PDA

Volledige versie bekijken : Beste doelman op dit moment

ThrusT!
11 november 2005, 18:09
Hi,
aangezien er tussen mij een ne maat veel discussies zijn over wie nu de beste doelman ter wereld is :) , zou ik jullie mening is willen weten,vandaar deze poll :woohoo:.

WolCoM
11 november 2005, 18:12
Belgie: Butina
De hele wereld : Ceh of Cech ( dno juist, keeper van Chelsea )
imo. :p

D-1337
11 november 2005, 18:12
Ceh --> chelsea
Ac milan keeper , kan niet op zen naam komen

CobraX
11 november 2005, 18:17
Ceh --> chelsea
Ac milan keeper , kan niet op zen naam komen

Dida?

D-1337
11 november 2005, 18:19
yup :)

BuffaloKampioen
11 november 2005, 18:21
Cech is mss wel goe bezig maar het is Buffon die de beste is en de meest getallenteerde

Time
11 november 2005, 18:22
Dida voor mij.:)

Blackstone
11 november 2005, 18:31
Dida is in mijn ogen veruit de beste doelman van dit moment

Gomes (PSV) staat op men 2e plaats, voornamelijk omdat hij een zeer speciale uitstraling heeft die mij wel aanstaat :) Al moet ik toegeven dat er qua keepers-kwaliteiten betere doelmannen bestaan.

Darkness
11 november 2005, 18:38
cech heeft al wel zo weinig goals tegen, maar dat komt voor een heel grootd eel door zijn verdediging. buffon vind ik meer getalenteerd, en die redt meer punten voor juve

Santa
11 november 2005, 18:39
Dida ownt

NemesisBE
11 november 2005, 18:45
Cech of Buffon, kan moeilijk kiezen :]

Foose
11 november 2005, 18:54
Toldo is goed .. en Kahn ook nog steeds.

Shyheim
11 november 2005, 19:28
Hmmm... Buffon of Casillas.
Toch Casillas gestemd, omdat Juve bij mij net onder Real Madrid nog staat. :)

Persoonlijk stem ik niet voor Cech omdat hij nog niet heeft bereikt wat Casillas of Buffon hebben bereikt (bewijzen op lange termijn), en hij heeft dé droomverdediging voor hem staan; het percentage "moeten pakken" <-> "pakken" zal wel wat lager liggen dan bij de anderen bvb.

Persoonlijk vind 'k Toldo tegenwoordig toch geen wereldtop meer. Hetzelfde met Lehmann...

EA lover
11 november 2005, 20:38
Casillias:
Zeer jong en speelt al jaren op het hoogste niveau daar in Madrid.
Elke week haalt hij uit met wereldsaves van formaat om zijn ploeg recht te houden en dat is dit seizoen al veel gebeurt.

Djeck
11 november 2005, 20:53
Dida toch niet :wtf: Moet er es op letten hoe weinig die springt enzo. Finale tegen Liverpool van de CL stond er toch ook 1 op zen naam.
Ik vind Casillas & Cech. Maar het is vooral een momentopname, de ene match zijn ze super, de andere match maken ze een foutje en worden ze daarop afgestraft.

PolletPoulet
11 november 2005, 20:56
Voor mij is dat nog altijd Oliver Kahn :)

Time
11 november 2005, 20:58
Dida toch niet :wtf: Moet er es op letten hoe weinig die springt enzo. Finale tegen Liverpool van de CL stond er toch ook 1 op zen naam.
Moet er es op letten hoe groot die is...:p Waar sommigen een wereldsave nodig hebben, heeft hij maar in een reflex zijn hand uit te steken, wat ge hem dikwijls ziet doen ook.:)
Geen elkele keeper is foutloos btw.

Hekje#
11 november 2005, 21:03
Buffon

Waarom: Ben al jaren een Die-Hard Juve fan..En vind Buffon momenteel de beste..Sprongkracht , reflexen + Hij heeft toch wel een ongelofelijke uitstraling ( een echte italiaan) Was ik niet voor Juve geweest had ik ook op Buffon gestemd hoor

WooZ
11 november 2005, 21:09
Casillas blijft intrinsiek de beste vind ik. Cech en Buffon zijn nummer 2 en 3, alhoewel je die laatste moeilijk als beste doelman van het moment kan bestempelen vanwege zijn blessure.

Koone
11 november 2005, 21:10
Beste doelman en Lehmann is een optie. Zegt genoeg. :)

Shay Given van Newcastle is een van de beste vind ik persoonlijk, maar die heeft dan weer de pech dat zijn ploeg nooit op niveau presteert (als je ziet welke spelers er spelen : Shearer, Dyer, Bowyer, Owen, Emre, .. ).

PolletPoulet
11 november 2005, 21:12
Voor mij is dat nog altijd Oliver Kahn :)

Omdat ik dacht dat het ging over beste keeper op dit moment ga ik toch voor Buffon.. Ik dacht allertijden :)

PolletPoulet
11 november 2005, 21:15
:offtopic: weet iemand soms de naam van de doelman die bij Argentinië speelde op het WK van 1998

$p|Ne
11 november 2005, 21:43
Dudek?

Foose
11 november 2005, 22:15
Dudek?
Dudek is nen Tsjech.

stuart__little
11 november 2005, 22:32
vroeger was ik die hard toldo fan,
maar mensen die op hem gestemd hebben zijn onwetend. heel het seizoen zit ie op de bank al ! dus da wil wat zeggen hé, zelfs een onbekende uruguayaan staat daar nu in doel !
op euro 2000 was ie de held ja, en tot aan 2002 was ie dat nog steeds, maar nu is buffon toch echt wel stukje beter dan hem.
ik stemde dan ook op hem

stuart__little
11 november 2005, 22:33
:offtopic: weet iemand soms de naam van de doelman die bij Argentinië speelde op het WK van 1998

burgos, en die kerel was lelijk :)
speelde ook voor athlético madrid.
daarna was het cavallero (in 2002), nu abondanzierri dacht ik

Glor
11 november 2005, 22:42
Cassilias, Dida, Cech of Buffon. Kahn, Toldo en Lehman zijn over hun top heen imo. Cassilias heeft superreflexen maar kan het op hoge ballen moeilijk krijgen dacht ik, Dida mja die maakt toch soms fouten die niet zouden mogen en Buffon is atm geblesseerd brengt mij bij Cech. Niet al teveel van hem gezien (heeft idd droomverdediging) maar de ballen die op hem afkomen pakt hij ook, je hebt denk'k al doelpunten à la Ronaldinho in CL vorig jaar nodig om hem te verschalken.

Eagle`
11 november 2005, 22:59
Cassilias, Dida, Cech of Buffon. Kahn, Toldo en Lehman zijn over hun top heen imo. Cassilias heeft superreflexen maar kan het op hoge ballen moeilijk krijgen dacht ik, Dida mja die maakt toch soms fouten die niet zouden mogen en Buffon is atm geblesseerd brengt mij bij Cech. Niet al teveel van hem gezien (heeft idd droomverdediging) maar de ballen die op hem afkomen pakt hij ook, je hebt denk'k al doelpunten à la Ronaldinho in CL vorig jaar nodig om hem te verschalken.

how the fuck kunde nu in hemelsnaam zeggen da cassilias over zen top heen is, die kerel is friggin 24 jaar ...

Shyheim
11 november 2005, 23:02
Kwaliteit en talent zijn niet leeftijdsgebonden.
Maar hij is inderdaad nog làng niet over zijn top heen. :)

SIO
11 november 2005, 23:04
kheb iets gelezen da casillias niet wou bijtekenen omdat hij meer wil verdienen, en dat enkel man united bereid is hem zoveel te betalen, het zal dan toch geen 2e raul worden :)

Mrs. Bellamy
11 november 2005, 23:08
Dudek is nen Tsjech.

is pool
en die argentijnse keeper die in wk98 meespeelde zijn naam is royas denk ik, maar die ondertss al gestopt denkik :crazy:

ma soit, ben zelf ac milan fan en als ik objectief moet zijn dan denkik dat buffon beste keeper is op dit moment
samen met dida, cech en cassillas de beste keepers op dit moment, alleen buffon dus ietske beter in men ogen

stuart__little
11 november 2005, 23:11
tim howard, anyone :rofl: ?

Shyheim
11 november 2005, 23:16
Of Tristan Peersman :lol:

Foose
11 november 2005, 23:21
Of Tristan Peersman :lol:

Lol, hoe die ooit bij Anderlecht/Nationale Ploeg is geraakt snap ik echt niet !:crazy:

Shyheim
11 november 2005, 23:25
tim howard, anyone :rofl: ?

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00143/Tim_Howard_143584k.jpg

:rofl:

bon, moogt ge feitelijk niet mee lachen

:lol:

$p|Ne
11 november 2005, 23:28
Verlinden was ook wel goed

Filmpje van keepers in premier league:

http://users.pandora.be/shank/HwKyHyGceLUn.wmv

Mako
11 november 2005, 23:50
die 1e redding van schmeichel was wel nen absurde reflex :eek:
rest viel wel goe mee, buiten die van given was ook nice...

Tweak37
12 november 2005, 00:22
Ook terug van weg geweest tegenwoordig: Edwin van der Sar, sterker nog, ik vind hem nu beter dan ooit.

Casillias is fijn om naar te kijken, heeft soms moeite met hoge ballen, maarja. Ooit is een seizoen uit de basis gespeeld bij real door cesar dacht ik? Maar toen mocht hij wegens een blessure van cesar de cl finale spelen en wie werd de held? Idd...

Ceh is ook super ja, jammer dat ie bij chelsae speelt. :p Dan maar Dudek, zon super finale vorig jaar. :) Ma die is geblesseerd en eigelijk ook nogal wisselvallig.

Afijn,
1. Casillias
2. Ceh
3. van der Sar

Re@V0r
12 november 2005, 00:36
how the fuck kunde nu in hemelsnaam zeggen da cassilias over zen top heen is, die kerel is friggin 24 jaar ...

em zegt da ook helemaal ni...
hij zegt alleen dat lehman, kahn en toldo over hun top heen zijn... en dat casillas het soms moeilijk heeft met hoge ballen ;)

manman... waar is de tijd trouwens met chilavert bij paraguay :)
kvond da ne zalige keeper :p
of diene van mexico met zijn fluo-uitrustingen altijd :D

Shyheim
12 november 2005, 01:00
Chilavert die af en toe is een doelpuntje meepikte met vrije trappen, idd. :)

Tweak37
12 november 2005, 01:15
Chilavert die af en toe is een doelpuntje meepikte met vrije trappen, idd. :)

en af en toe ook wel een chocoladereepje of iets dergelijks volgens mij.... :)

YuRiPa
12 november 2005, 01:20
Beste keeper atm is Gomes van PSV vind ik.:)

Eagle`
12 november 2005, 01:43

right, ik had het puntje niet gezien :x

Greyco
12 november 2005, 01:59
Buffon en in België Van der Straeten

Glor
12 november 2005, 11:50
hij zegt alleen dat lehman, kahn en toldo over hun top heen zijn... en dat casillas het soms moeilijk heeft met hoge ballen ;)

manman... waar is de tijd trouwens met chilavert bij paraguay :)
kvond da ne zalige keeper :p
of diene van mexico met zijn fluo-uitrustingen altijd :D

Danke Re@vor :p
En idd Chilavert ownde zo hard :D Kheb hier sticker van hem vlak voor mn neus plakke, kherinner mij nog van het WK dat hij zo blij was dat hij een vrije trap tegen Kahn mocht nemen:D

sub-d!
12 november 2005, 14:56
Dida de beste ? :wtf:
ja als die tegen inter speelt.

den beste heb ik niet aangeduid omdat er ene moeilijk te vinden is,
buffon en cech zijn goed, maar je moet ook zien welke verdedigers dat zij hebben ...

chomo
12 november 2005, 15:31
Cech en Casillas. Normaal gezien zouk cech als eerste keuze zette maar als chelsea fan moetik toch zegge dat ik hem dit seizoen al op paar foutjes heb betrapt. 2/3 weke geleden heeft ie trouwes mega flater gedaan, tege wie weetik nimeer.

NemesisBE
12 november 2005, 16:14
Jorge Campos ftw! :]

Obie Trice
18 november 2005, 20:30
Ik heb Valdés gekozen. Eindelijk heeft Barcelona zijn betrouwbare keeper gevonden.

DGEN
19 november 2005, 02:26
Jorge Campos ftw! :]
loopt die nog rond? :unsure:

on:
imo vond ik dudek altijd wel goed :)
en tuurlijk vd sar :bow:

Glor
23 november 2005, 19:38
Off the record, hoelang? ;)

oxS
24 november 2005, 12:45
Buffon en Cassillas, uiteraard flateren ze allemaal wel eens maar Buffon heeft zo een uitstekende uitstraling als ie een redding doet of in de voeten gaat en wat Cassillas vanop zijn lijn allemaal pakt, echt zalig .. ook Dida eigelijk wel, das pure nonchalance, te zalig :p

all-time beste keeper is me dunkt toch Schmeichel hoor, heb daar al reddingen van gezien dak zei w&#176;&#176;t

pina
24 november 2005, 13:44
iemand die ooit het filmpje heeft gezien van die keeper (ik denk van colombia) die een bal van de lijn haalt dmv zijn hielen: zoals een schorpioen zijn staart. Hij dook op zijn buik, en kon de bal die achter hem neerviel nog met zien hielen terugkaatsen. die was magistraal :)

Piejie
24 november 2005, 14:25
iemand die ooit het filmpje heeft gezien van die keeper (ik denk van colombia) die een bal van de lijn haalt dmv zijn hielen: zoals een schorpioen zijn staart. Hij dook op zijn buik, en kon de bal die achter hem neerviel nog met zien hielen terugkaatsen. die was magistraal :)

Rene Higuita (http://fcsc8041.home.comcast.net/ReneHiguita.mpeg)

pina
24 november 2005, 14:30
haha inderdaad, die was het :D :D

Time
24 november 2005, 14:53
1.390 minuten tussen 03/03/90 en 26/09/90

Der zijn nog twee keepers die meer zouden hebben, maar die correctheid ervan is behoorlijk twijfelachtig te noemen, dus worden ze niet erkend. Der staat wel nen Argentijnse keeper niet ver van het record in de Chileense competitie.

bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=59547/listcontentid=73613/sc=c5013d

Deze prestatie kan Buljubasich komende zondag verbeteren tijdens het uitduel met Everton.

Het artikel dateert van een maand geleden dus het zou al bekend moeten zijn of hij dat record gehaald heeft. Volgens mij niet of we zouden het wel gelezen hebben.:p

Reptiel
24 november 2005, 15:34
Deze prestatie kan Buljubasich komende zondag verbeteren tijdens het uitduel met Everton.

Het artikel dateert van een maand geleden dus het zou al bekend moeten zijn of hij dat record gehaald heeft. Volgens mij niet of we zouden het wel gelezen hebben.:p
Nopez, hij heeft tegen Everton een goal tegen gehad.

Voor de mensen die wat spaans kunnen http://coop.altavoz.net/p4_noticias/antialone.html?page=http://coop.altavoz.net/p4_noticias/site/artic/20051030/pags/20051030161509.html

Tweak37
24 november 2005, 19:34
Nopez, hij heeft tegen Everton een goal tegen gehad.

Voor de mensen die wat spaans kunnen http://coop.altavoz.net/p4_noticias/antialone.html?page=http://coop.altavoz.net/p4_noticias/site/artic/20051030/pags/20051030161509.html

:lol:

go danny :)

Shyheim
26 november 2005, 20:55
Belgi&#235; staat wel bekend voor z'in goede doelmannen... :p

NemesisBE
26 november 2005, 21:06
België staat wel bekend voor z'in goede doelmannen... :p

bedoelen we daarmee Tristan Peersman of zijde serieus en doelde dan op de Jean-Marie en de Michel?

hatetn
26 november 2005, 21:30
bedoelen we daarmee Tristan Peersman of zijde serieus en doelde dan op de Jean-Marie en de Michel?

belgie heeft dan ook al goede doelmannen gehad en echt goede
kijk nog maar naar de vorige generatie
danny verlinden op het einde
wa em op zijn leeftijd deed
dewilde voor em op een sukkelwegske raakte

imo is kahn nog steeds de beste
valt niet op tijdens de match maar doet wel uitstekend zijn werk
op die paar foutjes na soms:s maar niemand is perfect

Shyheim
27 november 2005, 03:07

Ben serieus, en heb het idd over onder andere Pfaff en Preud'homme...
Vandewalle, De Wilde en De Vlieger waren ook ver van slecht...

Kan De Vlieger nu feitelijk al terug spelen bij Manchester City? Want die had iets aan zijn achillespees waardoor die minstens anderhalf jaar out ging zijn...

dommel
27 november 2005, 09:35
Bankzitter, hij moet tegen David James opboksen h&#233;. Ik vind James maar 'rubbish', maarja hij is 2de of 3de doelman van Engeland.

Ik meende ergens gelezen te hebben dat De Vlieger weg wil bij City, maar vraag mij niet waar. :)

Glor
27 november 2005, 12:08
Idd stond een maand ofzo geleden op Sporza, hij vind zich te oud geworden om zijn jaren als bankzitter te slijten, een terugkeer naar Belgi&#235; sloot hij niet uit. Anyway David James is verre van de minste natuurlijk.

Oser
28 november 2005, 15:50
kuch... waar staat vandersar? die man is zo goed bezig op dit moment voor man u...
kvind dit maar een gebrekkige pol want ik vind dat ook gomes in dit rijtje mag tussenstaan, vorige CL heeft hij zoveel wereldreddingen gemaakt...

exploder
28 november 2005, 18:14
Buffon en Cassillas, uiteraard flateren ze allemaal wel eens maar Buffon heeft zo een uitstekende uitstraling als ie een redding doet of in de voeten gaat en wat Cassillas vanop zijn lijn allemaal pakt, echt zalig .. ook Dida eigelijk wel, das pure nonchalance, te zalig :p

ongeveer ²

wat casillas al van reflexen heeft, gek!

butina vindek de laatste tijd mss niet meer zo super keeperen als vorig seizoen, hij maakt minder "wereldreddingen" vind ik, maar blijft wel op niveau natuurlijk