PDA

Volledige versie bekijken : Ford Focus Duval 1.8 TDCI

boy1308
25 oktober 2005, 22:57
Bouwjaar: 05/2004
cilinderinhoud: 1800 CC / 100 PK
5 deurs
aantal km: 26000
Duval Kit: 17 duims velgen, lagere vering (sportiever), chrome grill en chrome pook en handrem
Heeft ook de Xenon lampen met hogedrukreinigers
Alle ruiten zijn zeer donker getint en er zijn 3d Stickers geplaats op beide flanken+ tribal sticker achterruit.
Bevat ook MP3 speler met bediening aan stuur.
Is de Xtrend versie:
heeft dus airco, voorruitverwarming, lederen stuur, centrale vergrendeling, elektrische buitenspiegels...

Heeft nieuw bijna 22.000 Eur gekost en is altijd op onderhoud geweest. Geen enkel krasje of steenslag. Als nieuw dus!!! Er is ook nooit in gerookt geweest, resultaat: ruikt nog als nieuw), ongevalvrij.

Voor meerdere vragen, mail gerust

Moet weg wegens aankoop BMW Z4

Prijs OTK

Foto's zie site Yezzz: http://www.yezzz.com/auctions/12973877.html

purt
26 oktober 2005, 12:45
hello
even een vraag off topic : maar ik zie dat je metaalarbeider bent, 24 jaar, en je kan al een Z4 kopen ?
Ik vraag dit namelijk omdat ik zelf sysadmin ben en ook van 81 maar belange nog geen Z4 kan aanschaffen.
En buiten dit feit verkoop je een bijna nieuwe wagen.

babbelut
26 oktober 2005, 12:55
hello
even een vraag off topic : maar ik zie dat je metaalarbeider bent, 24 jaar, en je kan al een Z4 kopen ?
Ik vraag dit namelijk omdat ik zelf sysadmin ben en ook van 81 maar belange nog geen Z4 kan aanschaffen.

ik ben ook van 81, bol met ene rond die zelf nog iets duurder was, dus waarover zijt gij bezig? Laat die mens toch verkope!
Als ge al lang gaat werke en veel spaart kunde da zeker betalen, als hij ne boekhouder nodig heeft zal hij u wel contacteren :woohoo:

On topic:
1. Geen enkel krasje is relatief zenne bij dat aantal km's, der kome er altijd minieme op.
2. De prijs voor die focussen ligt eigenlijk veel te hoog voor wat het is, hopelijk kunde da recupereren.
3. Ikzelf hou het nog wel bij mijne auto, veel succes alleszins met verkoop => weer ne free up se ;)

sarnath
26 oktober 2005, 15:25
hello
Man man, hou die jaloezie voor uw eigen, sysadmin is nu ook nie enorm hoog beroep dus doe niet zo neerbuigend en houd de commentaar voor uw eigen.

Fear
26 oktober 2005, 15:30
lol, gij flipt zeker

een metaalarbeider krijgt zowiezo al een hoog loon/uur, en als die jongen zo een wagen wil, dan zal ie er zeker overuren voor kloppen !!

ik ben ook "maar" textielarbeider, en ik rijd met een volvo van 2002, big deal. Een mens die iets wil zallet krijgen met inspanning, daar hoef je zelf geen big job voor te hebbe,

the meister
26 oktober 2005, 17:23
jep, en zoals Fear zegt. een metaalarbeider verdient altij meer of een gewone arbeiden omdat deze extra loon krijgt omdat hij in het metaal werkt. en met overuren kom je heel ver. laat die man zen wagen verkopen en genieten van zjin nieuwe aankoop :p::d

Mr Red
26 oktober 2005, 18:51
Als het ni stoort zou ik graag eens een vraagje stellen dat met het topic te maken heeft ;)

Je hebt vooraan ook geblindeerde ruiten, mag dit wel ?
Ik dacht dat dit enkel achteraan toegelaten was of vergis ik me nu ?

Voor de rest zeer mooie wagen, alleen beetje weinig pk's :p

boy1308
26 oktober 2005, 19:13
amaai, wat een threads. Idd eerst de offtopics: ben idd "maar" ne arbeider in de metaal, ma ik moe ook enorm sparen en werken om die Z4 te kunnen betalen. Maar woon nog thuis, heb niet echt teveel kosten en derg., dus ik dacht: ben nog jong en moet eens u droom wa realiseren....

toch bedankt aan degenen die me hebben verdedigd, zeer sympathiek van jullie

@ mr red: idd de voorste ruiten mogen niet volgens de wet, maar zolang je niet naar keuring moet en geen controle krijgt, kan dat geen kwaad. Ze zijn al van het begin zo getint, zelfs al 2x tegengehouden door politei, en geen probs gehad, en anders kan je ze zonder probleem verwijderen ( de folie)
weinig pk's? bwa, ding gaat toch goe voorruit, toch genoeg voor de meesten....

mvg Peter

GhO$T
26 oktober 2005, 19:16
hello
mss heeft hij de lotto gewonnen of heeft hij juist een erfenis ontvangen, nogal domme vraag toch aangezien er 1001 manieren zijn om aan geld te geraken naast werken (en daarbij weet je nog eens niet hoeveel hij met dat werk verdient ;) )

zeer schoon machientje btw, maar eens je met de z4 rijdt ga je deze natuurlijk in no time vergeten zijn :p (totdat je achter paar bakken bier moet :D )

purt
26 oktober 2005, 21:10
eh vanwaar al die aanvallen ik vroeg me da gewoon af, ik wil ook zo een auto en kan dat niet betalen, ik vond da gewoon raar dat een metaalarbeiden dan VEEL meer verdiend dan een bediende, ik heb momenteel 1500 netto per maand en der is no way in hell dat ik een z4 kan permiteren.
in elk geval : veel plezier met uw wagen

FeNiX4LiFe
26 oktober 2005, 21:17
@ mr red: idd de voorste ruiten mogen niet volgens de wet, maar zolang je niet naar keuring moet en geen controle krijgt, kan dat geen kwaad. Ze zijn al van het begin zo getint, zelfs al 2x tegengehouden door politei, en geen probs gehad, en anders kan je ze zonder probleem verwijderen ( de folie)
weinig pk's? bwa, ding gaat toch goe voorruit, toch genoeg voor de meesten....

mvg Peterkeuring voor verkoop is verplicht
maw ge gaat de pineut zijn.

@hierboven
der zijn mensen die bv al hun geld liever in een auto,... steken dan in andere voor hen nutteloze dingen.
Ik ken bv mensen die liever een nieuwe brol kopen dan hun huur te betalen. Mja nu zijn ze boos omdat ze nooit hadden gedacht dat ze zouden worden buitengegooid.

Alles hangt af waar je je prior zet. Als je in de sociale wijk hier niet ver van hier rondrijd dan zie je er ook een lotus elise, opel speedster, Z3 enzo.. alles hangt af van de prior waar het geld gaat

agent #2
26 oktober 2005, 21:23
Auto's jonger dan 4 jaar moeten toch niet gekeurd worden dacht ik? Of moet elke 2de handse wagen gekeurd worden?

purt
26 oktober 2005, 21:44
ok
maar nu niet om sarcastisch te doen maar dan kan je evengoed deze kopen :

http://auto.2dehands.be/markt/auto_be/porsche/10902100-boxter-uniek-exemplaar.html?q=boxter

die is goedkoper en heeft maar 5 PK meer dan de z4 dus je zal niet meer belasting hierop moeten betalen .. tenzij je die ni mooi vindt natuurlijk

pepinos
26 oktober 2005, 22:22
Als ik ff terug ontopic mag antwoorden had ik graag toch een richtprijs geweten...
En een iets duidelijkere locatie dan "limburg".

grtz
Pepinos

boy1308
26 oktober 2005, 23:47
@pepinos: +-14000eur

de rest: damn de hoeveelheid reacties.....

herc
27 oktober 2005, 16:32
ok
maar nu niet om sarcastisch te doen maar dan kan je evengoed deze kopen :

http://auto.2dehands.be/markt/auto_be/porsche/10902100-boxter-uniek-exemplaar.html?q=boxter

die is goedkoper en heeft maar 5 PK meer dan de z4 dus je zal niet meer belasting hierop moeten betalen .. tenzij je die ni mooi vindt natuurlijk

Gaat gij die dan kopen, en laat deze jongen zijn auto verkopen, zagevent.

kiewitcity
27 oktober 2005, 16:48
en nee metaal arbeiders verdienen geen hopen geld eerder een normaal maandloon zou ik da noemen ....en redelijk hard werken als ge op montage of zo zit .zit er al negen jaar in. :doh:

boy1308
27 oktober 2005, 19:03
waren geen goeiekope stickers (+-250eur voor betaald+plaatsing) tijdens tuningbeurs
en als het u nie aanstaat, pech hé, vond da mooi en maakt wagen uniek...smaken verschillen

liefts on topic houden aub, is geen discussieforum dacht ik met als thema: u loon, u auto...

Kwertie
27 oktober 2005, 22:38
een lastige taak blijkbaar om enkel on-topic te blijven blijkbaar...
'k heb 1 totaal ongepaste post verwijderd, de andere mogen het nu ook stoppen met off-topic te geven...

de man verkoopt een auto, geeft de reden enzo ervoor & geeft duidelijk veel info... wat is het probleem dan?
interesse => reageer
geen interesse => surf verder...

Dirkxke
27 oktober 2005, 22:49
als k een goede raad mag geven aan de verkoper, probeer aan de kust te verkopen ipv hier in limburg. in limburg is de markt verzadigd met ford wagens dus proberen ze u af te pingelen. de kust, midden nederland is the place to be ;)

veel geluk met de verkoop :)

boy1308
28 oktober 2005, 00:16
wist ik al, maar toch grote dank

boy1308
29 oktober 2005, 12:35
eerste up.....

boy1308
31 oktober 2005, 14:45
2de up dan maar hé (zucht)

Darkman X1
31 oktober 2005, 16:13