PDA

Volledige versie bekijken : Probleem: please login with administrator privileges. HELP!

japserdavid
29 oktober 2005, 13:49
Help GROOT PROBLEEM!!NEED HELP
IK heb een groot probleem, dat inhoudt dat , als ik een spel installeer (meestal van EA games-en zelfs far cry-) , ik druk op spelen, en dan komt er tevoorschijn : Please log in with administrator privileges and try again. Ik heb dit al meerdere keren gehad, bv.met nfsu2 en the sims 2 , maar ik moet iets gedaan hebben (ik weet aan geen kanten wat) en dan kon ik dat wel spelen.
Iemand tips?

Gamer
29 oktober 2005, 13:51
wij kunnen je probleem kopen ? :)

log in als admin.

EagleEye
29 oktober 2005, 13:53
Ik bied 5 euro inclusief verzending. Ik hou wel van een probleempje

Probeer in te loggen met een andere account of als je administrator niet vindt , 2x op ctrl alt delete duwen in het login scherm, dan zou je moeten kunnen inloggen als admin

stvw
29 oktober 2005, 13:54
ik bied 10 euro voor de defecte computer

japserdavid
29 oktober 2005, 14:04
EagleEye, bedankt voor de hulp maar dit werkt niet. zelfs als ik het juiste wachtwoord invoer + gebruikersnaam van de beheerder, blijft hetzelfde probleem zich voordoen

F!reW@lker
29 oktober 2005, 14:12
het juiste wachtwoord invoer

Voor het juiste wachtwoord 5 € :)

japserdavid
29 oktober 2005, 14:13
Ik zit er echt mee in dus aub ik verkoop geen computer voor 10 euro . Help!

japserdavid
29 oktober 2005, 14:14
hoe bedoel je 5€ voor het juiste wachtwoord

Time
29 oktober 2005, 14:16
hoe bedoel je 5€ voor het juiste wachtwoord
Je zit op een buy&sell-forum (ik begrijp dat het onmogelijk is om daar op je eentje achter te komen :o), geen softwareforum. :]

japserdavid
29 oktober 2005, 14:18
ah sh*t lol sorry had ik niet gezien dit is de eerste keer dat ik het forum gebruik mijn excuses ik heb nu ook een bericht gezet in het softwareforum .

XYRIS
29 oktober 2005, 14:20
U mamie of papie uw account wat beperkt?

Had ook es een 2de account beveiligd , maar die kon wel installeren
maar niet spelen....
via ADMIN login daar u account meer rechten geven.
Tenzij het u pc alleen is (dan vind ik wel raar dat je 2 account gemaakt hebt)

japserdavid
29 oktober 2005, 14:28
wel nu heb ik maar 1 account, we gebruiken deze pc met 4 maar ik zit er het meest op. ik heb eens 2 accounts gemaakt om dit probleem proberen op te lossen maar dat lukte ook niet .
En... hoe ga je naar ADMIN login? :$

IPCS
29 oktober 2005, 14:48
wel nu heb ik maar 1 account, we gebruiken deze pc met 4 maar ik zit er het meest op. ik heb eens 2 accounts gemaakt om dit probleem proberen op te lossen maar dat lukte ook niet .
En... hoe ga je naar ADMIN login? :$

Opstarten in safe modus, dan kan je als admin inloggen ...

Steven

japserdavid
29 oktober 2005, 14:49
done that werkt niet had ik gevonden op het internet maar als ik dan far cry opstart is het weer hetzelvde ...

Kwertie
29 oktober 2005, 15:27
je zit hier idd verkeerd m'n vriend ;)
't is hier buy&sell... :)
zoals je zelf zegt heb je reeds 'n nieuwe thread gestart in het juiste subforum, mss kunnen ze je daar verder helpen, maar hier zit je verkeerd :)

grtz :)

closed