PDA

Volledige versie bekijken : Heel veel oude en nieuwere games!!

Barfbag
8 november 2005, 20:25
Ik heb hier een hele hoop orriginele games staan en verkoop ze allemall. Ik doe er niets meer mee en ze staan hier toch maar in de weg.

o.a. Aliens vs Predator, Command & Conquer (+ Expansion), C&C: Red Alert (+ Expansion), C&C: Tiberian Sun, Crusader: No Remorse, Dark Forces, Dark Reign, Delta Force, Doom 2, Duke Nukem 3D, Earth 2140, Earth 2150, Echelon, Guts 'n Garters: DNA Danger, Hardline, Hi-Octane, Home World, Indycar Racing, Isle of the Dead, KKnD, MAX 2, MDK, Mechwarrior 2, Mortal Kombat 3, Nascar Racing, Power F1, Privateer 2: The Darkening, Quake (+ 2 Expansions), Quake 3, Rebel Assault, Rise of the Triad, Shogo, Screamer, Starcraft (+ Expansion), Starlancer, Total Annihilation, TA Kingdoms (+ Expansion), The 7th Guest, This Means War!, Track Attack, USS Ticonderoga, Warcraft, Warcraft 2 (+ Expansion), Warhammer, Wing Commander 4, Witchaven 2, Z,...

Ik verkoop alle games als 1 pakket, tenzij interessant bod op afzonderlijke games.

solskjaer
8 november 2005, 20:43
Werkt de starcraft key nog online?
Vanwaar ben je?

Mako
8 november 2005, 20:51
5€ incl voor tiberian sun

solskjaer
9 november 2005, 00:09
Starcraft (+ Expansion),Warcraft, Warcraft 2 (+ Expansion)
€10 incl

Craetor
9 november 2005, 00:27
Quake (+ 2 Expansions) -> Als dit de originele is, dus geen budget versies, ben ik geïnteresseerd.
Bod €10 incl

Beasty_82
9 november 2005, 11:21
Vanwaar ben je?

Barfbag
9 november 2005, 12:59
Ik ben van Zoersel (en kom regelmatig in antwerpen).
Alle games met een key werken nog volledig (ook op internet).
Quake en expansions zijn de orriginele versies: Mission pack no.1 en Mission pack no.2

PS ben nog Half-life + Opposing Force vergeten... deze verkoop ik ook. (kan zijn dat ik er nog enkele over het hoofd gezien heb)

Mako
9 november 2005, 14:31
5€ incl voor tiberian sun

goed?

Barfbag
9 november 2005, 14:50
Ik verkoop enkel het volledige pakket, tenzij ik een bod op een bepaald game interessant genoeg vind. (tot hiertoe nog niet)

Craetor
9 november 2005, 17:15
allez, 15 incl voor quake+2 missionpacks

Rvl
9 november 2005, 18:22
hoeveel vraag je voor >> C&C: Red Alert (+ Expansion), C&C: Tiberian Sun

solskjaer
10 november 2005, 00:47
Starcraft (+ Expansion) €10 incl

Craetor
10 november 2005, 00:54
Wat meer respons van de verkoper kan ook handig zijn, ik zou toch verwachten dat die toch meer als ene keer per dag checked, niet?

tenzij interessant bod op afzonderlijke games
Kan je hier ook specifieker over zijn? wat vind je een "interessant bod" ?

BraveHeart
10 november 2005, 12:19
Idd, maak eens ne prijs wat je minstens voor die games wilt hebben ;)

Ik zie er een deel staan die ik graag zou willen.

Quake + 2 expansions
Quake 3
Rise of the Triad
TA Kingdoms (+ Expansion)
Warcraft 1
Z

Btw, verstuur je via de post ?

Ik ben van Genk en dat is een pak uit de richting waar jij woont.

;)

Cyaankali
10 november 2005, 16:45
Als Quake + beide expansions in perfecte en complete staat zijn, m.a.w. de originele doos met alle boekjes etc en de cd's krasvrij zijn bied ik 17 euro en zou het handig zijn mochten we ergens kunnen afspreken in Antwerpen Centrum.

Greetz Cyaankali

:)

Craetor
10 november 2005, 17:15
quake + 2exp: 20euro

Cyaankali
10 november 2005, 17:43
Quake I + beide expansions voor 22 euro.

Greetz Cyaankali

Barfbag
10 november 2005, 23:18
Sorry voor de weinige respons tot hiertoe, ik heb nog niet veel tijd gehad om regelmatig te checken. Morgen laat ik zeker de stand van zaken weten. Mijn excuses.
En ik wil gerust via de post verzenden indien gewenst, als de koper de verzendingskosten op zich neemt.

BraveHeart
12 november 2005, 00:57
Sorry voor de weinige respons tot hiertoe, ik heb nog niet veel tijd gehad om regelmatig te checken. Morgen laat ik zeker de stand van zaken weten. Mijn excuses.
En ik wil gerust via de post verzenden indien gewenst, als de koper de verzendingskosten op zich neemt.
Dat is geen probleem maak uw factuur inclusief verzendkosten en je ziet of je het bod voor Quake + 2 expansions en Quake 3 voldoende vindt.
Voor Quake III wil ik gerust meer bieden als je dat nodig vindt, dit spel is zeer lastig nog vast te krijgen daarom deze reply en ik zou het toch graag willen voor multiplayer.

Quake + 2 expansions -> 25 €
Quake 3 -> 15 €

Ik heb zo vlug mogelijk deze reply getikt, hopelijk ben ik nog optijd.

Laat morgen maar iets van u horen :D

Cyaankali
12 november 2005, 06:31
Quake I + beide expansions 30 euro.

Greetz Cyaankali

ps: uiteraard in perfecte en complete staat.

Cyaankali
13 november 2005, 21:51
Ik vroeg me af wanneer de verkoper in kwestie de verkoop als afgesloten beschouwd. Laat eens iets van je horen.

Greetz Cyaankali

Barfbag
14 november 2005, 18:35
Quake + de 2 expansions worden verkocht aan Cyaankali voor 30 Euro (ik heb u gepm'd voor concrete afspraken en geef mijn msn door voor eventuele vragen)

Quake 3 verkoop ik aan Braveheart voor 20 Euro. (u pm ik ook)

De andere games biedt ik nog steeds te koop aan.

ArcH_AngeL_666
15 november 2005, 11:45
Zeg Hoeveel vraag je voor Quake????

ArcH_AngeL_666

ArcH_AngeL_666
15 november 2005, 11:48
Hoeveel vraag je voor Warcraft en Tiberian Sun??????????

ArcH_AngeL_666

(ps. Ik verkoop Celtic Kings)