allemaal op p1 ;)

edit: @ uw edit: win maar eens 5-0 tegen een team dat met 11 staat te verdedigen ;)
geef toe: de doelpunten waren pareltjes... valt niet te ontkennen...
als ge ze u niet meer herinnert, zeg maar en ik post ze wel.

fixer187
27 juli 2005, 19:44

ja en gij kent iedereen hier persoonlijk en hoe zij leven :ironic:

Shyheim
27 juli 2005, 19:53
Ik zie, en weet alles... :unsure:

ec8or
27 juli 2005, 19:58
fillou fillou is a male
YELLOW : warned user
Favourite team: Club Brugge KV

dat is hoe de blauw-zwarten heten en niet FCB... FCB is wat mij betreft enkel Barcelona.

says enough over het wannabe gehalte dat sommige brugse fanboys tentoonspreiden. :woohoo:

Shyheim
27 juli 2005, 20:11
dat is hoe de blauw-zwarten heten en niet FCB... FCB is wat mij betreft enkel Barcelona.

says enough over het wannabe gehalte dat sommige brugse fanboys tentoonspreiden. :woohoo:

Idd, officiële naam is KVC Brugge, iets dat een groot deel van de supps waarschijnlijk zélf niet weet :p

Red_Dog
27 juli 2005, 21:41

On topic: rsca, (bijna) zonder twijfel. Veel versterkingen, en maar 1 verlies, nl. aruna, terwijl brugge ceh, simons, vdheyden en rozehnal verliest, toch alle 4 belangrijke spelers. En vermant en leko vond ik niet echt overtuigend tegen porto (hopelijk blijft het zo :p)

Moet niet beginnen schelden op een fotum he, maar als ze al niet tegen een occasionele steek kunnen...

edit: KVCB olé olé klinkt toch ook ? :unsure:

den Acid Burn
27 juli 2005, 21:44
KBVB ole ole

lol

Time
27 juli 2005, 21:45
en den topic is alweer herleid tot schroot -_-

Reptiel
27 juli 2005, 22:15
tis ongeloofelijk, ik dacht dat ze nu es verstand gingen hebben, maar blijkbaar....

ps. Toch raar dat LessThanJake er altijd bij is ;)

Red_Dog
27 juli 2005, 22:21
Sjeus, wat is het probleem ?

Glor
27 juli 2005, 22:25
tis ongeloofelijk, ik dacht dat ze nu es verstand gingen hebben, maar blijkbaar....

ps. Toch raar dat LessThanJake er altijd bij is ;)

Hij is wrs een onschuldige storingsmagneet :unsure: :x

Re@V0r
27 juli 2005, 23:19
Moet niet beginnen schelden op een fotum he, maar als ze al niet tegen een occasionele steek kunnen...

op dit forum kun je dit gewoon niet...
aangezien zo'n dingen altijd ontaarden in constant heen en weer geleuter

Reptiel
27 juli 2005, 23:57
Neem gewoon een voorbeeld vanuit het echte leven :

Je hebt 2 personen die dik zijn.
Je hebt een persoon die graag dikke mensen uitlacht.
En je hebt 2 verschillende reacties.

Reactie 1 :
De 1ste dikke persoon laat het komen en reageerd er niet op, zodat er geen verdere discussie ontstaat
Reactie 2 :
De 2de dikke persoon reageerd erop, met een steek op de persoon die hem uitlachte en deze zal terug een steek geven enzo zijn we bezig.

Op het forum is dit juist hetzelfde, zolang je de andere persoon niet kent, kun je neit weten hoe die reageerd, dus het verstandigste is om te doen zoals reactie 1 , maar velen hebben dit nog niet door (blame de pubberteit :) )

ps. n/o tegen dikke mensen, maar dit was het eerste voorbeeld die me te binnen schoot

daboykefke
28 juli 2005, 00:56
Neem gewoon een voorbeeld vanuit het echte leven :

Je hebt 2 personen die dik zijn.
Je hebt een persoon die graag dikke mensen uitlacht.
En je hebt 2 verschillende reacties.

Reactie 1 :
De 1ste dikke persoon laat het komen en reageerd er niet op, zodat er geen verdere discussie ontstaat
Reactie 2 :
De 2de dikke persoon reageerd erop, met een steek op de persoon die hem uitlachte en deze zal terug een steek geven enzo zijn we bezig.

Op het forum is dit juist hetzelfde, zolang je de andere persoon niet kent, kun je neit weten hoe die reageerd, dus het verstandigste is om te doen zoals reactie 1 , maar velen hebben dit nog niet door (blame de pubberteit :) )

ps. n/o tegen dikke mensen, maar dit was het eerste voorbeeld die me te binnen schoot

en nu reageert met een t ;) buiten dat geef ik je wel gelijk :)

woot
28 juli 2005, 15:29
Idd, officiële naam is KVC Brugge, iets dat een groot deel van de supps waarschijnlijk zélf niet weet :plol .. jij denkt alles beter te weten zeker dan iedereen? net alsof je denkt dat iedereen hier salonvoetbalfans zijn :ironic: behalve u zelf natuurlijk (kuch kuch ) ...

en nu liefst geen off topic meer : ps, nu terug on topic : denk niet dat rsca zal kampioen spelen , die nieuwe turk weet zijn naam niet , heeft me niet echt kunnen overtuigen , veel balverlies , enig voordeel : de snelhei maar wat ben je er mee als je niet valbast kan zijn? en dan nog jestro (goal .. ) hoeveel kansen had die terug gemist? :crazy:
en dat tegen een (mindere ploeg ) als je daar al niet zo goed kan afwerekn wat zal het dan zijn in de competitie? :help:

of tegen beter ploegen in de champions league? ik denk dat rsca dit seizoen zelfs nog zwakker is dan vorig seizoen , reden aruna weg vanvoor en geen deftige vervanger gevonden , dus FCB MET DE NADRUK OP FCB :cool: BIJNA zeker 2 x op rij kampioen :bow: :applause:

Lemon
28 juli 2005, 15:35
lol .. jij denkt alles beter te weten zeker dan iedereen? net alsof je denkt dat iedereen hier salonvoetbalfans zijn :ironic: behalve u zelf natuurlijk (kuch kuch ) ...

en nu liefst geen off topic meer : ps, nu terug on topic : denk niet dat rsca zal kampioen spelen , die nieuwe turk weet zijn naam niet , heeft me niet echt kunnen overtuigen , veel balverlies , enig voordeel : de snelhei maar wat ben je er mee als je niet valbast kan zijn? en dan nog jestro (goal .. ) hoeveel kansen had die terug gemist? :crazy:
en dat tegen een (mindere ploeg ) als je daar al niet zo goed kan afwerekn wat zal het dan zijn in de competitie? :help:

of tegen beter ploegen in de champions league? ik denk dat rsca dit seizoen zelfs nog zwakker is dan vorig seizoen , reden aruna weg vanvoor en geen deftige vervanger gevonden , dus FCB MET DE NADRUK OP FCB :cool: BIJNA zeker 2 x op rij kampioen :bow: :applause:

Dus jij weet hoe een ploeg een heel seizoen gaat spelen gebaseerd op 1 match?

woot
28 juli 2005, 15:38
Dus jij weet hoe een ploeg een heel seizoen gaat spelen gebaseerd op 1 match?je zal wel zien ;) ok? en ik ZEG er toch niet bij dat ik dit zeker ben? het is een sterk vermoeden dat het zo zal zijn ok?

ganz
28 juli 2005, 15:48
Om als openingzin "lol .. jij denkt alles beter te weten zeker dan iedereen?" te gebruiken is dat zoals Lemon zegt inderdaad wel een zeer voorbarige conclusie.
Brugge gaat ook heel het seizoen veranderen van system in alle matchen zeker? (zoals tegen Porto) ;)
Laten we maar niet te snel conclusies trekken dus.

Enfin: lichte voorkeur voor Anderlecht, om eerder aangehaalde redenen van sterkhouders behouden/vervangen en Brugge toch iets verzwakt (en toch altijd een ploeg die sterk op automatismen teerde)

trouwens wel grappig: ik hoor dikwijls dat Aruna niks meer heeft gedaan nadat hij de gouden schoen won, en nu zou het de grootste aderlating zijn (is op niemand speciaal bedoeld, maar toch iets dat je regelmatig van niet-anderlechtsupporters hoort)

Re@V0r
28 juli 2005, 16:00
1) en dat tegen een (mindere ploeg ) als je daar al niet zo goed kan afwerekn wat zal het dan zijn in de competitie? :help:

2) ik denk dat rsca dit seizoen zelfs nog zwakker is dan vorig seizoen , reden aruna weg vanvoor en geen deftige vervanger gevonden

1) heb je de match gezien? behalve die ene kans waar em alleen voor de keeper kwam te staan (en jammer genoeg op de lat besloot) heeft jestrovic niet veel makkelijke ballen gekregen om mee te scoren :)
momenteel is hij nog niet echt in goeie vorm heb ik eens gelezen, maar hij zal wel genoeg scoren... ni bang voor zijn

2) lol... dit is zowat de grootste grap die ik hier ooit al gelezen heb... :lol:
hoe kan anderlecht zwakker zijn dan vorig seizoen als ze praktisch hun volledig team behouden hebben en dit dan ook nog eens aangevuld hebben met proto en goor...
serhat is imo een zeer waardige vervanger van aruna en dat zul je dit seizoen hopelijk ook kunnen zien ... hoe kun je trouwens oordelen over hem als je hem nog niet eens bezig gezien hebt (die 10 minuten dinsdag noem ik niet echt een test)
+ komt er nog eens bij dat mbo mpenza na een aanpassingsjaar gebrand is op revanche en hopelijk voor anderlecht eindelijk eens toont wat hij kan :)

*edit*
kdenk trouwens eerder dat brugge fel verzwakt is ten opzichte van vorig seizoen:

- simons, rozenahl, ceh & vanderheyden weg... wat toch direct 4 basisspelers zijn
- simons vervangen door vermant wat in mijn ogen een stap terug is, kvond simons toch een pak sterker dan vermant eerlijk gezegd en vermant is niet hetzelfde type als simons
- ceh vervangen door de nobele onbekende leko waarvan het nog afwachten is of die er iets van zal bakken... match tegen porto was die praktisch onzichtbaar trouwens
- klukowski in plaats van vanderheyden... geen slechte speler klukowski, maar hopelijk voor brugge houdt hij zijn blunders zoals tegen porto op zak
- en dan rozenahl... oké da was een blunderaar dus niet zo erg dat die weg is, maar nu is de centrale verdediging van club wel gebaseerd op 2 spelers die meer geblesseerd zijn dan ze spelen (spilar-valgaeren)... niet echt een stevige basis als je het mij vraagt

Time
28 juli 2005, 16:11
lol .. jij denkt alles beter te weten zeker dan iedereen? net alsof je denkt dat iedereen hier salonvoetbalfans zijn :ironic: behalve u zelf natuurlijk (kuch kuch ) ...

jij bent dus het soort supporter dat zijn ploeg een slechte naam geeft...
anderlecht heeft zijn kern behouden en daar nog proto en goor bijgevoegd, allebei zeer degelijke versterkingen. hoe jij akin beoordeelt op 20minuten speeltijd is ook hilarisch.
anderlecht staat er beter voor dan brugge, maar we weten totaal niet hoe die nieuwelingen allemaal gaan aarden, er zullen nog wel verassingen komen, die zijn er elk seizoen, op voorhand zeggen dat 1 van deze 2 bijna zeker mag zijn van de titel is belachelijk.

woot
28 juli 2005, 16:39
jij bent dus het soort supporter dat zijn ploeg een slechte naam geeft...
anderlecht heeft zijn kern behouden en daar nog proto en goor bijgevoegd, allebei zeer degelijke versterkingen. hoe jij akin beoordeelt op 20minuten speeltijd is ook hilarisch.
anderlecht staat er beter voor dan brugge, maar we weten totaal niet hoe die nieuwelingen allemaal gaan aarden, er zullen nog wel verassingen komen, die zijn er elk seizoen, op voorhand zeggen dat 1 van deze 2 bijna zeker mag zijn van de titel is belachelijk.we regearen toch nie zo hard op de zevende dag? versta het nie zo heel goed deze reactie op dit onderstaande bericht? nuja , geen probleem zunne ,nice try :cool:

FeNiX4LiFe
28 juli 2005, 16:40
op akin moet je niet rekenen.
als hij niet snel in de basis zit verbreekt hij zijn contract en is hm weg.

je gooit niet zoveel geld om een speler als vuil te behandelen en op de bank te gooien

Divine_One
28 juli 2005, 16:44

Denkt ge dat dat zo maar kan?

Pierlo
28 juli 2005, 16:45
RSCA speelt kampioen dit jaar, ik denk wel dat RSCA en standard het zullen moeten uitvechten (als de gasten uit luik wel weer geen dipje kennen tijdens het seizoen. RSCA en standard hebben in mijn ogen de beste spelers. Maar dat is jammer genoeg niet altijd voldoende.

Bierbos
28 juli 2005, 16:47
De Buffalo's worden kampioen !
En ik zen miky moesh.

Soit, zoals ieder jaar zal Rsca weer de favoriet zijn, de gazetten staan er al vol van na hun 5-0 overwinning tegen een ploegje die je hier als 4de klasse kan beschouwen, maar of ze hun rol eens deftig kunnen vervullen zal weer de hamvraag zijn.

Bierbos
28 juli 2005, 16:49
Wet van '78...

Marginale
28 juli 2005, 16:49
Idd, officiële naam is KVC Brugge, iets dat een groot deel van de supps waarschijnlijk zélf niet weet

toch raar dat op de site van de KBVB en op de officiele site van Club Brugge de naam Club Brugge KV wordt gebruikt O_o

kbvb-site

Clubnaam: CLUB BRUGGE K.V.
Stamnummer: 00003
Taal: Nederlandstalig
Website: www.clubbrugge.be
BTW-nr: 406.531.948

Club-site

Club Brugge Koninklijke voetbalvereniging VZW
Olympialaan 74
8200 Brugge

Secretariaat:
Telefoon: 050/40.21.21 (tijdens bureeluren).
Fax: 050/38.10.23
E-mail: info@clubbrugge.be

FeNiX4LiFe
28 juli 2005, 16:50
dat kan idd zomaar.

( alle das te zeggen. de speler moet dan kosten enzo terugbetalen aan de ploeg. kan soms veel zijn )

maar een speler verlaat een ploeg niet ,waar hij niet veel speelde, om in een andere ploeg op de bank te belanden.

Re@V0r
28 juli 2005, 16:52

je gooit niet zoveel geld om een speler als vuil te behandelen en op de bank te gooien

anderlecht heeft gene rotte frank moeten betalen om die binnen te halen want em was einde contract

en precies ofdat het zo simpel is om een contract te verbreken... em zit nog maar pas bij anderlecht
ze hebben nog maar 1 match gespeeld en er wordt al van een mug een olifant gemaakt.. akin zal nog genoeg spelen dit seizoen
niet mee inzitten ;)

FeNiX4LiFe
28 juli 2005, 16:54
toch blijf ik erbij.

akin is way beter dan mbo.

dat mbo maar terug bij broos gaat. hij ziet hem toch graag. dat hij hem meeneemt net zoals al zn andere ex moeskroen collegas

Bierbos
28 juli 2005, 16:57
Klukowski is geen fameuze verdediger in vergelijking met Van Der Heyden. Als je naar de match Brugge - Porto hebt gekeken, heb je gezien dat Klukowski een aantal keer in de fout ging (en één keer zwaar in de fout met die kopbal).
LOL !
Klukowski is de beste linksback van België na Dragutinovic. Of heb je liever Ollie Deschacht? :D

Bierbos
28 juli 2005, 17:03

Dat zoiets uberhaupt in de CL kan/mag spelen... :confused:

fixer187
28 juli 2005, 17:27
LOL !
Klukowski is de beste linksback van België na Dragutinovic. Of heb je liever Ollie Deschacht? :D

:lol: Klukowski beter dan Dragotinovic...

btw Drago speelt al een tijdje niet meer op lingsback maar centraal :)

Bierbos
28 juli 2005, 17:29
En kdenk ook dat ge het aantal abonnee's hier zwaar onderschat ;)
224, rij 15!

224 rij 17 ;)
'k Zou zeggen kom eens goeiendag zeggen maar ik sta altijd bovenaan in 223 :)

woot
28 juli 2005, 17:37

btw Drago speelt al een tijdje niet meer op lingsback maar centraal :)leeer mischien lezen wat hij zegt?

sum__41
28 juli 2005, 17:43
standard de liège fo shure ;)

Bierbos
28 juli 2005, 17:44

Tjonge jonge... Dan denk je dat je alles gelezen hebt en dan kom je zoiets tegen. Zeg je dat ook tegen de supporters van FC Brussels?

sum__41
28 juli 2005, 17:44
LOL !

denk toch dat léonard nog ietsje beter is dan klunkelclownski... :woohoo:

Bontus
28 juli 2005, 17:48

haha dat is grappig gezegd: "hem als vuil behandelen"
denk eerder dat nogal wat deuren voor hem zijn opengegaan in Brussel.
1 match invaller ipv basisplaats en hij smeert het al uit in de pers, typisch temperament zal zichzelf wel willen bewijzen als hij zijn kans krijgt.
(in tegenstelling tot het karakter van een Mpenza)

Bierbos
28 juli 2005, 17:49

btw Drago speelt al een tijdje niet meer op lingsback maar centraal :)

:cry: ARF
Heb ik dat gezegd? NEE!!

En ook al speelt Dragutinovic momenteel in de verdediging, dat wil niet zeggen dat hij ineens een slechte linksback is hé!

Wat is dat toch met al die voetbalforums seg...

Divine_One
28 juli 2005, 17:52
denk toch dat léonard nog ietsje beter is dan klunkelclownski... :woohoo:

Is Léonard niet vertrokken naar een Engelse club?

sum__41
28 juli 2005, 18:28
Is Léonard niet vertrokken naar een Engelse club?

neneen, enkel de rangers waren geinteresseerd... schotland dus.
maar ie blijft hoor ;)

fixer187
28 juli 2005, 19:01
:cry: ARF
Heb ik dat gezegd? NEE!!

oeps, scouzi... :$

Boukreev
28 juli 2005, 19:25
ksupporter al jare vo Brugge, kmoe zegge da Anderlecht wel heel mooie transfers eeft afgeslote en Brugge eeft enkele grote name late gaan, maar zal nog steeds spannend worde denk ik

Simonn
28 juli 2005, 20:04
Waarom staat er bij rsca '...'?

heb je dit gedaan om reacties uit te lokken ofzo?

Je ziet echt direct dat die poll gemaakt is door een pcb fan die tegen rsca is.

De poll is gemaakt door de fcb fan ;)
Ik zeg ook rsca

hipStar
28 juli 2005, 21:05
1. clubbrugge
2. RC Genk
3. Standaard
4. rsca
5. charleroi
6. Westerlo
7. Gent
8. Cercle
9. Lokeren
10. Stvv
11. Lierse
12. Beveren
13. La Louviere
14. Lierse
15. Moeskroen
16.Zulte waregem
17. Brussels
18. Roeselaere

brutus
28 juli 2005, 21:12
1. Standaard
2. rsca
3. Club Brugge
4. Genk
5. Gent
6. Lierse
7. charleroi
8. Westerlo
9. Lokeren
10. Cercle
11. Beveren
12. STVV
13. GBA
14. La louviére
15. Roeselare
16. Moeskroen
17. Brussels
18. zulte waregem

Glor
28 juli 2005, 21:37
1. clubbrugge
2. RC Genk
3. Standaard
4. rsca
5. charleroi
6. Westerlo
7. Gent
8. Cercle
9. Lokeren
10. Stvv
11. Lierse
12. Beveren
13. La Louviere
14. Lierse
15. Moeskroen
16.Zulte waregem
17. Brussels
18. Roeselaere

6 Westerlo en geen Germinal Beerschot :sop:

Mako
28 juli 2005, 23:52
6 Westerlo en geen Germinal Beerschot :sop:
maar wel 2keer lierse... :wtf:

hipStar
30 juli 2005, 13:36
1. clubbrugge
2. RC Genk
3. Standaard
4. rsca
5. charleroi
6. Westerlo
7. Gent
8. Cercle
9. Lokeren
10. Stvv
11. Lierse
12. Beveren
13. La Louviere
14. GBA
15. Moeskroen
16.Zulte waregem
17. Brussels
18. Roeselaere

sorry gaste foutje:s

Cartek
30 juli 2005, 13:38
1. Standaard
2. rsca
3. Club Brugge
4. Genk
5. Gent
6. Lierse
7. charleroi
8. Westerlo
9. Lokeren
10. Cercle
11. Beveren
12. STVV
13. GBA
14. La louviére
15. Roeselare
16. Moeskroen
17. Brussels
18. zulte waregem

zulte-waregem gaat echt wel nie de laatsten eindigen.

Re@V0r
30 juli 2005, 15:35
ik zie eerder beveren vrij laag eindigen
idem voor moeskroen en lalou

daboykefke
30 juli 2005, 16:17
1. clubbrugge
2. RC Genk
3. Standaard
4. rsca
5. charleroi
6. Westerlo
7. Gent
8. Cercle
9. Lokeren
10. Stvv
11. Lierse
12. Beveren
13. La Louviere
14. Lierse
15. Moeskroen
16.Zulte waregem
17. Brussels
18. Roeselaere

RSCA 4des? sure.. 2des zou ik nog geloven (ma dan achter Standard), maar 4des :rofl:

br33z
30 juli 2005, 18:13
rsca speelt vrijwel zeker kampioen, hebben zo goed als de volledige kern kunnen behouden & hebben enkele (top)tranfers gedaan die hun zeker ten goede zullen komen.

Brugge is verzwakt, ksnap ni hoe sommige brugge supporters dat kunnen ontkennen mja :).

DGEN
30 juli 2005, 18:28
HEEEE heb ik hier net ff wat geript van een dvd :p

brugge - standard seizoen 81-82 (http://users.skynet.be/dgen/downloads/brugge 0 - tahamata 3.rar)

een match waar ze nog altijd van kunnen janken :p

dus dit ff uit 'DEN OUDEN DOOSCH'

woot
30 juli 2005, 18:35
HEEEE heb ik hier net ff wat geript van een dvd :p

brugge - standard seizoen 81-82 (http://users.skynet.be/dgen/downloads/brugge 0 - tahamata 3.rar)

een match waar ze nog altijd van kunnen janken :p

dus dit ff uit 'DEN OUDEN DOOSCH'lol wij van brugge moeten niet zo ver teruggaan in de tijd zunne om zo een resultaten die nog erger zijn dan deze tegen standard ... :niceone: :rofl:

woot
30 juli 2005, 18:36
rsca speelt vrijwel zeker kampioen, hebben zo goed als de volledige kern kunnen behouden & hebben enkele (top)tranfers gedaan die hun zeker ten goede zullen komen.

Brugge is verzwakt, ksnap ni hoe sommige brugge supporters dat kunnen ontkennen mja :).verzwakt? en hoe weet jij dit? :niceone:

een 2-2 tegen FC PORTO IS NIE ECHT SLECHT DENK IK :ironic:

Mayh3M
30 juli 2005, 18:37
Ik verwacht veel van Standard dit jaar, en als zij niet kampioen spelen zal het wel RSCA zijn.

Gattuso8
30 juli 2005, 18:38
Wie boven Anderlecht eindigd is kampioen.

DGEN
30 juli 2005, 19:33
lol wij van brugge moeten niet zo ver teruggaan in de tijd zunne om zo een resultaten die nog erger zijn dan deze tegen standard ... :niceone: :rofl:
we zullen maar zwijgen van de 7-1 :x

brugge doet pas mee sinds buh...eind 80, begin 90 ofzo? :oink:

ShadesOfJae
30 juli 2005, 19:40
1. Standard
2. Club Brugge
3. Anderlecht
4. Genk
5. Lierse
6. Lokeren
7. Westerlo
8. GBA
9. Lokeren

Shyheim
30 juli 2005, 19:42
lol wij van brugge moeten niet zo ver teruggaan in de tijd zunne om zo een resultaten die nog erger zijn dan deze tegen standard ... :niceone: :rofl:

Bwa, toch ook niet zo lang geleden:

http://users.telenet.be/midgard/RSCAFCB.wmv

Maar de wedstrijd tegen Bilbao is inderdaad al wat minder lang geleden. ^^

Glor
30 juli 2005, 19:51
verzwakt? en hoe weet jij dit? :niceone:

Omg man, Simons, Ceh, Vanderheyden weg vind jij geen verzwakking :wtf: :wtf: Ga nog wat polls maken man, Brugge is verzwakt maar zegt iemand hier dat ze zwak zijn ofzo?? :ironic:

DGEN
30 juli 2005, 19:59
ik was bij de historische wedstrijd tussen standard - arsenal ... 1-7 in het voordeel van arsenal

damn..en na wedstrijd naar de spelershome..de godenzonen van arsenal gezien ^^

kakature
30 juli 2005, 20:07
Ik hoop Club Brugge, maar vrees Anderlecht.
Paar nieuwe spelers + nieuwe trainer in Brugge. Da wordt aanpassen.
Na Anderlecht bezig gezien te hebben tegen da ploegske daar begin ik toch wa te vrezen :D
De teamspirit is zeer hoog bij Anderlecht, bij Brugge eigenlijk ook maar kom, in Anderlecht zijn er al eens meer opstootjes enzo. Ge weet wel wat dak bedoel :)

Shyheim
30 juli 2005, 20:11

't Is niet alsof Porto een absolute topclub is hé. Twee jaar geleden zou dat prachtig geweest zijn, maar quasi alle spelers die in het toenmalige elftal zaten zijn weggekocht door een Russische club, en Mourinho begint zoals iedereen wel weet ook aan zijn tweede seizoen bij Chelsea.

kakature
30 juli 2005, 20:16
't Is niet alsof Porto een absolute topclub is hé. Twee jaar geleden zou dat prachtig geweest zijn, maar quasi alle spelers die in het toenmalige elftal zaten zijn weggekocht door een Russische club, en Mourinho begint zoals iedereen wel weet ook aan zijn tweede seizoen bij Chelsea.
Inderdaad, ge moet kunnen toegeven dat Porto zo goed niet speelde. Brugge natuurlijk ook niet. Maar dat is begrijpelijk na 2 trainerswissels + een paar andere spelers :p

daboykefke
30 juli 2005, 21:25

*edit* iemand was mij al voor geweest :D

daboykefke
30 juli 2005, 21:26

als je ziet hoe ze nu in de supercup spelen kan je toch moeilijk blijven ontkennen dat ze verzwakt zijn

epoX
30 juli 2005, 21:28
als je ziet hoe ze nu in de supercup spelen kan je toch moeilijk blijven ontkennen dat ze verzwakt zijn
Dat is hun misleidingstaktiek

daboykefke
30 juli 2005, 21:33
dan is die goed aan het werken, ik trap er voorlopig helemaal in :D

Mike Ty$on
30 juli 2005, 21:54
Simons en Ceh opvangen zal moeilijk worden voor Brugge, maar ik hoop op een mooie titelstrijd met Anderlecht en standard die je ook niet mag afschrijven

Marginale
1 augustus 2005, 12:25

En standard doet niet meer mee sinds buh..........begin jaren 80 :tongue:

Krosser
1 augustus 2005, 12:52
RSCA kampioen duh..

YellinD
1 augustus 2005, 13:30
Bwa, toch ook niet zo lang geleden:

http://users.telenet.be/midgard/RSCAFCB.wmv

Maar de wedstrijd tegen Bilbao is inderdaad al wat minder lang geleden. ^^
bedankt voor het filmpje
ik heb opeens een glimlach :)

Re@V0r
1 augustus 2005, 15:17
omg da muziekje :p

kakature
1 augustus 2005, 17:47
bedankt voor het filmpje
ik heb opeens een glimlach :)
OMG, check die 2 laatste goals, tis net een verdediging bij de preminiemen. Aruna liep door 3 man ffs :angry:

En natuurlijk vergeet ik het handspel van Jestrovic + de schwalbe van Jestrovic niet. Dat vond ik toch wel oplichterij. Maar goed, die avond was Anderlecht inderdaad veel sterker ...

Shyheim
1 augustus 2005, 18:08
Bicky "Burger" Maertens had Jestro bij de arm getrokken... :p
Maar Jestro liet zich idd wel gemakkelijk en mooi vallen. :D

Ohja, was trouwens geen handspel, was op Stadion! of Goal! nog eens goed uit meerdere camerastandpunten bekeken; bleek van niet.

Tweak37
1 augustus 2005, 19:00

qué? :wtf:

Re@V0r
1 augustus 2005, 19:13
OMG, check die 2 laatste goals, tis net een verdediging bij de preminiemen. Aruna liep door 3 man ffs :angry:

voorlaatste goal is van junior trouwens, waar em door 3 man loopt :p
laatste goal van aruna is gewoon de verdediger simpelweg afhouden en binnenknallen :)

zalig opwippertje van aruna trouwens bij die 1e goal :bow:

Archeoloogke
1 augustus 2005, 22:02
Hehe, tziet er weer goe uit voor Brussels precies. :p

Re@V0r
1 augustus 2005, 22:58
hoe bedoel je? :confused:

Archeoloogke
1 augustus 2005, 23:11
hoe bedoel je? :confused:

op teletekst keer kijken. ;)
Ze dreigen Brussels te schrappen omdat ze een speler niet betaald hebben maar Brussels ontkent alles.

Red_Dog
1 augustus 2005, 23:18
jaren 70

Brugge is al sinds haar ontstaan top in België hoor...

daboykefke
1 augustus 2005, 23:52

:naughty:

Shyheim
2 augustus 2005, 00:17

Cercle had nog voor Club een titel gepakt. :p

Red_Dog
2 augustus 2005, 00:29
Het gaat over top, domooft.
Cercle is nooit een topclub geweest :)
Club speelt al sinds het ontstaan dikwijls mee voor de prijzen.
Die behalen is iets anders :)

Shyheim
2 augustus 2005, 00:32
1927 Cercle Brugge (2)
1911 Cercle Brugge (1)

1973 Club Brugge (2)
1920 FC Brugge (1)

Toch maar triestig dan, als ge maar 2 keer op 53 jaar den titel kunt halen, terwijl ge al heel die tijd toch voor de prijzen meespeelt... Standard-style. :rofl:

NoizeSuppressor
2 augustus 2005, 00:34
RSCA all the way dit jaar!!!

DGEN
2 augustus 2005, 00:36
En standard doet niet meer mee sinds buh..........begin jaren 80 :tongue:
gij slaapt ofzo :p
u mean midden 80 :p

begin 80 = ownage time van standard :p

voor de rest zijn het allemaal prullejefkes :p

moet je toegeven ze :p

seizoen 80 tem 83 = heerschappij van standard :p

Shyheim
2 augustus 2005, 00:37
Euh, Standard haalde 3 achtereenvolgende titels in 69-70-71. Slechts twee begin jaren 80 (81-82). :p

NoizeSuppressor
2 augustus 2005, 00:41
Standard gaat elk jaar 'meespelen', tot de competitie enkele weken bezig is. Dan moeten ze hun derde plaats verdedigen tegen wereldploegen als Genk enzo :)

Het gaat tussen Brugge en A'lecht gaan uiteraard, maar Anderlecht haalt het dit jaar echt wel. Of ik eet mijn abonnement op!

Shyheim
2 augustus 2005, 00:44
Abonnement op Anderlecht?
If so: welk vak?
En zit ge op 't Anderlecht-forum (want daar zitten toch een aantal HC-liefhebbers...)? :p

NoizeSuppressor
2 augustus 2005, 00:47
Abonnement op Anderlecht?
If so: welk vak?
En zit ge op 't Anderlecht-forum (want daar zitten toch een aantal HC-liefhebbers...)? :p

Jeppa, A'lecht :) Ik stond altijd achter de goal, en ik ga dit weekend nog om een abonnement (als het nog mogelijk is ;) )

Ik ken redelijk wat hc Anderlecht aanhangers. Op het forum zit ik niet nee, anders doe ik nix meer voor school :p

kakature
2 augustus 2005, 00:48
Hc? ..

NoizeSuppressor
2 augustus 2005, 00:50
Hc? ..

Hardcore sorry

kakature
2 augustus 2005, 00:51
Ach, dacht dat het iets met Anderlecht te maken had ;)

Shyheim
2 augustus 2005, 00:52
Jeppa, A'lecht :) Ik stond altijd achter de goal, en ik ga dit weekend nog om een abonnement (als het nog mogelijk is ;) )

Ik ken redelijk wat hc Anderlecht aanhangers. Op het forum zit ik niet nee, anders doe ik nix meer voor school :p

De staanplaatsen achter het doel (R - OQ - X) zijn nooit uitverkocht ze.

Maja bij topmatchen is 't daar op elkaar plakken... Ik ben content met mijn zitplaats in de K4. Imho beste sfeer en prachtig zicht. :)

@ kakature: HC = HardCore ;) (maar die op 't forum zijn wel HC metal/punk waarop ik het heb :unsure: )

NoizeSuppressor
2 augustus 2005, 00:54
De staanplaatsen achter het doel (R - OQ - X) zijn nooit uitverkocht ze.

Maja bij topmatchen is 't daar op elkaar plakken... Ik ben content met mijn zitplaats in de K4. :)

@ kakature: HC = HardCore ;) (maar die op 't forum zijn wel HC metal/punk waarop ik het heb :unsure: )

Ja, tegen Brugge en Standard stond ik daar ook. Niet normaal, eigenlijk niet te doen :)

Of wel ga je op het gelijkvloers ad goal staan, dan valt het mee. Maar ik moest gaan plassen en dat duurde dus 20 min om terug beneden te geraken...

Maaaaar wel veel sfeer :p

Shyheim
2 augustus 2005, 00:54
Sporting nog steeds bij de Europese top

De Europese Voetbalbond UEFA maakte onlangs zijn rangschikking van de Europese Beker allertijden bekend.Daaruit blijkt dat ons aller Sporting ondanks de rampzalige campagne in de Champions League van vorig seizoen nog steeds tot de 15 beste ploegen van Europa behoort.

Anderlecht bekleedt in deze lijst de twaalfde plaats en is daarméé de allereerste Belgische club.Onze ploeg speelde 142 wedstrijden in de Beker der Landskampioenen waarvan ze er 57 wonnen, 30 gelijkspeelden en 55 keer aan het korste eind trokken.Onze jongens sprokkelden daarmee 144 punten.De paarswitten scoorden 210 keer en kregen 217 doelpunten tegen.

Deze lijst wordt soeverein aangevoerd door de "Koninklijke" uit Madrid dat maar liefst 117 punten voorsprong heeft op de Duitse grootmacht Bayern München.Het podium wordt compleet gemaakt door de "Rossoneri" uit Milaan,deze tellen maar liefst 154 punten achterstand op de autoritaire leider uit de Spaanse hoofdstad.

Naast Anderlecht komt er slechts één Belgische club voor in deze lijst en dat zijn de blauwzwarten uit Brugge. Zij kamperen op de dertigste plaats met 73 punten.

rsca.be

:cool:

kakature
2 augustus 2005, 00:57
30e plaats, niets slecht hé :unsure:

Shyheim
2 augustus 2005, 00:59
Waarom zitten de ratten op het Kiel?
- er komt toch geen kat kijken

Het is 70m lang en het zit vol mongolen?
-Een supportersbus van Racing Genk

Wat is het verschil tussen Club Brugge en een kaartspel?
- Een kaartspel telt maar 4 boeren

Wat is het toppunt van Liegen?
- Zeggen dat je naar de voetbal gaat kijken en in het geniep naar RACING Genk gaan zien.

Waarom is de zoo in Zwartberg dicht?
- de apen zitten nu allemaal op Genk

:rofl: :rofl:

Sorry hé mannen, maar ik vond ze best grappig... :D

NoizeSuppressor
2 augustus 2005, 01:05
Waarom zitten de ratten op het Kiel?
- er komt toch geen kat kijken

Het is 70m lang en het zit vol mongolen?
-Een supportersbus van Racing Genk

Wat is het verschil tussen Club Brugge en een kaartspel?
- Een kaartspel telt maar 4 boeren

Wat is het toppunt van Liegen?
- Zeggen dat je naar de voetbal gaat kijken en in het geniep naar RACING Genk gaan zien.

Waarom is de zoo in Zwartberg dicht?
- de apen zitten nu allemaal op Genk

:rofl: :rofl:

Sorry hé mannen, maar ik vond ze best grappig... :D

hehehe strike :D

woot
2 augustus 2005, 01:13
RSCA all the way dit jaar!!!we zullen wel zien :x

en balaban zal topschutter worden , als em hopelijk niet gebleseerd geraakt!

babaar
2 augustus 2005, 01:14
haha er ken er zo ook maar ze zijn zwak en eigenlijk op elke club toepasbaar:)

- Waarom zitten er geen wormen onder de grasmat van Brugge?
~ Er lopen teveel kiekens op.

- Waarom speelt GBA op zaterdag?
~ Omdat er zondag gevoetbalt wordt.

Ik hoop RSCA, en zie het ze nog doen ook dit jaar.

babaar
2 augustus 2005, 01:15
we zullen wel zien :x

of Akin mss?
als ze die voze Mbo der natuurlijk niet opzetten :ironic:

Shyheim
2 augustus 2005, 01:16
we zullen wel zien :x

Heeft vorig jaar imho maar 2-3 goede wedstrijden gespeeld... Heeft mij ook niet écht overtuigd tegen Germinal Beerschot.

Dit jaar... SERHAT! :D

als ze die voze Mbo der natuurlijk niet opzetten :ironic:

Ik moet zeggen, net als vele spelers in het verleden, heeft Mbo nu (zijn tweede seizoen) zijn draai precies wel gevonden...

woot
2 augustus 2005, 01:18
Heeft vorig jaar imho maar 2-3 goede wedstrijden gespeeld... Heeft mij ook niet écht overtuigd tegen Germinal Beerschot.

Dit jaar... SERHAT! :D

Ik moet zeggen, net als vele spelers in het verleden, heeft Mbo nu (zijn tweede seizoen) zijn draai precies wel gevonden...WAHAHHA NIET ECHT OVERTUIGD :lol: van zo een spits kunnen ze bij rsca allleeen maar dromen scoorde voor em gebleseerd was 1 doelpunt per match en heeft er tegen gba en porto weer 2 gescoord :bow:

Shyheim
2 augustus 2005, 01:21
Retirer l'utilisateur de la liste d'ignorés
woot
Ce message est masqué car woot est sur votre liste d'ignorés.

Mis ik iets ? :unsure:

edit: toch maar geopend:

WAHAHHA NIET ECHT OVERTUIGD :lol: van zo een spits kunnen ze bij rsca allleeen maar dromen scoorde voor em gebleseerd was 1 doelpunt per match en heeft er tegen gba en porto weer 2 gescoord :bow:

What about Jestro vorig seizoen? :)
En Akin heeft tot nu toe in alle oefenwedstrijden ook al gescoord; en vergeet niet dat die komt van de Turks kampioen; en het voetbalniveau ligt daar toch ook iets hoger als hier... Het feit dat hij niet op kon tegen Anelka, mja; maar het bestuur wou hem daar toch niet kwijt... Ik heb hoge verwachtingen. :D

woot
2 augustus 2005, 01:22
enkele mopjes :

De directie van Anderlecht heeft besloten de seizoenskaarten vanaf volgend seizoen te plastificeren dan kunnen ze niet meer verscheurd worden.

Verheyen en Glen De Boeck zitten in een café. Vraagt Glen aan Gert: "Gert, mag ik eens 1 euro lenen, ik moet een RSCA-supporter bellen." Zegt Gert: "Hier heb je 5 euro, dan kan je ze meteen alle 5 bellen.

DGEN
2 augustus 2005, 01:23
Euh, Standard haalde 3 achtereenvolgende titels in 69-70-71. Slechts twee begin jaren 80 (81-82). :p
en ja bon, ma dat was dan totale dominantie :p

kheb hier zo nog es goed gelachen met brugge - standard..7-1 :rofl:
en het jaar erna was dan een one man show :p

Shyheim
2 augustus 2005, 01:23
enkele mopjes :

De directie van Anderlecht heeft besloten de seizoenskaarten vanaf volgend seizoen te plastificeren dan kunnen ze niet meer verscheurd worden.

Verheyen en Glen De Boeck zitten in een café. Vraagt Glen aan Gert: "Gert, mag ik eens 1 euro lenen, ik moet een RSCA-supporter bellen." Zegt Gert: "Hier heb je 5 euro, dan kan je ze meteen alle 5 bellen.

:unsure:

Shyheim
2 augustus 2005, 01:25
en ja bon, ma dat was dan totale dominantie :p

kheb hier zo nog es goed gelachen met brugge - standard..7-1 :rofl:
en het jaar erna was dan een one man show :p

'k Heb hier ook een cool filmke, Standard 3 - 0 Brugge

"Sterke" Jantje Ceulemans die eerst een open doelkans mist, en Tahamata die dan elke keer de verdediging van Brugge gekdribbeld, en 3 keer kan scoren... :D

woot
2 augustus 2005, 01:45

"Sterke" Jantje Ceulemans die eerst een open doelkans mist, en Tahamata die dan elke keer de verdediging van Brugge gekdribbeld, en 3 keer kan scoren... :Dik heb zo veel filmpjes zunne maar dan in het voordeel van brugge en keb er ook zoveel van anderlecht in hun nadeel ma kzal ze best niet posten zie da je me terug wilt negeren :ironic:

je negeert me maar blijkbaar kan je me moppen nog lezen héhé goed bezig :lol: :bow:

woot
2 augustus 2005, 01:47
:unsure:mja uw mopkes zijn zeker niet beter? en wat is er ? en waar is meneer zijn gevoel voor 'goede' humor plots ? of kan je er niet mee lachen omdat het over uw favoriet clubje gaat :niceone:

Shyheim
2 augustus 2005, 01:56
Nee, ik snap niet waarom een abonnement zou geplastificeerd moeten worden om het niet meer te kunnen scheuren... Welke supporter scheurt nu zijn eigen abonnement? :unsure:
Bij ons zijn het trouwens bankkaart-achtige dingen. :)

En die tweede mop, "kan je ze allevijf bellen!" LOLOLOLOL sorry, 'k begreep ze eerst niet.

:ironic:

Post die "zoveel van Anderlecht in hun nadeel"-filmkes maar, 'k ben benieuwd eigenlijk. :)

woot
2 augustus 2005, 02:05
Nee, ik snap niet waarom een abonnement zou geplastificeerd moeten worden om het niet meer te kunnen scheuren... Welke supporter scheurt nu zijn eigen abonnement? :unsure:
Bij ons zijn het trouwens bankkaart-achtige dingen. :)

En die tweede mop, "kan je ze allevijf bellen!" LOLOLOLOL sorry, 'k begreep ze eerst niet.

:ironic:

Post die "zoveel van Anderlecht in hun nadeel"-filmkes maar, 'k ben benieuwd eigenlijk. :)euhm lol denk mischien eens na? zulke makkelijke moppen en je verstaat ze nog niet lol ! DIE EERSTE HEEFT TE MAKEN MET HET FEIT DAT DE RSCA RESULTATEN ZODANIG SLECHT ZIJN DAT ZE DIE DAN SCHEUREN.. mee?

Shyheim
2 augustus 2005, 02:23
Ah... Héhé... :unsure:

daboykefke
2 augustus 2005, 03:38
WAHAHHA NIET ECHT OVERTUIGD :lol: van zo een spits kunnen ze bij rsca allleeen maar dromen scoorde voor em gebleseerd was 1 doelpunt per match en heeft er tegen gba en porto weer 2 gescoord :bow:

1 doelpunt per match? gij hebt nooit naar de matchen gekeken zeker? hij heeft dat gemiddelde te danken aan 4 (of 5) goalen tegen Brussels, anders was zijn gemiddelde veel lager geweest want hij heeft allesbehalve een goed seizoen gespeeld

daboykefke
2 augustus 2005, 03:41
euhm lol denk mischien eens na? zulke makkelijke moppen en je verstaat ze nog niet lol ! DIE EERSTE HEEFT TE MAKEN MET HET FEIT DAT DE RSCA RESULTATEN ZODANIG SLECHT ZIJN DAT ZE DIE DAN SCHEUREN.. mee?

zorg dat de basis waarvan uw mop vertrekt klopt, of ge maakt uzelf belachelijk :) de abo's op RSCA zijn niet te scheuren, dus kan je er ook geen mop over maken :) de tweede mop zijn basis is goed ;)

kakature
2 augustus 2005, 10:48
Ah kom kleine kindjes, stop eens met bekvechten ffs

Ik geef LTJ gelijk: Balaban heeft hoogstens 5 echt goeie matchen gespeeld verleden jaar. Vooral in het begin van het seizoen. Nuja, als hij eens voor het doel komt, mist hij bijna nooit.

Marginale
2 augustus 2005, 11:03
seizoen 80 tem 83 = heerschappij van standard :p

Was dat toen ook niet in die jaren dat er zo smeergeld over ent weer ging tussen Standard en andere ploegen?

Verklaart direct veel als ge het mij vraagt :cool:

woot
2 augustus 2005, 11:42
1 doelpunt per match? gij hebt nooit naar de matchen gekeken zeker? hij heeft dat gemiddelde te danken aan 4 (of 5) goalen tegen Brussels, anders was zijn gemiddelde veel lager geweest want hij heeft allesbehalve een goed seizoen gespeelden dan? hij kwam toch aan het gemiddelde de manier doet er toch niet toe dacht ik?

Marginale
2 augustus 2005, 11:46
Das zever woot en da moet ge zelf ook beseffen.

Kheb liever ne spits dat 18 keer 1 doelpunt scoort dan iemand die in de 4 matchen tegen janneke en mieke (degradanten) 20 goalen maakt......

kakature
2 augustus 2005, 11:47
Das zever woot en da moet ge zelf ook beseffen.

Kheb liever ne spits dat 18 keer 1 doelpunt scoort dan iemand die in 4 matchen tegen janneke en mieke 20 goalen maakt......
Hier geef ik woot toch gelijk. Het doet er toch niet toe hoeveel goals hij in 1 match heeft? Hij zit aan een gemiddelde van 1 per match (alé, dat zeggen ze toch) dus da's goed.

Re@V0r
2 augustus 2005, 12:19
en dan? hij kwam toch aan het gemiddelde de manier doet er toch niet toe dacht ik?

balaban heeft tegen de zeikploegskes in de competitie 3-4 goals gemaakt in 1 match... zo is het ni moeilijk om aan een hoog gemiddelde te komen :sleep:

balaban heeft wel gescoord tegen porto en gba maar echt sterk spelen deed hij niet (en tegen porto was zijn kopbalgoal dan nog 1 waarbij hij totaal ongedekt stond...)

kakature
2 augustus 2005, 12:21
balaban heeft tegen de zeikploegskes in de competitie 3-4 goals gemaakt in 1 match... zo is het ni moeilijk om aan een hoog gemiddelde te komen :sleep:

balaban heeft wel gescoord tegen porto en gba maar echt sterk spelen deed hij niet (en tegen porto was zijn kopbalgoal dan nog 1 waarbij hij totaal ongedekt stond...)
Juist ja, hoe komt het dat hij ongedekt stond? Omdat hij wegliep van z'n man. Zo'n dingen leren ze bij de preminiemen.

Maar goed, voor de rest heb je gelijk imo.

Re@V0r
2 augustus 2005, 12:24
leek mij eerder op slechte dekking ma bon
verdediger stond zo paar meter verderop te kijken

Blad3z
2 augustus 2005, 13:23
Anderlecht. Brugge is enorm verzwakt uit de transferperiode gekomen (Simons en Sollied) en moet hun belangrijkste speler (Lange) maandenlang missen. Men mag zeggen van Lange wat men wil, hij maakte enorm veel hachelijke goals maar ze hielden Brugge altijd recht.

daboykefke
2 augustus 2005, 14:21
Hier geef ik woot toch gelijk. Het doet er toch niet toe hoeveel goals hij in 1 match heeft? Hij zit aan een gemiddelde van 1 per match (alé, dat zeggen ze toch) dus da's goed.

maar daar ben je als ploeg toch niets mee? ik heb liever een Jestro die er in de belangrijke matchen meestal staat en beslissend is, maar in de minder belangrijke matchen maar 1x scoort ofzo dan een spits die in de belangrijke matchen zo goed als afwezig is, maar tegen de klein ploegskes wel 4x scoort..

Reptiel
2 augustus 2005, 15:13
maar daar ben je als ploeg toch niets mee? ik heb liever een Jestro die er in de belangrijke matchen meestal staat en beslissend is, maar in de minder belangrijke matchen maar 1x scoort ofzo dan een spits die in de belangrijke matchen zo goed als afwezig is, maar tegen de klein ploegskes wel 4x scoort..
Ik heb liever iemand als Lange, die stond er atlijd en overal.
Scoorde belangrijke goals in competitie, europees en gaf ook veel assists.

Voor de rest blijft het een kinderstrijd zo te zien, woot is een 'schande' voor de FCBsupporters maar LTJ moet niet veel onderdoen:p

DGEN
2 augustus 2005, 15:42

"Sterke" Jantje Ceulemans die eerst een open doelkans mist, en Tahamata die dan elke keer de verdediging van Brugge gekdribbeld, en 3 keer kan scoren... :D
deze bedoel je misschien? (http://users.skynet.be/dgen/downloads/brugge%200%20-%20tahamata%203.rar);)

*edit*

btw, kheb hier ook nog een filmke waar anderlecht vs standard voor de beker tegenover elkaar staan

2-0 voor standard...dan 2-1 :p

in de laatste 5 minuten wordt het dan 4-1 :p
en het commentaar van onze rik was toen giere :bow: :bow: :bow:

misschien dat ik die nog eens zal gaan posten ofzo :p
echt de moeite waard :p

Glor
2 augustus 2005, 15:51
Ik heb liever iemand als Lange, die stond er atlijd en overal.
Scoorde belangrijke goals in competitie, europees en gaf ook veel assists.

Voor de rest blijft het een kinderstrijd zo te zien, woot is een 'schande' voor de FCBsupporters maar LTJ moet niet veel onderdoen:p

² that :D

Shyheim
2 augustus 2005, 16:09
IVoor de rest blijft het een kinderstrijd zo te zien, woot is een 'schande' voor de FCBsupporters maar LTJ moet niet veel onderdoen:p

Het verschil tussen mij en woot, is waarschijnlijk dat ik in 't echt ook zo'n muil open trek. :cool:

En waarvoor moet ik hier dan niet onderdoen? Ik zeg gewoon mijn gedacht, pdm. :rofl:

edit: jep, DGEN, die is het :)

heb hier ook nog een filmke van Brugge - Anderlecht; laatste wedstrijd van de competitie, Anderlecht had genoeg aan een gelijkspel, Brugge moest winnen...
Brugge staat 2-0 voor en geeft alles uiteindelijk nog uit handen; cool filmke. :)

woot
2 augustus 2005, 16:39
Het verschil tussen mij en woot, is waarschijnlijk dat ik in 't echt ook zo'n muil open trek. :cool:

En waarvoor moet ik hier dan niet onderdoen? Ik zeg gewoon mijn gedacht, pdm. :rofl:

edit: jep, DGEN, die is het :)

heb hier ook nog een filmke van Brugge - Anderlecht; laatste wedstrijd van de competitie, Anderlecht had genoeg aan een gelijkspel, Brugge moest winnen...
Brugge staat 2-0 voor en geeft alles uiteindelijk nog uit handen; cool filmke. :)ik ook 1 tje van vorig jaar ;) toen rsca moest winnen om nog kampioen te worden maar fcb lekker thuis kampioen werd , djeezus da je het nu stoppen met je filmpjes :ironic:

Reptiel
2 augustus 2005, 16:48

oh, grote muil of niet, ge doet allesof jij alles (juist) weet en de rest niets, ik zie dat nogal als een kinderachtige manier.
Ge denkt toch niet dat je altijd een grote muil zal moeten opzetten, want anders kan ik je nu al teleurstellen.

En over filmkes, moet je ook niet beginnen, want iedereen heeft wel filmkes over zijn favo ploeg die de andere in slecht licht plaatst.

den Acid Burn

tis tegen de klein ploegskes dat je kampioen speelt

DGEN
ik ook 1 tje van vorig jaar ;) toen rsca moest winnen om nog kampioen te worden maar fcb lekker thuis kampioen werd , djeezus da je het nu stoppen met je filmpjes :ironic:
is geen rechtstreeks duel :tongue:

:doc:

Re@V0r
2 augustus 2005, 16:57
topic is toch wel enkele pagina's deftig kunnen blijven... nu ist weer steil omlaag qua niveau.... :sop: