PDA

Volledige versie bekijken : Ombouwen scooter

stefke911
26 oktober 2005, 21:41
Hallo,
Ik zou graag een radio inbouwen in het kofferke van mijne peugeot zenith?
Hoe moet het?
En Neon?

Ook nog wat mag wel en wat niet?

Groeten

Mr Syphon
26 oktober 2005, 22:15
ge zoekt u een autoradio, ge maakt een plank die in uw koffer past, dan steekt ge die radio erin en sluit ge die aan op uw batterij ?

Greenie
26 oktober 2005, 22:26
ach toch geen sterio en neon :D
en voor de rest 4takt voor de echte

Mr. SLASH
26 oktober 2005, 22:29
ge kunt daar toch al rijdend niet naar luisteren ofzo ?

morbus`
26 oktober 2005, 22:32
Hallo,
Ik zou graag een radio inbouwen in het kofferke van mijne peugeot zenith?
Hoe moet het?
En Neon?

Ook nog wat mag wel en wat niet?

Groeten

Volgens de wet mag je niks veranderen aan je voertuig, en zeker geen neons :p.
Als je door de maatschappij niet scheef wil bekeken worden zou ik het ook al niet doen :lol:.

stefke911
27 oktober 2005, 00:20
Ik wil dus gewoon een radio om als wij ergess staan muziek wille luistere
neon willek zeker :p

Hoe aansluiten op die minibatterij?

morbus`
27 oktober 2005, 07:28
Uw batterij zal direct plat zijn hoor.

stefke911
27 oktober 2005, 08:30
en neon?
op extra dynamo?

skully25
27 oktober 2005, 14:28
als ge niet rijd word u batterij niet opgeladen, dus al het elektrisch spul dat aanstaat als uw motor niet draait zal niet lang blijven werken

de meeste slagen er al in van een platte batterij te krijgen omdat ze te lang geprobeerd hebben om hun brommer te starten met de elektrische starter, denk dan maar eens na hoelang uw neonkes zullen blijven branden of hoelang uw radiotje zal blijven spelen als ge niet rijd... brommerbatterijke is daar nu eenmaal niet op voorzien :oink:

Mr Syphon
27 oktober 2005, 14:33
dan steekt ge een extra batterij in he, en zo rap speelt ge een batterij ni plat ;)
natuurlijk moet ge daar ook geen zware nest insteken en daar een uurke gaan show geven met uw installatie,

aansluiten = + aan + en - aan - ?

skully25
27 oktober 2005, 14:47
dan steekt ge een extra batterij in he, en zo rap speelt ge een batterij ni plat ;)
natuurlijk moet ge daar ook geen zware nest insteken en daar een uurke gaan show geven met uw installatie,

aansluiten = + aan + en - aan - ?

zeg mij eens waar ge plaats gaat vinden voor een extra batterij

tenzij dat er een bagagecompartiment is voorzien onder het zadel oid is da nie zo evident...

Mr Syphon
27 oktober 2005, 14:49
mja maakt mij ni uit hoe hem het flikt he :p
normaal zou da op zen standaard batterij ook gaan he,
hij moet gewoon zen stuff ni te zwaar kiezen en ook ni als zen radio aanstaat ook nog is zen neon laten branden want dan gaat hem idd ni weggeraken :p

stefke911
27 oktober 2005, 16:18
Ik ga dus gewoon neon steken en radio idee ff lalte en met 2 batterij boxen en menne creative zen erop aansluiten
Ik ga is zien vo een extra batterij

[B]Rocketeer
27 oktober 2005, 17:18
Vergeet ni da ge uwen neon ni op de openbare weg moogt opzetten.
Enkel op privéterrein dus.

De boetes zijn niet mals :)

Mr. SLASH
27 oktober 2005, 17:27
mja maakt mij ni uit hoe hem het flikt he :p
normaal zou da op zen standaard batterij ook gaan he,
hij moet gewoon zen stuff ni te zwaar kiezen en ook ni als zen radio aanstaat ook nog is zen neon laten branden want dan gaat hem idd ni weggeraken :p

kickstart ;)

2s2k
27 oktober 2005, 17:48
ik zou gewoon die belachelijke brol daar nie insteke. Ik rijd zelfs zonder lichten, laat dan staan neon :p

stefke911
27 oktober 2005, 20:44
is ne CCFL bestand tegen schokken of niet want dat werkt als ik het aansluit op batterij.

analesex
27 oktober 2005, 20:51
zoals de meeste hier zeggen, u batterij gaat het ni lang volhouden as ge ni rijd me uwe scooter benst da ge muziek zou beluisteren of uwe neon zou aandoen...

heb zelf neon en muziekinstallatie in scooter steken => http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=38428

neon haalde gwn bij den auto5 ofzo... en voor de muziekinstallatie koopt ge u gwn 2boxen, heb er zelf denkk van elk 100watt en dan nen versterker, ( ene van 200watt hebbek, gekocht bij makro voor 40€ )

en dan jah gwn aankoppele, en dan zo een speciale bedrading kopen om vanuit uwe versterker nen draad aan te koppele tot aan uwe mp3 ( me nen autoradio wetek ni echt hoe dat zou werken ) en jah al rijdend muziek beluistere lukt altijd :) en is altijd fijn :)

meer info nodig, zal ik u wel helpen...

dit is niet analesex, maar ne maat da op zijn adres zit... dus gaat em ni scheef gaan bezien..

stefke911
27 oktober 2005, 21:03
Gewoon wa meer info omtrent Neon zou welkom zijn.
Ik ga zoals je zegt mijn box in kofferke steke en dan kan ik via mp3 muziek opzette

PS: zalige moob

analesex
27 oktober 2005, 21:09
neon kopen met luciferplug... deze afknippen, bedrading naar batterij toe, en daartussen op één van de 2draden een schakelaar zette da ge ook kunt vinden in de brico ofzo... ge moet wel zien welke draad da ge aan den + of de - zet... alst verkeerd gekoppeld is zal em ni werken..