PDA

Volledige versie bekijken : TK : AC Ryan XTOR™ Xilencer - HDD silencer-cooler for 5.25inch bay

Party_Fristi
27 oktober 2005, 16:00
Dag liefste kopertjes, ;)

Ik heb enkele weekenden geleden een hoofdprijs gewonnen met mijn clan voor css twv 500 euro waardebon bij blackdog pc's in holland. Wij mochten enkel producten kopen van AC Ryan. Nu had ik o.a. een silencer-cooler gekozen twv 52 €, maar ze past bij mij niet. Mijn harde schijf geraakte er wel in, maar ik kon ze erna niet plaatsen in mijn case. Ik heb een chieftec case. :( :( :doh: :doh:
Zeer spijtig, maar ja het zij zo. De vraagprijs hiervoor is 20€, meeneemprijs is 25€.
Dit is nog ne link als je er meer info over wilt hebben : http://www.acryan.com/_xtor/ACR-HD4098.shtml

Greetz
Krissieboy aka Party_Fristi

ps: thx in advance

towwel
27 oktober 2005, 21:28
Als ge gewoon in 2 plastieken chieftec-latjes een extra gatje maakt, dan lukt het ook. Kheb ook nen Chieftec en is bij mij gelukt. Op de bodem van mijn case liggen er zo een stuk of 12 van die latjes, dus geen ramp moest ge er één of 2 van verneuken :)

Party_Fristi
28 oktober 2005, 17:18
Als ge gewoon in 2 plastieken chieftec-latjes een extra gatje maakt, dan lukt het ook. Kheb ook nen Chieftec en is bij mij gelukt. Op de bodem van mijn case liggen er zo een stuk of 12 van die latjes, dus geen ramp moest ge er één of 2 van verneuken :)

Dat is het probleem niet. Het omhulsel dat de harde schijf koelt is groter dan de harde schijf zelf natuurlijk. En dat gedeelte geraakt niet in da bakske. Ik zou da in de cd drive bay moeten steken, maar da zal nipt zijn met mijn kabels. ik heb nen chieftec max. , het zou misschien lukken als ik mijn cd-writer verplaats, maar kheb geen zin om nutteloze moeite te doen. En ik heb da hier nog is bekeken in die case, en da ziet er toch vrij hopeloos uit. :(

toch bedankt voor reply, nu de kopers ;)