PDA

Volledige versie bekijken : Twijfelend over de toekomst

fat-beavis
8 november 2005, 18:36
Hoi , over enkele jaren ga ik apart wonen.
Ik weet dat dit land hoge belastingen eist, hoge prijzen, etc... (jullie weten er wel meer van dan ik)
Maar zou het dan niet slimmer zijn om voorbeeld naar een ander land te gaan wonen waar de belastingen niet ZO hoog liggen dan in ons land. Mijn vriendin zei als er lagere belastingen zijn ook lagere lonen zijn in de buurlanden. Dus twijfel ik nu wat ik het best zou doen. Want ik ben wel iemand die zeer goed kan sparen. Maar als iemand die tamelijk veel verdient en spaart zoveel belastingen moet betalen omdat hij geen vrouw en kinderen heeft. Dus raad was wel wat welkom. Ik studeer voor electriciën en weet niet wat dat ongeveer verdient. Ik doe Beroeps in school en ben van plan later huizen / appartementen/ enzoverder van electriciteit te voorzien

pina
8 november 2005, 18:44
hoge belastingen maar je kan ook "hoog" ontduiken. Je moet maar de juiste knepen kennen.

sneax
8 november 2005, 18:45
Ik zou hier in belgie beginnen werken, als ge naar een ander land gaat moet ge daar zeker al eerst de taal kennen (GOED de taal kennen) en moet ge goed weten hoe dat systeem daar ineenzit van werk vinden etc... ik zou het alleen doen moest ge op voorhand al plaats hebben om te wonen en ne eventuele werkgever etc...

Voor de belastingen zou ik het nu ni direct doen. Probeer hier gewoon in belgie cheap te leven, of hard te werken en véél te verdienen das ook een mogelijkheid.

fat-beavis
8 november 2005, 18:59
volgens mij is de beste oplossing cheap leven dus

Preske
8 november 2005, 19:07
Hoi , over enkele jaren ga ik apart wonen.
Ik weet dat dit land hoge belastingen eist, hoge prijzen, etc... (jullie weten er wel meer van dan ik)