PDA

Volledige versie bekijken : de gouden schoen thread

Pagina's : [1] 2

stuart__little
9 november 2005, 11:22
het is binnen 2 maandjes zover, neem ik aan?

welnu , wie zou voor jouw hem moeten winnen vind ge?

van mij zijn er maar 2 kandidaten eig.
wilhelmsson en conceiçao .

maar aangezien wilhelmsson niet elke match (en vooral dit seizoen) niet echt z'n waarde behaalt... dan maar de portugese scheidsrechter zonder fluitje :p

ook het feit dat ie zo bepalend is voor een team, toont aan hoe goed hij eigelijk wel is.

op basis van kwaliteiten denk ik dat er geen twijfel mogelijk is dat ze hem dan ook zouden nemen voor de gouden schoen, maar ik heb een beetje m'n twijfels over de "gulheid" van de VLAAMSE trainers, commentators etc. die hem mss extra weinig zouden geven omdat ie soms arrogant overkomt en interviews weigert...

oh well, dan nog zou hij met 100 punten voorsprong moeten eindigen :scream: we zullen wel zien.

2de week van januari is het zeker, die gouden schoen?

Bontus
9 november 2005, 14:41
Ik denk dat het inderdaad zal gaan tussen Conceicao en Wilhelmsson, ik hoop voor de tweede genoemde.

Shyheim
9 november 2005, 16:52
Niet echt een prijs die ik echt speciaal vind, omdat ge ermee tóch niks zijt, maar bon. Volgens mij wordt het nog eens Kompany, bij gebrek aan veel concurrentie.

Nu zijn rugklachten over zijn geloof ik erin dat hij zich in de kijker zal spelen tegen Chelsea en Betis, om vervolgens weer een vrij grote aanbieding te krijgen (Barça, Real en Juve zijn nog steeds geïnteresseerd, maar die zijn in véél meer spelers geïnteresseerd, dus écht iets concreets is er niet, maar uniek omdat Kompany een Belg is toch); daarvan zijn alle trainers enal onder de indruk, en stemmen ze weer voor hem. :p

Wedden? :D

Andere kanshebbers: Tchité, Conceiçao en Chippen.

NightFlyer
9 november 2005, 16:56
Volgens mij nog eens Kompany bij gebrek aan concurrentie.

Nu zijn rugklachten over zijn geloof ik erin dat hij zich in de kijker zal spelen tegen Chelsea en Betis, om vervolgens weer een vrij grote aanbieding te krijgen (Barça, Real en Juve zijn nog steeds geïnteresseerd, maar die zijn in véél meer spelers geïnteresseerd, dus écht iets concreets is er niet, maar uniek omdat Kompany een Belg is toch); daarvan zijn alle trainers enal onder de indruk, en stemmen ze weer voor hem. :p

Wedden? :D

zou Lachwekkend zijn als Kompany de gouden schoen wint..
Hij moet naar Conceiçao gaan met als outsider Wilhelmsson.

Re@V0r
9 november 2005, 17:03
enige 3 kanshebbers zijn: kompany, conceiçao en wilhelmson

kompany omda em nog altijd het grootste belgische talent is en omdat hij er altijd staat, zelfs als de rest van de ploeg ten onder gaat

conceiçao IS gewoon standard... zonder hem zit er gewoon niet veel ziel meer in de ploeg + dan nog het feit da em een schitterende voetballer is ook

en wilhelmson... tja, 1 van de beste voetballers op vlak van techniek denk ik op de belgische velden. 2e helft van vorig seizoen speelde em op vrij hoog niveau dacht k, dit seizoen was het al iets minder maar nu begint hij terug op niveau te spelen dus kan hij zich nog genoeg bewijzen voor de jury

WolCoM
9 november 2005, 17:07
Vandenborre?

Glor
9 november 2005, 18:15
VDB is nog te jong, onervaren en ontstuimig vindk, zal op het middenveld beter tot zijn uiting komen imo.

Anyway ik vermoed dat het Conceicao zal worden wat wel terecht zou zijn of Kompany of Wilhelmson als die beide op hoog niveau blijven/zullen spelen.

Waarom nie Boucouari:unsure:, kwil ne gouden schoen op Daknam :cry:

Shyheim
9 november 2005, 19:25
zou Lachwekkend zijn als Kompany de gouden schoen wint..
Hij moet naar Conceiçao gaan met als outsider Wilhelmsson.

En wat zou daar zo lachwekkend aan zijn, Hugo Borst?

fixer187
9 november 2005, 19:59
misschien omdat hij nog niet veel matchen dit seizoen heeft gespeeld en zodus ook geen punten kan krijgen hiervoor...

Tweak37
9 november 2005, 20:54
Vandenborre?

Ik vind die dus echt niet goed he, wat kan die nu eigelijk? En waarom is die in hemelsnaam verdediger?

Glor
9 november 2005, 20:57
Wat hij kan? 17 jaar, basisstek A'lecht en Rode Duivels + interesse van topploegen krijg je niet zonder iets te kunnen ih :p
Heeft zeer goede techniek, kan zijn mannetje voorbij, heeft wel een paar longen en kan de goal toch wel goed vinden. Snel en explosief ook, een klasbak met nog net iets teveel jeugd/schoonheidsfoutjes die er duidelijk nog uitmoeten :p

Tweak37
9 november 2005, 21:03
Wat hij kan? 17 jaar, basisstek A'lecht en Rode Duivels + interesse van topploegen krijg je niet zonder iets te kunnen ih :p
Heeft zeer goede techniek, kan zijn mannetje voorbij, heeft wel een paar longen en kan de goal toch wel goed vinden. Snel en explosief ook, een klasbak met nog net iets teveel jeugd/schoonheidsfoutjes die er duidelijk nog uitmoeten :p

talent okee, dat wel, maar volgens mij echt nog niet volwassen genoeg voor die basisstek hoor... Hij moet nog veel leren.

Djeck
9 november 2005, 21:53
kvind de gouden schoen niets speciaal meer. De laatste 5 jaar is er geen verassende winnaar meer uitgekomen. Waarom nog kijken als je toch al weet wie er wint :)

fixer187
9 november 2005, 21:56
als er nu wat meer betere spelers in België zouden zijn die constant presteerden zou er een verassende winnaar kunnen zijn, dit is dus niet zo...

D-1337
9 november 2005, 21:56
kzou het spijtig vinden moest conçeicao winnen,
Portillo for teh win \o/
nee die ook niet ,
wilhelmsson , beste op vlak van techniek enzo maar toch iets te veel dat alleen spelen.
Kompany , te veel blessures dit seizoen.
VDB is te jong en moet nog veel leren bij RSCA , ster in wording.
ik gok op Joos valgaeren :unsure:

WolCoM
9 november 2005, 22:04
talent okee, dat wel, maar volgens mij echt nog niet volwassen genoeg voor die basisstek hoor... Hij moet nog veel leren.

Ik zeg niet dat hij mijn keuze zou zijn, maar ik denk wel dat het een kandidaat is.
Als de media eind december VDB als topfavoriet naar voorschuift ( terecht/ onterecht ), zal hij wrs een grote kanshebber zijn aangezien het toch eigenlijk de mensen thuis zijn die een groot deel beslissen.
En ge weet hoe gemakkelijk de mens beïnvloed wordt door de media eh. :p

WolCoM
9 november 2005, 22:05
kvind de gouden schoen niets speciaal meer. De laatste 5 jaar is er geen verassende winnaar meer uitgekomen. Waarom nog kijken als je toch al weet wie er wint :)

Idd. Lees de krant de dag voor de "gala"-avond en ge weet de winnaar al. :p

Shyheim
9 november 2005, 22:51
misschien omdat hij nog niet veel matchen dit seizoen heeft gespeeld en zodus ook geen punten kan krijgen hiervoor...

Gaat toch over het gehele jaar, niet over twee maanden uit dat jaar?
Als ge ziet dat Pieroni het op het einde van het seizoen afgebold was, en toch nog 2e eindigde onder Kompany (die drie of vier keer zoveel had)... :)

SIO
9 november 2005, 23:03
ja idd, kzie ier tchité als kandidaat genoemd worden, no way he, eind vorig seizoen is het nog: wtf is tchité zodus valt die al zeker af, daerden mss in top10, proto?

fixer187
9 november 2005, 23:46
Gaat toch over het gehele jaar, niet over twee maanden uit dat jaar?

Tuurlijk dat maar hij mist toch een serieus pak punten in de 2de helft, er zijn nog maar 4 matchen te spelen so...

Re@V0r
9 november 2005, 23:55
so? tis ni alsof em nog totaal nix gespeeld heeft é
hoevele matchen zou em gemist hebben stuk of 5-6?

Time
9 november 2005, 23:56
hoevele matchen zou em gemist hebben stuk of 5-6?
Wat al meteen de helft van de tweede ronde tot nu toe is...

fixer187
10 november 2005, 00:29
hij heeft nog maar 5 speeldagen gespeeld dus maak er maar 8 van. Er zijn nog 4 matchen te spelen dus als hij alles speelt zal hij 9 van de 17 matchen gespeeld hebben

Ik zie hem eigenlijk ook hervallen in zijn blessure, a hernia is a trickt thing...

daboykefke
10 november 2005, 00:53
Ik vind die dus echt niet goed he, wat kan die nu eigelijk? En waarom is die in hemelsnaam verdediger?

als ik uw eerste zin lees krijg ik gewoon de slappe lach :rofl: ken je niets van voetbal ofzo? en hij is geen verdediger, hij is een centrale middenvelder..

fixer187
10 november 2005, 01:37
als het speelt als Rverdediger is het een verdediger he, maakt niet uit waar hij vroeger of in de toekomst speelde/t

NemesisBE
10 november 2005, 04:46
Gert Verheyen ftw :unsure:

pina
10 november 2005, 10:14
1e ronde: 1e: conceicao - 2e: wilhelmsson
2e ronde: 1e: wilhelmsson - 2e: conceicao. Vandenborre zal ook ergens in de top 5 zitten

ik denk dat conceicao het uiteindelijk vrij nipt zal winnen.

stuart__little
10 november 2005, 12:16
2e ronde: 1e: wilhelmsson - 2e: conceicao. Vandenborre zal ook ergens in de top 5 zitten
.

UNK :help: dus jij zegt dat tot nu toe, dit seizoen wilhelmsson beter is dan sergio conceicao??? wtf, en wilhelmsson was de eerste 6 wedstrijden van anderlecht ECHT nie in vorm, en moest vaak bankzitten....
kdenk dat je hier een foutje begaat ...

Re@V0r
10 november 2005, 12:32
kdenk da em de rondes omwisselt :p

Er zijn nog 4 matchen te spelen dus als hij alles speelt zal hij 9 van de 17 matchen gespeeld hebben

bij 9 matchen kan em nog genoeg punten sprokkelen zu, wetende da em ook in de CL op hoog niveau speelde als em meedeed :)
en da beïnvloedt ook wel degelijk hun score

Ferux
10 november 2005, 13:21
Conceicao, daar kan ik nog mee leven. Maar Wilhelmsson? Zo ne egoïstische speler die dan ook nog eens last heeft van de valziekte? Laat dat maar zo.

Gert Verheyen mag voor mijn part winnen :D.

NemesisBE
10 november 2005, 14:01
Conceicao, daar kan ik nog mee leven. Maar Wilhelmsson? Zo ne egoïstische speler die dan ook nog eens last heeft van de valziekte? Laat dat maar zo.

Gert Verheyen mag voor mijn part winnen :D.

was die 2de ronde vorig seizoen ni helemaal opgefleurd?
dan nu begin wa teruggevallen, maar nu terug ijzersterk bezig?
wie weet eindigt ie ook nog in top 5 :]

Re@V0r
10 november 2005, 14:33
zolang ze der maar zo gene 'gert verheyen is einde carrière, dus laten we hem maar ne keer de gouden schoen geven'-move van maken zoals destijds bij staelens... :wtf:

zou k wel enorm fucked vinden voor mensen die het meer verdienen

D-1337
10 november 2005, 17:29
precies of gert zou het niet verdienen,
speelt toch ook alle weken zijn match

DGEN
10 november 2005, 17:33
ongetwijfeld Conceicao
kerel is gewoon de onbetwiste leider van zijn ploeg...precies de speler die ze nodig hadden om uit het dalletje van xx jaar te geraken..
ik zou nogal opkijken mocht gert die schoen krijgen..

D-1337
10 november 2005, 17:43
conceicao is gwn zo ene die heel slecht bezig was bij een goei ploeg en een veel minder ploeg gekozen heeft om zijn "carriere" wa kleur te geven.
kzie die totaal nie graag spelen enzo maarja.
Gert zou het wel verdienen omdat hij geeft wa em kan.
Wilhelmsson mag em winnen van mij ;

DGEN
10 november 2005, 17:47
conceicao is gwn zo ene die heel slecht bezig was bij een goei ploeg en een veel minder ploeg gekozen heeft om zijn "carriere" wa kleur te geven.
kan je evengoed ook zeggen dat gert allang naar het buitenland moest gaan..

D-1337
10 november 2005, 17:50
Verheyen is conceicao niet,
en ik dacht dat Gert niet naar het buitenland mocht van brugge of zie ik dat verkeerd?
hopelijk stopt hij nog nie want ik zie em nog altijd graag spelen :)

Reptiel
10 november 2005, 19:37
Serge, no doubt

Wijsheid
10 november 2005, 20:08
Jan moons

Nee? :unsure:?

:sad:

Burny
10 november 2005, 20:24

en ik dacht dat Gert niet naar het buitenland mocht van brugge of zie ik dat verkeerd?
hopelijk stopt hij nog nie want ik zie em nog altijd graag spelen :)

Dus jij ziet Gert Verheyen liever spelen als Conceiçao? Sorry, maar das gewoon zever eh.
Ik ga bijna elke 2 weken naar FCB zien, en ben ook al een 10tal keer in Sclessin gaan zien (als 1 van de maten van men broer nie meekan krijg ik da abbo). Dus ik heb beide spelers al genoeg ant werk gezien om ze te kunnen vergelijken. Awel, die kun je gewoon niet vergelijken imo :s
En als Gert echt weg wou, en een ander club een goed bod deed, kunnen ze hem bij Brugge ook niet houden hé. Maar das gewoon niet het geval.
Niet dat ik Gert niet waardeer hé, integendeel!!!

Ontopic: Conceiçao, Wilhelmsson, Kompany, VDB, Gertje. Das mijne top 5, in die volgorde.

hatetn
10 november 2005, 21:06
gert verheyen
om dan op het eind van het seizoen zijn afscheid van topvoetbal aan te kondigen

da zou pas ne afsluiter zijn samen met de beker en landskampioen

*begint te dromen* :unsure:

D-1337
10 november 2005, 21:11
ik ben een die hard fan van de gert en met de arrogantie dat conceicao speelt zal ik altijd voor Gert kiezen.

fixer187
10 november 2005, 21:51
arrogantie noemt m dat dan :lol:

D-1337
10 november 2005, 21:52
ik noem dat pure arrogantie =)

Time
10 november 2005, 22:18
Gezinsredenen.:)

Kvind de Gouden Schoen sowieso een overhyped gedoe, snap niet waarom ze dat niet op het einde van het seizoen organiseren ipv opt het einde van het jaar... Zijn ze bang dat de Gouden Schoen dan een week later naar een topclub vertrekt ofzo? Want die kans zit er nu ook wel in bij bv Wilhelmsson...

stuart__little
10 november 2005, 22:46
ik zie hier 3 pagina's, met allemaal verstandige mensen die hun clubliefde aan de kant laten, en eerlijk toegeven dat sergio conceicao de beste speler van de belgische competitie is. en ook die gouden schoen verdient.

maar gij met uwen gert verheyen jonges toch, de laatste tijd kan ie weer nix slechts doen voor de gemiddelde fcb'er das waar, maar paar matchen geleden zat ie op de bank omdat ie schim van zichzelf was. en vorig seizoen ook meer dan ééns.

en gewoon tfeit van een conceicao vergelijken met verheyen is op zich al redelijk... wtf.

D-1337
10 november 2005, 22:55
ik zei paar reply's geleden : Verheyen is conceicao niet ,
ik vind gwn dat conceicao dat niet verdient.
punt andere lijn.
Wilhelmsson mag em hebben

NightFlyer
10 november 2005, 22:59
ik zei paar reply's geleden : Verheyen is conceicao niet ,
ik vind gwn dat conceicao dat niet verdient.
punt andere lijn.
Wilhelmsson mag em hebben

Ondersteun u mening is he jong..waarom zou Conceicao die niet mogen hebben?gewoon door te zeggen da verheyen de gouden schoent verdient maakt ge u al hennig belachelijk.
Conceicao en Wilhelmsson zijn de enige die in aanmerking komen & anders ook Kompany als die in de 2de ronde niet zoveel matche had gemist.

D-1337
10 november 2005, 23:02
verheyen zou em op basis van inzet 100% verdienen ,
het gaat ook over hoe goed ge zijt en hoe veel techniek ge hebt , die jongen heeft weinig techniek. ik maak mij niet belachelijk, ik kan gwn conceicao niet uitstaan,
em zal wrsch wel winnen maar dat kan mij bitter weinig schelen

stuart__little
10 november 2005, 23:05
het gaat ook over hoe goed ge zijt en hoe veel techniek ge hebt , die jongen heeft weinig techniek. ik maak mij niet belachelijk, ik kan gwn conceicao niet uitstaan,

lol, gij hebt het over "niet kunnen uitstaan" en "op basis van inzet"...

:rofl: zet uw persoonlijke gezinsmeningen even aan de kant, wilt ge , ge maakt u belachelijk :rofl:

D-1337
10 november 2005, 23:06
:rofl: en aan stuart little maak ik geen woorden meer vuil
kzeg dat conceicao gaat winnen , maar ik kan em gwn niet uitstaan.

NightFlyer
10 november 2005, 23:07

Ik had ook al door ja dat ge conceicao niet kon uitstaan.Maar omdat gij hem niet kunt uitstaan verdient hij daarom die gouden schoen niet?
Ge hebt natuurlijk altijd een voorkeur voor bepaalde voetballers maar ge moet toch ook nog een beetje objectief kunnen kijken he.

NemesisBE
10 november 2005, 23:44
Conçeicao is me iets te arrogant en té overhyped om die schoen te winnen.
alhoewel in het verleden verschillende malen is gebleken dat overhypede spelers die maar al te vaak hebben gewonnen :(

fixer187
11 november 2005, 00:52

ja want conceicao is niet het vb van inzet :lol:

Shyheim
11 november 2005, 01:58
ik zie hier 3 pagina's, met allemaal verstandige mensen die hun clubliefde aan de kant laten, en eerlijk toegeven dat sergio conceicao de beste speler van de belgische competitie is. en ook die gouden schoen verdient.

Legt gij uw clubliefde liever eens aan de kant.

grievie
11 november 2005, 02:11
K sluit mij aan bij reavor: conceicao, wilhelmsson of Kompany.
Die 3 zijn volgens mij de favorieten, ook om de zelfde redenen als reavor.

Kgeef conceicao wel het meeste kans.
Zonder hem stond standard imo een heel pak minder ver.
Was ook het opvallenst van de 3.
Wilhelmsson als 2e. Is een echte klasbak, enkel da hij in het begin van het seizoen onder zijn niveau zat.

Gert Verheyen... mja Club kan er altij wel op rekenen, maar verdient dan eerder een lifetime achievement of hoe het ook heet.

hatetn
11 november 2005, 08:37
Gezinsredenen.:)

Kvind de Gouden Schoen sowieso een overhyped gedoe, snap niet waarom ze dat niet op het einde van het seizoen organiseren ipv opt het einde van het jaar... Zijn ze bang dat de Gouden Schoen dan een week later naar een topclub vertrekt ofzo? Want die kans zit er nu ook wel in bij bv Wilhelmsson...

idd aan het eind van het seizoen zou veel beter zijn
nu moete in de tweede helft van het ene seizoen en in het begin van het andere seizoen presteren :wtf:
en al die goede spelers die vertrekken op het eind van het seizoen
die mogen nie winnen mss

Glor
11 november 2005, 11:48
Legt gij uw clubliefde liever eens aan de kant.

²ded, nicely said :)
Anyhow tzal Conceicao wel zijn en dat zou niet onverdiend zijn hoewel er dit jaar toch wel meerdere zijn die het zouden verdienen.

ed_burnass
11 november 2005, 15:35
wilhelmson verdient dien schoen nie!
conceicao al wat meer!
kvind gewoon datter amper iemand em verdient!
maar tzal uiteindelijk wel naar wilhelmson gaan uiteindelijk!

stuart__little
11 november 2005, 15:47
we zouden msischien een poll moeten aanmaken ofzo,
tussen wilhelmsson en conceicao :p

maar euch, kdenk toch niet dat het de magische zweed zal worden, aangezien ie toch heel wat matchen onder z'n niveau gespeeld heeft, en vaak te egoïstisch is.

neem daarbij het feit dat conceicao als middenvelder vaak scoort, en ook in de spits naast tchité kan uitgespeeld kan worden (waar eigelijk niet ;) ). en dan nog eens een magische assist en een drager voor het (anders mss weinig voorstellende) elftal is...
ja dan is de keus toch snel gemaakt.

ed_burnass
11 november 2005, 15:54
en houd daar nu keer geen rekening mee,
gewoon met feit datie bij rsca speelt! daardoor zal hij ook wel meer kansen krijgen waarschijnlijk!

Bontus
11 november 2005, 19:29
wilhelmson verdient dien schoen nie!
...bla bla bla ....
want hij heeft al vreselijk gespeeld zeker? :ironic:

Shyheim
11 november 2005, 19:34
http://users.pandora.be/ishtar/Chippen.wmv

NightFlyer
11 november 2005, 20:59
Mja als Wilhelmsson hem niet verdient..verdient alleen Conceicao hem.
Het wordt waarschijnlijk een nek aan nek gevecht tussen deze 2.
hoewel ik conceicao meer zie als iemand die heel de ploeg vooruittrekt en op een hoger niveau laat acteren. Maar niemand hier in Belgie kan op tege de dribbelkunsten van Wilhelmsson.

stuart__little
11 november 2005, 22:27
btw, hier ff een copy/paste over de bekerwedstrijd tussen standard/olympique charleroi:
De Luikse storm ging snel liggen, tot de Luikse smaakmaker Sergio Conceicao de zwakke Wamberto verving. Zijn eerste baltoets was voldoende om Niculae de verdubbeling op een schoteltje aan te bieden: 2-0.

hieraan zie je ngomaals hoe veel die portugees waard is.

D-1337
11 november 2005, 22:30
waar ziet ge dat?

stuart__little
11 november 2005, 22:36
waar ziet ge dat?

hierzo (http://www.voetbalkrant.com/index.php?comp=38&menu=Nieuws&pag=Lezen&nieuws=118477)

D-1337
11 november 2005, 22:38
tis niet olympique charleroi eh ;)
tis Charleroi marchienne :)
idd serge bewijst nog eens wat hij waard is voor standard

stuart__little
11 november 2005, 22:42
tis niet olympique charleroi eh ;)
tis Charleroi marchienne :)
idd serge bewijst nog eens wat hij waard is voor standard

olympique charleroi en charleroi marchienne zijn hetzelfde ;)
en idd, you are richt about sergio :bow:

Piejie
9 januari 2006, 17:53
Iemand die weet wanneer Gouden Schoen wordt uitgereikt?

pina
9 januari 2006, 18:11
volgende week

het vuur is al aan de lont gestoken:

* In het referendum van Het Nieuwsblad
eindigde Conceiçao voor Vincent Kompany
en Christian Wilhelmsson. Die laatste
heeft het niet voor Conceiçao. "Ik vind
hem niet eens zo'n goeie speler. Hij
heeft zijn beste jaren achter de rug.
En zijn karakter is misschien ook niet
het beste wat er te vinden is. Hij wil
altijd een soort spanning creëren. Hij
is gewoon een clown", zegt de Zweed.

"RAAR ALS IK DE GOUDEN SCHOEN NIET WIN"
Sergio Conceiçao is door de lezers van
Het Nieuwsblad uitgeroepen tot beste
speler van de heenronde. De Portugees
is dus duidelijk topfavoriet om vol-
gende week de Gouden Schoen te winnen.

"Standard staat 1e, de journalisten
noemden me vaak de uitblinker en dan
deze prijs. Het zou dus logisch zijn
als ik de Gouden Schoen win."

"Als ik niet win, zal ik even slikken,
maar dan gaat het leven gewoon voort.
De titel pakken met Standard is name-
lijk veel belangrijker. Als ik geen
kampioen word, verliest een indviduele
prijs al zijn glans", zegt hij in HNB.

Defkes
9 januari 2006, 18:18
K sluit mij aan bij reavor: conceicao, wilhelmsson of Kompany.
Die 3 zijn volgens mij de favorieten, ook om de zelfde redenen als reavor.

Kgeef conceicao wel het meeste kans.
Zonder hem stond standard imo een heel pak minder ver.
Was ook het opvallenst van de 3.
Wilhelmsson als 2e. Is een echte klasbak, enkel da hij in het begin van het seizoen onder zijn niveau zat.

Gert Verheyen... mja Club kan er altij wel op rekenen, maar verdient dan eerder een lifetime achievement of hoe het ook heet.

Hier kan ik mij voor een groot deel in vinden. Maar imho verdient Kompany hem het meest (als we uit deze 3 kiezen toch e). Conceicao is een ongelooflijke driftkikker en Wilhelmsson z'n schwalbes zorgen ook niet voor een al te mooi beeld.

Ik wil maar zeggen dat Conceicao en Chippen het zeker verdienen obv prestaties, maar als je daar fair play bijtelt, zakken ze weg.

Piejie
9 januari 2006, 18:53
Hier kan ik mij voor een groot deel in vinden. Maar imho verdient Kompany hem het meest (als we uit deze 3 kiezen toch e). Conceicao is een ongelooflijke driftkikker en Wilhelmsson z'n schwalbes zorgen ook niet voor een al te mooi beeld.

Ik wil maar zeggen dat Conceicao en Chippen het zeker verdienen obv prestaties, maar als je daar fair play bijtelt, zakken ze weg.
Kompany is toch wel bijna heel de heenronde out geweest, die kan daarvoor toch niet veel punten halen. Ik zou echt verbaasd zijn mochtt Kompany die nog eens winnen. Zou totaal niet verdiend zijn imo :s

Defkes
9 januari 2006, 19:05
Kompany is toch wel bijna heel de heenronde out geweest, die kan daarvoor toch niet veel punten halen. Ik zou echt verbaasd zijn mochtt Kompany die nog eens winnen. Zou totaal niet verdiend zijn imo :s

Jup, objectief gezien zou ik het daar ook moeilijk mee hebben, maar we weten allemaal dat het de chouchou van België is e ;).

Ik bedoelde in mijn vorige post vooral dat Chippen en Sergio mss het best zijn qua prestaties, maar dat ik liever iemand anders zie winnen. Enkel en alleen voor het fair play aspect.

Het feit dat Sergioke dan nog eens een dikke nek opzet...

D-1337
9 januari 2006, 19:13
Gert Verheyen for teh win

Djeck
9 januari 2006, 19:46
Spijtig dat de pers Birger Maertens niet evenveel interviewd als Kompany. Dan werd hij misschien ook eens echt naar zijn waarde geschat...
Speelt elke week zijn match, secuur, sterk maar te sober naar de Belgische pers hun normen? Geen kat die er naar opkijkt. Kzeg nie da em de gouden schoen zou moeten winnen ofzo, maar toch tenminste een eervolle vermelding in de top5 zou mogen. Gert zou die Gouden schoen trouwens ook even hard verdienen. Maar daarvoor is hij overal te veel gehaat :)

pina
9 januari 2006, 19:55
FCB-supporter zeker? :p

hatetn
9 januari 2006, 21:24
Gert Verheyen for teh win

tis te hopen

pina
9 januari 2006, 21:25
de heenronde van verheyen was toch niet zo spectaculair hoor :s

D-1337
9 januari 2006, 21:25
tis te hopen

zou ik echt wel es goe vinden,

kompany : krijgt beke teveel ster allures en is veel out geweest
wilhelmsson : mja , na zen dribbels niet echt iets speciaal
Conçeicao : te opvliegend en irritante speler

edit : Gert heeft toch belangrijke goals gemaakt in de heenronde, zowel in champions league als in de competitie de ploeg meegetrokken en de kapiteinsrol zeer goed ingevuld

Glor
9 januari 2006, 21:38
Verheyen verdient de gouden schoen dit seizoen toch echt niet ;) Heeft tijdje met zichzelf in de knoop gelegen, is er uit gekomen (mentaal issem zeer sterk imo) maar echt de flair voor een gouden schoen heeft hij niet, hij doet elke week zijn taak naar behoren maar ook niet om te zeggen dat hij er met kop en schouders boven uitsteekt.

Kompany is te lang out geweest om te winnen. Het zal tussen Wilhelmsson en Conceicao gaan, voor de prestaties op het veld verdient Conceicao het meer maar de attitude naast en op het veld telt toch ook mee en die trekt op niet veel imo voor Sergio.

Btw wat Djeck hier zegt over Maertens, in het begin van dit seizoen was hij idd een van de betere in België maar vorig seizoen was hij toch niet zo uitzonderlijk en ik vind persoonlijk dat Spilar voor de tijd dat hij al heeft gespeeld meer heeft getoond dan Maertens :)

D-1337
9 januari 2006, 21:40
ik vind spilar en maertens 2 dikke sukkels en ben blij dat spilar weg is :/
maarja das mijn mening ;)

Piejie
9 januari 2006, 21:56
1 ding zou ik wel jammer vinden; als ze zouden kijken naast het veld. Vind dat de Gouden Schoen alleen maar zou moeten zijn voor de beste speler OP het veld, wat hij ernaast doet is zijn zaak... Moest Conceicao voor die reden bijvoorbeeld de Gouden Schoen niet krijgen zou ik dat wel heel flauw vinden. De beste voetballers uit de geschiedenis waren trouwens ook niet altijd de meest sympathieke of vriendelijkste.

pina
9 januari 2006, 22:31
conceiçao was net op het veld een rotjong qua attitude.

D-1337
9 januari 2006, 22:32
als em zo wilhelmsson zijn hand es goe vastpakte toen het gebroken was.
:p

starstripe
9 januari 2006, 22:33
1 ding zou ik wel jammer vinden; als ze zouden kijken naast het veld. Vind dat de Gouden Schoen alleen maar zou moeten zijn voor de beste speler OP het veld, wat hij ernaast doet is zijn zaak... Moest Conceicao voor die reden bijvoorbeeld de Gouden Schoen niet krijgen zou ik dat wel heel flauw vinden. De beste voetballers uit de geschiedenis waren trouwens ook niet altijd de meest sympathieke of vriendelijkste.
agreed.

Ik vind ook dat het ronduit beschamend zou zijn, moest de beste ploeg van 2005 , iemand van hen niet de gouden schoen winnen.

meestal komt de gouden schoen uit de ploeg, die het best heeft gepresteerd.
en als je de punten optelt was standard net voor genk de beste ploeg van 2005.

En geef nu toch es toe, zet uw clubkleuren opzij, zo'n balgoochelaar als conceiçao, daar komt toch iedereen voor naar het stadion; Niemand anders in België hier heeft zoveel klasse in huis als die man.

Zoals de poll uit het nieuwsblad ook heeft besloten: niemand anders dan hém verdient de GS.

D-1337
9 januari 2006, 22:34
agreed.

Ik vind ook dat het ronduit beschamend zou zijn, moest de beste ploeg van 2005 , iemand van hen niet de gouden schoen winnen.

En geef nu toch es toe, zet uw clubkleuren opzij, zo'n balgoochelaar als conceiçao, daar komt toch iedereen voor naar het stadion; Niemand anders in België hier heeft zoveel klasse in huis als die man.

Zoals de poll uit het nieuwsblad ook heeft besloten: niemand anders dan hém verdient de GS.

kvind het toch een irritante kloot :p

starstripe
9 januari 2006, 22:35

idd, in een nog niet zo ver verleden heeft philippe de beenhouwer albert hem ook nog gewonnen, en ook eric gerits, GILLES DE BILDE,, ENZO SCIFO ,...en dat waren ook geen lieverdjes.

en ga nu niet zeggen dat zij, door hun temperament, die gouden schoen ook niet verdienden.
als zij hem kregen, zo zulle ook geschiede bij de portugees! :)

pina
9 januari 2006, 22:45
zoals ik al zei, uw club colours :ironic:look who's talking... ;)

zoals ik al eerder zei: zijn rotkarakter uit zich net OP het veld.

starstripe
9 januari 2006, 22:50
look who's talking... ;)

zoals ik al eerder zei: zijn rotkarakter uit zich net OP het veld.
idd 1 keer rood, in anderhalf jaar in belgië :geeuw:
het moet nogal erg zijn hé. en ja kom nu maar weer af met "hij moest er meer gehad hebben," das makkelijk natuurlijk.

anyway, look who's talking? had sergio bij rsca of brugge gespeeld, ging ik hem ook tippen voor gouden schoen.(indien hij daar hetzelfde niveau zou halen ;) )

pina
9 januari 2006, 22:57
goh ja, liefde maakt blind hé :love:

je moet nu ook niet zo kortzichtig zijn door enkel te kijken naar zijn rode kaart. Er gebeurt op het veld wel méér dan enkel wat werd gezien en bestraft door te scheidsrechter. Ik heb er geen probleem indien hij die zou winnen, hij zou het zeker verdienen tot op een bepaalde hoogte.

fixer187
10 januari 2006, 03:45
hier gaan we weer :sop:

enfin ik wil nu niet nog meer de discusie opflakkeren maar...

http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=GDSMIKIK

niet echt sportief van de kandidaat gouden schoen .....

starstripe
10 januari 2006, 04:16
dit artikel is veel meer van belang, voor woensdag aanstaande ;)

http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMA08012006_001

L0rd Pain
10 januari 2006, 13:25
beetje off-topic, maar ze zouden beter da hele belgische voetbal ne gouden schop onder hun gat geven.
Het beste lichtpunt van verleden jaar komt van de belgische BELOFTEN en zelfs die hebben dan eigenlijk het doel niet bereikt.
Maar allé, als ik moet kiezen, dan toch Conceicao (die leidt tenminste op en naast het veld en heeft gezag), Wilhemsson is vooral goed om de belgische zwakke verdedigingen eens twee technische dribbels per match en 10 schwalbes per match te laten zien.

Thales
10 januari 2006, 13:44
ik denk dat wilhelmsson met een grote woede en haat zit tov van sergio.
moest die zo aan mijn gebroken pollen trekken zou ik hem ook wel ni de hemel in prijzen
( ma das dan weer persoonlijk eh )

hatetn
10 januari 2006, 14:13
idd 1 keer rood, in anderhalf jaar in belgië :geeuw:
het moet nogal erg zijn hé. en ja kom nu maar weer af met "hij moest er meer gehad hebben," das makkelijk natuurlijk.

anyway, look who's talking? had sergio bij rsca of brugge gespeeld, ging ik hem ook tippen voor gouden schoen.(indien hij daar hetzelfde niveau zou halen ;) )

had em bij brugge of rsca gespeeld zat em op den bank:unsure:
nog een beetje kolen op et vuur smijten:evil:

Piejie
10 januari 2006, 14:28
had em bij brugge of rsca gespeeld zat em op den bank:unsure:
nog een beetje kolen op et vuur smijten:evil:
Komaan, nu ben je toch niet serieus? :s

pina
10 januari 2006, 15:17
Komaan, nu ben je toch niet serieus? :sha ja natuurlijk, want met sterke gert in de ploeg wordt is conceiçao nog maar een peulschil ;)

DogFacedGod
10 januari 2006, 15:28
Liever ne klootzak als conceiçao dan de tamme beertjes aka de Rode Duivels. Kwou dat er meerdere van dat genre spelers waren in belgië. Het zou het alleszins wat levendiger maken.

Conceiçao verdient de gouden schoen zeker.

Mijne prono voor de gouden schoen
1. Conceiçao
2. Wilhelmsson
3. Kompany
4. Verheyen
5. Tchité.

D-1337
10 januari 2006, 17:10
ha ja natuurlijk, want met sterke gert in de ploeg wordt is conceiçao nog maar een peulschil ;)

als internationale speler bij Porto (??) zou het wel zielig zijn moest em nie beter zijn dan Verheyen. Het blijft een irritante speler op het veld als ernaast maar das mijn mening.

Wilhelmsson of Verheyen mag winnen van mij.
Kompany en Conçeicao echt niet

starstripe
10 januari 2006, 18:16
Liever ne klootzak als conceiçao dan de tamme beertjes aka de Rode Duivels. Kwou dat er meerdere van dat genre spelers waren in belgië. Het zou het alleszins wat levendiger maken.

Conceiçao verdient de gouden schoen zeker.

Mijne prono voor de gouden schoen
1. Conceiçao
2. Wilhelmsson
3. Kompany
4. Verheyen
5. Tchité.

heel terecht, ik heb er nix aan toe te voegen.
behalve mss dat geraerts eerder nr 5 zal worden dan tchité, aangezien tchité slechts vanaf dit seizoen in de basis stond ;)

-> blijkbaar zijn er velen die hun neus zullen optrekken, als de portugees zal winnen (wat wel zal gebeuren)
nu ja, live with it :)

eniac
10 januari 2006, 18:18
Altijd dat gehak op Verheyen. Zeg erover wat je wil, maar hij heeft zich heel zijn carrière voluit gegeven en is altijd van heel grote waarde geweest voor FCB. En hij is nog altijd meer dan goed genoeg om zijn stek in het elftal te verdienen.

Hij verdient applaus, geen hoongelach.

starstripe
10 januari 2006, 18:37
Altijd dat gehak op Verheyen. Zeg erover wat je wil, maar hij heeft zich heel zijn carrière voluit gegeven en is altijd van heel grote waarde geweest voor FCB. En hij is nog altijd meer dan goed genoeg om zijn stek in het elftal te verdienen.

klopt, maar het is wel MAAR bij fcb hé ;)

over dat 'altijd voluit gegeevn' kunnen we ook over conceicao zeggen, en zijn palmares is wel wat rijker dan van verheyen + hij is ook jonger dan gert.

en ja, sergio was overal basisspeler (behalve zijn laaste half jaar, net voor hij naar standard kwam, omdat ie dan knieblessure had.)

daboykefke
10 januari 2006, 18:58
Spijtig dat de pers Birger Maertens niet evenveel interviewd als Kompany. Dan werd hij misschien ook eens echt naar zijn waarde geschat...
Speelt elke week zijn match, secuur, sterk maar te sober naar de Belgische pers hun normen? Geen kat die er naar opkijkt. Kzeg nie da em de gouden schoen zou moeten winnen ofzo, maar toch tenminste een eervolle vermelding in de top5 zou mogen. Gert zou die Gouden schoen trouwens ook even hard verdienen. Maar daarvoor is hij overal te veel gehaat :)

Maertens heeft toch iets teveel gebrek aan technisch vermogen en uitstraling om in de top 5 te mogen staan :)

eniac
10 januari 2006, 19:27
klopt, maar het is wel MAAR bij fcb hé ;)

over dat 'altijd voluit gegeevn' kunnen we ook over conceicao zeggen, en zijn palmares is wel wat rijker dan van verheyen + hij is ook jonger dan gert.

en ja, sergio was overal basisspeler (behalve zijn laaste half jaar, net voor hij naar standard kwam, omdat ie dan knieblessure had.)

Hey, je zal me niet zien zeggen dat Gert ooit beter is geweest dan Conceicao, maar gezien zijn inzet verdient hij evenveel respect imho.

pina
10 januari 2006, 19:53
ik vond verheyen heel goed in de nationale ploeg op de rechterflank. Zelfs tot op vandaag hebben ze daar nog altijd geen deftige vervanger voor gevonden.

Glor
10 januari 2006, 20:52
Anyway zoals iemand hier zei, ook wel logisch dat Wilhemsson niet lovend doet over Conceicao, die gast heeft hem een gebroken hand bezorgd ofzo kbedoel :)

fixer187
11 januari 2006, 04:11
Anyway zoals iemand hier zei, ook wel logisch dat Wilhemsson niet lovend doet over Conceicao, die gast heeft hem een gebroken hand bezorgd ofzo kbedoel :)

hij kan dan wel wat pissed zijn over dat, maar zo kinderachtig reageren hoeft nu ook weer niet imo...

Piejie
11 januari 2006, 12:26
hij kan dan wel wat pissed zijn over dat, maar zo kinderachtig reageren hoeft nu ook weer niet imo...
Idd, dat vind ik ook wel :s

souleH
11 januari 2006, 14:38
kzou jullie reactie eens willen zien als iemand je een gebroken hand (not sure) bezorgt jullie zoude hem loven ofzo ??

den Acid Burn
11 januari 2006, 14:51
agreed.

balgoochelaar, shit dude....

ronaldinho, zidane dat zijn balgoochelaars
en die kerels kunnen voetballen zonder den arrogante kloot uit te hangen zowel op het veld als naast het veld

pina
11 januari 2006, 15:32
hij kan dan wel wat pissed zijn over dat, maar zo kinderachtig reageren hoeft nu ook weer niet imo...kinderachtig hmm...het enige beledigende dat ik zie is het woordje clown, en dat valt nog mee als "kinderachtige reactie". Voor de rest is het gewoon een eigen mening als een ander.

Ik vond dit dan veel kinderachtiger:
Rune Lange in de Extra Time (cafe in het stadion) achteraf: "Dikken Bassegio" Vanderheyden: "En steek die VLAG, maar in DESCHACHT, en steek die vlag maar.."

oude koeien, maar dient puur als voorbeeld.

Shyheim
11 januari 2006, 15:40
- noemt enkele van zijn eigen supporters uit frustratie "fils de putes" toen die een handtekening kwamen vragen
- mept een waalse reporter op zijn oog
- scheldt de Portugese voetbalbond de huid vol omdat hij niet meer in aanmerking komt voor de nationale ploeg (en dus zo àl zijn kansen daarvoor verspeelt)
- ...

sjeus, als zoiets hier de gouden schoen wint, heeft het belgisch voetbal bij mij quasi alle krediet verloren :)

Piejie
11 januari 2006, 16:51
- noemt enkele van zijn eigen supporters uit frustratie "fils de putes" toen die een handtekening kwamen vragen
- mept een waalse reporter op zijn oog
- scheldt de Portugese voetbalbond de huid vol omdat hij niet meer in aanmerking komt voor de nationale ploeg (en dus zo àl zijn kansen daarvoor verspeelt)
- ...

sjeus, als zoiets hier de gouden schoen wint, heeft het belgisch voetbal bij mij quasi alle krediet verloren :)
Heeft iets van deze zaken met het voetbal zelf te maken :s

den Acid Burn
11 januari 2006, 16:56
gij met uw sergio conceicao kerel.
ge doet nog erger of dat dat de beste speler is die er rondloopt.

die kerel komt bij een iets of wat deftige ploeg niet meer aan de bak
die komt hier in belgie maar wat de dikke nek uithangen omdat em in zo een mindere competite als de belgische soms eens iets kan laten zien.
en als het em dan ne keer niet lukt dan begint em arrogant te doen en vuil te spelen.
een zielig ventje met een dikke nek is die conceicao

als die zo goed is als gij beweert, speelde die niet bij standard...

doe uw ogen open en kijk liever eens naar andere spelers met talent zoals wilhelmsson om maar een naam te noemen.
of nog beter, naar opkomend talent zoals vdb, defour en dergelijke.

Tweak37
11 januari 2006, 17:13
lol wat een overdreven gezeik man,
da geloof je toch zelf niet?
een blauw oog, rofl, de huid vol schelden? rofl hij mag z'n mening toch zeggen?
hij zei gewoon dat ie er boos om werd... oh ja, LTJ jaloerse bok, omda SC toch meer kans maakt dan wilvalmson hé, majah live with it, ie wint em toch hoor.... ga nog maar wat overdreven posts plaatsten, if it makes you feel any better....

ignorance is a bliss, i guess :scream:

heette gij vroeger niet anders?

anyway, gouden schoen kan mij weinig schelen, das toch altijd een vooraf uitgemaakte zaak, en er is veel te veel belachelijk gedoe rond. Da ze da dus maar snel af schaffen, wa voor waarde heeft da nu, nu gaat die portugees winnen, omda hij een plus minus grote naam is en een rotkarakter heeft, wat heerlijk is voor de pers natuurlijk. Hoera daarvoor...

Shyheim
11 januari 2006, 17:34
Heeft iets van deze zaken met het voetbal zelf te maken :s

Nee, maar de Gouden Schoen gaat naar iemand die in alle zaken omtrend voetbal zo'n prijs verdient. Klasse, intelligentie en fatsoen.
Mankeren.

starstripe
11 januari 2006, 17:42
Nee, maar de Gouden Schoen gaat naar iemand die in alle zaken omtrend voetbal zo'n prijs verdient. Klasse, intelligentie en fatsoen.
Mankeren.
best dat gij dan nie mee doet dan, in dit geval:ironic:

NightFlyer
11 januari 2006, 17:44
gij met uw sergio conceicao kerel.
ge doet nog erger of dat dat de beste speler is die er rondloopt.

die kerel komt bij een iets of wat deftige ploeg niet meer aan de bak
die komt hier in belgie maar wat de dikke nek uithangen omdat em in zo een mindere competite als de belgische soms eens iets kan laten zien.
en als het em dan ne keer niet lukt dan begint em arrogant te doen en vuil te spelen.
een zielig ventje met een dikke nek is die conceicao

als die zo goed is als gij beweert, speelde die niet bij standard...

doe uw ogen open en kijk liever eens naar andere spelers met talent zoals wilhelmsson om maar een naam te noemen.
of nog beter, naar opkomend talent zoals vdb, defour en dergelijke.

Uw haat op conceicao maakt gij hier alleen maar duidelijk manneke.
Er altijd voor willen gaan noemt gij al de dikke nek uit hangen? of geef mij is een voorbeeld waar hij de dikke nek uithangt? ik ben benieuwd.

Anyway het wordt een close strijd tussen Sergio en Wilhelmsson.

Piejie
11 januari 2006, 17:55
Mankeren.
Klasse: Ik ben ook geen Standard fan, maar Conceicao bezit hoe je het ook bekijkt wel een zekere klasse.
Intelligentie: Ja, denk dat dan toch wel veel voetballers moeten afhaken hoor...
Fatsoen: Ik denk niet dat dat een reden mag zijn om iemand een prijs niet te geven. Het gaat tenslotte nog altijd om een wedstrijd wie zich het meest heeft bewezen op voetballend vlak. Als je zo denkt zouden spelers als Cantona, Totti,... dus nooit een prijs mogen winnen omdat ze af en toe eens uit de bocht gaan, ondanks dat ze schitterende voetballers zijn.

DogFacedGod
11 januari 2006, 18:21
balgoochelaar, shit dude....

ronaldinho, zidane dat zijn balgoochelaars
en die kerels kunnen voetballen zonder den arrogante kloot uit te hangen zowel op het veld als naast het veld

Gouden Schoen gaat over Belgische competitie. Ik zie niet in waarom je plots Zidane en Ronaldhino moet bijtrekken.

Over arrogante kloot opt veld. Verheyen en Wilhelmsson zijn ook nie bepaald de meest sportieve spelers die voor een belgische ploeg spelen. Verheyen is een specialist op het vlak van smeerlapje te spelen met de tegenstander. en dan heb je nog de meester van de val, Wilhelmsson. Conceiçao kan zich gewoon nie inhouden (wat meer een karaktertrek is) maar die doet dezelfde trucs als Verheyen en Wilhelmsson. Gouden schoen moet imho niet gaan over de beste karakter. Daarvoor dient de prijs Sportpersoonlijkheid van het jaar of Fairplayer van het jaar. (Geen enkel van de 3 namen is ne kanshebber daarvoor:p )

Zewlakow's mening over Conceiçao: "Conceicao is het soort speler dat een wedstrijd naar zijn hand kan zetten. Een lastigaard ook die wel eens geniepig doet. Type Gert Verheyen. Nu, ik laat me gelukkig niet snel uit m'n tent lokken.''

Soms lees je de klacht over de Belgische competitie: "er zijn geen grote namen in de competitie" Nu is er eens iemand met deftige allures en hij speelt deftig. Hij bolt niet eens uit! (Wat ik wel eerst verwachte toen het nieuws losbrak dat Standard hem inlijfde.)

PS: Ik supporter voor FCB. Ziet da iedereen begint te beweren dat ik een Standard-fanboy ben.

starstripe
11 januari 2006, 18:35
tsjerno, ikvind jouw post, echt wel de POST OF THE YEAR.

ik geef je 300 % gelijk, elk woord wat je zegt is waar!
endat als een fcb supporter, echt hoedje af daarvoor.

sommigen hier op dit subforum kunnen hier hééél veel van leren.
meningen geven zonder gekleurde fanbril! that's the spirit.

D-1337
11 januari 2006, 18:40
tsjerno, ikvind jouw post, echt wel de POST OF THE YEAR.

ik geef je 300 % gelijk, elk woord wat je zegt is waar!
endat als een fcb supporter, echt hoedje af daarvoor.

zou ge beter voorbeeld aan nemen :niceone:

en em heeft wel grotendeels gelijk.
Alhoewel ik het wel heel smerig vond wat Conceicao zei tegen die fan toen hij verloren had.

starstripe
11 januari 2006, 18:41
en em heeft wel grotendeels gelijk.
Alhoewel ik het wel heel smerig vond wat Conceicao zei tegen die fan toen hij verloren had.
ah man, we hebben het al zo vaak gezegd: we weten niet wat er is gebeurd.
voort zelfde geld zei de fan eerst: "klootzak ge waar tgeen kouwe fuck waard op het veld vandaag" ;)

Shyheim
11 januari 2006, 19:17
Ma zet ffs uwen eigen gekleurde fanrbril af, onnozelaar :ironic:

Shyheim
11 januari 2006, 19:19
Klasse: Ik ben ook geen Standard fan, maar Conceicao bezit hoe je het ook bekijkt wel een zekere klasse.
Intelligentie: Ja, denk dat dan toch wel veel voetballers moeten afhaken hoor...
Fatsoen: Ik denk niet dat dat een reden mag zijn om iemand een prijs niet te geven. Het gaat tenslotte nog altijd om een wedstrijd wie zich het meest heeft bewezen op voetballend vlak. Als je zo denkt zouden spelers als Cantona, Totti,... dus nooit een prijs mogen winnen omdat ze af en toe eens uit de bocht gaan, ondanks dat ze schitterende voetballers zijn.

Conceiçao bezat misschien wel klasse. Maar als ge ziet hoe die gedaan heeft tegen de Portugese bondscoach en voetbalbond... Sorry, maar dat is geen klasse. Dat is frustratie wat daar uitkomt. En terecht afgestraft. Ze hebben hem daar toch niet nodig.
Voor intelligentie steekt vooral Kompany er nog boven uit... En, ik geef het niet graag toe, maar dit seizoen heeft Verheyen mij ook aangenaam kunnen verrassen. 'k Weet niet meer wàt hij juist zei, maar ergens voor een van de UEFA-cup wedstrijden gaf hij een lang interview dat bij mij toch een goede indruk maakte.
Cantona heeft nooit grote successen gekend door zijn rotkarakter... Heeft veel schorsingen uitgezeten, en zijn kung-fu-kick was de druppel.
Totti die speelt dan weer in Italië, waar zo'n stoten wat soepeler worden behandeld... Kijk naar Di Canio... Moest je in om het even welk ander land een nazi-groet uitbrengen, kwam je er niet van af met 1 dag schorsing.

Piejie
11 januari 2006, 20:34
Conceiçao bezat misschien wel klasse. Maar als ge ziet hoe die gedaan heeft tegen de Portugese bondscoach en voetbalbond... Sorry, maar dat is geen klasse. Dat is frustratie wat daar uitkomt.
Allemaal wel waar hoor, maar dit heeft toch niks met voetbal te maken? Dit heeft toch enkel te maken met zijn karakter en niks met z'n talent als voetballer...

WolCoM
11 januari 2006, 20:37
Kvin SC ook wel niet de geschikte gouden schoen. Het is alsof ge zijn karakter gaat gaan aanmoedigen, en ja dat heeft wel ix te maken met het spel die hij als voetballer brengt.
Nuja, kvind er niet echt iemand bovenuit schieten vandejaar.

Defkes
11 januari 2006, 21:28
Allemaal wel waar hoor, maar dit heeft toch niks met voetbal te maken? Dit heeft toch enkel te maken met zijn karakter en niks met z'n talent als voetballer...

Totti brengt ook heerlijk voetbal en is een zeer groot talent. Maar ik kan zo'n smerige voetballer niet uitstaan.

SC is een talent en was mss wel de beste voetballer op het veld, maar zijn opvliegend karakter geeft geen al te mooie weerslag van het voetbal. Kijk maar naar al die keren dat hij bijna aan het vechten was... Nuja, als je zo doet, verdien je hem imo niet owv het gebrek aan fair play en respect voor medespelers.

Wilhelmsson heeft dan weer zijn schwalbes tegen, maar die vind ik persoonlijk veel minder erg dan die woede uitbarstingen bij de Portugees.

Shyheim
12 januari 2006, 00:01

Nee, kijk, 't is een goeie voetballer, maar een smeerlap.
Beloon de smeerlap met de trofee voor beste voetballer van het jaar, en hij gaat zich nog beter in zijn vel voelen met zijn smeerlapperijen. Resultaat: hij doet gewoon verder waarmee hij bezig is.
Hij vindt zichzelf hier de beste? Wel, een deksel op zijn neus zou niet mis staan.

En dat zeg ik niet omdat hij voor Standard speelt, want Tchité of Geraerts gun ik zoiets wél.

Re@V0r
12 januari 2006, 00:47

:rofl: :rofl:
kdenk dat dit eerder de post van het jaar is :lol:

de pot verwijt de ketel... ;)

pina
12 januari 2006, 10:46
denk dat het karakter van conceiçao overdraagbaar is aan de fans :s

fixer187
12 januari 2006, 12:01
Nee, kijk, 't is een goeie voetballer, maar een smeerlap.
Beloon de smeerlap met de trofee voor beste voetballer van het jaar, en hij gaat zich nog beter in zijn vel voelen met zijn smeerlapperijen. Resultaat: hij doet gewoon verder waarmee hij bezig is.
Hij vindt zichzelf hier de beste? Wel, een deksel op zijn neus zou niet mis staan.

En dat zeg ik niet omdat hij voor Standard speelt, want Tchité of Geraerts gun ik zoiets wél.

who gives a feck, het is de gouden schoen en niet persoonlijkheid van het jaar. Als je spelers zo persoonlijk gaat beoordelen mis je wel het nut van die trofee.

Tchité en Geraerts hebben een half seizoen echt goed gepresteerd en komen niet in aanmerking. Dit geldt ook voor de rest van de kandiaten gouden schoen, Conceicao heeft dit wel gedaan....

Defkes
12 januari 2006, 14:00
who gives a feck, het is de gouden schoen en niet persoonlijkheid van het jaar. Als je spelers zo persoonlijk gaat beoordelen mis je wel het nut van die trofee.

Tchité en Geraerts hebben een half seizoen echt goed gepresteerd en komen niet in aanmerking. Dit geldt ook voor de rest van de kandiaten gouden schoen, Conceicao heeft dit wel gedaan....

Het is voor de beste voetballer van het jaar. Imo gaat het begrip voetballer verder dan alleen het voetballend vermogen. Ook het respect voor fair play, medespelers, zorgen voor goede sfeer tellen hier imo mee. De gouden schoen moet imo een boegbeeld/representatief zijn voor het voetbal. En als je iemand die zo op het veld doet representatief noemt, dan is er iets serieus mis met het voetbal :).

Re@V0r
12 januari 2006, 14:32
stel da ronaldinho in de belgische competitie speelt maar em deelt daar praktisch elke week een elleboog uit en stampt elke week wa spelers vant veld... gaat ge hem dan ook de gouden schoen geven omda em technisch beter is dan iedereen op de belgische velden

Piejie
12 januari 2006, 14:59
Smeerlap Gilles De Bilde heeft die ook al gewonnen, vind niet dat we nu moeten Conceicao de Gouden Schoen ontzeggen om die redenen. Conceicao heeft tenminste nog niet een speler pal in het gezicht geslagen...

LaXozz
12 januari 2006, 14:59
lol , grappig als conceicao dus wint zal het zijn van : zo een stuk (krapuul) en dat wint de gouden schoen.

dat conceicao zo opvliegend is , ligt mss ook niet aan hem alleen , maar aan de anderen ook waar hij boos op is... daar al eens bij nagedacht sommigen? neen zeker? actie = reactie.

en als kompany of wilhelmsson hem wint zal het wel verdiend zijn zeker dat zij hem winnen? laat me niet lachen

kompany speelde lange tijd niet , en wilhelmsson was lange tijd uit vorm.

als er 1 hem verdiend is het conceicao zalige speler !!!

pina
12 januari 2006, 15:35
Smeerlap Gilles De Bilde heeft die ook al gewonnen, vind niet dat we nu moeten Conceicao de Gouden Schoen ontzeggen om die redenen. Conceicao heeft tenminste nog niet een speler pal in het gezicht geslagen...dat was achteraf...een jaar of 2 later zelfs :)

stel dat dat ervoor zou gebeurd zijn, hij zou hem zeker niet gewonnen hebben.

fixer187
12 januari 2006, 15:40
Het is voor de beste voetballer van het jaar. Imo gaat het begrip voetballer verder dan alleen het voetballend vermogen. Ook het respect voor fair play, medespelers, zorgen voor goede sfeer tellen hier imo mee. De gouden schoen moet imo een boegbeeld/representatief zijn voor het voetbal. En als je iemand die zo op het veld doet representatief noemt, dan is er iets serieus mis met het voetbal :).

nogmaals het is de prijs van beste VOETBALLER :sop: dat jij dit begrip anders opvat is jouw zaak natuurlijk.
Fairplay: Conceicao zal telkens de bal wel buiten trappen als iemand van de tegenpartij blijft liggen.
zorgen voor goede sfeer bij medespelers en ploeg, weet jij wat Conceicao allemaal voor de ploeg doet en hoe de sfeer is in het team, ik denk het niet...

stel da ronaldinho in de belgische competitie speelt maar em deelt daar praktisch elke week een elleboog uit en stampt elke week wa spelers vant veld... gaat ge hem dan ook de gouden schoen geven omda em technisch beter is dan iedereen op de belgische velden

als die hier de beste speler is en de pannen van het dak speelt, ja. In je post zit wel een context dat onrechtstreeks verwijst dat Conceicao dit ook zou doen, wat niet waar is.

Vele mensen zien de mediabeelden van de opvliegende Conceicao maar zien niets van wat er voorgaande is gebeurd of lezen uit context trekkende artikkels die van een vlieg een olifant maken. Wat leren relativeren met zo'n persberichten is wel aan de orde. Maar ja, vanaf dag 1 werd Conceicao door de media veroordeeld voor opvlieggende etter die in zijn eerste minuten een rode kaart heeft gepakt, hier breien ze gewoon telkens op verder.

dat was achteraf...een jaar of 2 later zelfs :)

Tuurlijk niet hij was dan ook geschorst voor enkele maanden en kon dus niet spelen ....

D-1337
12 januari 2006, 15:41
pannen van het dak , please :ironic:

Defkes
12 januari 2006, 15:51
nogmaals het is de prijs van beste VOETBALLER :sop: dat jij dit begrip anders opvat is jouw zaak natuurlijk.
Fairplay: Conceicao zal telkens de bal wel buiten trappen als iemand van de tegenpartij blijft liggen.
zorgen voor goede sfeer bij medespelers en ploeg, weet jij wat Conceicao allemaal voor de ploeg doet en hoe de sfeer is in het team, ik denk het niet...

Met medespelers bedoel k ook van de tegenstander. En hoe hij die behandelt, konden we vaak genoeg op het veld zien... Stel: een F1 piloot besluit vanaf nu iedereen er af te rammen ipv in te halen (en hij valt zelf niet uit). Dan zal hij de beste prestaties neerzetten. Maar is hij dan de beste pilioot? Imo niet.

Het onsportief gedrag van SC zorgt er voor dat hij imo ook niet de beste voetballer was.

PS: ik hoop zo hard dat het uit een verrassende hoek komt e :) (Boussoufa ofzo). Dan gaan de reacties pas tof worden :D .

eniac
12 januari 2006, 15:52
Maar ja, vanaf dag 1 werd Conceicao door de media veroordeeld voor opvlieggende etter die in zijn eerste minuten een rode kaart heeft gepakt, hier breien ze gewoon telkens op verder.

Niet zozeer daarop hoor. Er zijn genoeg voorbeeldjes. Dat hij maar 1 keer rood gekregen heeft is het grote argument van de Standard-aanhang om te zeggen dat het zo erg niet is, maar we weten allemaal hoeveel rode kaarten Standard extra had mogen krijgen die ze niet gekregen hebben. De vuile tackles staan me nog helder voor het hoofd tbh.

En idd, De Bilde is GEEN geldig argument. Het Porte-geval was veel later.

Tweak37
12 januari 2006, 16:33
Gert Verheyen, heeft die al is gewonnen? Heeft dit seizoen al dingen getoond die ik hem nog nooit had zien doen...

Shyheim
12 januari 2006, 16:40
Nope...

De meeste Gouden Schoenen zijn naar spelers van Anderlecht gegaan trouwens. (h)

:p

Shyheim
12 januari 2006, 16:41
Smeerlap Gilles De Bilde heeft die ook al gewonnen, vind niet dat we nu moeten Conceicao de Gouden Schoen ontzeggen om die redenen. Conceicao heeft tenminste nog niet een speler pal in het gezicht geslagen...

Bij Gilles de Bilde was dat daarvòòr. :)

De Bilde is daar trouwens terecht voor geschorst geweest.

Piejie
12 januari 2006, 17:09
dat was achteraf...een jaar of 2 later zelfs :)

Oké, da was wel erna, maar net alsof hij daarvoor nog geen vuil spelertje was :sop:

Defkes
12 januari 2006, 17:40
Oké, da was wel erna, maar net alsof hij daarvoor nog geen vuil spelertje was :sop:

Niet zoals SC nu :).

daboykefke
13 januari 2006, 00:34

toon mij één fase aan waarin Gilles De Bilde zich "vuil" gedraagde op een plein vóór het Porte-incident

fixer187
13 januari 2006, 00:55
pannen van het dak , please :ironic:
Als iemand met een vb afkomt en verkeerde vergelijking is, kan ik ook wat nuance steken in mijn uitspraken :sop:

Niet zozeer daarop hoor. Er zijn genoeg voorbeeldjes. Dat hij maar 1 keer rood gekregen heeft is het grote argument van de Standard-aanhang om te zeggen dat het zo erg niet is, maar we weten allemaal hoeveel rode kaarten Standard extra had mogen krijgen die ze niet gekregen hebben. De vuile tackles staan me nog helder voor het hoofd tbh.

.

en "we" weten ook allemaal hoeveel rode kaarten niet hoefde gegeven worden....

1. Met medespelers bedoel k ook van de tegenstander. Enhoe hij die behandelt, konden we vaak genoeg op het veld zien...

2.Stel: een F1 piloot besluit vanaf nu iedereen er af te rammen ipv in te halen (en hij valt zelf niet uit). Dan zal hij de beste prestaties neerzetten. Maar is hij dan de beste pilioot? Imo niet.

3. Het onsportief gedrag van SC zorgt er voor dat hij imo ook niet de beste voetballer was.

4. PS: ik hoop zo hard dat het uit een verrassende hoek komt e :) (Boussoufa ofzo). Dan gaan de reacties pas tof worden :D .

1. hoe de tegenstanders Conceicao behandelen word dan niet gezegd. Nogmaals zowat iedereen baseert zich op media beelden en teksten...

2. Weeral een vergelijking die suggereerd dat hij iedereen overhoop stampt :naughty:

3. wie dan wel? Kompany en 10tal wedstrijden out was en dus geen punten krijgt of een Wilhelmsson die in een ruime mindere periode zat en die de vallende ziekte heeft

4. Als het iemand moet zijn dat het niet verdient mogen ze van mijn part dan ook hierin serieus overdrijven.
Maar als iedereen wat normaal doet en persoonlijke meningen, clubliefde en hun mening opzij schuift zal men al gauw op Conceicao terecht komen gewoon puur op prestaties....Er zijn er die een andere mening hebben wat de gouden schoen moet zijn, het feit blijft dat het puur op prestaties gericht is.

Defkes
13 januari 2006, 01:09
1. hoe de tegenstanders Conceicao behandelen word dan niet gezegd. Nogmaals zowat iedereen baseert zich op media beelden en teksten...

2. Weeral een vergelijking die suggereerd dat hij iedereen overhoop stampt :naughty:

3. wie dan wel? Kompany en 10tal wedstrijden out was en dus geen punten krijgt of een Wilhelmsson die in een ruime mindere periode zat en die de vallende ziekte heeft

4. Als het iemand moet zijn dat het niet verdient mogen ze van mijn part dan ook hierin serieus overdrijven.
Maar als iedereen wat normaal doet en persoonlijke meningen, clubliefde en hun mening opzij schuift zal men al gauw op Conceicao terecht komen gewoon puur op prestaties....Er zijn er die een andere mening hebben wat de gouden schoen moet zijn, het feit blijft dat het puur op prestaties gericht is.

1. Ik werk regelmatig op Standard en zie dan ook (gratis :p) stukken van de match. Dus ik kan het ook in het echte leven zien. Bovendien kan de media de beelden niet manipuleren bij een live uitzending e.

2. Idd. Er zijn natuurlijk smerigere spelers (vb Laybutt), maar SC is veel te opvliegend.

3. Dat Wilhelmsson de vallende ziekte tegen heeft, heb ik hier ook al vermeld. En dat Kompany te weinig heeft meegespeeld ook :).

4. Als ik naar het totale prentje kijk (voetbalvermogen, fair play,...) kom ik 100% zeker weten bij Boussoufa :). Die man is betrokken bij pakweg 80% van de goals van Gent. Ongelooflijk veel assists, enkele goals en af en toe een mooie dribbel.

Hij is niet de leidinggevende figuur als SC of de dribbelaar pur sang zoals Chippen. Hij vormt meer de perfecte mengeling ;).

pina
13 januari 2006, 01:29
Oké, da was wel erna, maar net alsof hij daarvoor nog geen vuil spelertje was :sop:eigenlijk niet neen...ik keek naar al zijn matchen vroeger in de tijd bij eendracht aalst :)

eniac
13 januari 2006, 09:23
en "we" weten ook allemaal hoeveel rode kaarten niet hoefde gegeven worden....

Kom toe. Daar bij Standard hebben ze al lang het recht op klagen verloren.

Sycorax
13 januari 2006, 11:42
best wel grappig hoe iedereen Wilhelmsson afrekent op schwalbes terwijl Conceicao er evenveel doet.

fixer187
13 januari 2006, 13:27
best wel grappig hoe iedereen Wilhelmsson afrekent op schwalbes terwijl Conceicao er evenveel doet.

:lol:....:sop:

pina
13 januari 2006, 13:32
kan er mij eigenlijk iemand uitleggen waarom de gouden schoen niet wordt gebaseerd op een volledig voetbalseizoen ipv op een volledig kalenderjaar?

fixer187
13 januari 2006, 13:47
I have no idea.....

LaXozz
13 januari 2006, 14:38
best wel grappig hoe iedereen Wilhelmsson afrekent op schwalbes terwijl Conceicao er evenveel doet.??? lol !!!

Re@V0r
13 januari 2006, 17:09
jammer dat iedereen dan ook vergeet dat kompany in die 10 matchen da em wel speelde een vrij hoog niveau haalde :)

+ die 17 matchen in de terugronde van vorig jaar leveren ook geen punten op precies :unsure:

Djeck
13 januari 2006, 19:45
hoog niveau?
omg, zijn eerste matchen in de competitie waren imo barslecht. Slechte interventies en kwam soms te laat op cruciale momenten (wat ik compleet snap, als je net uit blessure terug komt). Maar om te zeggen da em hoog niveau was is overdreven, sinds Betis was em weer op niveau, weet nie hoeveel matchen er daarna nog kwamen.
Tbh, de gouden schoen is voor mij passé. Vroeger vond ik het een prestige prijs, maar nu, tis de moeite nie.

fixer187
16 januari 2006, 13:43
De redactie van La Meuse belde het voorbije weekend met alle trainers in eerste klasse om hun keuze voor de Gouden Schoen na te vragen. Niet echt verrassend kwamen ze tot het volgende klassement :

(1) Conceição - 78 punten ;
(2) Wilhelmsson - 69 punten ;
(3) Kompany - 57 punten

De volgende trainers zagen in het Standard icoon Sérgio Conceição de beste en meest invloedrijke speler van het voorbije jaar : Dury, Antheunis, Cartier, Leekens, Brogno, Daerden, Van Meir, Bodart, Helleputte, en D'Onofrio.

Concurrent Wilhelmsson kon dan weer rekenen op de sympathie van : Van Wijck, Van Veldhoven, Bolle (Beveren), Put, en Vermeulen.

Hugo Broos, bracht zijn stem uit voor Kompany, met de verklaring "Kompany is nu eenmaal de beste Belgische speler". Iets waarmee iedereen akkoord gaat, maar niet echt het principe is van de Gouden Schoen.

Voor de echte verkiezing bestaat de jury uit alle trainers in eerste klasse, de voorzitters van de eersteklasseclubs, de vorige winnaars van de Gouden Schoen, de scheidsrechters en tenslotte de journalisten.

jammer dat iedereen dan ook vergeet dat kompany in die 10 matchen da em wel speelde een vrij hoog niveau haalde :)

+ die 17 matchen in de terugronde van vorig jaar leveren ook geen punten op precies :unsure:

het waren 9 matchen dacht ik en de 4 matchen na zijn revalidatie waren echt niet zo top.....dus blijven er maar ongeveer 5 matchen van over waar hij zijn niveau haalde

Nu dat Verheyen nog een jaartje bij doet zal hij nog een jaartje moeten wachten achter een prijs en nee ik bedoel niet de gouden schoen

Glor
18 januari 2006, 12:54
Zenden ze dit vanavond niet uit? Conceicao it'll be prolly :)

Piejie
18 januari 2006, 13:44
Zenden ze dit vanavond niet uit? Conceicao it'll be prolly :)
Ja, is vanavond om 20.35 op VTM :)

Shyheim
18 januari 2006, 19:35
als Sergio wint ben ik 150 EUR rijker... :D

edit: momenteel Kompany eerste... :sop:

edit2: woooohoooo, 150 EUR rijker :evil:

caoimhin
18 januari 2006, 21:22
wat een klucht is me dat :doh: waar is den tijd van den BRT :( dan zagen we tenminste voetbalbeelden

hatetn
18 januari 2006, 21:24
edit: momenteel Kompany eerste... :)

als em wint is het de meest uitgekochte boel ooit:niceone:

caoimhin
18 januari 2006, 21:26

ja laat het neuten maar al beginnen :sleep:

edit: het staat toch vast nu, Sergio wint :)

D-1337
18 januari 2006, 21:51
ja laat het neuten maar al beginnen :sleep:

edit: het staat toch vast nu, Sergio wint :)

moeten al niet meer vragen wie gij zijt zeker ^^

besides , het trekt op niet veel imo. Vedran Runje beste keeper :ironic:

caoimhin
18 januari 2006, 22:03
moeten al niet meer vragen wie gij zijt zeker ^^

besides , het trekt op niet veel imo. Vedran Runje beste keeper :ironic:

iedereen mag weten wie ik ben, dat ik nieuwe account heb is voor een andere reden dan jij wss denkt :)

btw, verdiende winnaar al is het wel een dikke klucht dat hij zelf de moeite ni doet om van in het begin te komen :) al geef ik hem geen ongelijk, show trok op niets :D maar toch :)

proficiat Sergio

edit: Runje is de beste keeper van België, dus wat heb jij te klagen?

Burny
18 januari 2006, 22:04
Ik vind het een waardige Gouden Schoen, in alle opzichten. (op de agressieve reacties na dan)

Divine_One
18 januari 2006, 22:06
btw, verdiende winnaar al is het wel een dikke klucht dat hij zelf de moeite ni doet om van in het begin te komen :) al geef ik hem geen ongelijk, show trok op niets :D maar toch :)

+ hij zou daar een hele show voor Piet snot gezeten hebben aangezien hij geen Nederlands kan.

caoimhin
18 januari 2006, 22:06
+ hij zou daar een hele show voor Piet snot gezeten hebben aangezien hij geen Nederlands kan.

zo zitten er daar veel ze :)

hatetn
18 januari 2006, 22:10
iedereen mag weten wie ik ben, dat ik nieuwe account heb is voor een andere reden dan jij wss denkt :)

proficiat Sergio

edit: Runje is de beste keeper van België, dus wat heb jij te klagen?

moeite
em eeft een uur door de gangen gelopen volgens hen
denkte da ze serieus waren mss em zat gewoon backstage te wachten tot ze hem afriepen voor gouden schoen

btw: punten van de traners:wtf: :rofl:

caoimhin
18 januari 2006, 22:12
moeite
em eeft een uur door de gangen gelopen volgens hen
denkte da ze serieus waren mss em zat gewoon backstage te wachten tot ze hem afriepen voor gouden schoen

btw: punten van de traners:wtf: :rofl:

wat is daar het nut van? van hem daar wa backstage te zetten .. extra spanning creëren? Komt hij? Komt hij niet? Vlaanderen wacht bang af ..

D-1337
18 januari 2006, 22:13
met zen bodyguards :ironic:
precies of er gaat em iemand bespringen of neerschieten. :s
tot aan het podium hielden ze zijn armkes vast

toch een verdiende winnaar , ben al blij dat het kompany niet is

hatetn
18 januari 2006, 22:14
wat is daar het nut van? van hem daar wa backstage te zetten .. extra spanning creëren? Komt hij? Komt hij niet? Vlaanderen wacht bang af ..

zoals een paar jaar geleden
ne hele show spanning creeren maar toch heel de schow bij de lorre zitten en zeiken of em wel of nie ga winnen
ja der zit veel nut in maar het showke is belangrijker dan de winnaar

caoimhin
18 januari 2006, 22:16
zoals een paar jaar geleden
ne hele show spanning creeren maar toch heel de schow bij de lorre zitten en zeiken of em wel of nie ga winnen
ja der zit veel nut in maar het showke is belangrijker dan de winnaar

dat er dan maar rap wat ontslagen vallen daar bij VTM :) iedereen die iets of wat verantwoordelijkheid had bij de show buiten .. of de show terug geven aan VRT en hopen dat die het terug aanpakken zoals vroeger

Piejie
18 januari 2006, 22:20
Komaan, wat is dat nu voor opmerking. Wilhelmsson, Proto, Tchité, Onyewu en vele andere kunnen toch ook geen Nederlands.
Sergio oververdiende winnaar, ik moest wel lachen met zijn intrede. Heerlijk :applause:

Shyheim
18 januari 2006, 22:23

en waarom?

tis momenteel den beste speler in België, dat weet elk en eenieder van ons... dus waarom zou het niet gekund hebben?

DBK
18 januari 2006, 22:25
met zen bodyguards :ironic:zal wel gewoon organisatie en entourage zijn :)

kvind het een waardige gouden schoen. heeft er soms iemand filmpjes van? tis voor mijn mama, die wilt daar is wa voetbalbeelden van zien.

Time
18 januari 2006, 22:26
en waarom?

tis momenteel den beste speler in België, dat weet elk en eenieder van ons... dus waarom zou het niet gekund hebben?
Ge moet niet de beste speler zijn, ge moet het beste gepresteerd hebben op de Belgische velden, das zeker en vast niet hetzelfde.:)

Er waren maar twee die er aanspraak op mochten maken en 1 van die twee heeft het gewonnen.

Thales
18 januari 2006, 22:26
ie zat in de file
ma de show was idd ni goe
mensen die ontbraken , foutjes enzo
maja
who cares
anywho ik vond het best wel mooi, sergio was duidelijk ontroerd enzo..
en toen wilhelmsson die micro pakte van i'll do it en kompany die ni wist dat em twa moest doen enzo , was wel grappig
ook birgit van mol zag er lekker uit.. al verdenk ik haar van rokerstanden

D-1337
18 januari 2006, 22:30
Sam gooris was wel irritant :p
en die kerel van trigger happy was strijkgaan

Shyheim
18 januari 2006, 22:32
Ge moet niet de beste speler zijn, ge moet het beste gepresteerd hebben op de Belgische velden, das zeker en vast niet hetzelfde.:)

Er waren maar twee die er aanspraak op mochten maken en 1 van die twee heeft het gewonnen.

En Kompany heeft maar een half jaar gespeeld.
Maar los daarvan heeft hij wel uitstekend gespeeld, dus waarom zou het niet gekund hebben? Sergio was er in het voorjaar ook minder, zodus.

Piejie
18 januari 2006, 22:33
en waarom?

Denk dat iemand de beste speler vinden nog altijd iets persoonlijks is. Ik vind Kompany bijvoorbeeld niet de beste voetballer in België dus die "elk en eenieder" is hier niet op zijn plaats naar mijn bescheiden mening.

Shyheim
18 januari 2006, 22:36
Denk dat iemand de beste speler vinden nog altijd iets persoonlijks is. Ik vind Kompany bijvoorbeeld niet de beste voetballer in België dus die "elk en eenieder" is hier niet op zijn plaats naar mijn bescheiden mening.

ma lol, das gewoon koppigheid :)
heeft voor zijn rugblessure wat minder gespeeld (tot het hem fataal werd dus), maar daarna heeft hij zijn come-back ook gehad :)

De geboren Brusselaar is een libero met een perfect overzicht en een verfijnde traptechniek. 'Hij kan een bal passen over dertig, veertig meter zoals Ronald Koeman en Franz Beckenbauer dat konden. Echt ongehoord', zegt Bruno Govers, verslaggever van het gezaghebbende Belgische blad Voetbal Magazine. Govers volgt Kompany al vanaf zijn tiende. 'Hij is in zijn doen en laten een kruising van Frank Rijkaard en Marcel Desailly. Zo sterk, zo snel en technisch zo goed onderlegd.'

hatetn
18 januari 2006, 22:37
Maar los daarvan heeft hij wel uitstekend gespeeld, dus waarom zou het niet gekund hebben? Sergio was er in het voorjaar ook minder, zodus.

nog een kunst van een goed voetballer is meer dan een half jaar spelen
en de matchen die em dit seizoen al gespeeld heeft waren nie van hoogstaand niveau imo

ie zat in de file
ma de show was idd ni goe
mensen die ontbraken , foutjes enzo
maja
who cares
anywho ik vond het best wel mooi, sergio was duidelijk ontroerd enzo..
en toen wilhelmsson die micro pakte van i'll do it en kompany die ni wist dat em twa moest doen enzo , was wel grappig
ook birgit van mol zag er lekker uit.. al verdenk ik haar van rokerstanden

en na de file nog een drie kwart een uur rondgedoold in de gangen ofwa

Shyheim
18 januari 2006, 22:41
nog een kunst van een goed voetballer is meer dan een half jaar spelen
en de matchen die em dit seizoen al gespeeld heeft waren nie van hoogstaand niveau imo

Want een blessure krijgt ge expres natuurlijk. :)

Mja, als ge geen wedstrijden van Anderlecht ziet is dat te begrijpen dat ge zo'n mening hebt, maar zij die dat wél doen denken er anders over: zo onder andere Barça, Chelsea, Inter, Man U, Betis en AC. Maar die hebben er wel minder verstand van als u, hatetn, gij zult wel beter weten.

daboykefke
18 januari 2006, 22:42
mag weg :)

Thales
18 januari 2006, 22:47
butina was ook wel grappig
is echt e man met hart op de goeie plaats , hoe ie ook da kunstproject ier in brugge financieerde enzo
coole kerel... al was zen lach wel wa mongoolachitg :p

caoimhin
18 januari 2006, 22:47
grap van het jaar, de gouden schoen 2006.

geen enkele speler van brugge in het elftal van het jaar, en dat terwijl ze kampioen zijn en de enige ploeg die Europees mee telde :rofl:

serieus valt dat dus niet te nemen

het moet nu éénmaal gezegd dat Brugge mss als ploeg het sterkst was, maar dat ze op elke positie niet de sterkste van België in huis hebben

edit: en Europees meetellen :D niet overdrijven

Piejie
18 januari 2006, 22:48
zo onder andere Barça, Chelsea, Inter, Man U, Betis en AC.
Denk je echt dat Kompany kans maakt om bij deze ploegen te spelen? Nu niet om ruzie daarover te maken hoor maar ik zie Kompany nu echt niet kansen krijgen bij deze ploegen...

caoimhin
18 januari 2006, 22:51
Denk je echt dat Kompany kans maakt om bij deze ploegen te spelen? Nu niet om ruzie daarover te maken hoor maar ik zie Kompany nu echt niet kansen krijgen bij deze ploegen...

centraal vanachteren bij Barça kan hij zeker staan ..

Piejie
18 januari 2006, 22:54
centraal vanachteren bij Barça kan hij zeker staan ..
Edmilson, Puyol, Marquez, Oleguer...:s

Shyheim
18 januari 2006, 23:01

Eerlijk?

Ja.

Ben echt héél eerlijk... dus zeveraars: muil

maar sommigen bij Anderlecht weten momenteel al wat meer dan anderen, maar shhht :)

Thales
18 januari 2006, 23:05
ik denk dat die eind seizoen ( kompany ) na italie ga gaan
mss inter en dan maar dan zal inter hem eerst wa laten "groeien" bij een andere club
mss perugia ofzo

Shyheim
18 januari 2006, 23:08
Héhé, nenee ;):)

Thales
18 januari 2006, 23:08
engeland?
alleja
alsje etwa weet .. spread the word e ;)

Piejie
18 januari 2006, 23:11
ik denk dat die eind seizoen ( kompany ) na italie ga gaan
mss inter en dan maar dan zal inter hem eerst wa laten "groeien" bij een andere club
mss perugia ofzo
Perugia speelt in Serie B hoor :)
Inter heeft overigens overschot aan goede verdedigers, Kompany hebben ze daar echt niet nodig :)

Thales
18 januari 2006, 23:17
mja ik was aant twijfelen of die nu in A of B speelden

caoimhin
18 januari 2006, 23:42
Edmilson, Puyol, Marquez, Oleguer...:s

Kompany heeft de kwaliteit en de klasse om 3 van de 4 uit de ploeg te houden :)

caoimhin
18 januari 2006, 23:44
Butina, Simons, Maertens, Balaban, Verheyen

Europees van de Belgische ploegen eh ;)

Ik vind Runje persoonlijk beter als Butina :) en Simons had er normaal wel ingestaan maar ja die is er ni meer dus das daarmee :) Balaban en Verheyen vind ik er dan weer terecht niet instaan, al mag de waarde van de 2 voor Brugge niet onderschat worden.. en als Vanden Borre er mag instaan had Maertens er ook mogen instaan eerlijk gezegd..

Piejie
18 januari 2006, 23:45
Kompany heeft de kwaliteit en de klasse om 3 van de 4 uit de ploeg te houden :)
Maar natuurlijk heeft hij dat :ironic:

Mako
19 januari 2006, 00:08
Buite Puyol is die verdediging van barca nu toch niet geweldig... kompany zou daar zeker kunne staan...

caoimhin
19 januari 2006, 00:19
Maar natuurlijk heeft hij dat :ironic:

moeilijk toe te geven omdat hij voor RSCA speelt zeker?

Time
19 januari 2006, 00:26
moeilijk toe te geven omdat hij voor RSCA speelt zeker?
Eerder omdat hij zich alleen nog maar bij Anderlecht bewezen heeft.:)
Dat hij het kan staat buiten kijf, maar het nu al als een feit beschouwen dat hij bepaalde mensen automatisch naar de bank verwijst met zijn komst is er wat over imo.

haakbek
19 januari 2006, 00:26
Ik denk ook dat kompany beter is dan oleguer en edmilson ze. Oleguer is in de ploeg gekomen door veel blessure's van andere spelers, nu is hij min of meer vaste waarde, maar vind dat hij toch niet echt een verdediger is die past bij het spel van barcelona, Oleguer is alleen goed met de kop, met de voeten is hem veel slechter... Kompany bv heeft meer techniek en heeft ook een betere lange pas in de voeten. Edmilson heeft meer techniek dan kompany, maar minder kopkracht en is ook al ouder zeker?

En dan nog niet te vergeten wat kompany daar kan bijleren met zo wereldspelers, die hebben heus wel tips enzo voor hoe hij zich kan verbeteren enzo

Mako
19 januari 2006, 00:39
goei punt haakbek: zie bvb naar messi. Uiteraard is die mens goddelijk bevoorrecht met zoveel talent (en ik vergelijk kompany niet met hem, tis maar een voorbeeld), maar hoeveel leert zo'n jong talent wel ni van bvb ronaldinho... Af en toe vind ik is een link voor een match van barca te zien, en kmoet zegge: alles wa ronaldinho kan (flip-flap, no look pass, hakjes, ...) dat kan en doet die messi ook tijdens de match.
Daarom dat ik jammer genoeg, anderlecht-fan zijnde, moet zeggen dat kompany zo snel mogelijk naar een topploeg gaat, want ge ziet het laatste jaar dat hij nog maar weinig verbetert in belgie, hier kan hij niet veel meer leren...

pina
19 januari 2006, 00:52
man man, die show was degoutant slecht in elkaar gestoken :s Dan nog maar te zwijgen van de overdreven commentaar die je kon horen tijdens de voorstelling van de nominaties voor de gouden 11 (met die gerenderde spelers en hun naam in het krijt op het scherm verscheen)

snap wel niet wat Vandenborre daar doet in die gouden verdediging :s

skampy
19 januari 2006, 00:53
Als er 1 topploeg is waar ik Kompany zie voetabllen, is het idd Barça. Don't shoot me voor mn gedacht...

fixer187
19 januari 2006, 01:57
wat een zeik show was het, 1 van de slechtste dat ik al heb gezien ongeacht dat Conceicao de winnaar is. Alleen al van die o'zo fake commentaren bij de aankondeging van de gouden 11 spelers, gewoon van misselijk van te worden :s

Het beste was de roestig van Buttina :lol:

minder maar nog steeds bijna in elke match beslissend...
en dan nog minder is nog altijd beter dan+-10 matchen niet gespeeld hebben dit seizoen

Defkes
19 januari 2006, 10:00
en dan nog minder is nog altijd beter dan+-10 matchen niet gespeeld hebben dit seizoen

Ik dacht dat je zei dat het om 'de beste voetballer' ging. Dus ongeacht het aantal wedstrijden, het blijft gaan om de beste voetballer. En Kompany speelde in 90% van de matchen een überniveau. Conceicao haalt die 90% niet zenne :).

Piejie
19 januari 2006, 10:28
En Kompany speelde in 90% van de matchen een überniveau. Conceicao haalt die 90% niet zenne :).
Dan heb ik die matchen toch niet gezien :s überniveau :lol:

Santa
19 januari 2006, 10:31
wat een zeik show was het, 1 van de slechtste dat ik al heb gezien ongeacht dat Conceicao de winnaar is. Alleen al van die o'zo fake commentaren bij de aankondeging van de gouden 11 spelers, gewoon van misselijk van te worden :s
Idd pee; kheb maar stukje gezien maar zo slecht pee :')
En dan dieje Hollander (naam efkes kwijt) die zogezegd Preudhomme hommage kwam brengen :p
Praat dan tegen Michel he en niet tegen het publiek.. en bereid iets voor! :sop:

Piejie
19 januari 2006, 10:41
Sergio Conceiçao was bijna te laat om
zijn Gouden Schoen in ontvangst te ne-
men. De Portugees was zijn vrouw gaan
ophalen op de luchthaven in Düsseldorf,
maar haar vlucht had vertraging.

"Het was een helse rit naar Oostende",
zei Conceiçao. "De zenuwen gierden door
mijn keel. Ik hield contact met de zaal
via gsm. "Sneller rijden!", schreeuwden
ze. Maar ik durfde niet, ik kon niet,
het was mistig, ik zag amper 50m ver."

"Pas gearriveerd, geëscorteerd door de
plaatselijke politie, werden we het ge-
bouw binnengesleurd. En dan botsten we
eerst nog tegen een glazen deur ook..."

:rofl: :rofl: :rofl:

KroaT
19 januari 2006, 10:52
heeft er soms iemand filmpjes van? tis voor mijn mama, die wilt daar is wa voetbalbeelden van zien.

http://www.racingdevils.be/conceicao.wmv

Het leukste moment van Sergio in 2005 :p

hipStar
19 januari 2006, 11:37
ik vind het persoonlijk schandalig dat er geen enkele club speler opgenomen is in de gouden 11. Sorry het is gewoon schandalig. je gaat me toch niet zeggen als je landskampioen word en je overwinterd europees dat je dan geen enkele vedette in je ploeg hebt. Ok Club is een eerder collectief goeie ploeg en een grote teamgeest, maar
Balaban: is zeer wissevallig, maar scoort zeer belangrijke doelpunten,
Birger Maertens aan een zeker sterke ronde bezig en in de terug ronden van vorig seizoen is hij ook al beginnen groeien.
Gert Verheyen: heeft constant goed gespeeld, misschien 1 A 2 off days, maar meer niet.
Butina: in de terug ronde vorig jaar DE held van club. De heenronde nu heeft hij ook al punten gepakt.

Er moet toch 1 van die spelers in de gouden elf. Sorry dat ik het zeg, maar Club wordt soms wel onterecht uitgesloten zie de belgische ploeg. Club brugge was kampioen en er stond miss 1 of zelfs geen speler van Club Brugge in de basis. En Sergio heeft terecht gewonnen.

kakature
19 januari 2006, 11:44
Bwa, ik zou nie weten welke speler van Club het echt verdient om in de top 10 te staan.
Butina was verleden seizoen goed, dit seizoen minder.
Balaban: komaan :lol:
Verheyen: heeft meer dan 2 off-days gehad
Birger Maertens: is maar dit seizoen beginnen groeien
Simons: die is vertrokken naar PSV :p
..

SIO
19 januari 2006, 12:08
idd zwakke redenering hipstar, tis ni omdaje landskampioen zijt dat er individuele uitblinkers zijn => simons ja ma die is weg..

pina
19 januari 2006, 12:39
ik vind het persoonlijk schandalig dat er geen enkele club speler opgenomen is in de gouden 11. Sorry het is gewoon schandalig. je gaat me toch niet zeggen als je landskampioen word en je overwinterd europees dat je dan geen enkele vedette in je ploeg hebt. Ok Club is een eerder collectief goeie ploeg en een grote teamgeest, maar
Birger Maertens aan een zeker sterke ronde bezig en in de terug ronden van vorig seizoen is hij ook al beginnen groeien.
Gert Verheyen: heeft constant goed gespeeld, misschien 1 A 2 off days, maar meer niet.
Butina: in de terug ronde vorig jaar DE held van club. De heenronde nu heeft hij ook al punten gepakt.

Er moet toch 1 van die spelers in de gouden elf. Sorry dat ik het zeg, maar Club wordt soms wel onterecht uitgesloten zie de belgische ploeg. Club brugge was kampioen en er stond miss 1 of zelfs geen speler van Club Brugge in de basis. En Sergio heeft terecht gewonnen.Balaban: elke speler die scoort, scoort belangrijke doelpunten
Maertens kan wel in orde zijn, maar als je moet concurreren tegen de genomineerde andere spelers, maakt hij geen kans. Iemand als Tihinen is toch ook een vertrouwd sluitstuk, maar die zie je ook nergens staan hoor.
Butina heeft in de heenronde niet zo enorm speciaal gespeeld hoor.
Verheyen: goede speler, maar geef toch eens toe: hij verbleekt toch wel een klein beetje (understatement) als je hem met wilhemlsson, conceiçao en tchité vergelijkt

hipStar
19 januari 2006, 12:44
Balaban: elke speler die scoort, scoort belangrijke doelpunten
Maertens kan wel in orde zijn, maar als je moet concurreren tegen de genomineerde andere spelers, maakt hij geen kans. Iemand als Tihinen is toch ook een vertrouwd sluitstuk, maar die zie je ook nergens staan hoor.
Butina heeft in de heenronde niet zo enorm speciaal gespeeld hoor.
Verheyen: goede speler, maar geef toch eens toe: hij verbleekt toch wel een klein beetje (understatement) als je hem met wilhemlsson, conceiçao en tchité vergelijkt

Ja ma dat is het verschil e verheyen moet het doen met karakter en inzet en de andere doen het met stijl en snelheid. Dusja kweetnie het zijn allemaal belangrijke eigenschappen, maar er word denk ik meer gekeken naar de amusementswaarde van de speler.

En over kompany: hij is goed, maar hij moet gewoon nog heel veel leren. Hij kan dingen doen die geen enkele verdediger in de wereld kan en zijn inzicht is ook wel schitterend, maar soms maakt hij echt nog beginnersfouten.

fixer187
19 januari 2006, 12:54
Ik dacht dat je zei dat het om 'de beste voetballer' ging. Dus ongeacht het aantal wedstrijden, het blijft gaan om de beste voetballer. En Kompany speelde in 90% van de matchen een überniveau. Conceicao haalt die 90% niet zenne :).

nee, niet ongeacht je aantal wedstrijden, dheu. Precies dat je iemand de gouden schoen gaat geven die vb 4 maand gespeeld heeft :doh: :sop:

*kuchfanboy* 90% uberniveau laat me niet lachen

nogmaals, een 8 tal matchen geblesseerd, dus 8/34 is al een 23.5% niet gespeeld + de machten erna waren niet echt van hoog niveau, blijft dus maar 20tal van de 34matchen over waar hij goed speelde...you do the math

Er moet toch 1 van die spelers in de gouden elf. Sorry dat ik het zeg, maar Club wordt soms wel onterecht uitgesloten zie de belgische ploeg. Club brugge was kampioen en er stond miss 1 of zelfs geen speler van Club Brugge in de basis. En Sergio heeft terecht gewonnen.

Balaban , je zegt het zelf is te wisselvallig
Verheyen, kon wel in de top 5 eindigen, maar winnen no way
Buttina, Runje had een reeks van +-1000 minuten geen goal tegen gekregen vorig seizoen en heeft dus ook wel punten gered. Maar om daar dan de gouden schoen voor te krijgen...

De enigste die imo kon meedingen voor de prijs was Simons als hij niet naar PSV was vertrokken.

Hoe je ploeg doet in Europees verband heeft ook niets te maken met de gouden schoen

Re@V0r
19 januari 2006, 13:29
was eindelijk nog een een 'spannende' gouden schoen
vorige jaren kon ge al na 2 rondes zien wie er ging winnen...

moest kompany ni geblesseerd geweest zijn, en hoog niveau gehaald hebben, ging em zijn gouden schoen meer dan waarschijnlijk verlengd hebben... ma bon
proficiat aan conceiçao dan maar :)

en balaban opnemen in de gouden elf? :lol:
buiten het feit dat em doelpunten scoort kunt ge ni echt zeggen da em super speelt é... tchité is topschutter momenteel en speelt meestal wel goed mee tijdens de match + conceiçao en wilhelmson waren topfavoriet voor de gouden schoen
tzou dan wel vrij debiel zijn moest er ene van de 2 ni in de gouden elf staan ten voordele van balaban of verheyen :wtf:

Piejie
19 januari 2006, 13:53
en balaban opnemen in de gouden elf? :lol:
buiten het feit dat em doelpunten scoort kunt ge ni echt zeggen da em super speelt é...
Is dat nu net niet de bedoeling van een spits, doelpunten scoren :unsure:

caoimhin
19 januari 2006, 14:08
Is dat nu net niet de bedoeling van een spits, doelpunten scoren :unsure:

Jestrovic en Vandenbergh staan er toch ook niet in? Om als spits in de Gouden 11 te staan moet je nu éénmaal nog iets meer doen dan doelpunten scoren :)

dommel
19 januari 2006, 14:34
Wat een kutshow jonges jonges.

Ik prefereer toch het oude telsysteem waarbij ze heen- en terugronde apart telden.
Vanden Borre in de gouden 11 :wtf: , hij heeft talent maar als verdediger stelt hij toch weinig voor vind ik.

Voor de rest terechte winnaar, wel jammer dat Maertens in geen enkele top10 voorkwam, voor zijn zeer sterke terugronde verdiende hij wel een plaatsje in een of ander lijstje.

Re@V0r
19 januari 2006, 15:15
balaban speelt praktisch altijd draken van wedstrijden.... de keren da ge em ziet lopen zijn meestal op uw 1/2 hand(en) te tellen en als em dan loopt met de bal houdt hij em altijd net zo lang bij tot hij em terug kwijt is

conceiçao en wilhelmson scoren dan misschien niet 'zoveel' als balaban, maar imo wegen die veel zwaarder op een verdediging gedurende gans de match

haakbek
19 januari 2006, 15:47
goei punt haakbek: zie bvb naar messi. Uiteraard is die mens goddelijk bevoorrecht met zoveel talent (en ik vergelijk kompany niet met hem, tis maar een voorbeeld), maar hoeveel leert zo'n jong talent wel ni van bvb ronaldinho... Af en toe vind ik is een link voor een match van barca te zien, en kmoet zegge: alles wa ronaldinho kan (flip-flap, no look pass, hakjes, ...) dat kan en doet die messi ook tijdens de match.
Daarom dat ik jammer genoeg, anderlecht-fan zijnde, moet zeggen dat kompany zo snel mogelijk naar een topploeg gaat, want ge ziet het laatste jaar dat hij nog maar weinig verbetert in belgie, hier kan hij niet veel meer leren...

Ik moet u daar groot gelijk in geven Mako. Heb dit seizoen al 5-6tal matchen van barcelona gezien en idd die Messi kan er wat van. Hij heeft duidelijk veel dingen opgestoken van Ronaldhino en de anderen. Vind ook dat Kompany als hij kans wilt maken om ooit het te maken bij een topclub zeker aan het eind van het seizoen zou moeten vertrekken (dit zeg ik met pijn in het hart als Anderlecht supporter, maar als Belgischvoetbalkijker kan ik dit alleen maar toejuichen). Kompany moet zo snel mogelijk gaan bijleren, hij is mss nog jong, maar hoe sneller hij bijleert, hoe meer hij nog kan bijleren. Ik weet niet of hij het ooit gaat maken, maar ik hoop het voor hem en hoop het ook voor het belgisch voetbal.

Shyheim
19 januari 2006, 16:06

dat ontken ik nerges, maar om te zeggen dat de show zou opgekocht zijn moest Vince winnen is er gewoon over

_DM_
19 januari 2006, 16:28
Nog enkele grappige commentaren op het Brugge-forum:

>> fcbforever : Re: Conceiçao wint Gouden Schoen (18/01/2006)
Hoeveel heeft standard betaaltd voor heel die show? Vtm= PRO-STANDARD ANTI-BRUGGE.Toch raar dat onze clown uit Luik pas op het laatste moment toekwam.Wat ook wel mag gezegd worden is dat hij hem verdiend gewonnen heeft maar dat is dan ook het enige juiste aan de show al de rest stel ik mij toch vragen bij. Waarom Runje en NIET Butina?
daar stel ik mij vragen bij nu ja. In de Maffiabond euh voetbalbond zitten bezorgd je allezins veel voordelen.

>> kefferke : Re: Conceiçao wint Gouden Schoen (18/01/2006)
Waarom niemand van Brugge?

kampioen van België
plaatsing voor de CL
Goede campagne
....

Gert Verheyen had hem verdiend, zo een belgische speler gaan we nooit meer zien.
35 en zo spelen doet geen enkele speler hem na, zelfs een plaats in de top 5 gunnen ze hem niet.

EEN SCHANDE!

WAT HEEFT CONCEICAO MEER DAN EEN VERHEYEN?

VTM is Anti-brugge, good one :lol:

Shyheim
19 januari 2006, 16:31
idd :lol:

http://www.clubbrugge.be/img/geschiedenis/t36.jpg
http://www.footballshirts.dk/Graphics/Products/6367_m.jpg

Piejie
19 januari 2006, 16:33
Jestrovic en Vandenbergh staan er toch ook niet in? Om als spits in de Gouden 11 te staan moet je nu éénmaal nog iets meer doen dan doelpunten scoren :)
Heb ik dan ooit gezegd dat ie erin moet staan? :unsure:

hatetn
19 januari 2006, 17:42
Sergio Conceiçao was bijna te laat om
zijn Gouden Schoen in ontvangst te ne-
men. De Portugees was zijn vrouw gaan
ophalen op de luchthaven in Düsseldorf,
maar haar vlucht had vertraging.

"Het was een helse rit naar Oostende",
zei Conceiçao. "De zenuwen gierden door
mijn keel. Ik hield contact met de zaal
via gsm. "Sneller rijden!", schreeuwden
ze. Maar ik durfde niet, ik kon niet,
het was mistig, ik zag amper 50m ver."

"Pas gearriveerd, geëscorteerd door de
plaatselijke politie, werden we het ge-
bouw binnengesleurd. En dan botsten we
eerst nog tegen een glazen deur ook..."

:rofl: :rofl: :rofl:

o wete wa nog grappiger was
het volledige verhaal
em kon nog ne vlieger nemen naar oostende
en nu het grappigste van allemaal
vandaag hebben ze op de radio gezegd da em heel den tijd daar zat
wa een verrassing zeg:eek:
et kleinste kind wist da toch, ale ge moe toch geen genie zijn daarvoor en het feit da ze hem net op tijd daar binnen duwen:ironic: kom zeg

van kompany tuurlijk dat ne goeie speler is maar em maakt nog altijd veel fouten en die zie ik ze er niemeer uitkrijgen bij anderlecht
da em maar snel het buitenland opzoekt of em gaat eindigen als verheyen en heel zijn leven in belgie zitten

Piejie
19 januari 2006, 17:49
Da kan ik toch moeilijk geloven hoor. Pas op, ik zeg niet dat het niet kan, maar dat zou toch wel heel sterk zijn :crazy:

fixer187
19 januari 2006, 17:57
Nog enkele grappige commentaren op het Brugge-forum:

VTM is Anti-brugge, good one :lol:

grappig en zielig tegelijk....

hatetn
19 januari 2006, 18:00
grappig en zielig tegelijk....

mss wil vtm wel af van het pro club te zijn:rofl: en zeiden ze laten we ne keer geneen van hen in de gouden elf opnemen
de enige die er in mochten(ceh, simons) zijn weg

fixer187
19 januari 2006, 18:03
o wete wa nog grappiger was
het volledige verhaal
em kon nog ne vlieger nemen naar oostende
en nu het grappigste van allemaal
et kleinste kind wist da toch, ale ge moe toch geen genie zijn daarvoor en het feit da ze hem net op tijd daar binnen duwen:ironic: kom zeg

van kompany tuurlijk dat ne goeie speler is maar em maakt nog altijd veel fouten en die zie ik ze er niemeer uitkrijgen bij anderlecht
da em maar snel het buitenland opzoekt of em gaat eindigen als verheyen en heel zijn leven in belgie zitten

Dan heb je de beelden zonet niet gezien op VIPS van VTM, daar zit je nu met je kleinste kind....

LaXozz
19 januari 2006, 18:04
Ben ik blij dat ik niet naar die show gekeken heb.
Vooral het feit dat runje andermaal keeper vant jaar is ...
Nee, mij kan het niet schelen, laat die prijzen maar aan de rest
en laat club maar in de schaduw.
We pakken op het eind van dit seizoen wel de hoofdprijs.

dus :
Belachelijke Gouden 11 die zich in de uitslag uiteindelijk volkomen tegenspreekt: Runje als beste keeper maar niet in de top10 (Butina wel)

caoimhin
19 januari 2006, 18:19
Ben ik blij dat ik niet naar die show gekeken heb.
Vooral het feit dat runje andermaal keeper vant jaar is ...
Nee, mij kan het niet schelen, laat die prijzen maar aan de rest
en laat club maar in de schaduw.
We pakken op het eind van dit seizoen wel de hoofdprijs.

dus :
Belachelijke Gouden 11 die zich in de uitslag uiteindelijk volkomen tegenspreekt: Runje als beste keeper maar niet in de top10 (Butina wel)

Gouden 11 wordt door de voetballers zelf verkozen hé .. terwijl Gouden Schoen op zich door pers en wat nog allemaal is .. dus de collega voetballers vinden Runje beter als Butina, meer moet je er niet achter zoeken :) en ze hebben gelijk vind ik

KUAN-YIN
19 januari 2006, 18:39
het zeik gehalte van somigge hier ligt hoger dan het niveau van de gouden schoen :)

next year jorge costa gouden schoen :woohoo:

Piejie
19 januari 2006, 19:25
Dan heb je de beelden zonet niet gezien op VIPS van VTM, daar zit je nu met je kleinste kind....
Heeft er iemand btw de beelden gezien van Deschacht en z'n vriendin in dat programma...Eeeeeeeeek :scream: :scream: :scream:

eniac
19 januari 2006, 19:43
next year jorge costa gouden schoen :woohoo:

God forbid. Congrats aan Conceicao, maar als oude ex-internationals in de nadagen van hun carrière de Gouden Schoen komen winnen in België is dat echt een bewijs dat het niveau bedroevend begint te worden :/

Ferux
19 januari 2006, 19:43
Gouden Schoen.. dikke klucht dit jaar. Dat Vandenborre in die gouden 11 stond en Maertens niet zegt genoeg.. En Runje betere keeper dan Butina??? :wtf:

Wel verdiende winnaar voor de rest.

KUAN-YIN
19 januari 2006, 19:44
God forbid. Congrats aan Conceicao, maar als oude ex-internationals in de nadagen van hun carrière de Gouden Schoen komen winnen in België is dat echt een bewijs dat het niveau bedroevend begint te worden :/
te worden---->is bedoel je

wat in belgie ontbreekt is geld en dat is momenteel alles :)

pina
19 januari 2006, 19:52
Gouden Schoen.. dikke klucht dit jaar. Dat Vandenborre in die gouden 11 stond en Maertens niet zegt genoeg.. En Runje betere keeper dan Butina??? :wtf:

Wel verdiende winnaar voor de rest.toevallig fan van brugge? een wilde gok hoor :p
echt wel opvallend dat overal waar er mensen klagen, het "toevallig" fcb-fans zijn.

eniac
19 januari 2006, 20:54
echt wel opvallend dat overal waar er mensen klagen, het "toevallig" fcb-fans zijn.

Misschien enigszins met reden, toch?

te worden---->is bedoel je

Welja, eigenlijk wel.

_DM_
19 januari 2006, 21:01

Het is dat hij voor de rest nog niks gewonnen heeft.

dommel
19 januari 2006, 21:03
toevallig fan van brugge? een wilde gok hoor :p

Dus jij vindt dat Birger Maertens op een verdiende gedeelde 40ste plaats in de eindrangschikking staat met één punt na een sterke terugronde?

Glor
19 januari 2006, 21:28
wa moeten ze klagen
europees zijn ze verlies al meer dan gewend en ze zijn ook al gewend da de verdediging af en toe wel ne keer evengoe is als gatenkaas

Khoop dat dit sarcasme was? Want Anderlecht verdediging is beter dan die van brugge :p
Kzeg dit niet om boze fans op mijn nek te krijgen ofzo, sgwn mijn mening ;)
En LTJ, ge zijt verliefd op Kompany man, Conceicao is de verdiende winnaar. :)
En Kompany naar Barça en iedereen content :p

Shyheim
19 januari 2006, 22:02
Nee, ik zeg toch niet dat Conceiçao onterecht heeft gewonnen... Djeez, leer is lezen, ik zei dat het mij niet echt zou verwonderd hebben mocht Kompany gewonnen hebben!

en héhé @ dat laatste ;)

eniac
19 januari 2006, 22:12
Het is dat hij voor de rest nog niks gewonnen heeft.

Beetje serieus blijven DM. Dat was het verleden. Het zegt toch iets dat iemand die in zijn land niet eens meer in de nationale ploeg speelt en al op de terugweg is, hier de Gouden Schoen wint?