PDA

Volledige versie bekijken : AMD Athlon XP 2600+

euta
6 november 2005, 11:09
weg wegens niet compatibel met mijn huidige hardware:

AMD athlon 2600+ (socket A)
Barton core, L2 cache 512KB

met orginele AMD cooling, fan 4000rpm.

minprijs 55€
meeneem : 70€

(staat ook op andere fora; Hardwareonline en Tones)
verzending mogelijk, op kosten en verantwoordelijkheid van de koper.
foto:
http://users.telenet.be/euta/koopjes/AMD2600.JPG

euta
6 november 2005, 11:10
momenteel bod van 55€ op Tones

euta
7 november 2005, 16:14
*up*1

hey69
7 november 2005, 16:35
zonder koeler dus? mn collega zoekt iets om zijn 1700xp te upgraden

tweetyoost
7 november 2005, 16:37
zonder koeler dus? mn collega zoekt iets om zijn 1700xp te upgraden

:p

met orginele AMD cooling, fan 4000rpm. :scream:

hey69
7 november 2005, 16:39
ehem owkey :D

tweetyoost
8 november 2005, 12:38
60€ incl verzending liefst snelle afhandeling als't kan

jos den os
8 november 2005, 15:59
mja ik heb al 55 euro afgehaald geboden, dus das bijna tzelfste ..

euta
8 november 2005, 16:43
mja ik heb al 55 euro afgehaald geboden, dus das bijna tzelfste ..

ik neem aan dat gij dan waasken zijt op Tones forum ?

euta
8 november 2005, 16:46
60€ incl verzending liefst snelle afhandeling als't kan

liefst een bod zonder verzending opgeven aub.
60-3.10 (want koeler is vrij groot) = 56.9€
? (1.9€ om te verpakken en naar de post te dragen, dan is afhalen aan 55€ idd mss wel beter)

afsluiten is woensdag 09/11/05 om 20h

jos den os
8 november 2005, 17:25
jap dat ben ik ;) sorry kwist ni dak nen andere nick had ier, maar ik heb inderdaad op tones geboden

tweetyoost
8 november 2005, 18:21
65incl verzending geen haartje meer

euta
8 november 2005, 18:43
65incl verzending geen haartje meer
bod genoteerd (momenteel ben jij de hoogste bieder)

tweetyoost
8 november 2005, 18:44
bod genoteerd (momenteel ben jij de hoogste bieder)

eigenlijk hebk die wel tegen vrijdag nodig, en vrijdag zal de post ook al nie draaien zeker, dusja zou em echt morgen ni in de post kunnen? als prior?

euta
8 november 2005, 19:45
eigenlijk hebk die wel tegen vrijdag nodig, en vrijdag zal de post ook al nie draaien zeker, dusja zou em echt morgen ni in de post kunnen? als prior?

de meeneemprijs is eigenlijk nog niet bereikt en ik dien in principe andere geïnteresseerde de kans te laten hoger te bieden.
(+ eigenlijk is het eerst geld storten of overschrijven en dan verzenden)

tweetyoost
8 november 2005, 19:52
de meeneemprijs is eigenlijk nog niet bereikt en ik dien in principe andere geïnteresseerde de kans te laten hoger te bieden.
(+ eigenlijk is het eerst geld storten of overschrijven en dan verzenden)

geld storten kan ik vanavond (via netbanking)

euta
8 november 2005, 19:56
geld storten kan ik vanavond (via netbanking)

laat ons zeggen dat als je de meeneemprijs 70€ bied, de verzendingskosten voor mij zijn. En het pakket morge op de post kan.
Maar dan dien ik wel voldoende garanties te krijgen dat het geld ook volgt, vb uw naam, voornaam, geboortedatum en adres + deels printscreen van overschrijven.

jos den os
8 november 2005, 20:05
mja ik bied 65 afgehaald dan

euta
8 november 2005, 20:08
mja ik bied 65 afgehaald dan

bod genoteerd, lijkt me momenteel beste voorstel

tweetyoost
8 november 2005, 20:12

ik gaak af

jos den os
8 november 2005, 20:21
hey euta , ist mogelijk om te regelen? allez tenzij ge verwacht dat er nog veel volk gaat bieden natuurlijk he

kwil em alleen zo snel mogelijk , u c ;)

$anka
8 november 2005, 22:30
alle, kzal hier is meeneemprijs van 70 euro bieden :)

sorry voor al de rest, maar een kennis van me heeft zijn cpu om zeep gekregen en zoekt nu een andere voor socket A. en aangezien die ni meer in de winkel te verkrijgen zijn ...

jos den os
8 november 2005, 22:50
mja ik heb met hem al afgehandeld

$anka
8 november 2005, 22:58
afsluiten is woensdag 09/11/05 om 20h

verkoop loopt tot morgenavond + ik heb meeneemprijs geboden.

moet volgens mij niets aan toegevoegd worden.
volgens de regels van het forum heb ik recht op de cpu ...

Art
8 november 2005, 23:05
De verkoper heeft niets tussen us bod en $anka zen bod laten weten dat het effectief van u was jos den os.
Dus als hij toch aan u verkoopt kan $anka een blacklist indienen.

is de verkoper zen laatste post en nergens een toekenning van het goed aan u

8 november 2005, 23:35
het makkelijkste voor iedereen is dat je alles in de topic zelf regelt hé mensen.
Iemand die als eerste de meeneemprijs biedt heeft het recht om dat goed te kopen, zo bepalen de regels toch. De rest heeft Art hierboven al gezegd.

jos den os
9 november 2005, 08:05
ja kan ik eraan doen dat hij mij PM stuurt ?

ik vraag of het snel kan afgehandeld worden, hij is bereid dat te doen, hij stuurt me PM en we spreken af op msn.. het is dan aan hem om in de topic de verkoop te sluiten..

als Sanka dan ineens de meeneemprijs biedt terwijl ik in de waan ben dat alles inorde is, dan krijg ik ineens geen kans meer?

no offence tov Sanka hij kan daar ook ni aan doen, maar ik ook niet ..

euta is offline euta

Member
Registered: 06/11/05
City: Leuven

AMD 2600+
ik denk dat je de verkoop wel zult gewonnen hebben, op andere fora is er blijkbaar niet direct reactie.

Als je wilt kunnen we al afspreken ivm de verdere afhandeling

$anka
9 november 2005, 08:59
Jos, i don't blame you ...

Ik weet dat jij er niets aan kan doen. Ik heb je toch ook geen verwijten gemaakt?

Het is alleen niet correct wat er nu is gebeurd, en volgens mij is de cpu nog steeds in handen van euta, dus alles kan rechtgetrokken worden, sorry voor jou jos, maar eigenlijk heb ik recht op de cpu. zo zijn de regels hier nu eenmaal. als je hem zeker had willen hebben had je maar de meeneemprijs moeten bieden he, dan had er geen discutie mogelijk geweest.

dus ik zou nog steeds graag die cpu verkrijgen ...

jos den os
9 november 2005, 10:21
mja ik weet da je mij niks verwijt

wij waren afspraak aant maken, hij ging topic closen want twas goed voor hem, maar op de moment dat ons gesprek gedaan was, verschijnt er ineens de meeneemprijs op het forum.. euta had zelfs de kans niet om te closen en ik uiteraard ook niet meer om te bieden..

klopt iets niet in t systeem imo, sja we zullen zien wat euta nu doet , maarja kvoel de bui al hange

$anka
9 november 2005, 10:49
hmm, dus hij weet al wel dat ik meeneemprijs heb geboden? vreemd, want hij heeft helemaal nog niets laten weten. ik heb hem al gemaild en pm gestuurd. Het zal dus even wachten worden.

En ja, over het systeem, als er geen meeneemprijs was gezegd, dan had ik niet veel kunnen doen, maar hij staat er wel bij, dus moet er ook rekening mee gehouden worden.

jos den os
9 november 2005, 10:54
nenee denk ni da hij da weet, ik was gisteravond eens gaan zien of em nu al geclosed had en dan zag ik uw bod staan

sja ga hier ni beginne discussieren zenne, wij 2 kunne der niks aan doen, maja ik ben bij deze wel mooi gezien, had echt op die cpu gerekend en heb zelfs andere boden op andere fora ingetrokken en dus verloren omdat alles geregeld was om hem zaterdag te gaan oppikken.. :s

Art
9 november 2005, 11:34
lees mijn post maar eens opnieuw.
Hij zegt niets toe aanu of iets in de aard dat er op wijst, jos den os.
Als hij het goed toch toekent dan heeft $anka het recht om een blacklist inte dienen indien hij dat wilt.

$anka
9 november 2005, 11:45
ben momenteel met jos een oplossing aan het uitwerken. alleen is het afwachten tot euta iets van zich laat horen

jos den os
9 november 2005, 11:51
@art : ik werk al lang genoeg met het buy and sell forum en ben dus goed op de hoogte van de regels hoor

ik weet ook wel da ik in principe niks kan maken, maar moest euta onmiddellijk na ons gesprekje zijn topics hebben geclosed (wat toch de bedoeling is als je met iemand een afspraak hebt gemaakt : we hebben zelfs een heel concrete afspraak, heb zijn gsmnr, ga er zaterdag heen..)

ik heb nu reeds overal waar ik een bod had staan op een ergens gelijkaardige cpu die ingetrokken omdat ik in de waan was dat hij de verkoop had afgesloten..

ben nu inderdaad met sanka die zo vriendelijk is om een oplossing voor beiden te willen zoeken aant overleggen wat er moet gebeuren

euta
9 november 2005, 19:27
rustig, rustig ik ben ne werkende mens en druk bezet, dus kan ni constant alles volgen

$anka
9 november 2005, 19:33
ben ook ne werkende mens, maar zou er hier nu even duidelijkheid in geschept kunnen worden? want nu heb je wel gereageerd, maar nu weten we nog altijd niets meer :)

euta
9 november 2005, 19:36
@Sanka
1) wat is er afgesproken u en Jos den Os ?
2) Hoe zie jij de verdere afhandeling, verzending of afhalen ?
(bij verzending kosten voor u ?)

@Sanka en Jos den os, ik neem aan dat jullie omstreeks 20h online zullen zijn en we tot een vergelijk kunnen komen.

$anka
9 november 2005, 19:44
er zijn via pm nog 2 mensen die mij gecontacteerd hebben en een cpu eventueel willen wegdoen, jos is hier ook reeds van op de hoogte. Dus nu moet hij zien of er 1 van die 2 goed is voor hem (persoonlijk denk ik van wel). hij heeft van beide personen de gegevens.

is dit het geval, dan is het simpel en zijn we beide tevreden. dan koop ik die van u, waarbij de verzendingskosten uiteraard voor mijn rekening zijn. en dan kan jos 1 van die 2 andere cpu's kopen

euta
9 november 2005, 19:52
er zijn via pm nog 2 mensen die mij gecontacteerd hebben en een cpu eventueel willen wegdoen, jos is hier ook reeds van op de hoogte. Dus nu moet hij zien of er 1 van die 2 goed is voor hem (persoonlijk denk ik van wel). hij heeft van beide personen de gegevens.

is dit het geval, dan is het simpel en zijn we beide tevreden. dan koop ik die van u, waarbij de verzendingskosten uiteraard voor mijn rekening zijn. en dan kan jos 1 van die 2 andere cpu's kopen.

Ik heb idd al afspraken met Jos den os gemaakt inzake de verdere afhandeling omdat ik dacht er geen verdere boden zouden komen. Dus volledig Mijn fout !

Maar heb anderzijds bewust te toppic laten open staan, omdat ik wist dat ik de regels zou over treden zolang de meeneemprijs niet geboden was. Enkele post hoger heb ik vermeld andere de kans te geven hoger te bieden.

Nu @ Jos den os bieden op meerde cpu's te gelijk vind ik een beetje raar, stel je voor dat je er meerdere wint?

@ Sanka jij weet er nog te koop staan, waarom dan toch deze ? (Eigenlijk moet ik daar geen antwoord op en moet ik me aan de regels houden)

$anka
9 november 2005, 19:59
ik heb net een klapke gedaan met 1 van die mensen die mij dus gecontacteerd hadden. en jos heeft daar blijkbaar toch een akkoord mee kunnen bereiken. Dus het probleem zal zich wel oplossen. we zullen wachten op bevestiging van jos. maar ik heb gehoord dat die vanavond niet meer online kon komen.

en op je vraag waarom ik deze wil, wil ik je gerust een antwoord geven. Dit is voor de zoon van een collega, en deze heeft gevraagd om het zo goedkoop mogelijk te houden.
die andere 2 waren net iets duurder (speciale dinge die ik hier nu niet uit de doeken ga doen).

Ik heb idd al afspraken met Jos den os gemaakt inzake de verdere afhandeling omdat ik dacht er geen verdere boden zouden komen. Dus volledig Mijn fout !

Maar heb anderzijds bewust te toppic laten open staan, omdat ik wist dat ik de regels zou over treden zolang de meeneemprijs niet geboden was. Enkele post hoger heb ik vermeld andere de kans te geven hoger te bieden.

vreemde werkwijze lijkt me, toch al afspraken maken en tegelijk nog andere de kans geven om hoger te bieden ...

euta
9 november 2005, 20:04
blijkbaar komt Jos den Os idd niet meer online.
Het is 20h en ik dien af te sluiten.
Jos den Os gaf zelf al aan de bui te voelen hangen en weet dus eigenlijk zelf dat ik niet anders kan als verkopen aan Santa.

Nogmaals sorry aan Jos den Os :s (shame me)

verkoop aan Santa voor de meeneemprijs van 70€ +verzending.

$anka
9 november 2005, 20:09
psst tis sanKa (ni sanTa) :p

maar jos zal er geen probleem mee hebben denk ik. ik heb hem 2 andere cpu's aangeboden, samen naar een oplossing gezocht. en dat is gelukt (als ik die ene kerel mag geloven). Dus iedereen happy.

jammer van even alle mizerie, maar uiteindelijk is het allemaal wel opgelost denk ik

we spreken wel verder af via pm

jos den os
10 november 2005, 00:04
mja zoals reeds gezegd dacht ik wel da het zo zou aflopen

sja theeft weinig zin om me der druk in te maken en we zijn allemaal volwassen mensen..(al een geluk)

euta : volgende keer eerst closen voor je afspraken maakt, maar goed, uit uw fouten zal u leren zei een wijs man ;)

sanka : bedankt om zoveel moeite te doen, toffe kerel, kdenk dak wel nen deal kan doen met 1 van die 2

conclusie : thread mag geclosed worden

bosske
10 november 2005, 00:10
even zo : :niceone:

sportieve verliezer
verkoper die zich aan regels houdt
koper die rekening houdt met verliezende partij

toch leuk nu en dan zoiets es te kunnen lezen... :applause:

:offtopic:

Art
10 november 2005, 00:31
*closed¨*