PDA

Volledige versie bekijken : Antec Case

Wover
24 oktober 2005, 14:51
Hey,

aangezien ik graag Thermaltake Armor van die andere topic zou kopen, zou ik eens willen zien hoeveel jullie zouden willen geven voor mijn huidige case; een Antec Plusview 1000AMG.

Foto's van de case vind je hier (http://www.tones.be/shop_product.php?idx=AN1000AMG)

De nieuwprijs is zoals je ziet €68.

Bij de case zitten nog 2 blauwe ccfl's zonder inverter met losse aansluitdraden, 3 led fans (1 blauw met rood en twee volledig blauwe) en 2 gewone casefans.

Er is één klein mankement aan het deurtje van de kast, maar niets dat het gebruik ervan onmogelijk maakt.

Doe hier een bod, maar ik kan het natuurlijk afslaan als ik het niet genoeg vind; het is eerder een "interessepeiling", maar als ik een mooi bod krijg, doe ik ze natuurlijk weg ;)

Bieden gebeurd excl verzending, deze verzending zal nogal veel kosten, en is volledig op kosten van de koper, ofwel kan ik voor een kleine vergoeding tot daar komen, of kan hij het hier komen halen.

Met vriendelijke groeten,

Wout Verlinden aka Wover

DyNaRaX
24 oktober 2005, 16:32
welk probleem heb je juist met het deurtje?

Ik heb ook zo'n case, zalige case.

Wover
24 oktober 2005, 17:33
awel, toen ik ze ineen wou steken had ik de dvd drive nog niet helemaal naar achter geschoven, ik sloeg het deurtje dicht en krak, het scharnier half afgebroken, maar ge kunt het wel nog open en dicht doen natuurlijk, ge moet er alleen wa voorzichtiger mee zijn :p

BMF|Johan
24 oktober 2005, 17:34
Startbod van 20 euro.
Kan je een fotootje posten van dat scharnier?

*HittriX*
24 oktober 2005, 17:37
awel, toen ik ze ineen wou steken had ik de dvd drive nog niet helemaal naar achter geschoven, ik sloeg het deurtje dicht en krak, het scharnier half afgebroken, maar ge kunt het wel nog open en dicht doen natuurlijk, ge moet er alleen wa voorzichtiger mee zijn :p
heb ik ook aan de hand gehad met die case , doe daar eenwa secondenlijm tussen en het zal nooit meer loskomen

DyNaRaX
24 oktober 2005, 19:11

lol, heb dat ook voorgehad, zoals reeds gezegd, wat secondenlijm ertussen en dat is gefixed.
Bij mij was zelfs het volledige stukje afgekraakt, heb er lijm tussengedaan en langs onder een klein stukje van een plastic fles tegengekleeft ter versteviging. Zit weer perfect vast en is amper te zien dat het gebroken is geweest.

Sorry voor :offtopic:

Cakkie
24 oktober 2005, 19:25
30 afgehaald

BMF|Johan
24 oktober 2005, 20:26
35 euro
En ik passeer wel eens in de kempen, dus we kunnen wel iets regelen qua afhaling dan :)

Wover
24 oktober 2005, 23:22
Ik wacht nog even af ;)

Maar die drie fans hebben mij wel €30 gekost, dus een minimum van €50 had ik toch in gedachten...

Wover
25 oktober 2005, 14:26
eerste upje

ik kan de fans natuurlijk ook apart verkopen als iemand alleen in de case geïnteresseerd zou zijn?

BMF|Johan
25 oktober 2005, 18:22
30 euro met enkel die 2 gewone casefans, dus zonder ccfl's en led-fans?

Wover
25 oktober 2005, 19:35
30 euro met enkel die 2 gewone casefans, dus zonder ccfl's en led-fans?
I'll think about it ;)

ge hoort nog wel iets van mij